Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 551 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 244
Online návštěvníků
Návštěvníků: 550
Uživatelů: 1
Celkem: 551

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

27.08 2011 21:32


tak,
pročetl jsem co se dalo a nic podobného jsem zatím nenašel.
takže,
od minulého týdne začaly problémy se startováním horkého motoru, což se doposud nikdy nestalo.
jednou nenaskočí vůbec, jednou na desátý pokus, jednou se začne sbírat jako by se zapaloval jeden válec po druhém, jednou naskočí hned...
dnes po ujetí cca 300km v kuse jsem motor vypnul, po pěti minutách ho už nenastartoval a večer naskočil napoprvé.
2.0 abt.
svíčky, kabely, víko i palec rozdělovače nové viz garáž.
mrknu ještě v rychlosti na pojistku a relé, ale mám tušení, že odchází čerpadlo.
někdo s podobnou zkušeností, radou nebo řešením...?
nahoru

sponzor





27.08 2011 21:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

27.08 2011 22:14


secretario: Co cívka? Ta umí blbnout podle teploty...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

28.08 2011 13:33


teplota spadla o několik stupňů, tak to večer vyzkouším.
něco málo z teorie jsem opět prostudoval, takže v týdnu bude postup následující:
vag, pojistky, relé, palivový filtr, zapalovací cívka, čerpadlo...
uvidíme, co a jak.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

29.08 2011 7:42


Zjisti,jestli ti to háže jiskru,když to nejde startnout...Na LPG* ti to chytá nebo je problém jen na benzín??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

29.08 2011 18:07


NOVON:
Zjisti,jestli ti to háže jiskru,když to nejde startnout...Na LPG* ti to chytá nebo je problém jen na benzín??


včera to startovalo několikrát na první pokus, ale za studena.
od soboty jsem s tím nejel.
jak říkám, rozdělovač, kabely a svíčky nové a na samotné LPG* to nastartovat nelze, vždy to startuje na benzín a až se ohřeje reduktor (?), tak to přepne na benzín.
zítra vag a pak se uvidí co dál.
nejvíc mě straší to čerpadlo.
je to jedna z mála věcí, které jsem ještě neudělal.
stejně by na něj dřív, nebo později přišla řADA*, tak kdyby, tak k tomu přihodím i tu cívku a bude snad klid...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

29.08 2011 20:05


ja som mal nedavno podobnu skusenost, ale s NGckom. kolko ti to dobija? mne to dobijalo horsie nez mizerne a pak to slo nastartovat len studene, ak to za tepla nebodaj chciplo, tak bolo treba aj 10x startovat, nez to nahodou nastartovalo...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

30.08 2011 20:29


dle vagu hallovo čidlo...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

31.08 2011 9:29


secretario: Na samotné LPG* to jde nastartovat ... jukni do manuálu, je to tam popsané
Ale je to jen jako nouzovka
nahoru

sponzor





31.08 2011 9:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

10.09 2011 9:20


up,
pro všechny majitele abt smutná zpráva.
hallovo čidlo v rozdělovači nejde vyměnit jako samostatný díl!
takže komplet celý rozdělovač...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

10.09 2011 13:47


prodává se jako samostatný díl, takže nějak musí jít vyměnit, ne? číslo 1237031296
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

28.09 2011 15:19


jj,
jako samostatný díl se prodává.
koupil jsem, bohužel nelze použít pro rozdělovač v motoru abt.
proč, to nevím, nebyl čas ptát se, kdo je kdo...
jediné info o výměně hallova čidla včetně postupu výměny jsem našel vedle na klubu, ale jen pro abk, kde majitel nakonec taky musel vyměnit celý rozdělovač.
žádná sranda finančně!
originál nový audi jsem sehnal se slevou a výměnou za můj starý na repas za 5000,-, za bosch je potřeba si připravit cca 6000-8000,-...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7881 | Témat: 86

28.09 2011 15:27


Tak to je dobrý. Mě to zase nějak přestalo startovat za studena. Při teplém motoru to nastartuje v pohodě. Taky nevim čim by to mohlo být...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

28.09 2011 17:35


nebudes mat v prdeli 6ty vstrek?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7881 | Témat: 86

28.09 2011 17:42


ventYl: To je klidně možný (ikdyž u 5-ti válce mi to příjde divný). Jen nevim kde ho najdu a jestli bych to mohl sám opravit. To je strik zvlášť pro start?

PS: Jsem laik samouk, tak mě ber s rezervou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

28.09 2011 18:17


mozne je vsetko. mne to startovalo za studena nahovno, kym som ho neodpojil (je k najdeniu v medzere medzi 3ma a 2ma sacimi potrubiami vedla rozdelovaca tlaku). ale moze to byt tak asi milion inych veci.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

04.10 2011 19:55


edit,
příběh má pokračování.
po celých dvou dnech se včera udělalo hodně pěkně a auto dostalo trošku do těla a po chvilkovém stání opět nestartovalo.
vaq opět hlásí chybu hallovo čidlo i přesto, že je tam fungl nový originál rozdělovač.
takže ještě cívka jako bonus...?
nahoru

sponzor





04.10 2011 19:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

05.10 2011 10:04


ak to hlasi chybu u halloveho cidla, tak sa pozri na kabelaz, ci mas dostatocne a konstantne napajanie a nemas niekde velky prechodovy odpor.

cievka je vystup a nie som moc presvedceny o tom, ze jej nefunkcnost by RJ dokazala zistit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

06.10 2011 21:02


kabely jsou všechny nové.
aby toho nebylo málo, pro abt se prodává pouze celá sada zapalování, tj cívka+řídící jednotka zapalování vcelku.
nádhera.
právě jsem zdvojnásobil cenu auta...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

09.10 2011 21:30


takže,
vyměněna celá sada zapalování beru a...
ráno jsem znovu nenastartoval, přijdu k autu znovu za tři hodiny a chytlo napoprvé.
v pondělí znovu na vag.
napadají mě už jen obě teplotní čidla a pak jsem s rozumem v koncích.
zkoušel jsem odpojit jedno po druhém a nastartovat a chytlo to napoprvé i bez nich (?).
jen by mě zajímalo toto:
na hadici chlazení jsou celkem tři čidla, dvě nahoře (modré dvoupinové a bílé třípinové) a jedno dole (modré dvoupinové), ke kterému nevede žádný kabel.
ty dvě by měly být ty teplotní, ale to spodní nevím, to je k čemu...?


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

09.10 2011 21:41


Cadaverous:
ventYl: To je klidně možný (ikdyž u 5-ti válce mi to příjde divný). Jen nevim kde ho najdu a jestli bych to mohl sám opravit. To je strik zvlášť pro start?

PS: Jsem laik samouk, tak mě ber s rezervou.


ano, pětivály mají šestý vstřik. Dá se proměřit jestli do něj jde napětí a pak případně přímo na něj dát 12 v jestli cvaká U 10v je umístěný na straně výfuku v sání u 2 válce (nebo třetího) Jde do něj el. konektor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

09.10 2011 21:42


secretario: Tu hallovu chybu tam máš pořád? Nebo jsi to nějak vyřešil? Protože pokud by jsi měl v prdeli teplotní čídlo, tak si myslím, že to nastartuješ, ale bude to blbě běžet. Že to vůbec nechytne bych hledal jinde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

09.10 2011 21:47


ano,
i po výměně rozdělovače mi to hlásilo chybu hallovo čidlo, vyměnil jsem sadu zapalování, vymazal paměť řj, v pátek normálně odjel ze servisu, v sobotu ráno nenastartoval, ale za tři hodiny to chytlo normálně.
v pondělí tedy znovu vag.
už nevím, kde hledat, protože kromě těch čidel je všechno, s čím by to mělo mít souvislost, nové...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

09.10 2011 21:52


zkus je jen odpojit, mělo by to brát nejhorší možnou situaci a normálně naskočit

Nemáš třeba jen v prdeli kontakt někde na tom čidle k tomu hallovi (třeba uvolněný ve svorkovnici) ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

09.10 2011 22:01


Dave_S2:
zkus je jen odpojit, mělo by to brát nejhorší možnou situaci a normálně naskočit

Nemáš třeba jen v prdeli kontakt někde na tom čidle k tomu hallovi (třeba uvolněný ve svorkovnici) ?


čidla jsem právě odpojil jedno po druhém a pokaždé to naskočilo.
zítra obě objednám, vyměním, zkontroluju kabely od čidel, prostříkám kontakty a uvidíme, co vag.
nahoru

sponzor





09.10 2011 22:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

09.10 2011 22:49


secretario: hal to napíše vždycky při vyp. motoru.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

10.10 2011 20:01


drak:
secretario: hal to napíše vždycky při vyp. motoru.


secretario: Když to zrovna nejde natočit,háže to jiskru?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

11.10 2011 22:39


NOVON:


secretario: Když to zrovna nejde natočit,háže to jiskru?


nezkoušel jsem.
problém se aktuálně vztahuje i na studený motor, který jednou nastartovat nejde a pak zase ano, což mě nutí hledat dále.
vyměněny obě teplotní čidla.
poslední dvě věci, co na tom udělám jsou, že vyměním palivový filtr a změřím tlak na čerpadle.
pak děj se vůle boží...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.10 2011 1:50


secretario:


nezkoušel jsem.
problém se aktuálně vztahuje i na studený motor, který jednou nastartovat nejde a pak zase ano, což mě nutí hledat dále.
vyměněny obě teplotní čidla.
poslední dvě věci, co na tom udělám jsou, že vyměním palivový filtr a změřím tlak na čerpadle.
pak děj se vůle boží...
Kua,tak to jsou snad základní věci,jestli vstřikuje benzín-jsou mokré svíčky a jestli háže jiskru..Co kostra motoru,ukostření ECU*?Odvez to Patrikovi,at s tim chvilu jezdí a vypozoruje to sám..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

15.10 2011 13:21


popojedem,
po výměně teplotních čidel se stav zlepšil, ovšem po nastartování motor po chvíli zhasnul, pak třikrát nenaskočil a napočtvrté opět ano a jelo se.
z případných poruch zapalování jsem už vyloučil prakticky vše.
s ohledem na projevy motoru (jednou naskočí a jednou ne a když naskočí, tak jede normálně) a drakově radě se okruh výrazně zužuje s podezřením na problém v palivové soustavě.
zkontroloval jsem pojistku čerpadla, relé čerpadla, které pro jistotu vyměním, vyměnil palivový filtr, změřil tlak čerpadla (1bar), koupil čistič palivové soustavy a dotankoval půl nádrže.
motor zatím chytá bez problémů, ze začátku na třetí otočení startéru, poslední starty už chytá okamžitě.
víkend s tím pojezdím a uvidíme.
v pozadí ovšem stále visí otazník nad čerpadlem paliva.
od instalace LPG* jsem tankoval vždy jen minimum benzínu, potřebné k ohřátí reduktoru a přepnutí na LPG*, na který se jezdilo stále, což vzhledem ke konstrukci nádrže mělo zřejmě za následek, že se čerpadlo postupně přidíralo až začalo vynechávat.
no uvidíme...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

15.10 2011 15:04


Mno to může být některý uhlík v čerpadle v háji..Právě by mě zajímalo,jestli to vstřikuje benzín,když to zrovna nechce chytnout..Imobilizér* v autě máš?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email