Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 197 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Venca223
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 289
Online návštěvníků
Návštěvníků: 195
Uživatelů: 2
Celkem: 197

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

10.06 2011 23:55


čus klubáci, potřeboval bych poradit, zda do auta dát/nedat LPG*, jaké s tím máte zkušenosti,... a vůbec vaše názory mě fakt zajímají. Zatím jsem nikdy auto s LPG* neměl, ani jsem neměl možnost nějakou dobu s ním jezdit.

Sic jsem Allroada pořídil místo Jeepa 5,2 (v armádní US verzi), se kterým jsem i přes brutal motor jezdil za nějakých 12-13 lit/100km), tak s ohledem na skutečnost že mi Allroada de-fakto zabavila drahá polovička (jezdí s ním víc a víc, já už skorem ne), tak jsem uvažoval o zlevnění provozu právě montáží LPG*... Bohužel, sic máme ještě A6 1,9TDi, tak s ní mi nechce jezdit = toto je manuál (a to je celý problém...) Dokonce to zašlo tak daleko, že jsem se rozhodl A6 1,9Tdi prodat (jezdil jsem za 4,7lit/100 !!!!) a z prodeje zaplatit montáž LPG* do Allroadu, no ale nevím, nevím..... nedělám chybu????????

Jinak pro rady: jedná se o: A6 Allroad 2,7 BiTurbo* 4x4, r.v.2001, tiptronik, aktuálně poctivých 160000km, stav dobrej. Aktuálně, posledních 20000km v 5-ti měsících s průměrnou spotřebou 10,6 lit./100km, jezdí hlavně drahá polovička: zásadně s automatem, roční porce cca 31000km . De-fakto denně vozí děti do/ze školy s porcí 130km... Já s ním minimálně, mám služebáka od firmy (proto i ten prodej 1,9TDi, nemá smysl aby stálo v garáži...).

Za vaše rady, podměty a zkušenosti předem děkuju, tedy případně i za doporučení na dobrou a prověřenou firmu. Možná už takové vlákno tu je, ale jsem tu nováček, nepovedlo se mi najít přímo vlákno k LPG* do 2,7 Allroadu... pokud tu je, předem se omlouvám.... přECI* jen já a PC: vím kam šáhnout, nevím co to udělá
nahoru

sponzor





10.06 2011 23:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.06 2011 13:13


kolega v práci má A6 2.7biT, na LPG* najeto 70000 a spokojenost... co tam má za systém nevím...

já bych se toho nebál najít rozumnou firmu v tvém okolí a máš napůl vyhráno
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

11.06 2011 13:54


Díky ze info... pokud to není moc troufalý, nezeptal by jsi se jaký systém tam má? Případně, našel jsem tady na klubu doporučení na firmu z Prahy, kde by to mělo stát nějakých 27000Kč.... 6-ti ventil.... je to vůbec reálný? Jinde jsem totiž většinou našel odhad na vestavbu kolem 40000Kč...

Ještě by mě zajímalo, jak to funguje (fakt o LPG* nic nevím)... načepuju LPG*, budu mít v autě benzín / dojde LPG* a to si to samo přepne? Nebo se musí nějak manuálně přepínat?

Pak by mě ještě zajímalo, jaký má vliv LPG* na motor, vedení.... nedochází k poškození? Nebudou víc trpět nějaké komponenty? Turba, vstřiky, válce,.... ?

Nevíte někdo o montéru s dobrým systému za rozumné peníze, cca do 100km od Liberce (neva ani Praha)? A ze zkušenosti, jak dlouho dobrá, neodfláknutá instalace trvá?

Díky za odpovědi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.06 2011 14:11


IvanLBC: jasné, zeptám se ho...

ale o systémech je tady popsáno už dost, zkus do vyhledávače tady zadat LPG* a vyjede ti to pár témat, včetné mého, pročti, uvidíš...

pár lidí už tady LPG* má. javim v A6 2.8, drak v S6 atd...

funguje to tak, že to ani nepoznáš natankuješ LPG*, každý start je na benzín, po zahřátí motoru na 30°(toto lze nastavit v kombinaci s otáčkama) se to automaticky přepne na LPG* (bez cuknutí, nebo čehokoliv jiného). když máš teplý start, tak se to přepne v podstatě hned (do pár sekund). když ti dojde LPG*, tak to zapípá a přepne se na benzín. při klidné jízdě to nepoznáš, při jízdě pod plynem do někdy cukne. můžeš si sám kdykoliv přepnout mezi LPG* nebo benzínem.

jak říkám pročti si moje téma
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
taky jsem o tom věděl prd, takže ti to dost napoví. uživatel mara A4 má v LBC někoho známeho, kdo dělá LPG*, takže můžeš mu napsat SZ...

kdyby cokoliv, tak se ptej

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

11.06 2011 15:27


Díky moc, rád všechno projdu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

11.06 2011 23:46


Díky za rady a info od Vás všech

Je rozhodnuto, LPG* ano......... Dotaz: máte někdo osobní zkušenosti k někým kdo by provedl montáž v Liberci nebo poblíž?????

A jaký typ, resp. jakého výrobce pro 2,7 BiTurbo* zvolit? Nemáte někdo taky LPG* ve stejným autě (motorizaci) ???? dikééééés
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

13.06 2011 19:43


Pllllllllllllllllllllsssss
Máte někdo zkušenosti s firmou ve Cvikově (mezi Libercem a Novým Borem/Českou Lípou s montáží LPG*???????
Díky moooooc za reference
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

25.06 2011 10:59


IvanLBC: Ve Cvikove je tusim Zahradka ne? Tak prosim te, tomu se vyhni obloukem do takovyhleho auta
nahoru

sponzor





25.06 2011 10:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

25.06 2011 11:25


Knightey-:
IvanLBC: Ve Cvikove je tusim Zahradka ne? Tak prosim te, tomu se vyhni obloukem do takovyhleho auta


WOW, díky za upozornění, měl jsem ho zrovna taky "v hledáčku"
No zatím jsem se kontaktoval s firmou o které tady na klubu už bylo vlákno: má se jednat tuším o systém MAGIC, cca za nějakých 26000Kč... Zatím ještě k realizaci nedošlo, je fakt že bych radši něco poblíž (LBC), abych nemusel až do Prahy.

No zatím čekám, až prodám svou jinou A6 (1,9TDi), tak pak se na to obratem vrhnu (docela mě sejří že má milá polovička nechce jezdit 1,9TDi... tam je spotřeba někde jinde, navíc v naftě, no ale už nechce jezdit manuálem.....
No, tak si připadám jako blázen, páč prodávám A6 v 1,9TDi a nechávám si A6 2,7biturbo ... Proto ten plyn...

Díky za info, fakt jsem o něm uvažoval... Díky Díky !!! Jestli se někdy setkáme, tak
P.S. Máš s nimi osobní zkušenost??? Jinak v mém okolí si je pochvalujou, ale taky jim nemůžou přijít na jméno... přijde mi čím starší auto (Škody), tím větší spokojenost, naopak čím novější a lepší značka, tím víc a víc nasra.ejch...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.06 2011 11:49


no ja si myslim ze pri takej investicii mas jedno ci prevezies 800 alebo 1500 kč a daj si tam ozaj kvalitu a nie nieaku sracku co ti tam bude pristrojouka svietit ako vianocny strmcek a furt to mat v servise a sa nedoplatis
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

25.06 2011 12:48


teo:
no ja si myslim ze pri takej investicii mas jedno ci prevezies 800 alebo 1500 kč a daj si tam ozaj kvalitu a nie nieaku sracku co ti tam bude pristrojouka svietit ako vianocny strmcek a furt to mat v servise a sa nedoplatis


JJ, s tou doporučenou firmou přes klub tak nějak počítám na 100%, jen přECI* jen, kdyby se naskytlo něco poblíž tak bych se nezlobil... nejde tak ani o vlastní montáž, jako i následný servis, příp. dolaďování, odstraňování poruch apod.... a jezdit po Prahy s každou blbostí se mi moc nechce, nejde tak ani o km jako spíš o čas. Už jsem se rozhoupal k prodeji 1,9 a jsem rozhodnutej skoro všechno z prodeje investovat do Allroadu... ať má má choť radost... a já užitek (ušetřím).No ale za každou cenu nebudu riskovat, dám na doporučení!

Už tak to budu muset udělat tak nějak v utajení před svou drahou polovičkou, už aj vymýšlím způsob.... napadlo mě poslat ji na dovču s děckami.... bez zpáteční letenky ........ nee, to bych jí neudělal po 18 letech manželství No ale tak nějak to udělám, teda jestli do tý doby prodám 1,9... i na tomto to záleží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 450 | Témat: 14

21.07 2011 14:21


Sice to jsem nepatri, ale nechci zakladat zbytecne nove tema.

Nevite od jakeho roku (vcetne) jsou na A6 allroadech 2,5TDI montovány ty vystužené přední napravy? Vim, ze do nejakeho roku vyroby moc nevydrzely.
Diky Chlapi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 450 | Témat: 14

21.07 2011 20:10


Nikdo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

07.09 2011 23:30


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ve fotogalerii si můžete prohlédnout foto udělaných přestaveb - najdete tam i silnější auta, než S4
Auta přestavují zkušení mechanici, kteří jsou hlavně motoráři. Umí směs naladit tak, jak má být..
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

08.09 2011 3:18


RudyOndra:
Sice to jsem nepatri, ale nechci zakladat zbytecne nove tema.

Nevite od jakeho roku (vcetne) jsou na A6 allroadech 2,5TDI montovány ty vystužené přední napravy? Vim, ze do nejakeho roku vyroby moc nevydrzely.
Diky Chlapi
Od roku 2002 včetně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

09.09 2011 11:09


Tak jak jezdí v LPG*? Já jsem si taky nechával předělat V6 na LPG*, stálo to 25k a nestěžuju si, za první měsíc mi to ušetřilo 8000 na benzínu Jinak ta 2.7 BiTurbo* musí bejt v LPG* taky paráda. Vyložená smrt pro TDI* - vyšší výkon, nižší spotřeba, skvělej průběh s tahem odspoda až po omezovač díky turbu.
nahoru

sponzor





09.09 2011 11:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.09 2011 11:28


Slayer:
Tak jak jezdí v LPG*? Já jsem si taky nechával předělat V6 na LPG*, stálo to 25k a nestěžuju si, za první měsíc mi to ušetřilo 8000 na benzínu Jinak ta 2.7 BiTurbo* musí bejt v LPG* taky paráda. Vyložená smrt pro TDI* - vyšší výkon, nižší spotřeba, skvělej průběh s tahem odspoda až po omezovač díky turbu.


Par 2.7 Bi v LPG* sem diagnostikoval a mas pravdu, byla to smrt, ale ne pro TDI*, ale pro majitele...zrovna na tendle motor to umi malokdo namontovat poradne, sviti kontrolka motoru, vykon oproti benzinu je jinde, nize, uz takhle slozitej motor se neda s tim LPG* bordelem kolem poradne servisovat... ani zadarmo takovou kombinaci...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

09.09 2011 11:56


Lumpiq:


Par 2.7 Bi v LPG* sem diagnostikoval a mas pravdu, byla to smrt, ale ne pro TDI*, ale pro majitele...zrovna na tendle motor to umi malokdo namontovat poradne, sviti kontrolka motoru, vykon oproti benzinu je jinde, nize, uz takhle slozitej motor se neda s tim LPG* bordelem kolem poradne servisovat... ani zadarmo takovou kombinaci...


Nezlob mě Zrovna teď uvažuju o tom, že už konečně do LPG* půjdu..... chtěl jsem ho dát zrovinka do 2,7bit ... Pochopil jsem to správně, když píšeš že to umí málokdo, že by jsi měl tip na montáž? Byl bych ti docela vděčný za radu ke komu dát a kam určitě nee
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.09 2011 11:59


Tak jak psal nekdo vyse, kdyz uz tak k nekomu, kdo ma zkusenosti s ladenim motoru, reference z daneho typu motoru...napr. LPG* cenrum harfa, ale jsou i jini...urcite bych se vyhnul firmam nabizejici levne systemy za 25 tisic, tady urcite nesetrit (je hodne vyrobcu LPG* systemu, za kvalitu se plati tak jako jinde)....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

09.09 2011 12:08


Mně to nedá a už se musím zeptat Nad LPG* jsem kdysi pár vteřin taky přemýšlel, ale skončilo to na tom, že bych se styděl do toho takovat ) Nestydíte se třeba na benzínce tankovat LPG*? Nevím ani proč byste měli, ale podvědomě bych s tím měl asi velkej problém
Tak trochu OT na odlehčení..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

09.09 2011 12:25


freddy:
Mně to nedá a už se musím zeptat Nad LPG* jsem kdysi pár vteřin taky přemýšlel, ale skončilo to na tom, že bych se styděl do toho takovat ) Nestydíte se třeba na benzínce tankovat LPG*? Nevím ani proč byste měli, ale podvědomě bych s tím měl asi velkej problém
Tak trochu OT na odlehčení..


Nestyděl, páč jestli mám měsíčně dávat do šťávy 15000 nebo jenom 7000, tak to stojí třeba i za trocha studu nee? Resp. měsíční úspora 7000 = do dvou let další oooo v garáži.... a třeba zase ta moje milá přemilá 1,9TDi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

09.09 2011 12:28


Lumpiq:
Tak jak psal nekdo vyse, kdyz uz tak k nekomu, kdo ma zkusenosti s ladenim motoru, reference z daneho typu motoru...napr. LPG* cenrum harfa, ale jsou i jini...urcite bych se vyhnul firmam nabizejici levne systemy za 25 tisic, tady urcite nesetrit (je hodne vyrobcu LPG* systemu, za kvalitu se plati tak jako jinde)....


No vida, ale rovna na centrum harfa jsem moc dobrých referencí nedostal... určitě jsou jiní, ale... kteří? Jak tady přímo na klubu nabízejí LPG*, tak ty patří mezi ty doporučované?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

09.09 2011 12:29


No jako je to fakt, jestli projedu 10 nebo 6-7 je asi znát.. Ale zas když si koupím V8, tak to je samozřejmě z (malé) části i kvůli machrování, tak to pak nemůřu shazovat LPG* ) Ale teď je to už stejně fuk, přestěhoval jsem se a auto mám už jen pro radost (resp. v současném stavu spíš pro starosti, ale chápeme se).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

09.09 2011 12:42


freddy:
No jako je to fakt, jestli projedu 10 nebo 6-7 je asi znát.. Ale zas když si koupím V8, tak to je samozřejmě z (malé) části i kvůli machrování, tak to pak nemůřu shazovat LPG* ) Ale teď je to už stejně fuk, přestěhoval jsem se a auto mám už jen pro radost (resp. v současném stavu spíš pro starosti, ale chápeme se).


No, u mě allroad 2,7bi byl výběr čistě praktickej, de-fakto nahradil Jeepa 5,2... ale to ještě v době, kdy jsme měli Jeepa a pak Allroadíka jako druhé auto do nepohody (hory)... jenže situace je aktual jiná, Allroad je teď hlavním vozítkem s měsíčním nájezdem nějakých 4500-5000 km...a to už je perda ...
nahoru

sponzor





09.09 2011 12:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

09.09 2011 16:16


IvanLBC:


Nestyděl, páč jestli mám měsíčně dávat do šťávy 15000 nebo jenom 7000, tak to stojí třeba i za trocha studu nee? Resp. měsíční úspora 7000 = do dvou let další oooo v garáži.... a třeba zase ta moje milá přemilá 1,9TDi


Moje slova ! Jezdím poslední dobou 1000 km týdně, takže mi ta úspora vychází přesně tak, jak píšeš.

Klidně ti dám kontakt, kde mi to dělali. Slyšel jsem na ně jenom pozitivní recenze. A tím, že levný systém musí být špatný bych se rozhodně nenachával zastrašit. Zase není důvod zbytečně vyhazovat peníze za o 15k dražší systém, který bude ve výsledku fungovat naprosto stejně.

Jo a fakt se nestydím to tam tankovat, spíš se bavím nad těmi, kteří si kvuli ,,úspoře" koupí nějakou línou ludru, která nakonec žere stejně jako ten můj třílitr v LPG* Nestydím se ani za to, že ušetřím skoro 100 táců za rok, měl bych? To už bych se spíš musel stydět za to, že jezdím v 8 let staré Audině, místo v nové

A k té smrti pro majitele - to platí fakt spíš pro tu naftu, kde až odejde Turbo*, vstřiky, váha vzduchu a další věci, co se u nafty tak rády kazí, tak si opravdu majitel může hodit mašli Hlavně že to jezdí za 6 litrů... Aspoň se ušetří na opravy. Navíc ta spotřeba LPG* vychází při přepočtu lépe, než u nafty. Ukažte mi 220-koňovej V6 diesel, jak bude s věčně těžkou nohou a rychlou jízdou jezdit za 6.5l nafty v kombinovaném provozu? Realita bude 8-9l. O traktorovým zvuku radši nemluvit.

Ale neberte to jako flame, někomu nafta naprosto vyhovuje a třeba má i štěstí na to, že se mu nic nekazí. Já chtěl jen ukázat, že existuje i jiná ceste, jak jezdit za hubičku při zachování benzínové charakteristiky se slušným výkonem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

09.09 2011 16:27


Slayer: Hele s tím 8 let starým autem to je zajímavý. Za ten rok jsem zjistil, že překvapivě velkému procentu lidí je jedno, co to je za model a jak je to starý, ale prostě je to audi a už jim nevysvětlíš, že to stálo polovinu jejich socfabie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

09.09 2011 16:48


freddy:
Slayer: Hele s tím 8 let starým autem to je zajímavý. Za ten rok jsem zjistil, že překvapivě velkému procentu lidí je jedno, co to je za model a jak je to starý, ale prostě je to audi a už jim nevysvětlíš, že to stálo polovinu jejich socfabie


Můžu potvrdit..... okolo nás si sousedé pokoupili "zlatý" ochcávky, někdo i nový a jen co jsem si dovezl Jeepa a pak ho po pár letech vyměnil za další oooo a další audinu, pokaždý za hooodně míň peněz než ty jejich šípy stály, tak byl oheň na střeše.... tržby nám na prodejně i na hospodě pomalu ale jistě šly dolů.... Jó řidič oooo těžký život má Ta naše česká tupost je někdy až zarážející
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2011
Příspěvků: 148 | Témat: 7

09.09 2011 16:59


Mě by se LPG* taky líbilo, ale nemám k němu nějak důvěru. Sice jezdím cca za 13l - 15l na 100km, takže si o 10,6 můžu nechat jenom zdát, to mám leda na trasách 100km a více, ale nějak se mi do toho nechce. Mám fakt rád výkon svojí audinky a co jsem slyšel/četl, tak pokud tomu šlapeš na krk, beztak jezdíš na benzín - na krátkých trasách se to taky moc nevyplácí - 2,7T není moc častý motor a tak si sním spousta lidí neví rady. Obávám se toho, že ztratím výkon, doseru si motor a k tomu mě to bude stát majland..


IvanLBC:


Můžu potvrdit..... okolo nás si sousedé pokoupili "zlatý" ochcávky, někdo i nový a jen co jsem si dovezl Jeepa a pak ho po pár letech vyměnil za další oooo a další audinu, pokaždý za hooodně míň peněz než ty jejich šípy stály, tak byl oheň na střeše.... tržby nám na prodejně i na hospodě pomalu ale jistě šly dolů.... Jó řidič oooo těžký život má Ta naše česká tupost je někdy až zarážející


Tohle je normální - proto si beru starýho Jeepa Cherokee, když jedu na jednání. To auto dostalo na prdel jak sviň (rybařina, práce, sem tam výlet do terénu), takže vypadá fakt strašně no a když přijede pán v kvádru a vystoupí z oktávky, hned se cítí líp
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

09.09 2011 17:08


Lummi:

Tohle je normální - proto si beru starýho Jeepa Cherokee, když jedu na jednání. To auto dostalo na prdel jak sviň (rybařina, práce, sem tam výlet do terénu), takže vypadá fakt strašně no a když přijede pán v kvádru a vystoupí z oktávky, hned se cítí líp


No vidíš to??? Asi jsem vůl, Jeepa jsem měl, a byl super, armádní verze MP*US 5,2 l.,Grand cherokke, komplet upravený z armádní rezervy z německa.... bože to bylo povozeníčko... jen když jsem s ním nalítal 590000km, tak už hold muselo jít do světa... a místo něj je v garáži Allroad, což jsem taky spokojenej, ale dneska už je jiná doba, proto vážně o LPG* uvažuju, byť taky strach mám... Je sice pravda, že mě Jeep nesežral (bral od 12-18/100), ale to bylo v době kdy si na sebe v pohodě vydělal. Dneska s All jezdí de-fakto jenom má druhá polovička po nákupech a s dětmi do škol a na zápasy a k benzínkám, páč denně nalítá 150km v pohodě...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2011
Příspěvků: 148 | Témat: 7

10.09 2011 11:20


IvanLBC:


No vidíš to??? Asi jsem vůl, Jeepa jsem měl, a byl super, armádní verze MP*US 5,2 l.,Grand cherokke, komplet upravený z armádní rezervy z německa.... bože to bylo povozeníčko... jen když jsem s ním nalítal 590000km, tak už hold muselo jít do světa... a místo něj je v garáži Allroad, což jsem taky spokojenej, ale dneska už je jiná doba, proto vážně o LPG* uvažuju, byť taky strach mám... Je sice pravda, že mě Jeep nesežral (bral od 12-18/100), ale to bylo v době kdy si na sebe v pohodě vydělal. Dneska s All jezdí de-fakto jenom má druhá polovička po nákupech a s dětmi do škol a na zápasy a k benzínkám, páč denně nalítá 150km v pohodě...


Jeep, to je láska..
Kdy se chystáš na LPG*? 23.9. - 25.9. budu v Liberci, máte tam nějaký přespolní běh, či co a tak tam jedu s ČT. Docela rád bych to viděl a projel se (samozřejmě pokud by ti to nevadilo), všechno bych si zaplatil. Neznám nikoho s motorem jako mám já a ještě k tomu v LPG*
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email