Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 17 listopadu 2025
Celkem je zde 918 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 451
Online návštěvníků
Návštěvníků: 914
Uživatelů: 4
Celkem: 918

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

05.05 2011 23:31


Zdravím vás chtěl bych snížit A8 rok 03 vůbec netuším jak na vzducháč?
nahoru

sponzor





05.05 2011 23:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.05 2011 6:01


vencapencamarty:
Zdravím vás chtěl bych snížit A8 rok 03 vůbec netuším jak na vzducháč?

Máš sport to je pořád málo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

06.05 2011 16:54


Ano dinamic je porad malo...jiz mam prenastavene hodnoty podvozku takze o neco nizsi je ale chtel bych jeste tak 2cm. Diky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.05 2011 17:59


vencapencamarty:
Ano dinamic je porad malo...jiz mam prenastavene hodnoty podvozku takze o neco nizsi je ale chtel bych jeste tak 2cm. Diky

Nezapomeň že hodně srolovanej měch nebude mít zaprvé správnou funkci, za druhé bude asi více trpět a může se stát že se ti prorve. Samozřejmě přes diagnózu můžeš hodnoty upravovat nekonečně až vypustíš úplně měchy a budeš dole ale to už nebude a8.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6817 | Témat: 73

08.05 2011 1:09


jizan.com:

Nezapomeň že hodně srolovanej měch nebude mít zaprvé správnou funkci, za druhé bude asi více trpět a může se stát že se ti prorve. Samozřejmě přes diagnózu můžeš hodnoty upravovat nekonečně až vypustíš úplně měchy a budeš dole ale to už nebude a8.

Hahaha, dobre si mu to mapísal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

08.05 2011 22:46


Takze nidko nevi zda to nejak jde?chce to zahranicni fora. Do ted sem mel 20-ky alu dnes se nazulo 22 a chce to aspon jeste kousek dolů.
nahoru

Anonymní





08.05 2011 22:49


jizan.com:

Nezapomeň že hodně srolovanej měch nebude mít zaprvé správnou funkci, za druhé bude asi více trpět a může se stát že se ti prorve. Samozřejmě přes diagnózu můžeš hodnoty upravovat nekonečně až vypustíš úplně měchy a budeš dole ale to už nebude a8.
jaky kanal to je u a6 allroad ? C5 ... sem si rikal ze bych se na to mrknul ))
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6817 | Témat: 73

08.05 2011 23:29


vencapencamarty:
Takze nidko nevi zda to nejak jde?chce to zahranicni fora. Do ted sem mel 20-ky alu dnes se nazulo 22 a chce to aspon jeste kousek dolů.

kurnik, tak to cumim , co si tam dal za kolesa. Robim teraz BMW M5 na 21" kolesach, ale to je uz strasne... Tvrde, strasne to taha do kolaji... Preco to chces znizovat?
nahoru

sponzor





08.05 2011 23:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1523 | Témat: 34

08.05 2011 23:34


lubomt: Aby to bylo športové, ne? Dnes je trend koupit si limuzku a trochu ji potunit, aby to mělo ten správný GT look... )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

10.05 2011 1:18


Ja nevim co je na tom nenormalniho? Na tom vzduchu sou ty 22-ky uplne v klidu. Na touaregu mam 20-ky ale normal podvozek a je to tvrdy na tom vzduchaci sou ty 22-ky v klidu a autu slusi. Dnes sem poznal cloveka co ma 22-ky diky jinemu klubu a ma snizeno, stacilo vymenit nejake tyčky co urcuji vysku u podvozku(vzduchoveho) jsou na podvozku jsem laik stalo to 6tis. kč a prenastavit hodnoty a lezi mu to akorat na 22-kach kupoval ji novou ma najeto takhle uz 60tis. km a spokojenost takže jdu do toho.Kdyby nekdo chtel 20-ky na A8/S8 staci napsat mail zaslu foto kol a cenu klidne na voze docela mu to slusi ale bylo to pro me uz malo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

10.05 2011 6:02


vencapencamarty: Sorry za OT, ale co tam chceš dát v tý 22" za gumy? 245/30?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.05 2011 6:13


vencapencamarty:
Ja nevim co je na tom nenormalniho? Na tom vzduchu sou ty 22-ky uplne v klidu. Na touaregu mam 20-ky ale normal podvozek a je to tvrdy na tom vzduchaci sou ty 22-ky v klidu a autu slusi. Dnes sem poznal cloveka co ma 22-ky diky jinemu klubu a ma snizeno, stacilo vymenit nejake tyčky co urcuji vysku u podvozku(vzduchoveho) jsou na podvozku jsem laik stalo to 6tis. kč a prenastavit hodnoty a lezi mu to akorat na 22-kach kupoval ji novou ma najeto takhle uz 60tis. km a spokojenost takže jdu do toho.Kdyby nekdo chtel 20-ky na A8/S8 staci napsat mail zaslu foto kol a cenu klidne na voze docela mu to slusi ale bylo to pro me uz malo.

Jasně že to člověk necítí vše tlumí vzduch a přetlakované tlumičem olejem které dostávají pěknou sadu. Když se jen podíváš na velikost kola ve 22" a výšku pneu tak je jasné jak ten podovzek musí trpět na našich cestách. Pokud jsou kola za hubičku napiš sz co za ně chceš, originál kola jsou good.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

10.05 2011 6:18


jen ty podvozky zabijte...pak budeš prodavat šrot a bude zas o nasraneho človeka vic že musi menit vzducháč kterej je tak dojebanej v ohybech že nedrží.nepochopil lidi co chtej snižovat auto na jeho ukor.tak si kup rovnou sportovni podvozek stavitelnej
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

10.05 2011 6:27


killerz:
...tak si kup rovnou sportovni podvozek stavitelnej

To asi nechce, bo za ty prachy by si koupil tu osmu ještě jednu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

10.05 2011 6:36


Rhino: njn....dneska je trend luxusni auto jako audi vylitat a prodat jakože TOP stav že se necha vyčistit,naleštit a človek jen čumí jaky hovado ten majitel vlastne byl.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

10.05 2011 6:42


killerz: mě to připomíná pornoherečky. Furt se předháněly, která bude mít větší kozy, až třeba Lola Ferrari si nechala udělat už uplně jiný zvířata. Nevim jak v kom, ale ve mě vzbuzovala uplně jiný emoce, než asi původně zamýšlela. S těma autama je to podobný, 20" už je málo, dáme to na 22" a za rok tam hodíme rovnou 24" a pak už to budem jen tahat na podvalu...
nahoru

sponzor





10.05 2011 6:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6817 | Témat: 73

10.05 2011 11:15


ved ho nechajte, on si to plati a je to jeho vec, no nie... A uz za kolko ho potom bude predavat, je jeho vec takisto. Pozrite, ked si rozbije podvozok, on si ho bude platit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2009
Příspěvků: 92 | Témat: 5

10.05 2011 20:17


...
Naposledy upravil OGO dne 04.12 2011 19:18, celkově upraveno 1 krát. (99% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6817 | Témat: 73

10.05 2011 22:47


OGO:
Kdesi jsem četl, že existuje přímá úměra mezi konkrétním typem auta a jeho motorizací a mezi disky a pneumatikami. Takovým zdravým optimem je to, jak se modely kompletují sériově, ve fabrikách. Motorizace a podvozek je jedna strana rovnice oproti diskem a pneumatikám. Z toho jasně vyplývá, že pokud půjdu do rozměrů, což výrobce sám nedoporučuje a nepřizpůsobí tomu i druhou stranu rovnice, tak dříve či později přijde k problémům, kvůli tomu, že to nebude vyvážené.
Třeba zodpovědět na otázku, co se zlepší a za jakou cenu.

Ale on to robi na oko, nie na to aby to vydrzalo. Je jasne ked DAS* moc velke kolesa, su tam vacsie nevyvazene sily, nizsie gumy rozbijaju podvozok, ked nedodrzis ET, mas nespravnu sirku napravy a odklony nie su na nu vypocitane, vyssie zatazenie na prevodovku a neviem co este, uz je neskoro a nechce sa mi rozmyslat
Naposledy upravil lubomt dne 23.05 2011 18:55, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

10.05 2011 23:11


Tak z techto rozmeru kol jsem jiz vyrostl a jsem rad.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1523 | Témat: 34

10.05 2011 23:40


Pod 40" bych nešel, 22 jsou hrozně malý, fakt..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.05 2011 6:07


freddy:
Pod 40" bych nešel, 22 jsou hrozně malý, fakt..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Já si myslím že na mě je to pořád málo...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1523 | Témat: 34

11.05 2011 10:22


jizan.com: Nejsi trochu extrémista? Kde na to chces sehnat obuti?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.05 2011 17:11



Já jak já tady kolega chce 22" já už chci zpátky 18" raději
nahoru

sponzor





11.05 2011 17:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

23.05 2011 15:40


Gumy budou 245/30/22 jeste ted resim vyber jestli naky shity nebo mi kamarad z escape nabidne nejake Schmidt atp...kdyztak fotky od kamarada co daval uz na nekolik osmicek 22-ky muzu v prapade zajmu nekomu zaslat na mail. Jinak nechapu komentare typu proc to delam, co znicim, a ze z toho nekdo vyrostl...na jezdeni mam jine auta a opravdu mam na nich max 18-ky.Ale kdyz uz S8, tak MTM a poradne kola a podvozek uz je dole.A to ze si zaplatim novy vzduchac a takovy reci proc to resite a nakej prodej atp. jak malý..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

23.05 2011 21:40


vencapencamarty:
na jezdeni mam jine auta

tak co tu řešíš. To to můžeš hodit rovnou na špalky. Výsledek bude stejnej a vyjde tě to mnohem levnějš. Tím snížením a dvaadvacítkama to auto stejně po stránce komfortu i vzhledově odrovnáš. Ale jinak hodně štěstí
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.05 2011 21:57


Třeba to není poznat jak jedeš třeba po klasické české cestě, já měl možnost několikrát zkusit 20 a 21" a to nebyly zrovna šunky ale nové MB S a ML AMG a obojí to bylo na hraně, sice to utlumilo ale už šlo cítit že to má s tím co dělat, resp zvládlo to utlumit ale požitek z jízdy už nebyl.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

23.05 2011 22:08


Já na tom teda 22" neměl, ale rozdíl mezi 19 a 18" je dost velkej. O našich polňačkách ani nemluvě To co tu máme je spíš k pláči než k ježdění... Nepoznáš to leda tak na novim úseku, ale jinak to mlátí i na těch našich krásnejch dálnicích.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

23.05 2011 23:31


Klučí, vy to po něm nečtete - jasně napsal, že na ježdění má jiná auta. V klidovém stavu to na komfortu opravdu moc znát nebude. Sice nevím k čemu je S8 která stojí, ale když už nejezdí, tak ať aspoň dobře vypadá, to zase chápu...

vencapencamarty: Gumy doporučuju ty shity, na vzhled skoro nemaj vliv, kvalitní pneu by byly vyhozený peníze
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

29.05 2011 18:01


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



kola sem vybral tyto a opravdu nevidím problém tam dát 22-ky kola tak se časem vymění věci na podovzku a je klid. Je jasné že jezdit sní denně by asi nebylo moc komfotní ale teď na 20-kách to de. Rafky budou 10x22 ET 40 všechny chtěl sem předek ET 45 zadek 35 ale kdyby se nějaký z nkeho duvodu musel prohodit bude ET stejne.Jinak na Passatu mám 19-ky a nevidím v něm nijak tvrdé a nepohodlné auto, je pravda že na jiném pracovním sou 16-ky a je to super!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email