Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 225 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 222
Uživatelů: 3
Celkem: 225

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

21.01 2011 16:02


stale tady hledam,kolik maji byt plus-minus hodnoty vstriku na 1,9tdi 96kw.me to ukazuje,kdyz je to zahrate cca na 70stupnu toto- -0,14,-0,24,-0,75,1,15.auto se mi mirne chveje,tak chci zjistit,zda je to vstrikama.a pak potrebuju poradit,jak vymazat a nastavit servisni interval na audi B6,podle navodu prez vag mi to nejde,nekde sem tu nasel,ze mam dat kanal 4,nebo 5,uz presne nevim,prepsat tam hodnoty a bude to,ale kdyz DAM* kanal 4 i 5,tak mi to akorat pise-chyba.diky moc za rady.
nahoru

sponzor





21.01 2011 16:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

21.01 2011 16:29


hodnoty jsou OK!!!!Kdyby byly vstřiky KO tak by byly hodnoty +/- 2.0 vstřik nebo O krouzek vstřiku má hodnotu +2,99.(Reakce na můj dotaz na dieselpo.. ze dne 2.4.10)

Jinak zahřátí motoru pro přesné měření by mělo být na 90° nebo jak je nastavený termostat.
Naposledy upravil cedan dne 21.01 2011 23:16, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

21.01 2011 20:33


audi B6: No že by byly OK bych mos netvrdil na čtvrtým je v pr a třetí ho dorovnává ten rozdík je tam pomalu 2.Sundej víko a čuhni na něj jestli neprask šroub na kamenu a zkontroluj jestli ti nepřibejvá olej.Jinak jak to startuje po delší přestávce?Mohly by tam bejt i v pr gumičky,BAčka jsou docela držáky a když už odejde tak to musí bejt.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

21.01 2011 22:55


pasa:
audi B6: No že by byly OK bych mos netvrdil na čtvrtým je v pr a třetí ho dorovnává ten rozdík je tam pomalu 2.Sundej víko a čuhni na něj jestli neprask šroub na kamenu a zkontroluj jestli ti nepřibejvá olej.Jinak jak to startuje po delší přestávce?Mohly by tam bejt i v pr gumičky,BAčka jsou docela držáky a když už odejde tak to musí bejt.


Nebudu se přít co je KO a co ne mám asi ten samý motor No já tam mám taky rozdíl ale teď si nejsem jistý ne kterém válci a okolik ale cca 1.5
mám PD motor kod AWX Auto jede OK,nehulí spotřeba na PD si myslím že je dost luxusní průměr 6 l/100km,startování na první brnk ikdyž stojím třeba dva dny -5 - -15.

To audiB6:
Nevěřím že máš vstřiky KO.Tento problém jsem si myslel taky ale nakonec jsem sedl do auta zajel k Humlovy do Brna (vyhlášený chlapík co se motorů týče jak u nás tak i v SK)udělali jsme spolu diagnozu a perfektně pokecali o autech a jejich problémech.Vše OK!Pokud chceš mrkni na dieselpower a tam si uděláš obrázek jak jsi na tom ze vstřikama.Napiš jaký máš kod motoru jestli AWX nebo AVF dávali se vstřiky i AL a potom ještě jsem četl něco o BX
Jinak to co napsal Pasa můžeš nechat udělat preventivně s tím nic nepokazíš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

21.01 2011 23:38


ja mam taky motor AWX,pri jizde nehuli vubec,obcas kdyz rano nastartuju,vyleti cerny dym,ale nic hroznyho,ted sem byl na emisich a ty tam tomu davali pokourit,furt plyn na podlaze a z vyfuku ani oblacek nevyletel.spotrebu mam taky cca 6litru.kdyz sem jel v lete dalku 1500km,podle predpisu,tak spotreba 4,8l.olej to nebere,na 10000km ubyde na merce asi pul cm,takze ani nedolivam,takze nafta do nej asi netece.starty taky ok,jen asi prvnich 5vterin po nastartovani,je to takovej zvuk,jak kdyby se to hadalo,ale hned se to uklidni.kdyz bylo -15,tak se mi stalo,ze sem to nastartoval,chytlo to hned,ale zdechlo.nastartoval sem podruhe a uz to slo.ted sem pri vymene oleje vymenil i naftovy filtr a chyta to na jedno nazhaveni bez problemu.daji se kdyztak ty vstriky repasovat na PD?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

21.01 2011 23:43


audi B6:
ja mam taky motor AWX,pri jizde nehuli vubec,obcas kdyz rano nastartuju,vyleti cerny dym,ale nic hroznyho,ted sem byl na emisich a ty tam tomu davali pokourit,furt plyn na podlaze a z vyfuku ani oblacek nevyletel.spotrebu mam taky cca 6litru.kdyz sem jel v lete dalku 1500km,podle predpisu,tak spotreba 4,8l.olej to nebere,na 10000km ubyde na merce asi pul cm,takze ani nedolivam,takze nafta do nej asi netece.starty taky ok,jen asi prvnich 5vterin po nastartovani,je to takovej zvuk,jak kdyby se to hadalo,ale hned se to uklidni.kdyz bylo -15,tak se mi stalo,ze sem to nastartoval,chytlo to hned,ale zdechlo.nastartoval sem podruhe a uz to slo.ted sem pri vymene oleje vymenil i naftovy filtr a chyta to na jedno nazhaveni bez problemu.daji se kdyztak ty vstriky repasovat na PD?


Dají se vyměnit jen ty jehly a to uložení,ale pokud mohu doporučit tak než budou KO potom už jim nepomůže nic,ale to ty stejně nepoznáš kdy kiksnou já to neřeším.Měl jsem B5 a pokaždé mě dovezla domů i s rozpůleným pístem z Vídně domů cca 120km.Jaký dáváš olej?LL nebo pevný interval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

22.01 2011 0:24


olej davam Castrol 5W-40 505 01 a menim jej po 10000km,tak snad tam leju dobrej.na budich mam nastavenej interval na 15000km,proto bych potreboval radu,jak to mam zmenit na 10000km a vynulovat.mam ted s Audi najeto za 7mesicu co ji mam 21000km a zatim ok.jen mi padala asi pred mesicem do nouzaku,ale po vycisteni turba,zatim ok-pri se malo naklapely lopatky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.01 2011 0:33


Sem to cetl v rychlosti, pochopil ze mluvite o davkovani paliva/vstrik...tak to se omlouvam...
Naposledy upravil Lumpiq dne 22.01 2011 13:40, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.01 2011 0:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

22.01 2011 8:56


audi B6: Tímmhle jsem si prošel už několikrát,Byl jsem v Chomutově za Reshou i u Hubálka a i Resha ti řekne že-+6 už něco znamená a jkmile je tam 2 je totálně KO,Ale jak jsem řek nemusí bejt vstřik KO můžou to dělat gumičky což by odpovídalo že po nastartování se to hádá a dokonce jsem se setkal s tím že rupnul šroub na kameni a vstřik tam držel díky rolně a taky se to takhle projevovalo.Pro jistotu bych nechal ještě změřit trlaky ve válcích.Ze s vý zkušenosti ti řeknu ale jedno,každej je odborník na dehty ale když přijedeš někam s PD tak jsou všichni jak když najednou oněmněli.Pokud chceš mít jistotu tak kontaktuj na dieselpoveru RR ten se zabejvá repasí a má možnost stolice na změření.To jak tady psal Lump je normální věc U PD vstřikovačú se měří fůra parametrů a složitě se tříděj dokonce se měří i tzv vrzání takže můžou bejtvšechny ok ale přesto motor vyluzuje různý zvuky,co motor to jinej zvuk.Můžu ti říct že mám skoro aksolutní sluch a tenhle motoz je pro mě očistec,po každým nastartování to vylutuje jinej zvuk.Zkontroluj to sundat víko je otázka 5 minut a jinak to občas naloguj jestli se to nehorší.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 12:01


pasa:
audi B6: Tímmhle jsem si prošel už několikrát,Byl jsem v Chomutově za Reshou i u Hubálka a i Resha ti řekne že-+6 už něco znamená a jkmile je tam 2 je totálně KO,Ale jak jsem řek nemusí bejt vstřik KO můžou to dělat gumičky což by odpovídalo že po nastartování se to hádá a dokonce jsem se setkal s tím že rupnul šroub na kameni a vstřik tam držel díky rolně a taky se to takhle projevovalo.Pro jistotu bych nechal ještě změřit trlaky ve válcích.Ze s vý zkušenosti ti řeknu ale jedno,každej je odborník na dehty ale když přijedeš někam s PD tak jsou všichni jak když najednou oněmněli.Pokud chceš mít jistotu tak kontaktuj na dieselpoveru RR ten se zabejvá repasí a má možnost stolice na změření.To jak tady psal Lump je normální věc U PD vstřikovačú se měří fůra parametrů a složitě se tříděj dokonce se měří i tzv vrzání takže můžou bejtvšechny ok ale přesto motor vyluzuje různý zvuky,co motor to jinej zvuk.Můžu ti říct že mám skoro aksolutní sluch a tenhle motoz je pro mě očistec,po každým nastartování to vylutuje jinej zvuk.Zkontroluj to sundat víko je otázka 5 minut a jinak to občas naloguj jestli se to nehorší.


jj určitě je reesha velmi dobrý vím moc dobře o kom je řeč ale já nepojedu na druhou stranu republiky když mohu zajet za Humlem do Brna a ten kdo zná Humla a Dieselpower tak ví o čem je řeč!!!Na diesel chodí opravdu hodně expertů (rádoby) já jsem jen tady napsal co mě řekl Huml konkrétně u mého motoru 1.9tdi AWX r.v.03 rozdíl asi 1.5 a co se vstřiků týče je rozdíl mezi rotačkou a PD-čkem.
Každopádně tvrdím že vstřik na čtvrtém válci je ještě OK nicméně jak uvádíš ty ta hodnota je trochu vyšší (ale v normě) no ale pro jistotu můžeme dát na diesel dotaz.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 12:09


Lumpiq:
nema se to u PD pohybovat plus minut 0.5 stejne jako u commonrailu? ono je to hodne indivildualni, nekde lita pres jedna a motor jde jak ma, nekde naopak jsou lepsi hodnoty a motor se klepe jak nemocnej ratlik...zkusil bych fakt ten diesel power, tam kluci umi poradit...


Nene Lumpiqu to si trochu pleteš,tohle je synchronizace klikového a vačkového hřídele u PD
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 12:13


audi B6:
olej davam Castrol 5W-40 505 01 a menim jej po 10000km,tak snad tam leju dobrej.na budich mam nastavenej interval na 15000km,proto bych potreboval radu,jak to mam zmenit na 10000km a vynulovat.mam ted s Audi najeto za 7mesicu co ji mam 21000km a zatim ok.jen mi padala asi pred mesicem do nouzaku,ale po vycisteni turba,zatim ok-pri se malo naklapely lopatky.


Zkus ten motor zahřát na provozní teplotu a pak sem hodit ty hodnoty.Olej leješ docela dobrý.A proč neleješ LL?Tebe baví stále měnit olej???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

22.01 2011 13:30


hodne lidi me odrazovalo od LL.kamos co ma oktavku,kupoval ju novou,lil tam LL a kdyz mel najet 200tisic,tak mu umrela vacka.ja mam ten Castrol litr za 25Okc,takze pro lepsi pocit to tam liju a menim po 10tisicich,zase takovej ranec to neni.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

22.01 2011 13:33


cedan: Já sice leju LL ale měním po 15t jenže to dělám z důvodu že já těch 15t najedu za 1,5 roku,nikdy bych tam nenechal olej 30t.Jinak já šel tak daleko že jesem dal vstřikovače funglofky a zase je zvuk motoru jinej ale jede to pořád stajně,jinak tolerance podle normy je -+1,problém je že opravdu nezjistíš jak na tom ten vstřik je protože ho dorovnává ten na 3válci ,proto je tak v mínusu.Ještě co bych zkontroloval jsou kontakty na vstřikách,ty se projevujou že vstřiky jsou hodně v mínusu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

22.01 2011 14:20


ok,zkusim to vse nechat omrknout.kolik stoji ty vstriky na muj motor AWX ?pry 13tisic a ten servisni interval nevite jak nastavit?a jeste,jak udelat ten test za jizdy,nevim kam a jak se ta tabulka s tema hodnotama uklada a co znamenaji vubec.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 16:32


audi B6:
ok,zkusim to vse nechat omrknout.kolik stoji ty vstriky na muj motor AWX ?pry 13tisic a ten servisni interval nevite jak nastavit?a jeste,jak udelat ten test za jizdy,nevim kam a jak se ta tabulka s tema hodnotama uklada a co znamenaji vubec.


Odkud jsi?Servisní interval nastavení je někde tady na foru přes Vag,tu tabulku si ztáhni z dieselpoweru.
Návod na logování za jízdy:
ten log se nedělá přes ten logview ale přes VAG, v tom logview ten log jen sleduješ. Na VAGu dáš motor - blok hodnot - kanál 3,10,11 - LOG - START
Log děláš na 3-ce od 1500-4000 plný plyn (pravá noha podlaha)
potom dáš ukončit log uložit log a vyhledáš si ho v adresáři kde máš nahraný VAG. Ten soubor potom uložíš např. na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a možná někdo se ti na to tady podívá a poradí

ZAHŘEJ TEN MOTOR JEŠTĚ JEDNOU NA PRACOVNÍ TEPLOTU MOTORU TJ.min.82°C a VÍC!!!!!!pak ty hodnoty sem dej aby jsme tedy došli k nějakému závěru.
nahoru

sponzor





22.01 2011 16:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 16:51


Lumpiq:
Sem to cetl v rychlosti, pochopil ze mluvite o davkovani paliva/vstrik...tak to se omlouvam...


Nic se neděje pokud nejde o život jde o hovno
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

22.01 2011 17:00


zahrival sem motor cca pul hodiny,ale na 82stupnu to proste nezahreju,za jizdy teplota 78stupnu,jak zastavim,pada na 72stupnu.ted byly hodnoty -0,05,-0,02,-0,89,0,96.ted jdu zkusit nastavit ten interval oleje a kdyz mi vydrzi baterie na notebooku,tak jeste ten log za jizdy.jinak jsem z Noveho Mesta na Morave,cca 60km od Brna.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 17:02


pasa:
cedan: Já sice leju LL ale měním po 15t jenže to dělám z důvodu že já těch 15t najedu za 1,5 roku,nikdy bych tam nenechal olej 30t.Jinak já šel tak daleko že jesem dal vstřikovače funglofky a zase je zvuk motoru jinej ale jede to pořád stajně,jinak tolerance podle normy je -+1,problém je že opravdu nezjistíš jak na tom ten vstřik je protože ho dorovnává ten na 3válci ,proto je tak v mínusu.Ještě co bych zkontroloval jsou kontakty na vstřikách,ty se projevujou že vstřiky jsou hodně v mínusu.


Nemáš ještě ty staré vstřiky????Koupím je od tebe.Další věc LL je určen buď na 30000KM a nebo 24 měsíců.Nevidím důvod ho měnit dřív budu měnit při nájezdu 29000KM
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 17:13


audi B6:
zahrival sem motor cca pul hodiny,ale na 82stupnu to proste nezahreju,za jizdy teplota 78stupnu,jak zastavim,pada na 72stupnu.ted byly hodnoty -0,05,-0,02,-0,89,0,96.ted jdu zkusit nastavit ten interval oleje a kdyz mi vydrzi baterie na notebooku,tak jeste ten log za jizdy.jinak jsem z Noveho Mesta na Morave,cca 60km od Brna.


tak co řešíš zajeď do Brna k Humlovi na odbornou diagnozu motoru.Jinak když to měříš nakolik stupňů máš zaplou klimu ????Čím míň tím pomaleji se to ochladí PD jsou fakt dobré co se chlazení týče
Navíc není nad to to projet je to určitě rychlejší zahřáté než to tůrovat na místě stačí ti na zahřátí cca 15km
nahoru

Anonymní





22.01 2011 17:22


Jaký by měly být hodnoty na TDI* kód motoru AHF? Taky mi to po studených startech nějak brblá, když je to ohřátý, tak to na volnoběh taky nějak blbne občas a po delší pauze (cca 30min) za tepla blbě chytá.

Díky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 17:36


audi B6:
zahrival sem motor cca pul hodiny,ale na 82stupnu to proste nezahreju,za jizdy teplota 78stupnu,jak zastavim,pada na 72stupnu.ted byly hodnoty -0,05,-0,02,-0,89,0,96.ted jdu zkusit nastavit ten interval oleje a kdyz mi vydrzi baterie na notebooku,tak jeste ten log za jizdy.jinak jsem z Noveho Mesta na Morave,cca 60km od Brna.


Máš SZ
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 17:40


Lummar:
Jaký by měly být hodnoty na TDI* kód motoru AHF? Taky mi to po studených startech nějak brblá, když je to ohřátý, tak to na volnoběh taky nějak blbne občas a po delší pauze (cca 30min) za tepla blbě chytá.

Díky


Hm tak to napíchni na VAG a uvidíš jinak od -2 až po +2 je tolerance nad nebo pod je vstřik KO pokud bude O je to všechno OK
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

22.01 2011 18:33


tak jsem to byl zkusit nalogovat a sem akorat nastvany,spadlo mi to opet do nouzaku,chyba-17965 CHARGE PRESSURE CONTROL-POSITIVE DEVIATION P1557-35-00.toto se mi stalo pred mesicem,mel sem pujceny ventil N75 a nepomohlo to,nechal sem vycistit Turbo*-nebylo skoro vubec zanesene,ale pry se ty lopaty nenaklapely uplne,tak to pry rozchodil a auto ted celej mesic jezdilo opravdu lepe a bez problemu.a dnes opet nouzak,vypnul sem jej a pak to zkusil jeste dvakrat proti kopci a uz v pohode na trojku az ke ctyrem tisicum.log sem neulozil,musim az zitra,vybila se mi baterie.
nahoru

sponzor





22.01 2011 18:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

22.01 2011 18:46


audi B6:
tak jsem to byl zkusit nalogovat a sem akorat nastvany,spadlo mi to opet do nouzaku,chyba-17965 CHARGE PRESSURE CONTROL-POSITIVE DEVIATION P1557-35-00.toto se mi stalo pred mesicem,mel sem pujceny ventil N75 a nepomohlo to,nechal sem vycistit Turbo*-nebylo skoro vubec zanesene,ale pry se ty lopaty nenaklapely uplne,tak to pry rozchodil a auto ted celej mesic jezdilo opravdu lepe a bez problemu.a dnes opet nouzak,vypnul sem jej a pak to zkusil jeste dvakrat proti kopci a uz v pohode na trojku az ke ctyrem tisicum.log sem neulozil,musim az zitra,vybila se mi baterie.
to je k nasrání no naloguj já si to lognu taky a pak porovnáme máme úplně ten samý motor tak uvidíme máš zaslepený EGR* ventil?(nevšiml jsem si jestli jsi tady o něm psal)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

22.01 2011 19:25


jj EGR* ventil zaslepeny mam.zitra to zkusim nalogovat,snad to opet nepadne do nouzaku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

22.01 2011 20:54


cedan: Ty woe tys to zamotal,vstřiky se měřej v kanále 13 a ne volnoběh v zahřátým motoru ,to co si popsal je test na váhu vzduchu a turba,za jázdy se vstřiky testovat nedají na to zapomeň a tu hodnotu si pletš stím že to je hodnota kterou ti maximálně VAG zobrazí.Nic proti tobě ale než něco začneš do eteru ,tak si to trochu prostuduj.Jinak EGR* zaslepit můžeš max do roku 2003 model 2004 ho má softwarově hlídanej a samozřejmě jde motor automaticky do nouzáku,koukám že někteří tady dokáží nadělat víc škody než užitku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

23.01 2011 16:25


pasa:
cedan: Ty woe tys to zamotal,vstřiky se měřej v kanále 13 a ne volnoběh v zahřátým motoru ,to co si popsal je test na váhu vzduchu a turba,za jázdy se vstřiky testovat nedají na to zapomeň a tu hodnotu si pletš stím že to je hodnota kterou ti maximálně VAG zobrazí.Nic proti tobě ale než něco začneš do eteru ,tak si to trochu prostuduj.Jinak EGR* zaslepit můžeš max do roku 2003 model 2004 ho má softwarově hlídanej a samozřejmě jde motor automaticky do nouzáku,koukám že někteří tady dokáží nadělat víc škody než užitku.


No tak nevím kdo tady teď nadělal víc škody než užitku,napřed si to pořádně přečti a potom tady rozumuj ty Rozumbrado!!!Jinak EGR* se dá zaslepit i po roku 2003 ale pak musí přijít ještě SW úprava!!!No já proti tobě taky nic nemám,ALE NEŽ ZAČNEŠ NĚKOHO ŠPINIT TAK POPŘEMÝŠLEJ!!!Opravdu jsou tady lidi kteří dokáží udělat víc škody jak užitku a to platí momentálně na TEBE
Naposledy upravil cedan dne 29.01 2011 11:01, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

23.01 2011 17:01


Tady ten omyl asi vznikl.Pokud se dá hovořit o omylu!!
Měl jsem na mysli z toho úvodního příspěvku že to měřil na studeném motoru

cedan:
Zkus ten motor zahřát na provozní teplotu a pak sem hodit ty hodnoty.Olej leješ docela dobrý.A proč neleješ LL?Tebe baví stále měnit olej???


pak to pokračovalo asi takto


audi B6:
ok,zkusim to vse nechat omrknout.kolik stoji ty vstriky na muj motor AWX ?pry 13tisic a ten servisni interval nevite jak nastavit?a jeste,jak udelat ten test za jizdy,nevim kam a jak se ta tabulka s tema hodnotama uklada a co znamenaji vubec.


pak toto

cedan:
Odkud jsi?Servisní interval nastavení je někde tady na foru přes Vag,tu tabulku si ztáhni z dieselpoweru.
Návod na logování za jízdy:
ten log se nedělá přes ten logview ale přes VAG, v tom logview ten log jen sleduješ. Na VAGu dáš motor - blok hodnot - kanál 3,10,11 - LOG - START
Log děláš na 3-ce od 1500-4000 plný plyn (pravá noha podlaha)
potom dáš ukončit log uložit log a vyhledáš si ho v adresáři kde máš nahraný VAG. Ten soubor potom uložíš např. na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a možná někdo se ti na to tady podívá a poradí

ZAHŘEJ TEN MOTOR JEŠTĚ JEDNOU NA PRACOVNÍ TEPLOTU MOTORU TJ.min.82°C a VÍC!!!!!!pak ty hodnoty sem dej aby jsme tedy došli k nějakému závěru.


pak to byla odpověď,kterou pochopil audi B6 že měl zahřát ten motor na provozní teplotu a hodit sem co sem hodil

audi B6:
zahrival sem motor cca pul hodiny,ale na 82stupnu to proste nezahreju,za jizdy teplota 78stupnu,jak zastavim,pada na 72stupnu.ted byly hodnoty -0,05,-0,02,-0,89,0,96.ted jdu zkusit nastavit ten interval oleje a kdyz mi vydrzi baterie na notebooku,tak jeste ten log za jizdy.jinak jsem z Noveho Mesta na Morave,cca 60km od Brna.


tady si myslím že moc dobře věděl co jde dělat..Navíc jsem sem dal aspoň návod jak se to dělá to logování

audi B6:
tak jsem to byl zkusit nalogovat a sem akorat nastvany,spadlo mi to opet do nouzaku,chyba-17965 CHARGE PRESSURE CONTROL-POSITIVE DEVIATION P1557-35-00.toto se mi stalo pred mesicem,mel sem pujceny ventil N75 a nepomohlo to,nechal sem vycistit Turbo**-nebylo skoro vubec zanesene,ale pry se ty lopaty nenaklapely uplne,tak to pry rozchodil a auto ted celej mesic jezdilo opravdu lepe a bez problemu.a dnes opet nouzak,vypnul sem jej a pak to zkusil jeste dvakrat proti kopci a uz v pohode na trojku az ke ctyrem tisicum.log sem neulozil,musim az zitra,vybila se mi baterie.



Na závěr za se nepovažuji a doufám že JSEM aspoň trochu poradil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

23.01 2011 21:35


jj poradil si dobre a taky za to diky.dnes sem ten log nedelal,mel sem litani po Brne,tam i zpet auto ok,ani jednou nouzak a to sem jej schvalne tocil nad tri tisice.co myslite,je to turbem,ze me opet mesic po vycisteni padlo do nouzaku?abych jej nekoupil zbytecne a za mesic se to opakovalo opet.hadicky jsou stopro ok,N75 asi taky.zitra zkusim po praci ten log za jizdi a hodim to sem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email