Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 15 prosince 2025
Celkem je zde 1178 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1177
Uživatelů: 1
Celkem: 1178

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.01 2011 12:51


Cus chlapi s quattrem .
Dela vam taky autisko s quattrem, ze kdyz mate plny rejd (parkovani, otaceni s malym polomerem) - citite jak je predni naprava tlacena jakoby "ven"? Proste u toho z auta mate uplne jiny pocit nez u zataceni s prekokolem ).Jakoby stredovy diferak uplne dokonale nepobral rozdil v rychlostech mezi predni a zadni napravou..
Uvitam vase postrehy.

Pedro
nahoru

sponzor





07.01 2011 12:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.01 2011 13:09


pedro m: Jo, při plném rejdu, zvlášť když je trochu štěrku, tak taky to trochu pociťuji.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

07.01 2011 13:11


Asi ano ... mám z toho pocit, jako by se nápravy praly ... při zrychlení to dokonce rozdrnčí celé auto.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.01 2011 13:12


pedro m:
Normálka.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1703 | Témat: 88

07.01 2011 13:13


Ja dokonce neco slysim v mezinapravovem diferaku (jako by pod prdeli, kousek vzadu).
Chci si to nechat pri servisnim intervalu zkontrolovat, nezda se mi, ze bych mel diferak pri plnem rejdu slyset.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.01 2011 14:25


Javim:
Asi ano ... mám z toho pocit, jako by se nápravy praly ... při zrychlení to dokonce rozdrnčí celé auto.


mi též
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 740 | Témat: 15

07.01 2011 14:33


pedro m: dôkaz permanentnej stvorkolky...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.01 2011 14:39


Taky myslím, že tam to ovlyvňuje i zvýšený odpor Torsenu, který už začíná přetláčet takový rozdíl otáček mezi předkem a zadkem... ?
nahoru

sponzor





07.01 2011 14:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.01 2011 14:39


disKoC4:
pedro m: dôkaz permanentnej stvorkolky...

no to mozna jo, kamosovi na nisanovi to dela tez (patrol???) ale dalsimu znamemu (subo STI) to nedela vubec nic, tichoucko...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.01 2011 14:40


Michal.K:
Taky myslím, že tam to ovlyvňuje i zvýšený odpor Torsenu, který už začíná přetláčet takový rozdíl otáček mezi předkem a zadkem... ?

jj, taky z toho mam pocit jako by v ten moment byl torsen na 100% svorny...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.01 2011 14:42


to je proste system napravy a negativniho sklonu pri zataceni ... v podstate pri plnym rejdu je jedno kolo vic vytoceny nez to druhy a je to umysl ...

takze to co rika root - normalka

delaj to i nektery predohraby a urcite to nema nic spolecnyho s Torsenem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.01 2011 14:43


pedro m: Tak na 100% ne, to by vypadalo jinak. Spíš jsem to myslel, že nenechá celý ten rozdíl jen tak "proletět" a trochu ho brzdí.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.01 2011 14:54


2Pix:
to je proste system napravy a negativniho sklonu pri zataceni ... v podstate pri plnym rejdu je jedno kolo vic vytoceny nez to druhy a je to umysl ...

takze to co rika root - normalka

delaj to i nektery predohraby a urcite to nema nic spolecnyho s Torsenem

takze je to v podstate dane naladenim geometrie rizeni (uhel rejdoveho cepu, odklo, priklon, sbihavost a pod.)??
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.01 2011 15:06


pedro m: tak tak, tohle je zadanej efekt toho, ze vnejsi kolo se drzi relativne rovne a vnitrni se ti lomi do negativniho uhlu, zlepsuje to zataceni a nasledovny narovnani ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.01 2011 15:14


za sebe nemám pocit že by to nějak ujíždělo, ale je cítit taková zvláštní vibrace, proto pokud nemusím plný rejt nepoužívám, mám ručku že?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.01 2011 16:10


jasne .. a pri parkovani se tocis na rucce ... ty ses ale jeliman ...
nahoru

sponzor





07.01 2011 16:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.01 2011 16:17


Ony se tady vzpoměly 2 věci a na každou z nich má vliv něco jiného.
Při plném rejdu a otáčení se na různých površích skutečně jakýkoli McPerson může ustřelit podle toho, jaké kolo má jakou adhezi, tak na to bacha, pokud pojedete kolem přejkážky na těsnotku. Taky není dobré držet rejd naplno, ale vždy mu cca pár stupňu povolit - a servo vám poděkuje.

Druhý problém zpočívá skutečně v Torsenu a je to nejvíce cítit při velkém rejdu a prudší akceleraci - např na malé křižovatce. Na mezinápravový diferenciál jde v tu chvíli mnoho kroutícího momentu, ale na druhou stranu musí umožňit rozdíl otáček, takže je z toho volajaký zmetěný Zkrátka, je to šnekové soukolí cítit, vibruje a jako by drhne to z auta...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.01 2011 16:25


2Pix:
jasne .. a pri parkovani se tocis na rucce ... ty ses ale jeliman ...

sranda ne? sem zrovna u tebe nečekal že to vezmeš vážně
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.01 2011 16:41


2Pix:
to je proste system napravy a negativniho sklonu pri zataceni ... v podstate pri plnym rejdu je jedno kolo vic vytoceny nez to druhy a je to umysl ...

takze to co rika root - normalka

delaj to i nektery predohraby a urcite to nema nic spolecnyho s Torsenem

2Pix: V tomhle si dovolím trochu oponovat. To že geometrie a sklon má vlyv na vytáčení, to nepopírám...
Ale my se tu bavíme o projevech pozorovaných u Quattra.
A co jsem jezdil s Audinama A4 bez Quattra, tak žádné z nich jsem tohle nepozoroval...

Takže vzhledem k tomu, že pochybuji, že Audi s Quattrem má výrazně odlišnou geometrii přední nápravy, tak si dovolím tvrdit, že to něco málo s tím mezináprávákem, resp. Torsenem mít bude...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.01 2011 16:56


Michal.K: Vždyť jsem to už vysvětlil. Každopádně pokud tenhle jev, který ty myslíš, udělá při otáčení na volnoběh ( pochybuji, že se otáčíš pod plným ) tak na to quattro a ani 10 torsenů vliv nemá.

A to ustřelení přední nápravy ti udělá téměř každý McPerson. Otázkou je, co máš přesně na mysli?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.01 2011 19:25


sniper:
Michal.K: Vždyť jsem to už vysvětlil. Každopádně pokud tenhle jev, který ty myslíš, udělá při otáčení na volnoběh ( pochybuji, že se otáčíš pod plným ) tak na to quattro a ani 10 torsenů vliv nemá.

A to ustřelení přední nápravy ti udělá téměř každý McPerson. Otázkou je, co máš přesně na mysli?

Ja prave moc nevim jak bych to posal, kluci tzo napsali dobre, de o pocit, jemne vibrace, podivny zvuk, uskakovani prednich kol na sterku a obecne takovy ten pocit ze predni naprava je tlacena ven z obloku, ktery se snazim opsat tim plnym rejdem...teky mam pocit ze by to nemuselo byt "jen" geometrii napravy ale obecne mne v tom smrdi mezinapravak...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.01 2011 19:52


sniper: Kluci nepleťte sem McPerson a geometrii.
Kdyby to bylo nimi, tak to budě dělat i normální Audi s předkem. U té jsem si nikdy nic takového ale nevšiml.

Prostě jde o to, že při plném rejdu je slyšet na štěrku, že jako by kola trochu proklouzávala.
To samé mi dělá (i když znatelně víc) i Samuraj, když na všech štyrech, které zapomenu vypnout a vyjedu na štěrk, protože nemá mezinápravový diferenciál.

U Audi to není zas tak velké, ale určité náznaky prokluzu kol na štěrku znatelné jsou.
A jak jsem psal je to podle mě vlyvem Torsenu, který není úplně schopen při plném rejdu a v tahu úplně vyrovnat rozdíly obou náprav...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

07.01 2011 20:06


Toto mě dělalo jen na letních gumách, zimní 195/65/15 to nedělají. Zřejmě je to ovlivněno i šířkou pneu.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

07.01 2011 20:10


Pokud se otačím na štěrku s plnym rejdem tak je cejtit že se autu chce spiš dopředu než do zvoleneho směru a je to normální.Takže to neděla jen quattro ale i "předokola" s pořadnym rejdem. Jinak to že při vytočení kol do směru např. praveho je prave kolo zatočené více než leve a naopak je zakladní podmínka řiditelnosti.Kola na jedne napravě totiž v zatačce nikdy nejedou stejně dlouhou dráhu.
nahoru

sponzor





07.01 2011 20:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.01 2011 20:16


mamut:
Pokud se otačím na štěrku s plnym rejdem tak je cejtit že se autu chce spiš dopředu než do zvoleneho směru a je to normální.Takže to neděla jen quattro ale i "předokola" s pořadnym rejdem. Jinak to že při vytočení kol do směru např. praveho je prave kolo zatočené více než leve a naopak je zakladní podmínka řiditelnosti.Kola na jedne napravě totiž v zatačce nikdy nejedou stejně dlouhou dráhu.

no hlavne nejedou oblouk stejnym polomerem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 1

07.01 2011 20:16


tenhle jev je dobře znát třeba v podzemních garážích, dáš plnej rejd a plyn a kola pískájí a auto má snahu jet rovně, ubereš plyn a auto přestane pískat a zatočí, a pokud v tento moment znovu přidáš auto nezapíská ale vystřelí do strany
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.01 2011 20:20


Michal.K:
pedro m: Jo, při plném rejdu, zvlášť když je trochu štěrku, tak taky to trochu pociťuji.
to iste aj u mna
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

07.01 2011 20:44


mamut: pedro m: Ale pletete tu dvě odlišný věci...
Tohle je jiné, jako když u předokradu má kolo tendenci uskočit mimo stopu.
Tady ty kola mají tendenci spíš proklouznout. A nedělají to jen přední, ale kterékoliv kolo i zadní...

A to u předokolky asi těžko dělá...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.01 2011 20:46


Michal.K: Prosím tě, i předohrab uskakuje v plném rejdu na štěrku, nebo nejlépe je to cítit na rozdílných površích asfalt - štěrk, sníh-led atd. A když se otáčíš, tak máš zařazenou jakou rychlost a kolik plynu? Na kolik % je výkon motoru? Protože pokud neakceleruješ při otáčení, tak je úplně jedno, jestli máš čtyřkolku a nebo ne. A nepleť sem Samurai, ten nemá mezinápravák, to je jiná liga.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

07.01 2011 20:49


pedro m:
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email