Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 159 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 156
Uživatelů: 3
Celkem: 159

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.07 2010 19:26


Michal.K:
No dobre, aj keby tam zostával väčší tlak, tak fakt si neviem predstaviť, či by to u klasického piestikového čerpadla znamenalo nejakú merateľnú zvýšenú záťaž.


Kompresor* (akykolvek) ma vacsiu spotrebu vykonu na hriadeli pri vacsom rozdieli tlakov (vstup/vystup).
Mechanizmus:
nasajes tlak 1P, piest pre vytvorenie tlaku 4P spotrebuje naku energiu. (Mrkni na PV,PT,VT zakony)
tato energia je mensia, ak nasaje tlak 2P a tlaci do 4P.
nahoru

sponzor





14.07 2010 19:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.07 2010 8:31


Milos1: No v princípe môže byť, ja sa pýtam, ja sa v tomto nehádam.
Len že či zrovna je to vôbec nejak merateľné u tej klímy zrovna, tam ten rozdiel tlaku myslím nebude nejak markatný podľa mňa.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.07 2010 8:41


Michal.K:
Milos1: No v princípe môže byť, ja sa pýtam, ja sa v tomto nehádam.
Len že či zrovna je to vôbec nejak merateľné u tej klímy zrovna, tam ten rozdiel tlaku myslím nebude nejak markatný podľa mňa.

..vraj je to tu diskusne forum, tak diskutujeme...
Ako som pisal, urcite tam zmena je, otazka ci pozorovatelna. Odpoved by dal test => klimu pri otvorenych dverach na maximunm/minimum na klima stroji merat tlaky vstup/vystup a diagnostikou merat mnozstvo paliva, velkost davok paliva.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.07 2010 9:04


Milos1:
Milos1:
..vraj je to tu diskusne forum, tak diskutujeme...

Ok, ako mne bavenie sa v teoretickej rovine nevadí a určite sa možno človek niečo pri ňom naučí, poprípade uvidí vec z iného uhla, ktorý by jeho možno nenapadol (a ak už nič iné, čas v práci krásne beží).
Len počkaj, keď si to prečíta niekto iný... To zas bude brblania, že sme debili, že čo tu teoretizujeme a pod... (viď téma o brzdění Quattrem)

Citace:
Ako som pisal, urcite tam zmena je.

Jasné, v princípe s tým určite súhlasím a samotný princíp je jasný...
Ale ako som písal u tej klímy fakt neviem... Vieš, keby to bolo na vysokotlakovej časti, tak tam by ten rozdiel mohol byť vyšší keby poklesol... Ale v nízkotlakovej časti, kde ten samotný úbytok tlaku bude podľa mňa max. 10 - 20%, tak proti samotnému odporu čerpadla to moc cítiť nebude...

Milos1:
Odpoved by dal test => klimu pri otvorenych dverach na maximunm/minimum na klima stroji merat tlaky vstup/vystup a diagnostikou merat mnozstvo paliva, velkost davok paliva.

No ešte nájsť nejakého "dobráka", ktorý by sa podujal to otestovať.

Dobre, takže je teda tak, že Climatronic* zopína Kompresor* len v prípade, že treba chladiť?
=> ak bude vonku 20°C a ja si nastavím 22°C (na oboch stranách), tak Kompresor* nezapne, tak?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

15.07 2010 9:16


Michal.K: teoreticky by zapnout neměl, ale v praxi se zapne. asi proto, aby si pomohl chladnějším vzduchem udržet uvnitř auta nastavenou teplotu, aniž by větrák musel jet na maximum. nebo nevim. ale zapne, zkus si to.
a k tý vaší teorii - odpor, který klade Kompresor* motoru, má konstantní velikost, nebo ne? mám za to, že záleží jen na počtu spuštění, tzn. čím častější, tím vyšší (o maličko) spotřeba
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

15.07 2010 9:24


No právě. Tady se několikrát psalo, že Climatronic* je "chytřejší" a Kompresor* vypíná. Ale ve skutečnosti jede asi pořád na max., bez ohledu na nastavenou teplotu (tu pravděpodobně regulují jen ventilátory a zavírání průduchů).

Takže to je fakt jen o neúsporném přimíchávání teplého vzduchu. Nebo máte někdo jinou praktickou zkušenost (bez teoretizování)?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.07 2010 9:27


Michal.K:
Dobre, takže je teda tak, že Climatronic** zopína Kompresor** len v prípade, že treba chladiť?
=> ak bude vonku 20°C a ja si nastavím 22°C (na oboch stranách), tak Kompresor** nezapne, tak?

Na mojej B5 mam automaticku klimu a Kompresor* je permanentne pripojeny. Kompresor* sa automaticky odpoji len pri rozbehu na 1. prev. stupen. Vcelku to vadi, pretoze AHU je slabsi motor a plynula jazda je tam.
Pri rezime ECON je Kompresor* permanentne odpojeny.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

15.07 2010 9:31


samozřejmě, při econ se nezapojuje. teplotu systém udržuje mísením vzduchu a ventilátorem. skrabálku, o tom, že se Kompresor* vypíná a neběží trvale, o tom nepochybuj. a okolní vzduch přimíchává každej systém, jak jinak bys chtěl přesně a celkem jednoduše udržovat nastavenou teplotu?
nahoru

sponzor





15.07 2010 9:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.07 2010 9:40


jarajede:
jarajede:
odpor, který klade Kompresor** motoru, má konstantní velikost, nebo ne?

Tak teoreticky by to být nemuselo. Protože když budeš mít na sání budeš mít stejný tlak jak je pracovní tlak čerpadla, tak čerpadlo by nemělo být v zátěži => ten tlak už samotný stačí na to, aby se otevřeli ventily. Při polovičním vstupním tlaku bude poloviční a pod.
To ale čisto v teoretické rovině.
Kolik Nm musí vyvivout navíc motor u takovéhoto rozdílu si ale tvrdit nedovolím, ale podle mě to moc nebude.

skrabalek:
jarajede:
teoreticky by zapnout neměl, ale v praxi se zapne. asi proto, aby si pomohl chladnějším vzduchem udržet uvnitř auta nastavenou teplotu

Tak ten případ byl čisto jen orientační. I kdyby tak fungoval a vypínal Kompresor*, tak by si nechával rezervu několik stupňů, aby mohl pohotově míchat vzduch a korigovat teplotu. => ten rozdíl by tam byl vyšší jako 2 stupně, an to aby odstavil Kompresor*.

Ale když vememe případ, že dám topení na 26°C a venku bude nějakých 18°C, tak by jít neměl...
Tak ale nejhorší je to, že teď v praxi nikdo asi nezkusí...
Naposledy upravil Michal.K dne 15.07 2010 9:44, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

15.07 2010 9:41


jarajede: o tom právě pochybuju. Podle čeho poznáš, že Kompresor* vypíná a zapíná v průběhu jízdy se zapnutou klimou?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.07 2010 10:02


jarajede:
se Kompresor** vypíná a neběží trvale, o tom nepochybuj

zavisi to od typu auta a ako som pisal, u A4 B5 je pripojeny TRVALE.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.07 2010 10:04


No ale mě by zajímalo, jak je to u B6 a B7.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

15.07 2010 10:07


nejjednodušší je ukecat kámoše, zavřít ho k motoru a projet se tak 50-70 kilometrů. měl by si dělat čárky, když uslyší sepnutí spojky. a až zastavíš, koukneš se na lísteček a když tam bude víc jek jedna čárka, tak spíná...


vždyť sem ti už psal, že je to slyšet. u benzínu stoprocentně. i pode mnou tu někdo psal, že mu to rozhoupalo volnoběh na 4,2 a to už je motor. pojíždění v koloně je fakt s klimou trochu zábavný, občas vypadáš jako by ses měl vrátit do autoškoly. prostě spíná a vypíná podle potřeby. když bude venku 35 a ty si nastavíš 16, tak asi poběží furt.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.07 2010 11:04


U B5 aj ked mas nastavene 27 a vonku je 30, po vychladnuti uberie ventilator na chladeni, ale Kompresor* je pripojeny TRVALE.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.07 2010 11:29


jarajede:
jarajede:
nejjednodušší je ukecat kámoše, zavřít ho k motoru a projet se tak 50-70 kilometrů. měl by si dělat čárky, když uslyší sepnutí spojky. a až zastavíš, koukneš se na lísteček a když tam bude víc jek jedna čárka, tak spíná...

Ty jseš fakt magor....
Prosím Tě, ty si nekupuj jiný auto jako Audi, protože ty tvoje hlášky tady fakt stojí za to...

A co se týče těch otáček, tak já vím, že je to slyšet i cítit, ale jednak nemám čas a ani na čem to zkoušet a testovat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

15.07 2010 11:30


Mám úplně stejnou zkušenost, jak píše Milos1, a to i u jiných aut a motorů. O to tady vlastně od začátku jde.
nahoru

sponzor





15.07 2010 11:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.07 2010 11:42


No tak u mýho Citroena je to taky tak.
Ale jde mi spíš o to, jak to je u Audi a Climatronicku. (resp. modelu B7)

Nebo někdo píše že vypíná, jiný zas ne. Tak teď si vyber. Já to momentálně to nemám jak vyzkoušet a ani potvrdit, ani vyvrátit, proto čekám, že buď to někdo najde napsané na netě černé na bílém, nebo až se ochladí (teď se obávám, že i kdyby si měl nastavený HI, tak to bude muset chladit ) bude se to dát vyzkoušet, že to udělá a napíše...

A nejlepší by bylo, kdyby se to našlo i teorii a pak ověřilo v praxi...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

15.07 2010 11:54


Michal.K:

Vyveď si pojistku pro spojku kompresoru do ampérmetru (mám tenhle udělátor pro zkoušení okruhů nastálo - jedna předělaná pojistka) a uvidíš. Pokud bude venku 18, klima nastavená na 18 a poběží ti Kompresor*, udělej si o náskoku díky technice svůj názor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

15.07 2010 11:57


Michal.K:
jarajede:

Ty jseš fakt magor....
Prosím Tě, ty si nekupuj jiný auto jako Audi, protože ty tvoje hlášky tady fakt stojí za to...



Jardovi se to leze do motorového prostoru ... když má bezpečně zaparkovaného pštrosa zobákem v rohožce, tak se nediv
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

15.07 2010 12:40


Ještě pro doplnění názor, na který jsem narazil náhodou na jiné diskuzi na netu:

Citace:
V kazdem aute funguje kliamtizacni automatika trochu jinak, DAM* priklad jak to funguje v mem voze:
Venku 27, v aute tedy 32st, zapnu klimatizaci na automat, nastavim 24st.
Klimatizace* zacne foukat naplno hornimi vydechy na palubni desce (studeny vzduch klesa), jak se blizi nastavena teplota, vetrak se toci pomaleji a pomaleji (v mem pripade ma vetrak asi deset stupnu rychlosti, elektronicky regulovano).
V idealnim pripade, pokud se auto vychladi na zvolenou teplotu, vetrak se pusti na nejnizsi rychlost a studeny vzduch tedy jen lehce proudi a udrzuje teplotu.
Dalsi vec, ktera se sleduje a klimatizaacnim okruhu je tlak a teplota chladiciho vyparniku.
Pokud tlak v systemu vystoupa prilis, Kompresor* se vypne.
Dale pokud se dosahne nejnizsi teploty vyparniku (byva to zhruba 1-5st Celsia (podle vyrobce, Kompresor* rovnez vypne a chvili se zase vyparnik ohriva, jakmile vystoupa teplota, zase Kompresor* zapne (tuto cinnost v aute necitim, ale slysim cvaknuti spojky kompresoru kdyz sepne).
Dale jsou na palubce teplotni a svetelna cidla, takze pokud se s autem vyjede napriklad z tunelu na prudke slunce, spusti se vetrak na chvili na vyssi rychost, aby se kompenzoval teplotni rozdil, ktery vznikne pri vyjezdu z chladneho tunelu na prime slunce apod.
Jina situace je v zime s topenim, priklad venku -5, v aute 0, chci 24st:
Pokud zapnu topeni, ridici jednotka ceka az se ohreje voda v chladicim systemu motoru a jakmile se ohreje ventilator zacne pomalu foukat spodnimmi vydechy na nohy (teply vzduch stoupa), s rostouci teplotou vody se vetrak zrychluje, zaroven, pokud se blizi nastavena teplota, vetrak se zpomaluje, jakmile se dosahne nastavene teploty, otevrou se i horni vydechy, kterymi proudi chladnejsi vzduch. Teply vzduch je vhanen mirnym vankem na nohy, takze v aute je velmi prijemne.
Dale je zde udajne dvoustupnovy Kompresor*, takze jakmile neni potreba plny vykon Klimatizace*, prepne se na nizsi vykon, hadam ze je to vyreseno, dvema spojkami s ruznou velikosti prevodu. Ale az tak podrobne jsem to nezkoumal


A ještě jeden názor:

Citace:
mam 2 auta
u prvniho mam manuelni klimatizaci, tam se regulace teploty deje zmeno rychlosti mentilatoru a smichavanim studeneho vzduchu z vyparniku a tepleho z radiatoru. vysledkem je teplota jakou potrebuju, ale Klimatizace* jede porad naplno
u druheho mam automatickou dvouzonovou klimatizaci a obavam se, ze regulace se deje uplne stejnym zpusovem - tj. Klimatizace* jede porad naplno. v opacnem pripade by se musely regulovat otacky kompresoru nebo expanzni ventil. prvni zpusob by vyzadoval pohaneni cerpadla elektromotorkem, coĽ soucasna standardni produkce nema, o druhem zpusobu si nejsem jistej, ze by funguvala dobre


Další názor:

Citace:
Klimatizace* v autě je výborná věc. Na jedné straně je ovšem potřeba ji umět ovládat a úpoužívat, na druhé straně je vlastně nedokonalá. Chladí stále naplno a pokud chceme aby chladila méně, tak se v podstatě přimíchává teplo z topení! Lepší by bylo aby měla termostat a výkon chlazení byl dle potřeby a nastavení!


Další (zase opačný):

Citace:
u OCT 1.8TSI:
klima naplno - 1.4 l/HOD* - za 5 min bych mrznul
klima na 20C - 1.1 l/HOD*
klima VYP - 0.8 l/HOD*
mereno pri venkovni teplote 25C na studenem vozidle po lehkem zahrati na volnobeh (cca 5min), po nastaveni klima po ustaleni cca 1min



V tom aby se prase vyznalo, každý říká něco jiného. Vlastně stejně jako tady na fóru
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

15.07 2010 13:14


[i]skrabalek:

...Klimatizace** zacne foukat naplno hornimi vydechy na palubni desce ...[/i]

Díky, nechci. Začít foukat ledovku naplno na rozhicované sklo v ceně průměrného měsíčního platu ... brr, to by byl drahej automat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.07 2010 13:33


Michal.K:
A nejlepší by bylo, kdyby se to našlo i teorii a pak ověřilo v praxi...

malo by to ist jednoducho overit.
Climatronic* zobrazuje v servisnom menu nake dalsie hodnoty, a urcite tam bude aj chod-nechod komresora. Najdi si tu niekde prispevok k "skryte funkcie" Climatronic* (alebo nak podobne) a najdi tam ten spravny register.
Co si pamatam, 26 zobrazuje rychlost.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

15.07 2010 18:06


flashmajster:
Ja keď dám klímu na auto tak Kompresor* ide stále, nikdy ho nevypína. Ak je vonku chladnejšie napr. na jeseň/jar a Kompresor* je pustený cítim menšie ubranie výkonu ako keď sú veľké horká, takže určite je to podla zaťaženia klimatizácie.

Neviem o čom sa tu diskutuje keď už som napísal toto a je to hneď jasné.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

15.07 2010 18:32


nahoru

sponzor





15.07 2010 18:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

16.07 2010 10:14


flashmajster: Hanys:
No jasné to tedy stále není...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.07 2010 17:07


Michal.K:
flashmajster: Hanys:
No jasné to tedy stále není...


Otázka znela: "Žere" Klimatizace* pořád stejně?
Odpoveď: nežere stále stejne, aj keď nevypína Kompresor*
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

16.07 2010 17:25


Žere - nežere, hlavně že chladí. Klidně jí budu ještě nosit zákusky, jen ať se na mě nelepí svět ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.07 2010 17:30


Hanys:
Žere - nežere, hlavně že chladí. Klidně jí budu ještě nosit zákusky, jen ať se na mě nelepí svět ...


A čo takto, kožené sedačky natrieť s Indulónou a ísť sa voziť...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

16.07 2010 19:09


flashmajster:


A čo takto, kožené sedačky natrieť s Indulónou a ísť sa voziť...


Lízat Indulonu z pravé kůže...až mě v tomhle horku polil mráz.... Pochopitelně beru
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email