Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 56 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 56
Uživatelů: 0
Celkem: 56

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

13.09 2012 8:43


2Pix: Blbe. Prostě jsem popadl kus starýho stolku z dětskýho pokoje na vyhození, maflem uřízl malej čtverec, vyvrtal díru pro žárovku, přilepil drátky a je to... Je to prostě zkouška!

PS: Lepidlo jsem taky použil první co mi přišlo pod ruku a to Tangit PVC-U...
sponzor





13.09 2012 8:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.09 2012 8:46


tak dneska se tomu rika Tangit PVC-U ... my tomu za mejch mladejch let teda rikali jinak ...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

13.09 2012 8:46


2Pix: Tak za tvejch mladejch let...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

14.09 2012 22:23


Tak jsem včera večer udělal druhej level blikátka. Už to konečně vypadá jako něco co má něco dělat. A dneska přišel čas na vyzkoušení. Po výměně jedný pojistky mi to opravdu začalo blikat. Jsem spokojenej s tím, že to funguje a potom ještě víc z toho, že mi to bliká kod 4444, což je "bez chyby". Přikládám fotky a video z blikání pro inspiraci...

PS: Je to točený mobilem, proto to má zvuk jako traktor. Ve zkutečnosti je to mnohem lepší.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Přímý odkaz na youtube video
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

16.09 2012 10:41


Tak jsem včera zkoušel ten podvozek od secretaria ne mém cpé. On to měl na B4 a tohle je B3. Takže jsem zjistil, že zadní pružiny i tlumiče jsou úplně jinak (misku pro pružinu maj úplně dole a B3 je má někde uprostřed tlumiče), takže si to sedlo totálně až na kola a přední tam sice sedí (B3 to má stejně jako B4), ale na 17-kách mi to sedí až škrtám na sebemenším hrbolu, protože jsou ty pružiny o dost kratší než originál (je to sport, takže se neni čemu divit, ale doufal jsem že to nebude tak moc... ). Takže to sundávám a budu dávat originál pružiny s tlumičema co tam patří (přední mám a zadek musim koupit tlumiče). Takže ten celej podvozek (4x tlumiče + 4x pružiny)je zase na prodej...

PS: Tady je vidět ten rozdíl na zadním tlumiči. Ten modrej je pro B3 a oranžovej pro B4...


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

20.09 2012 7:53


Mno tak jsem tam včera dal nové přední tlumiče. Výměna bez pružin. Rovnou jsem vyměnil oba čepy řízení. Na straně řidiče byl už totálně rozpadlej. Pánové, to je úplně jiný auto. Nevíte čím to může být?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

20.09 2012 17:59


B3 nebo B4 Coupe by bylo jedno, ale z B4 sedana to prostě nejde.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.09 2012 18:49


Satan Coupe: jakou ma zadni napravu B3/B4? maj klasickou tuhou+panhartku? ja v tom mam porad zmatek...
sponzor





20.09 2012 18:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

18.12 2012 17:41


Hilfe! Začal mi houpat volnoběh, nebo držet moc vysoko (okolo 1200). Zkusil jsem to vyblikat. Ukázalo mi to chybu číslo 2121. Potřeboval bych poradit co to je za chybu. Někam jsem si uložil ten seznam, ale nemůžu to najít. Taky jsem si všiml, že když otočim klíček, tak mi začne pořád cvakat ten blbinec na želvě. Normálně to cvaklo asi 2x a dost. Teď to někdy cvaká pořád než vypnu klíček, nebo to zacvaká cca 6x a přestane. Taky to dost blbě startuje. Nevim jestli to má něco společnýho.


Přímý odkaz na youtube video
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

19.12 2012 0:50


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 8:10


Sulda: Diky. Takze bud volnobeznej ventil (to rika chybova hlaska), 6-vstrik, nebo proste dira v sani. Lambda* je v pohode. Zkusim a uvidim... Jen nevim kdy a kde. :/
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

19.12 2012 8:11


Spínač volnoběhu.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 8:28


Myslis volnobeznej ventil? Ten jsem nedavno zkousel prohodit za jinej a beze zmeny. Da se, popripade jak, zmerit multimetrem kabely? Mam tuseni na ne... Jenze v eletrice jsem totalni lama, ktera ma multimetr, ale neumi ho pouzit.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

19.12 2012 8:30


diagnostika -> test akcnych clenov a bud to zmeras sluchometricky, alebo voltmetricky. ak ti nezopne, alebo nerozopne volnobezny spinac, tiez to zvykne robit taketo chujady, ze volnobeh plave, drzi ho vysoko a tak podobne.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 8:36


A je ti jasny, ze jsem ti ted nerozumnel ani slovo? Rikal jsem pro lamu prosim.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

19.12 2012 9:01


nastartuj auto, odpoj konektor z volnobezneho ventilu pichni tam voltmeter na minutu a nahlas hodnoty.

and show some control. ze s tym nevies narabat neznamena, ze sa to nemozes naucit.
sponzor





19.12 2012 9:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 9:04


Ja se to chci naucit. Prave proto to potrebuju jako pro lamu.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

19.12 2012 9:14


tak ono je to jednoduche. staci sa naucit pouzivat voltmeter, ampermeter a ohmmeter, uvedomit si, ze prud v zastrcke sa neda merat, zvysok je s dielenskou dokumentaciou jaksi samopopisny.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 9:20


Vsechno je jednoduchy kdyz se to naucis...
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

19.12 2012 10:04


uvedomit si, ze prud v zastrcke sa neda merat[/quote]9

ale da napr klestakem...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 11:02


Me staci, kdyz zmerim tu paticina volnobeznym ventilu, napisu hodnotu a vy mi pak reknete jestli to je ok. To mi bude zatim stacit...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

19.12 2012 12:25


změř si, jestli máš sepnutej ten spínač, co je dole pod klapkou, to je spínač volnoběhu, jsou tam dva spínače, nahoře je na plnej plyn, dole na volnoběh, v konektoru jsou tři piny, jeden je společnej, na volnoběh má bejt 0 ohmů mezi tím společným a jedním z těch dalších dvou, na plnej plyn má bejt 0 ohmů mei společným a tím třetím. Prostě s tím společným je vždycky spojenej jeden z těch dalších dvou, jeden na volnoběh, druhej na plnej, někde mezi není spojenýho nic.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

19.12 2012 12:53


sazim kilo, ze ten spinac jako takovej bude fungovat ... v nejhrsim mam tripin na dilne ... tipuju ze se stalo neco jako u mne .. vlivem rozdilu teplot atd se spinac pohnul o par milimetru stranou a packa na neho nebude uz tolik dosedat ...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 13:01


Satan Coupe: Zkusit to muzu.

2Pix: To zni jako mozny. Zacalo to ted pri obleve. ale co stim?
sponzor





19.12 2012 13:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

19.12 2012 13:08


přihnout páčku aby dosedala, když budeš pomalu pouštět klapku - plynový lanko, až na volnoběh, musí se páčka opřít o kontakt a musí v něm cvaknout.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 13:45


Jen si nejsem jistej kterou packu myslite. Nebyla by fotka?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 14:16


Uz asi vim kterej myslite... Zacina to davat smysl. Nicmene to by vysvetlovalo vysokej volnobeh. Ale ne kolisani otacek. To bude zase ten volnobeznej ventil nebo dira v sani?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

19.12 2012 15:04


nie, ak motor nema spolahlivu informaciu o tom, kedy mas pusteny plyn, chova sa to cele retardovane. ak ju navyse este sem tam chyti, tak sa to sprava turboretardovane. ten stav sa da celkom spolahlivo odsimulovat minimalne u NGcka a jemu podobnych tym, ze sa clovek po nastartovani z parkovacieho miesta vytiahne iba cisto na spojku bez stlacania plynu. potom to prvych par chvil blbne a je retardovane, pretoze motoru nejde do makovice jak je mozne, ze sa auto hybe ale snimac volnobehu nebol rozopnuty. tak funguje nezavisle od toho, aka informacia mu chodi.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

19.12 2012 15:52


Tak teda diky vsem za rady. Zkusim se na to mrknout a uvidime co se deje. DAM* vedet.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.12 2012 1:21


nic nevohejbat... sundat zelvu... sundat klapku... posunout spinac...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email