Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 534 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Džejár
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 243
Online návštěvníků
Návštěvníků: 533
Uživatelů: 1
Celkem: 534

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.03 2012 15:19


Zdar, mám dotaz, hlavně pro zkušené stavitele rychlých vozů nejlépe pro rallye, ne okruhy. Vzhledem k tomu, že místní silnice připomínají spíše tankodrom či nějakou lesní RZ než normální silnici, napadlo mě odstranit vepředu stabilizátor.

Jde mi o to, že mám dost tvrdej a nízkej předek a myslím, že náklony moc nehrozí, zato jezdit po tom, co máme místo silnic, je utrpení. Když vymetu jednou stranou předku jámu, poskočí celý auto, co to udělá se zadkem, kterej je lehkej a není tak tvrdej, nemusím dodávat. Nedá se s tím vůbec jezdit pomalu, ve vyšších rychlostech je to dobrý, ale zase nemůžu po městě pořád jezdit jako prase.

Mám nedávnou zkušenost, kdy nám upadla tyčka stabíku z VW T5 a na těch sračkách, čemu říkaj silnice to bylo o dost pohodlnější, jenom se to dost naklánělo, ale Audina není krabice, aby se chtěla převrátit. Navíc co vím, některý závodní pickupy měly stabík taky pryč, kvůli odstranění nedotáčivosti. Co vy na to, mám to vyzkoušet? Je to verze s tyčkama, ne v ramenech.
nahoru

sponzor





05.03 2012 15:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.03 2012 15:24


Satan Coupe: da se to ... zeptej se ekonoma jak ten prasi s B2 bez stabiku ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.03 2012 16:05


Jdu na to, stejně musím vyměnit čep, takže při jednom špinění.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.3. 2007
Příspěvků: 23 | Témat: 5

05.03 2012 18:15


A1-A2 měly stabilizátor jen v zadu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.8. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 9

05.03 2012 18:56


Pak napiš jak to dopadlo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

05.03 2012 19:28


týden jsem jezdil bez stabíku, když jsem čekal na tyčky a gumy. Byl jsem rád že to bylo jen týden.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.03 2012 23:57


anry30: Měsíc jsem jezdil bez stabíku v dodávce, vím, co to je. Já mám na můj vkus až moc tvrdej předek a nemám takovej výkon jako Ty. Mě docela vadí, že se předek nemůže moc kroutit, silnice jsou tu dost zvlněný a když přejíždíš ty vlny, tak celý auto kopíruje to, co dělá předek a jak známo zadní náprava B3 nonQ moc sofistikovanosti nepobrala. Naívc si myslím, že nebude tolik trpět uložení nápravnice. Vzhledem k podmínkám (stavu silnic) to prostě musím vyzkošet. Btw. Q a nonQ jsou úplně jiný auta, oboje se bude chovat úplně jinak.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.03 2012 0:15


Dneska jsem vyměnil jenom čep, nechtěl ven sviňa jedna, musel jsem ho rozříznout, pak už nebyl čas.
nahoru

sponzor





06.03 2012 0:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.03 2012 0:21


B3 Coupe melo vzadu jeste Panhartku ne? ... To je nahodou velice sikovny reseni ... ono se da dost blbnout i s tuhou zadni napravou ... Ma takovy spravny tendence "poskakovat" do strany .. a s tim je desna prdel ... sem to dotahl do stavu kdy sem si to rozhopkal i na jizni spojce jen tak pro srandu ....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.03 2012 0:57


jj, panhardka. Bez stabíku vepředu by to mohlo jít i rozhoupat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

07.03 2012 0:29


Satan Coupe: Co máš za průměr? Nechceš dát jen slabší?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

07.03 2012 22:41


Tak tohle jsem ještě neřešil. Taky dobrej nápad, ale nejdřív to zkusím bez něj, stejně jinej nemám. Až bude venku a zjistím, že je to moc měkký, změřím ho a pak se budu pídit po slabším.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

11.03 2012 12:17


klidne ji vyhod. bude se ti to vic naklanet, vic ucejtis, ze jedes do zatacky rychle, ale ve finale to je jedno. pro stabiltu nahod sirsi kola s vetsim ET a diky naklaneni te podvedomi nepusti za hranici jejich prilnavosti
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

11.03 2012 12:38


Mám 205/55 R16 a dost tvrdý pružiny a nový tlumiče vepředu, myslím, že se to stejně nebude naklánět vůbec. Na jakejch kolech jezdíš bez stabíku ty?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

11.03 2012 12:41


qwyrgh:
diky naklaneni te podvedomi nepusti za hranici jejich prilnavosti


Tak to mě neznáš Podvědomí tímto směrem moc nefunguje, teď mě nepustí spíš to, jak je to tvrdý a já trpím s tím autem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

11.03 2012 16:13


Tak jsem se právě vrátil ze zkušební projížďky bez stabilizátoru, Auto se chová mnohem klidnějc ne nerovnostech jakýhokoli druhu, zkusil jsem i hodně ostrý orůjezdy zatáčkama a je to super, auto nemá tendenci přizvedávat přední vnitřní kolo a ztrácet tak trakci, je s ním mnohem víc zábavy, protože mi přijde mnohem čitelnější na hraně. Myslím, že z tak z 90% přestalo bouchání od uložení nápravnice, samotnej stabík byl ok i s novejma tyčkama, ale bez něj se kroucení mnohem míň přenáší do celé nápravnice a ta pak netrápí uložení. Zpět už asi nepůjde.
nahoru

sponzor





11.03 2012 16:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

19.03 2012 23:00


čitelnější... to je asi to spravny slovo. dava dopredu vedet, co prijde a kdy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email