Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 247 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 241
Uživatelů: 6
Celkem: 247

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

26.03 2015 21:37


Tak jsem si ho všimnul dobře. Moc jsem po něm dál nepátral. Věnoval jsem se v tu chvíli výměně podvozku a to třeba taky čalounění odhrnout bokem.

Já sem dával obrázky jako odkazy přes tinypic.com, ale teď to po mě chce absolutně nečitelé kódy, takže sem nic nedám a o další možné stránce nevím.
nahoru

sponzor





26.03 2015 21:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

22.04 2015 14:25


Chlapi, potřebuji zase poradit...... Při vyšších otáčkách, cca 3000 a výš, když držím auto pod plynem, třeba do kopce, tak cítím, jak auto táhne, pak jakoby vynechá, pak zase táhne a opakuje se to střídavě v sekundových intervalech, dokud mu nepovolím na plynu. Otáčky na budíku nehoupou a auto jakš takš zrychluje. V nižších otáčkách táhne plynule. Měřili jsme lambdu a ta při plným plynu ukazuje standartní hodnoty.
Nemá někdo nějaký typ, nebo neřešil to někdo?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

22.04 2015 19:44


Dodavka paliva? Vstrikovani je citlive i na male poklesy tlaku.
Dela to spis pri zatezi a seslapnutem plynu, nebo to zavisi vic na otackach bez ohledu na zatez?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

22.04 2015 20:22


Apsv: No do těch 3000 to jede úplně normálně. Potom když jsem to sledoval, tak čím víc to vytáčím, tak tím víc to cítím. Řekl bych, že to spíš dělá při otáčkách, než že by to dělalo při různé poloze plynu. Ale je pravda, že jsem taky nedávno měnil paliv. filtr, ale výměna nic nenormálního, dal jsem nové podložky k průtokáčům, nikde to neteče a dával jsem tam bosch, takže žádný šmejd. Mohli by to dělat třeba zapal. kabely?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.04 2015 21:49


no mne sa stalo, ze parkrat motor takto podobne za hodne podobnych okolnosti vynechal, ale stalo sa to len par krat. a bolo to cerpadlom na odchode. zmerat tlak paliva, porovnat s hodnotami (sry hodnoty z rukava nevysypem, google poradi) ale dost by som predpokladal, ze ho bude treba vymenit.

k tomu ake kupit, original od boscha stoji celkom dost. ja mam neoriginalnu cinsku nahradu a uz druhym rokom drzi. samozrejme to negarantuje ze mi zajtra neodide
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

22.04 2015 22:03


Myslis, ze cerpadlo pri vyssim vykonu nestaci tlacit? Moc jsem si cerpadla nevsimal, kdyz jsem byl pod autem, ale myslim, ze tam origo nebylo. Pokud by bylo na vymenu, tak to asi taky vidim na cinu, myslim, ze na tech 5000 km rocne bude stacit Dekuji za rady.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

23.04 2015 0:11


Kuchta: taky může být přicpaný přívod k čerpadlu, v nádrži ap.
Další možnost, jestli to má omezovač ještě v palci?
Další možnost, nestálý signál od snímače váhy vzduchu...
Kontakty v motorovém prostoru jsou bez oxidace?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.04 2015 8:31


cerpadlo moze vyzerat zvonku krasne a moze byt na odpis. takisto moze byt zvonku zhnite, ale moze tlacit dobre. treba zmerat tlak v palivovom systeme.
nahoru

sponzor





23.04 2015 8:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

23.04 2015 10:21


Kontakty projité a ošetřené sprejem na kontakty, váhu vzduchu to asi nemá, protože jsem jí nikde nanašel a jestli to má omezovač v palci fakt nevím . Dneska projdu hadice okolo filtru, jestli jsme něco nepodělal a mrknu na čerpadlo, ale jenom vizuelně, protože namám techniku, jak změřit tlak....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.04 2015 11:21


ono sa to prezyva vaha vzduchu a v podstate to aj vaha vzduchu je, ale funguje na inom principe. je na klapke odmeriavaca mnozstva vzduchu pre vstrekovanie potenciometer, ktory hovori RJ o tom, co sa s motorom deje (pretoze bez toho to nema ako vediet) a on na zaklade toho vie velmi jemne upravit zmes.

Ci do toho motor saha sa da zistit bud rucickovym ampermetrom, alebo osciloskopom, taketo kratke zaskuby beznym digitalnym multimerakom nie je sanca zistit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

23.04 2015 11:42


Myslím, že to bude kolem toho paliva něco, to je jediný v čem jsem se hrabal......
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

23.04 2015 20:08


Tak jsem se dnes na to díval a ta plastová hadice, co jde ze zásobníku paliva do průtokáče u filtru je v jednom místě zdeformovaná. Je z tvrdého plastu, myslíte, že jí můžu nahradit klasickou měkkou hadičkou??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.04 2015 20:35


no to urcite nie! je tam tlak od 6 bar vyssie, cize potrebujes pancierovu hadicu na palivo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

23.04 2015 20:41


ventYl (23.04 2015 20:35) orig :
no to urcite nie! je tam tlak od 6 bar vyssie, cize potrebujes pancierovu hadicu na palivo.


Takže raději koupit origo, nebo seženu tu panceřovou běžně v obchodě?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

23.04 2015 21:40


Da se pouzit normalni benzinova hadice, kde deklaruji nejaky vyssi tlak, treba 12 bar. Kazdopadne nedoporucuju Semperit! Je ze sracek. V pohode ma byt napr. Goodyear
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

23.04 2015 21:45


Diky za rady, zitra objedu nejaky firmy co se tim zabyvaji.
nahoru

sponzor





23.04 2015 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

24.04 2015 8:55


Tak jsem sehnal benzínovou hadici Goodyear na tlak 10bar, takže by to mělo fungovat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

25.04 2015 19:38


Mohl by mi nekdo prosim poslat obrazek z etky a to palivoveho cerpadla a vedeni hadice do zasobniku paliva? Nekdo tam narval jine cerpadlo a kdyz jsem objednal spravne, tak ho nenapojim, protoze mi tam neco chybi.... Dekuji. Kdyztak na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

26.04 2015 9:11


Kuchta: máš to tam
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

26.04 2015 9:33


Apsv (26.04 2015 9:11) orig :
Kuchta: máš to tam



Diky moc, uz na to koukam.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

26.04 2015 22:46


Ahoj Kluci, někdo, kdo se vyzná v NG z Prahy:-) ?

Už jsem udělal vše možné a stále za studena chcípe a k tomu teplý nechytne-to začalo teď na jaře...

Díky Petr
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

27.04 2015 17:47


APSV.... Ten by mohl vědět. Měl jsem podobnej problém Za studena to chcípalo nebo to drželo minimalní otáčky a pak to chcíplo. Za tepla zase nešel nastartovat až třeba po 5 min co jsem to nechal odpočinout... Naštěstí jsou tyto časi pryč
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email