Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 151 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 146
Uživatelů: 5
Celkem: 151

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

26.01 2015 7:40


Ahojte aký máte názor na pridavanie 2T oleja do nafty na zvýšenie mazivosti. Viem že na to je VIF ale podľa mňa nedokaze nejak zvysit mazivost nafty. Pocul som vseliake názory. Olej nie m2t ale nejaká syntetika Jaso-FD,FC so zvýšenou cistiacou schopnostou.
nahoru

sponzor





26.01 2015 7:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

26.01 2015 7:56


Cus,ja treba vif pridavam a jestli to zvysuje mazivost nevim ale vstriky to cisti a udrzuje ciste dobre.Tak snad i tu mazivost to zveda
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

26.01 2015 8:56


Vyser se na nějaký laborovani a kdyz tam chces neco lit tak vif kterej je ozkousenej a neni ani drahy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

26.01 2015 10:20


Nesmis cekat zazraky pri minimalnim davkovani. Sam vyrobce doporucuje davat trojnasobek. Tzn. jedno vicko na cca 7litru.
Takze já dávám do plne nadrze 10 vrsku a cca 3x rocne jeste koncentrat, treba do 5L nafty celou plechovku vifa a tu vyjedu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

26.01 2015 10:20


Olej 2T je zbytečný. Znám celkem hodně starých mechaniků co tam přilívaj obyčejný motorový 10W40 a prý nikdy žádný problém se vstřikama. Množství cca 2-3 dcl na 50l nafty. Jinak jak ti radí zde ostatní, VIF je odzkoušený a funguje na výbornou. A mazivost zvyšuje a prý celkem znatelně...

test zde: http://www.super-aditiv.cz/test_aditiv.pdf
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

26.01 2015 10:35


Sice používám vif pro benzín ale mohu jenom doporučit.dle testů co jsem četl tak funguje ale papír snese všechno.za mě vif dobrý
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2011
Příspěvků: 56 | Témat: 7

26.01 2015 14:13


pedro m (26.01 2015 10:20) orig :
Nesmis cekat zazraky pri minimalnim davkovani. Sam vyrobce doporucuje davat trojnasobek. Tzn. jedno vicko na cca 7litru.
Takze já dávám do plne nadrze 10 vrsku a cca 3x rocne jeste koncentrat, treba do 5L nafty celou plechovku vifa a tu vyjedu.


To nevim kde jsi to cetl..na strance vyrobce se pise toto :
    6. Omylem jsem při přidávání VIFu výrazně překročil doporučené dávkování. Hrozí poškození vozu a od jakého množství? Co mám dělat například v případě, že jsem do nádrže nalil celé půllitrové balení Aditiva*?

    V případě, že jste omylem nalil celé balení nebo jeho výraznou část vám doporučujeme okamžitě odčerpat palivo z nádrže. Při nastartování vozu může dojít k ucpání motoru nebo palivového systému auta. Aditiva* VIF dosahují nejlepších vlastností, když jsou aditována do nafty či benzínu v poměru 1:1 000.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.4. 2009
Příspěvků: 32 | Témat: 0

26.01 2015 14:28


osobně mám nejlepší zkušenosti s produkty SLICK 50 ,
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
žiguli - 30 000 km ventily, rozvodový řetěz beze změn , mercedes 190d motor+Převodovka*+do nafty - o litr nižší spotřeba
nahoru

sponzor





26.01 2015 14:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

26.01 2015 14:42


Honza.88 (26.01 2015 14:13) orig :


To nevim kde jsi to cetl..na strance vyrobce se pise toto :
    6. Omylem jsem při přidávání VIFu výrazně překročil doporučené dávkování. Hrozí poškození vozu a od jakého množství? Co mám dělat například v případě, že jsem do nádrže nalil celé půllitrové balení Aditiva*?

    V případě, že jste omylem nalil celé balení nebo jeho výraznou část vám doporučujeme okamžitě odčerpat palivo z nádrže. Při nastartování vozu může dojít k ucpání motoru nebo palivového systému auta. Aditiva* VIF dosahují nejlepších vlastností, když jsou aditována do nafty či benzínu v poměru 1:1 000.


kamarád s X5 leje celé balení na nádrž každé tankování
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

26.01 2015 15:02


Ezio: Já nalil dokonce dvě ty piksle do nádrže a nic se nestalo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

26.01 2015 15:07


Může to mít vliv na vstřiky? Protože dával nové a ty po cca dvou měsících odešly, reklamace nula
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

26.01 2015 22:48


To s tím předávkování je podle mě kravina. Za prvé i na plechovce je napsáno, že dávkování v mrazivém počasí se má strojnásobit a taky že ani vyšší poměr neuškodí.
Krom toho znam několik lidí a i zde na foru o tom někdo psal, že čistí vstřiky tak, že nechá motor běhat kolem 20 minut na úplně čistý VIF a že vtřiky pak vykazují výrazně lepší hodnoty..
Takže bych se toho rozhodně nebál.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

27.01 2015 7:33


V aditivu vif neni nic co by mohlo vstriky poskodit.Kdyby vyssi davkovani poskozovalo motor tak by asi vsechny ty testy co byly na vifu udelany nedopadly tak dobre jak dopadly.Ja davam vif uz cca 3 roky a jednoznacna spokojenost a hlavne je poznat rozdil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2010
Příspěvků: 277 | Témat: 5

27.01 2015 9:29


Už jsem tu někde psal, že když jsem se vyučil automechanikem - což bylo v minulem století , se doporučovalo do nafty přidavat olej M2T pro zvýšení mazivosti a teké benzinu - váže na sebe vodu - zvlaště se benzin doporučoval v zimním období. Dneska bych to však už nedoporučoval. Jsem také jednoznačně pro VIF, zvlaště v době DPFek, kdy už se rozdělují i oleje pro ně.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

27.01 2015 11:35


Vifu taky delam koncentrat, jednou- dva krat rocne vyjedu rezervu a naliju 5 litrovou pixli. Tu vyfrcim po dalnici..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

27.01 2015 12:59


5 litrov vifu?
nahoru

sponzor





27.01 2015 12:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

27.01 2015 14:19


Honza.88 (Po, 26.01, 2015 14:13) orig:
6. Omylem jsem při přidávání VIFu výrazně překročil doporučené dávkování. Hrozí poškození vozu a od jakého množství? Co mám dělat například v případě, že jsem do nádrže nalil celé půllitrové bal

Honza.88:

resil sem to uz davno - primo s vyrobcem VIFu (mailem), predavkovani praktikuje kolem me bezpocet lidi (s ruznymi motory/jak benzin tak nafta) a to s maximalnim uspechem / efetem a s zadnym problemem, nerikam ze problem nemuze byt - ale ja osobne se nebojim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2011
Příspěvků: 56 | Témat: 7

27.01 2015 21:02


ja toho taky davam vic nez mam, mam strach o svoji VP44 Jen jsem nechtel aby to nekoho matlo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

27.01 2015 21:10


I satas říká půl litru motoráku na plnou nádrž a je svatej pokoj od VP44.Nafta je sama o sobě suchá a používáním Aditiva* a i toho motoráku se předchází vydírání vstřikovačů i čerpadla.
U CR motorů s DPF* je to horší tam už je to s kvalitou PHM složitější a pomáhá hlavně to aditivum olej by měl asi negativní vliv na zanášení DPF*.Taky vifem nešetřím a dávám 2-3 víčka na 10L.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

27.01 2015 21:30


SnakeSK (27.01 2015 12:59) orig :
5 litrov vifu?


Ano. Predava sa aj 5ltr balenie, stoji cca 1200ceskych
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

28.01 2015 12:30


Vačšina z vás teda VIF-uje. Paradoxne mi odišlo VP44 asi 2 týždne po tom čo som začal pridávať VIF do nádrže. Preto sa pýtam či je skutočne až taký nezmysel 2T olej do nafty samozrejme nejaká syntetika čo ma dobre mazacie aj čistiace účinky. O motoráku som ešte nepočul :O nieje už lepší 2T naproti motoráku v nafte?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 235 | Témat: 3

28.01 2015 13:22


nechcem sa nikoho dotknut, ale odkedy je nafta sucha???
co sa tyka VIFonky do nafty, tak ked sa nedava od noveho auta a zacne sa davat ked ma motor 250000km, tak sa mu tym moze len ublizit. zacne sa rozpustat vsetok bordel v palivovom systeme (hrdza,karbon).
SATAS tu niekde pisal, ze vstreky na CR maju zivotnost 250-300000km. tazko povedat ci je nieco na to, aby sa na jednych vstrekoch podarilo natocit 500000km, ale podla mna ani olej ani VIFonka to nezaruci...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

28.01 2015 19:24


Suchá nafta to je přirovnání k tomu že není tak mastná jako bývala kdysi.Její složení díky přísnějším normám jí snížilo mazivost.Schválně namoč hadr a dej ho uschnout uvidíš že bude za čas skoro suchej.
Vem si že díky té horší mazivosti trpí nejvíc čerpadla a trysky.Viděl jsi někdy takový čerpadlo co je KO rozebraný?Jak je vydřený?To totiž jsou potom tak vydřený i majitelé těch poškozenejch čerpadel nebo vstřiků když maj koupit jiný.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

28.01 2015 20:00


áček: nářky na suchou naftu jsou snad starý jak motor sám.
Od doby, co melou do nafty řepku se všude tvrdí, že ta biosračka znatelně zvyšuje mazivost nafty, samo s hromadou dalších "pozitiv"
Nebo máš info, že to tak není?
nahoru

sponzor





28.01 2015 20:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

28.01 2015 20:26


Apsv:
Už ti někdy uschnul namočenej hadr od nafty? Ta bionafta žádnej mastnej zázrak není denně mám od ní upatlaný ruce páč měníme filtry na náklaďákách jak na běžícím pásu.Jediný co ta srajda umí tak dokonale sežrat barvu a nabobtnat černý gumový těsnění.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

28.01 2015 22:24


Tim nemuzu slouzit, bezne se v nafte nekoupu - nemusim zatim nastesti
Pouze papouskuju komentare k testum nafty. Taky cekat mastne fleky od cca 6% slozky...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

28.01 2015 22:26


Suchost respektive mazivost nafty souvisi s obsahem siry.
Povoleny limit byl kdysi 2000ppm do cca 2004, ted je to 10ppm. Rozdil jak cyp.
2000 je porad prodavano jako Lehky topny olej, a v rusku jako normalni nafta.
U nas se pouziva i jako palivo do lodi..
Jinej smysl, nez radobyekologie tam neni.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

28.01 2015 22:42


Vozime vstriky a cerpadla na repas do bosche, na otazku co oni na Aditiva*, tak jednoznacna odpoved: doporucujeme, vif chvalili a prej moc neprehanet, ze pak je ta nafta dost agresivni... neni to z moji hlavy, jenom predavam co rikali,
a ano uz ukrajinska nafta je o dost mastnejsi nez to co sa predava v SK,CZ
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 235 | Témat: 3

29.01 2015 0:05


je jasne, ze neni ta nafta jak byvala. otazka, ale je ci je dobre pridavat m2t do nafty, alebo vifonku?
DAM* priklad. ked si 60 rocny clovek, ktory ma dojebkane klby zacne davat GS Condro Forte ich zrazu bude mat zdrave, ako 20 rocny????
a to iste je aj co sa tyka toho oleja a aditiv. ked uz je raz nieco stare a chytene, tak tomu nepomoze ani svätena voda. vsetko ma svoju zivotnost.
zaujimave je, ze ludia vzdy chcu niecomu verit...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

29.01 2015 9:00


joker6:

spatne to chapes - Vif / GS Condro neznamena ,ze te to vyleci,nabo omladi Ale prodlouzi se zivotnost,nebo oddali smrt...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email