Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 205 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 203
Uživatelů: 2
Celkem: 205

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 19

21.10 2014 13:48


Ahoj, mám problém, již delší dobu se setkávám s tím, že když potřebuji rychleji zrychlit například na křižovatce. Normálně auto táhne velmi dobře, poté ale třeba přeřadím při 60Km/h na 5. rychlostní stupeň (mám 6). A auto skoro vůbec netáhne. Tento problém je znatelnější při nižší rychlosti, například vystartuji na semaforu, dám tam "za 3" a auto netáhne , jako by byl "ucpaný" motor. Pomalu dosáhnu například rychlosti 45Km/h a zde začne pracovat Turbo* a auto jakoby vystřelí, zkrátka Turbo* to vytáhne. Nevíte co s tím? Mám audi A4 96Kw.
Jinak se chová auto úplně normálně, necuká atd..
Tankuji u SHELL a předtím jsem zkusil Benzina atd... Chyba v palivu by teda neměla být.
nahoru

sponzor





21.10 2014 13:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

21.10 2014 17:24


Při 60Km za pět?Tak to nemůžeš žádné extra zrychlení čekat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

21.10 2014 17:28


Ja nevim. Mam CR a pod 2.000 to je takove nejake, ale pak to lita. Ze zkusenosti pokud se s CR jezdi na dedka tak to netahne a zere. Stylem skoro jak s benalem to zere min a jede. Tot ma zkusenost. Pro rejpaly, dlouhodobe Praha za 7.2 coz mi na Prahu a Q neprijde vubec spatny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 19

21.10 2014 20:12


banditos <---
Dobře, tak jsem řád, že se zase inteligenti ozvali... Takže při tvé logice pokud na 60 dám za 5 tak to nemá táhnout? Aha a co ty máš za auto? 6kvalt ? Pochybuji, v životě by jsi jinak nenapsal takový nesmysl. Když nevíš co napsat raději nic nepiš, debilní poznámka je horší než nic nepsat. Poznám a vím jak má táhnout ale když na 60 Km dám za 4 a auto v podstatě netáhne, až se přiblíží otáčky k 2k tak sepne Turbo* a auto uplně vystřelí... Nevím, nepřijde mi to jako trysky, není to ani pravidelné, když auto držím déle v zápřahu tento problém zmizí, když ho například protáhnu mimo město. Ale jakmile přijedu do města a zvolním a pak sešlápnu problém se vrátí..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

21.10 2014 20:28


Co čekáš od přeplňovanýho TDI*? Že jde za plynem od spoda?Navíc na vysoký rychlostní stupeň když je podtočený? To ti nepojede nic dokud nenatlačí Turbo* s tím se musíš smířit.Tudíž musíš motor vytočit tím že podřadíš na adekvátní nižší rychlostní stupeň.Ani 3.0TDI 171 KW nejde do otáček dokud nenatlačí Turbo* cca od 1500 ot/min. U tebe to je cca od 1800 ot/min pokud je vše ok, u někoho to je až od 2000 ot/min. ale to už je někde něco špatně.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

21.10 2014 20:52


Kippy: takhle trápit motor, kolikpak máš otáček v 60km/h a 5.q ?? dyť ten motor musí "brečet" už podle ucha, musí dunět. Och, a co se týče inteligentů,tak budu asi taky jeden z nich, pod 2tis ot. žádná divočina u mě, možná dvojku vemu odspodu (1500+),ale ta je ještě krátká,tak to tolik neva. Mě to začíná pořádně brát kolem 1800+
Mám 5q ale převody budem mít vesměs stejné + tvoje 6ka delší.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

21.10 2014 20:54


Kippy: Ne nejsem inteligent ale automechanik-chytráku.
A áček už ti to vysvětlil.
A jezdím teď 6kvaltovou ochcávkou,takže vím o čem píšu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

21.10 2014 22:46


mám 6ku a neumím si představit dát a4b6 1,9 96kw quattro* 5ku . 60km/h jezdím na 4ku a když jedu mám pod 2000 ot. Přijde mi že auto trpí.5ku na 60km/HOD* snad ani dávat nemůžeš ne? chudák setrvák. 5ku použiju až nad 70 a 6ku dávám 90+. Turbo* mi zabírá od necelých 1600ot (nyní repasované) a ještě cca 2-3s to trvá než se roztočí. takhle ji trápit:(
nahoru

sponzor





21.10 2014 22:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

21.10 2014 23:13


Turbo* nespina ani nezabera od nejakych otacok, ale jeho otacky zavisia od prietoku plynov, a ten zavisi od davky paliva, nie otacok motora...a kedze sa snazi akcelerovat na nizkych otackach, RJ nedovoli vstreknut vacsie mnozstvo paliva, kedze vaha vzduchu ukazuje maly prietok vzduchu do motora, tym padom nema Turbo* co roztocit, nie je dostatocny prietok plynov...trva to dost dlho, kym sa tento uzavrety okruh roztoci a vaha zacne ukazovat viac, RJ zacne vstrekovat viac a Turbo* tym padom viac tlacit, co sposobi dalsi narast mnozstva vzduchu do motora...v 60kmh akcelerovat na 5-ke je nezmysel, 3-ka je akurat...po rovine v pohode aj 4-ku, ale 5-ku urcite nie...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

22.10 2014 7:22


Kippy: Ty si srandista. Jak pisou kluci.Uplne normalni vec.Proste dej nizsi kvalt a mas po problemu.
Ja kdyz chci pri 60ti mluvit o necem jako zrychleni, popr. vystreleni, tak musim davat 2ku Jasne,ze se to rozjede i na 3, 4 nebo 5, ale bude to pomalejsi, stejne jako u tebe.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

22.10 2014 13:59


Kippy: Vim kde je problem ........mezi volantem a pedalama
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

22.10 2014 16:25


Kippy:

Nedelam to casto, ale :

1. Ty jsi se zeptal...
2. My jsme, pokud muzu mluvit za kluky, odpovedeli.
3. Ptas se na neco co je subjektivni. Ja psal kolem 2.000 ale je to mozna 1.800. Necumim na otacky, muzu sejmout dite !... Jezdim na pocit. Mam bohuzel ten dar, ze citim v aute cokoliv je spatne. Proto mam pocit ze jde malo od spoda a nekde elektronika vyhodnocuje, ze je treba ,,pockat,, coz muze byt vada i vlastnost.
4. Misto podekovani picujes slusny lidi co ti radi.
5. Vis neco aspon o elektronice motoru atd ?! Pokud ano tusis, ze tve slapnuti je jen desetina toho co se vlastne v tu chvili vypocita. Tohle neni Skoda 120
6. Nemyslis, ze kdyz ti X lidi rika to same asi na tom neco bude ?....
7. Druha sance...:::::

Nacti si diagnostiku. Je chyba / Neni chyba
Udelej si zatezovy test s diagnostikou Je to dle mapy / Neni to dle mapy
Pokud je az sem vse OK pak bud Neumis s tim jezdit / Je tam zavada (a mam jednu z nich) kterou nelze poznat hned a bohuzel je to hledat hledat...

Nez me posles do prdele, tak se zamysli...

Ostatnim sorry, ale tohle me dokaze zvednout... Snad to chapete.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 19

22.10 2014 22:19


Tak hlavně jsem reagoval jen na ten příspěvek č.1 protože míra informací v němž obsažených je 0.
zadruhé, vím jak ten motor šlapal před x kilometrama a jak šlape teď a ve stylu jízdy opravdu není problém.
Nebo mi teda vysvětlete že když sešlápnu naplno plyn tak auto se rozjede i na 1 rychl. stupeň pomalu, tím myslím jeho reakce na to vše je asi 1-3 vteřiny. Ptám se, v čem by mohl být problém že auto místy netáhne..
A jak bych třeba poznal, že problém je v tryskách
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

22.10 2014 22:28


Kippy sry,ale prd vis uz podle cteni dej to do servisu, kde tomu kluci rozumi a budes zase stastny muz to co popisujes ty, je na vesteckou kouli
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

22.10 2014 22:30


Podle me mu to jede porad stejne, ale presel z nejake feldy, tak mu ze zacatku prisel zatah jako monstrozni a ted si zvykl. Sam to znam
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

22.10 2014 23:01


Natoč to a uvidí se. Vyplň si bydliště!
nahoru

sponzor





22.10 2014 23:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

22.10 2014 23:12


Kippy:
To že ti to netáhne na jedničku jsi prve nenapsal.
Vzduchový a palivový filtr je ok?
Ale začal bych diagnostikou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

22.10 2014 23:30


banditos: Na jednicku mu to nejede, pac je kratka. Podle toho, jak to popisuje, tak jen blbe radi. Samozrejmne za napichnuti nic moc neda.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

23.10 2014 12:08


Jednicka je na rozjezd,... Ta zabere a pak se ,,ukrouti,, dvojka ,,bouchne,, sebere ,,mazne,, a pak to vystreli.
Vse kdyz drzis v rozumnych otackach.

BTW : Napadlo me jedno. Nevim jak uz tvuj, ale vsechny ECU* se ,,uci,, dle tveho stylu. To by vysvetlovalo, ze predtim lital.
Zkus mu davat a uvidis. Sam vim, ze kdyz mu davam pak lehce reaguje na sebemensi slapnuti a jde do otacek. Jakmile jedu pak delsi dobu ,,dedka,, zase ,,zlenivi,,

Kazdopadne zacni diag... U techto aut se tim zacina vzdy. Pokud tedy nelezi kusy auta na silnici
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

23.10 2014 12:59


Nee, toto jsem nemel ciiiist....

Toto musi najit belmondo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

23.10 2014 16:40


huty:
Kippy sry,ale prd vis uz podle cteni dej to do servisu, kde tomu kluci rozumi a budes zase stastny muz to co popisujes ty, je na vesteckou kouli


A to je kde ? )
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

23.10 2014 16:40


tomko222:
Nee, toto jsem nemel ciiiist....

Toto musi najit belmondo


Mu to linkni ne ?... Treba uz to sleduje z povzdali...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

23.10 2014 17:20


tomko222:
Nee, toto jsem nemel ciiiist....

Toto musi najit belmondo


reseni zde:)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

23.10 2014 17:34


nahoru

sponzor





23.10 2014 17:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

23.10 2014 17:41


belmondo:


reseni zde:)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Že bych oprášil učitelák.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

23.10 2014 18:43


belmondo:
Dane ty seš zvíře!
Tož třeba má fakt problém,jenom způsob hledání závady nezvolil zrovna šťastně.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

23.10 2014 19:02


banditos:
způsob hledání závady nezvolil zrovna šťastně.


nak tak
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email