Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 4 kvě 2024
Celkem je zde 186 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Audidaniell
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 429
Online návštěvníků
Návštěvníků: 186
Uživatelů: 0
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

31.03 2014 18:18


Jde tam tak šíleně blbě vidět, že ani nevím co to je za matroš, jestli guma, nebo nějaká slitina. Zkusil bych to třeba nechat zavařit mrkl jsem na to jen rychle, udělal fotku a auto hodil do garáže :-/ chci to ale tento týden vyřešit..
sponzor





31.03 2014 18:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

01.04 2014 9:13


na tohle s tou svářečkou už asi není co dodat....

změním téma , možná to někoho bude tady zajímat:

od dneška tj.1.4.2014 Arnott končí s prodejní podporou pro Evropu a prodej bude nadále probíhat pouze přes domluvené autorizované prodejce kteří musejí dodržovat nastavené ceny pro Evropu,a ty během víkendu narostly o cca 70-100,-Euro na měchu pro třeba All C5
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

01.04 2014 9:56


ATD:
na tohle s tou svářečkou už asi není co dodat....

změním téma , možná to někoho bude tady zajímat:

od dneška tj.1.4.2014 Arnott končí s prodejní podporou pro Evropu a prodej bude nadále probíhat pouze přes domluvené autorizované prodejce kteří musejí dodržovat nastavené ceny pro Evropu,a ty během víkendu narostly o cca 70-100,-Euro na měchu pro třeba All C5


sme tu jak 100 rokov za opicami.
Z akeho dovodu zdvihli cenu? Pokial viem tak dokonca pre US davaju dozivotnu zaruku a v Europe len 2 roky.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

01.04 2014 9:56


ATD:

si delas srandu jeste nemam zadky vymeneny....
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

01.04 2014 11:19


sranda tohle opravdu není,stačí se podívat k prodejcům do DE,třeba Aerosus.de už stáhnul Arnott z prodeje
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

01.04 2014 22:56


jj, ceny šly opravdu nahoru.
Jinak otázka pro ATD: nevíš rozměry gumiček předního měchu na C5, potřebuju to rozebrat a zjistit co mi v tlumiči klepe ale dávat za sadu gumiček včetně uložení ranec se mi nechce. Jestli bude třeba vymlácený uložení tlumiče, tak to pak koupím,ale když tam nic nebude a bude to tlumičem ,tak si ty peníze pak přidám na tlumiče nebo měchy..
Díky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

02.04 2014 0:15


zase tak cerne bych to nevidel, tady je napriklad za £169 sice jen 2 roky zaruka, ale cena neni hrozna
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 42 | Témat: 4

02.04 2014 0:18


biimbo:
jj, ceny šly opravdu nahoru.
Jinak otázka pro ATD: nevíš rozměry gumiček předního měchu na C5, potřebuju to rozebrat a zjistit co mi v tlumiči klepe ale dávat za sadu gumiček včetně uložení ranec se mi nechce. Jestli bude třeba vymlácený uložení tlumiče, tak to pak koupím,ale když tam nic nebude a bude to tlumičem ,tak si ty peníze pak přidám na tlumiče nebo měchy..
Díky


zdar, muzes mi prosim te popsat jak jsi na to prisel, ze ti tam neco klepe??? ja jsem pred mesicem nechal vymenit predni ramena, jelikoz jsem z predku slysel takove bouchani, kdyz jsem prejizdel pres nerovnosti, ale ukazalo se, ze na prave strane se mi to porad ozyva. dik za tve poznatky
sponzor





02.04 2014 0:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

02.04 2014 5:08


antimatter_one:
zase tak cerne bych to nevidel, tady je napriklad za £169 sice jen 2 roky zaruka, ale cena neni hrozna
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tam je cena rovnaka. Ale pozri na cenu gen II.!
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

02.04 2014 9:44


biimbo:


horní vnější průměr 97mm x 4mm
spodní vnější 62mm x 5mm
o cca 1-2mm na to vnějším je rozdíl u Arnottu a Origo raději poměř na svém měchu

ještě k těm cenám,je jasný že to bude nějakou dobu trvat než to všichni a všude přecení a kdo není u zdroje tak o tom ani neví
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

02.04 2014 17:36


ATD: já se normálně zeptal, samozřejmě koupím nový
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

02.04 2014 23:48


antimatter_one:


zdar, muzes mi prosim te popsat jak jsi na to prisel, ze ti tam neco klepe??? ja jsem pred mesicem nechal vymenit predni ramena, jelikoz jsem z predku slysel takove bouchani, kdyz jsem prejizdel pres nerovnosti, ale ukazalo se, ze na prave strane se mi to porad ozyva. dik za tve poznatky



Mě to jde z levý strany, mám novou nápravu LMI horní + TRW spodky, nový čepy řízení,klouby poloos a ložiska kol. Kosti stabíku zánovní od předchozího majitele, gumy na tyči jdou ztuha. Takže když se zvuk nemění při zatáčení a není vůle v řízení, a nemění se ani při přibrždění, tak mi z toho vychází že je to něco na části, která se neotáčí. A to je tlumič a měch. Levý přední měch byl dělaný při 120 tis podle faktur, pravý někdy při 140tis, Teď mám cca 300 tis, ale opravná sada(uložení tlumiče) na faktuře není ani v jednom případě, takže si myslím že na to levým bude ta guma utržená a tlumič s tou utrženou částí bubnuje o misku. Neznám teda konstukci toho uložení, jestli se to urthnout nebo nějak vymačkat může, ale věřil bych tomu. I po přejetí příčný nerovnosti, když se kolo vyvěsí dolů, tak to taky bouchne a dost. Za studena to dělá víc, jak je olej v tlumiči ztuhlej a když jedu i po pěkným asfaltu na kterým je roleta(vlnky) tak to třeba při 100kmh začne zlehka klepat taky a ve větší frekvenci. Taky by to mohl dělat tlumič ale to se uvidí až to rozhodím..
A nejvíc je to znát v malý rychlosti, například doma kdy vyjíždím z dílny k vratům po dlažebních kostkách..
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

03.04 2014 16:17


ATD:
biimbo:


horní vnější průměr 97mm x 4mm
spodní vnější 62mm x 5mm
o cca 1-2mm na to vnějším je rozdíl u Arnottu a Origo raději poměř na svém měchu

ještě k těm cenám,je jasný že to bude nějakou dobu trvat než to všichni a všude přecení a kdo není u zdroje tak o tom ani neví



tak jsem to našel v etce, ale jen jako komplet s uložením.

horní 91,67 x 3,53mm
dolní 52 x 5 mm
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

03.04 2014 19:40


biimbo:

ano já vím že originál je v etce pouze v kompletu ale na to ses neptal,chtěl jsi vědět rozměry tak jsem ti změřil přímo měch ,ne kroužky,a taky doporučil aby sis to raději přeměřil sám na svém měchu když to nechceš kupovat origo
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

03.04 2014 20:07


a dyť já ti taky nic neříkám a děkuju za ochotu:-) Já to pochopil tak, že origo gumičky jsou jiný než arnott, ale nenapadlo mě podívat se do etky jestli je tam ten komplet rozepsanej. A on byl pak bych sem nic nepsal. No co jsem koukal do katalogů, tak spodní není problém koupit,horní budu muset něčím máznout, protože ten se v tomhle rozměru nedělá ani přibližným. Ještě zkusím osobně hydrauliku..
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

03.04 2014 20:30


ano jsou opravdu trošku jiný,jinak mám vše i jednotlivě na air podvozky audi ale abych ti posílal jeden krouzek se asi nevyplatí
sponzor





03.04 2014 20:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

20.04 2014 19:06


chlapi da se nejak vypnout jak se to zveda/klesa automaticky podle rychlosti ? chtel bych to ovladat pouze rucne, nikde sem otom nenasel zadnej komentar nebo navod
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.04 2014 19:18


sy vyhod rezim auto a nech si bud dynamic, nebo comfort..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 49 | Témat: 7

20.04 2014 19:19


Lumpiq:
sy vyhod rezim auto a nech si bud dynamic, nebo comfort..


má 2001, tam to tak není a vypnout asi nejde..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

20.04 2014 19:21


jo pardon zapomel sem dodat ze mam starsi typ allroada 2002
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

20.04 2014 19:22


Lumpiq: to je pri novsich allroadoch. Pri tych prvych ti staci vypnut motor pri inej polohe ako je 3, nechaj zaparkovane a pri dalsom starte to bude drzat v tej polohe ako si to nechal. Inac kludne to mozes ovladat rucne tlacitkami na palubovke. Ale to neznamena ze pojdes 100 na tretej polohe. Vsetko ma svoje hranice. On sa spusti ale ked spomalis tak sa dvihne naspet a ostane tak.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

20.04 2014 19:27


no prave mam upraveny stupne polohy a kdyz mam jednicku tak to mam skoro na dorazech a kdyz jedu nad 130 tak se mi to samo sfoukne coz znechci jinak jako samozrejme ze kdz stojim tak si to nafoukam a sfouknu na jaky stpen chci ale prave sem potreboval vypnout tu automatiku, nejlepe na furt kuli ty jizde.
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

21.04 2014 10:32


když to ze 3 snížíš na 2, tak to tam zůstane dokud nepřelezeš 130-140kmh, pak to padne na 1 vždycky,s tím nic neuděláš..
Já na 2 jezdím pořád..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

21.04 2014 11:53


mozna by se to dalo v nastaveni Vagu.ja osobne jsem psokojeny ze se to automaticky zvysi snizi, aspon se mi charakteristika vozu meni podle okolnich podminek (resp. podminky)
sponzor





21.04 2014 11:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

21.04 2014 21:20


Já myslím že to překodováním, nebo nějakým nastevením nejde, aspoň jsem to nevykoumal. Jen jsem si to o něco vagem přizvedl, že to mám na 2ku jako je to ve skutečnosti někde mezi 2-3 a jsem spokojenej. Přes 140 nejezdím, takže mi to dolu neleze..
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

21.04 2014 21:54


ale jde to, musíš mít ale ovládací panel s přepínáním na manuální režim a pak jenom podržíš zvedání nahoru až se rosvítí oranžová dioda na ovládacím panelu a auto potom drží nastavenou výšku,novější modely to nemají ale lze to dodělat
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

21.04 2014 23:23


ATD:

Měl jsem za to, že nejde a je to takhle v pořádku - teda abychom si rozuměli, narvat to dolů ručně ano, o tom žádná, ale jakkoliv nahoru aniž by se nezasáhlo do bezpečnosti systému ne - přECI* je to taky o stabilitě auta, pokud poletím s autem nad 80/h tak si podvozek sleze na 2.pozici ať si kdo chce co chce nastaví / automat či manual... To samé, pokud poletím víc jak 120/h, sleze na 1.pozici, bez pardonu....

Pokud nesleze, tak je něco špatně, a příslověčně o držku... A je jedno jesli nesleze, protože si se systémem někdo hrál a chtěl by to takhle mít.

Osobně bych do all nevlezl, kdybych věděl že třebas při 140/h zůstane na 3.pozici, nechtěl bych se zabít...
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

22.04 2014 10:45


ten 3.level poleze určitě dolu i na manual to asi jednotka nedovolí kvůli bezpečnosti s tím jet 150 ,ale nahoru to nenastavuje určitě ,vyzkoušejte si to , myslím že většina All do 03 má ten panel s manuálem
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

22.04 2014 11:56


ATD:

JJ, pokud do toho někdo neštrachal poleze to dolů, přesně podle limitů km/h (do 50/h 4.st., nad 50/h na 3.st., nad 80/h na 2.st a nad 120/h na 1.st.).

Níž jde ručně vždy, výš nikdy... All do 03 má manuál i auto, záleží co si kdo nechá nastavený. Stejně tak zamknutí podvozku neznamená, že zůstane podvozek v zamknuté pozici, pokud dojde k překročení rychl.limitu, sleze si na stupeň ve kterém má být, bez ohledu na zamčení či ruční nastavení...

Doufám jenom, že se v tom nehrabal a nechal to být... I tak předpokládám, že toto vyrušit snad proboha ani nepůjde...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

22.04 2014 18:06


To zmena vysky podvozku podla rychlosti je odlisna aj podla rocnikov.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email