| Dekódováno z 12820 kódů |
| 0G1 | Ruční řazení-řadící páka |
| 0GE | Exhalační předpis EU3 |
| 0JL | Váhová třída "11" pro přední nápravu |
| 0YK | Váhová třída "10" pro zadní nápravu |
| 1BA | Odpružení/tlumení, standard |
| 1KP | Kotoučové brzdy zadní |
| 1LT | Kotoučové brzdy vpředu |
| 1MR | Kožený volant |
| 1N1 | Řízení s posilovačem |
| 1SA | Bez přídavné spodní ochrany pohonné jednotky |
| 3FA | Bez střešního okna (plná střecha) |
| 3L3 | Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel |
| 3NZ | Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené a sklopné |
| 3Y0 | Bez stahovací ochranné sluneční clony |
| 4GH | Vrstvené čelní sklo tónované s barevným pruhem |
| 4KC | Boční a zadní okna tónovaná |
| 4R4 | Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření |
| 4UE | Airbag pro řidiče a spolujezdce |
| 4X3 | Boční airbag vpředu a hlavový airbag |
| 5D1 | Přenášecí frekvence 433,92 až 434,42 MHz |
| 5MA | Dekorační obložení |
| 6R2 | Zakrytí řadící páky z kůže |
| 6XD | Vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná, vyhřívaná |
| 7A0 | Bez přípravy/vestavby CD-měniče |
| 7K0 | Bez kontroly tlaku v pneumatikách |
| 7Q0 | Bez navigačního přístroje |
| 7X0 | Bez pomocného parkovacího zařízení |
| 8GU | Alternátor 140A |
| 8JG | Hlavní světlomety-xenonové, pravostranný provoz |
| 8Q3 | S dálkovou regul. polohy světlometu, dynamická, automatická (reguluje se při jízdě) |
| 8Z5 | Chlazení motoru - provedení 1 |
| 9Q3 | Multifunkční ukazatel bez palubního počítače |
| C2Z | Disk z lehké slitiny 9J x 18 |
| D1P | 6-vál. turbodiesel 2,5/120kW (24V) V6 Agregát: T5T/T1K |
| E0A | Žádné akční provedení |
| F0A | Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení |
| J1U | Baterie 450A (95Ah) |
| Q1D | Sportovní sedadla vpředu |
| T5T | 6-vál. diesel 2,5L Agregát: 059.B |
| U1A | Přístrojová výbava s km/h. hodiny, otáčkoměr a denní počítadlo km |
| X0A | Prodejní program NĚMECKO |