| Dekódováno z 12820 kódů |
| 0DS | Díly platné pro vůz -4B0- |
| 0F2 | Palivový systém pro zážehový motor |
| 0G7 | Tiptronic |
| 0GG | Exhalační předpis EU4 |
| 0JK | Váhová třída "10" pro přední nápravu |
| 0LK | Se spec. štítkem nebo nálepkou, bezpečnostní osvědčení pro Itálii |
| 0N6 | Zadní náprava s redukovaným rozchodem |
| 0SU | Nálepka/štítek španělsko-italsky |
| 0VG | Provozní návod ITALSKY |
| 0W1 | Nálepka pro centrální elektriku - pro německy mluvící země |
| 0YR | Váhová třída "16" pro zadní nápravu |
| 100 | Palubní počítač |
| 103 | Silnějsí pružiny a tlumiče, ochranný kryt převodovky |
| 114 | R5 K-Jetronic 2,23 140kW 2B |
| 124 | Zluté přední světla / Francouzský trh |
| 125 | Koncové mlhové světlo |
| 129 | Tříbodové pásy |
| 139 | Sedadlo i opěrka hlavy spolujezdce vyhřívaná |
| 14 | Ochranný kryt převodovky |
| 142 | Hasící přístroj |
| 144 | Automatick‚ navíjení zadního středového pásu |
| 1BE | Odpružení/tlumení - sport |
| 1C1 | Odolnost proti mrazu do -25 stupňů C |
| 1D0 | Bez závěsného zařízení |
| 1E1 | S nádobou na aktivní uhlí |
| 1EX | Se speciálním typovým štítkem pro Evropské společenství pro M1-Pkw |
| 1G3 | Rezervní disk z lehkých slitin s jízdnímobutím |
| 1KD | Kotoučové brzdy zadní |
| 1LG | Kotoučové brzdy vpředu |
| 1MU | Kožený sportovní volant s airbagem s Tiptronic |
| 1N3 | Řízení s posilovačem se závislostí posilovacího účinku na rychlosti Servotronic |
| 1PC | Šrouby se zabezpečením proti krádeži (neuzamykatelné) |
| 1SA | Bez přídavné spodní ochrany pohonné jednotky |
| 1T3 | Lékárnička a výstražný trojúhelník |
| 1VH | Zástavbové díly pro 6-ti válcový motor |
| 1WD | Příruba hřídele převodovky pro "Tripode" |
| 1X1 | Pohon na všechna kola |
| 1YD | Příruba převodovky pro zadní nápravu průměr 108 |
| 1Z6 | Zvýšená sériová náplň paliva |
| 26 | Zásobník s aktivním uhlím |
| 2A4 | Dodávaná výbava - přeprava po moři (ochrana transportu) se silným ochrannýmpotahem sedadel |
| 2B0 | Bez přídavných tlumení vnějšího hluku |
| 2C5 | Sloupek řízení výškově a podélně nastavitelný |
| 2G1 | S vložkou pro tankování bezolovnatého benzínu |
| 2K1 | Zesílený nárazník |
| 2T0 | bez dvouDINové zástavby |
| 2WA | Bez dodatečného obutí |
| 2Z1 | Označení typu na zádi, resp. s nápisem Quattro |
| 34 | Boční blinkry, Plnohodnotné rezervní kolo místo dojezdového |
| 36 | zaklapovací stropní madla |
| 37 | Světlo na Čtení |
| 39 | Pokladací plocha průchozí u modelů Avant |
| 3B0 | Bez přídavného upevnění dětské sedačky |
| 3C7 | Tříbodový bezpeč. pás vzadu uprostřed |
| 3CB | S odnímatelnou síťovou dělící stěnou |
| 3FA | Bez střešního okna (plná střecha) |
| 3GD | Nákladová podlaha vzadu |
| 3HA | Bez kožených dílů |
| 3NZ | Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené a sklopné |
| 3PF | El. výškové seřizování obou předních sedadel |
| 3Q6 | Hlavové opěrky vzadu - 3 kusy |
| 3S1 | Střešní nosič - lesklý |
| 3V0 | Bez dětské lavice |
| 3X1 | Vak na lyže |
| 3Y0 | Bez stahovací ochranné sluneční clony |
| 46 | Boční blinkry |
| 4A0 | Bez vyhřívání sedadel |
| 4B0 | Bez bočních ochranných lišt |
| 4E0 | Odjištění víka zadních výklopných dveří vnější |
| 4GH | Vrstvené čelní sklo tónované s barevným pruhem |
| 4K4 | Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
| 4KC | Boční a zadní okna tónovaná |
| 4L6 | Vnitřní zpětné zrcátko automaticky odcloněné |
| 4N0 | Přístrojová deska - standardní |
| 4UF | Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce |
| 4W1 | S odkládací poličkou na kazety |
| 4X4 | Boční airbag vpředu a vzadu s hlavovým airbagem |
| 4ZB | Ozdobné lišty světlé |
| 56 | Vynilová střecha (srolotavelná plátěná střecha) |
| 5A5 | Obložení zavazadlového prostoru s přihrádkami |
| 5C0 | Bez zvláštně vyztužené karosérie |
| 5D1 | Přenášecí frekvence 433,92 až 434,42 MHz |
| 5E2 | Prahový nástavec se zakrytím dveří |
| 5K1 | S konzervací laku (vosk) |
| 5ME | Dekorační obložení - dřevěné, vavona-jantar - s vysokým leskem |
| 5RU | Vnější zpětné zrcátko vpravo, konvexní (rozšířené zorné pole) |
| 5SL | Vnější zpětné zrcátko vlevo, asferické |
| 60 | Standheizung* |
| 61 | Verze pro UK |
| 62 | Tříbodové pásy vepředu / Svédská verze |
| 6E3 | Loketní opěra vpředu |
| 6FB | Vnější zpětné zrcátko v barvě vozu |
| 6M1 | Síť k upevnění nákladu |
| 6PC | Madlo ruční brzdy z kůže |
| 6Q2 | Hlavice řadící páky z kůže |
| 6R0 | Zakrytí řadící páky pro automat. řazení |
| 6SS | Potah podlahy zavazadlového prostoru |
| 6U0 | Bez vnějšího přídavného těsnění |
| 6V1 | Zadní clona (EU) |
| 6W5 | Držák poznávací značky vpředu |
| 6XE | Vnější zpětná zrcátka, el. sklopná, el. nastavitelná, vyhřívaná |
| 70 | Roletka zavazadlového prostoru / model Avant |
| 79 | Interiér v kůzi + kožený volant |
| 7A2 | Vestavba CD-měniče |
| 7AH | Alarm s imobilizérem s hlídáním vnitřního prostoru a nezávislou sirénou |
| 7E0 | Bez tepelného akumulátoru/přídavného topení |
| 7K0 | Bez kontroly tlaku v pneumatikách |
| 7M1 | Prahové nástupní lišty - kovové |
| 7P1 | Bederní opěra v předních sedadlech, elektricky nastavitelná |
| 7Q0 | Bez navigačního přístroje |
| 7QA | Bez CD ROM jednotky |
| 7X0 | Bez pomocného parkovacího zařízení |
| 8ED | Bifunkční hlavní světlomety s xenonovou technikou pro pravostranný provoz |
| 8GR | Alternátor 150A |
| 8K0 | Bez speciál. spínání jízdního osvětlení |
| 8N4 | Intervalový spínač stěračů, seříditelný potenciometrem (4 stupně) |
| 8Q3 | S dálkovou regul. polohy světlometu, dynamická, automatická (reguluje se při jízdě) |
| 8T0 | Bez zařízení pro udržování konstantní rychlosti |
| 8TC | Koncové mlhové světlo, pravostranný provoz |
| 8UD | Rádio "Concert" |
| 8X1 | S omývacím zařízením světlometu |
| 8Z5 | Chlazení motoru - provedení 1 |
| 9AK | Climatronic s regulací vzduchu, bez freonů |
| 9B0 | Bez přístroje na placení mýtného (elektronicky) |
| 9M0 | Bez přídavného/nezávislého topení |
| 9NX | Bez elektronického tachografu |
| 9P0 | Bez kontroly zapnutí bezpečnostních pásů |
| 9Q2 | Multifunkční ukazatel |
| 9VD | Reproduktory (aktivní) |
| 9W0 | Bez přípravy/vestavby autotelefonu |
| A00 | Bez osobního vyzvednutí |
| A8S | Standardní výbava |
| B0A | Sada dílů bez specifických předpisů země určení |
| B14 | Země typových zkoušek-ITÁLIE (SAN MARINO, VATIKÁN) |
| C0C | Disk z lehké slitiny 7 1/2J x 18 |
| C17 | COC-dokument 17 |
| C1X | Disk z lehké slitiny 7 1/2J x 17 ET 35 |
| D2H | 6-vál. zážehový motor 3,0 L/162 KW (30V)V6 Agregát: T15 |
| E0A | Žádné akční provedení |
| F0A | Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení |
| FA0 | Sériové zpracování |
| FC0 | Bez individuální zástavby |
| FQ0 | Sériová kola |
| FR0 | Bez krytu prostoru pro cestující -cabrio, při parkování |
| G0Q | 5-ti stupňová autom. převodovka pro 4x4 |
| GM0 | Bez vnějších zvukových opatření |
| H8A | Pneumatiky 235/45 R17 93Y |
| J0L | Baterie 340A (70Ah) |
| K8D | Kombi=variant |
| KB0 | Bez nabíječky baterií |
| L0L | Levostranné řízení |
| L0R | Pravostranné řízení |
| M0T | 4-vál. turbodiesel 1,9 L/66 KW přímé vstřikování Agregát: T0T |
| N1H | Potah sedadel - kůže |
| NT0 | Ochrana pro transport, provedení 1 |
| Q1D | Sportovní sedadla vpředu |
| QA0 | Bez dětské sedačky |
| QH0 | Bez hlasového ovládání |
| QV0 | Bez příjmu TV/digitální radiopříjem |
| S0C | Zaváděcí objem |
| S5Z | Plnění s Anti Spark Fouling (speciální palivo) |
| SV0 | Nižší cena pro vozy "7E3+8GL" místo "7E0" |
| T0P | 4 vál. diesel 2,0L Agregát: 04L.E |
| T15 | 6-vál. zážehový motor 3,0L Agregát: 06C.B (ALU-hliník) |
| U1C | Přístrojová výbava s km/h, hodiny, otáčkoměr, denní počítadlo km a dodat. přístoje (Volt, teplota oleje) |
| V0A | Pneumatiky bez určení značky |
| V0S | Pneumatiky PNEUMANT |
| VC0 | Bez zařízení pro otevírání vrat |
| VX0 | Bez hands-free |
| VY0 | Bez alarmu pro případ nebezpečí |
| X4C | Prodejní program ITÁLIE |