| Dekódováno z 12820 kódů |
| 0G1 | Ruční řazení-řadící páka |
| 0JM | Váhová třída "12" pro přední nápravu |
| 0L2 | Elektrické ovládání plynu E-Gas |
| 0YR | Váhová třída "16" pro zadní nápravu |
| 1AH | Antiblokovací systém ABS s elektronickouuzávěrkou diferenciálu EDS |
| 1BA | Odpružení/tlumení, standard |
| 1KD | Kotoučové brzdy zadní |
| 1LT | Kotoučové brzdy vpředu |
| 1N1 | Řízení s posilovačem |
| 2K1 | Zesílený nárazník |
| 2PV | Kožený sportovní volant |
| 3FA | Bez střešního okna (plná střecha) |
| 3NA | Bez zadních sedadel |
| 3NZ | Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené a sklopné |
| 3PF | El. výškové seřizování obou předních sedadel |
| 3Y5 | Sluneční clona zadního a boč. zad. oken,zadní elektricky ovládané, zadní boční mechanicky ovládané |
| 4GH | Vrstvené čelní sklo tónované s barevným pruhem |
| 4K4 | Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
| 4KC | Boční a zadní okna tónovaná |
| 4UF | Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce |
| 4X4 | Boční airbag vpředu a vzadu s hlavovým airbagem |
| 5D1 | Přenášecí frekvence 433,92 až 434,42 MHz |
| 5M0 | Bez varovných pruhů a fólií |
| 6R2 | Zakrytí řadící páky z kůže |
| 6XD | Vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná, vyhřívaná |
| 7K0 | Bez kontroly tlaku v pneumatikách |
| 7Q0 | Bez navigačního přístroje |
| 7X1 | Pomocné parkovací zařízení |
| 8JG | Hlavní světlomety-xenonové, pravostranný provoz |
| 8Q2 | S dálkovou regul. polohy světlometu, automatická, statická |
| 8Z5 | Chlazení motoru - provedení 1 |
| 9Q2 | Multifunkční ukazatel |
| C8Y | Disk z lehké slitiny 7J x 16 |
| E0A | Žádné akční provedení |
| F0A | Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení |
| J1G | Baterie 450A (92Ah) |
| M5V | 6-vál. turbodiesel 2,5l/110kW, MVEG2 Agregát: T6T |
| T6T | 6-vál. diesel 2,5L Agr.: 059.A |
| U1C | Přístrojová výbava s km/h, hodiny, otáčkoměr, denní počítadlo km a dodat. přístoje (Volt, teplota oleje) |
| X1F | Prodejní program ČESKÁ REPUBLIKA |