| Dekódováno z 12820 kódů |
| 0G1 | Ruční řazení-řadící páka |
| 0JL | Váhová třída "11" pro přední nápravu |
| 0L2 | Elektrické ovládání plynu E-Gas |
| 0YG | Váhová třída "7" pro zadní nápravu |
| 1AJ | Protiskluzový systém ABS/ASR/EDS s elektronickou uzávěrkou diferenciálu |
| 1BA | Odpružení/tlumení, standard |
| 1KD | Kotoučové brzdy zadní |
| 1LT | Kotoučové brzdy vpředu |
| 1N1 | Řízení s posilovačem |
| 1SA | Bez přídavné spodní ochrany pohonné jednotky |
| 2K1 | Zesílený nárazník |
| 2PV | Kožený sportovní volant |
| 3FA | Bez střešního okna (plná střecha) |
| 3HA | Bez kožených dílů |
| 3NZ | Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené a sklopné |
| 3PF | El. výškové seřizování obou předních sedadel |
| 3Y0 | Bez stahovací ochranné sluneční clony |
| 4GH | Vrstvené čelní sklo tónované s barevným pruhem |
| 4K4 | Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
| 4KC | Boční a zadní okna tónovaná |
| 4UE | Airbag pro řidiče a spolujezdce |
| 4X1 | Boční airbag vpředu |
| 5D1 | Přenášecí frekvence 433,92 až 434,42 MHz |
| 5MC | Dekorační obložení |
| 6R2 | Zakrytí řadící páky z kůže |
| 6XD | Vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná, vyhřívaná |
| 7G2 | Příprava pro systém sledování vozidla, drivecard (Vehicle-Tracing System) |
| 7K0 | Bez kontroly tlaku v pneumatikách |
| 7X1 | Pomocné parkovací zařízení |
| 8G1 | Asistent dálkových světel |
| 8GL | Alternátor 120A |
| 8JH | Elipsoidní hlavní světlomety, pravostranný provoz |
| 8Z5 | Chlazení motoru - provedení 1 |
| 9G2 | Alternátor 100-150 A |
| C1L | Disk z lehké slitiny 5 1/2J x 15 |
| E0A | Žádné akční provedení |
| F0A | Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení |
| G1A | 6-ti stupňová automatická převodovka |
| J1G | Baterie 450A (92Ah) |
| MR2 | 6-vál. turbodiesel 2,5l/110kW TDI EU3 Agregát: T6T |
| T67 | 4-vál. zážehový motor 2,0L Agr.: 06A.W |
| U2B | Přístrojová výbava s km/h, rádiohodiny, otáčkoměr, denní počítadlo km a přídavnépřístroje |
| X0A | Prodejní program NĚMECKO |