Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 června 2024
Celkem je zde 259 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ladislav95
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 510
Online návštěvníků
Návštěvníků: 253
Uživatelů: 6
Celkem: 259

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

20.03 2010 20:26


Tak jsem se ze zajímavosti díval, jak jsou na tom kolegové v americe s jejich policejním vozovým parkem.... a přišel jsem na to, že naši politici na to jdou uplně z opačné strany. V americe policie dobrá a silná auta Chevrolet, u nás poruchové, nekvalitní, předražené a slabé "Oktávky". Posuďte sami

http://tn.nova.cz/magazin/auta/kuriozity/nove-poli [zkrácená url]
nahoru

sponzor





20.03 2010 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

20.03 2010 20:34


Remzi:
Nesmutni mi máme na dálnicích Passaty, ty to taky umí rozjet.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

20.03 2010 20:40


No jo. Jenomže oni mají standardní výbavu tu, co tam vidíš, motor s výkonem 265kW a my? Kolikrát není v autě ani vysílačka. Nemluvě o tom výkonu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

20.03 2010 20:50


Amíci mají Kw mi máme zase samí modrý blikátka a nápis STOP a le je fakt že jim to musí jet dobře.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

20.03 2010 21:02


Viděl jsem videa z policejních honiček v USA. Některý auta mají ve předu takový speciální rám, kterým tě prostě napálej z boku, aby tě dostali do smyku, když tě honěj.Hlavně tam jezdí úplně jiný (skoro jednou tak těžší auta) než v evropě. Takže musí mít pořádný káry...
Navíc policista v USA je pan někdo. Nevím jestli by většina policistů u nás zvládla vůbec takový fáro včetně pravomocí.Slyšel sem jak u nás dělají pravidelné dopravní testy. Neříkám, že všichni...
A pak je to taky určitě o penězích a zázemí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

20.03 2010 21:07


A80:
njn v Americe jsou jiný zákony, u nás kdyby policajt napáli do ujíždějícího auta, a tomu zlodějovi se něco stalo, tak to obsere ten polda.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

21.03 2010 6:58


nedokážu si představit jak by jezdily s 265kW na zadní nápravě.Nedokáží normálně jezdit ani s 55kW fábií.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

21.03 2010 8:40


Nejmíň polovině českých policistů bych nesvěřil ani jízdní kolo.
Nicméně z amerických cajtů bych si příklad nebral.
nahoru

sponzor





21.03 2010 8:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

02.11 2011 9:49


Po dlouhé době sem se mrknul na tohle téma. No, nevím, podle čeho valmet a Vaša soudí, patrně nějaké vlastní zkušenosti? Ujížděli jste ve svých Audi a dohonila vás policejní felicie? Ne. To je sranda

Pravdou je, že ne všichni u policie zvládají krizové situace v dopravě, natož pak jezdit někam na majáky nebo někoho honit.

Btw. Dnes už je situace opět jiná:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

02.11 2011 18:02


Remzi:
u nás poruchové, nekvalitní, předražené a slabé "Oktávky". [/url]


a na to jsi přišel kde? Většina Octávek používaných mimo město mají 1,8T, což na chytání na okreskách stačí.

Bohužel všechno se odvíjí od financí a už jen náklady na benzin nějaké V8 by položilo Republiku. Nemluvě, když penězma zbytečně mrhají, jako v případě nákupu Mondeí ST, po kterých se slehla zem.

V tomhle případě jsem fandil Slovákům, když nakoupili flotilu Audi S4.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

02.11 2011 18:14


Benny: Přesně tak z těch S4 jde respekt a letí to určitě dobře. Co jde z nějakých Mondeií? Naprosto nic, kolik to má na stovku 8 sekund? Totálně pro*rané peníze....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

02.11 2011 18:20


Remzi: nějak nechápu co tím myslíš
policie mě nehoní
s výkonem nad 500PS na zadní nápravě zkušenosti mám
většina měštských a státních policistů co pendlují celý den jen tak po městě jsou většinou mladšího věku a vzhledem k tomu věku bych nečekal závratnou dovednost v řízené
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

03.11 2011 8:36


Benny:
V tomhle případě jsem fandil Slovákům, když nakoupili flotilu Audi S4.

A chceš vědět, jaká je realita?
Zelený kluci mají limit 600 km za měsíc resp. 20 km na 1 normální policejní auto.
To je jednak už informace z dřívějška od kamaráda a dnes to bylo i oficiálně v TV...

Takže 30 km od hlavního města v chatové oblasti se bát policajtů opravdu nemusíš...

A ty S4 se chodí asi občas jen vyvenčit, aby nezarezivěli brzdy..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

03.11 2011 9:02


valmet:
Nejmíň polovině českých policistů bych nesvěřil ani jízdní kolo.
Nicméně z amerických cajtů bych si příklad nebral.

ja kazdopadne jo, kamarad zil v USA pet roku a rikal ze je to tam nastavene hodne dobre...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.11 2011 9:08


Michal.K:
A ty S4 se chodí asi občas jen vyvenčit, aby nezarezivěli brzdy..


praveze su na cestach dost casto..kedysi som byval oproti dopravnej policii v Lipt.Mikulasi a viem ako casto chodievali do terenu..na dialnicu casto a semtam jazdili aj po okreskach..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

03.11 2011 23:31


Benny: Patrně každý žijeme v jiném kraji nebo uplně jinde Většina mimoměstských má právě naopak 1,6 a to z důvodu spotřeby benzínu (ať se to zdá jakkoli irelevantní), poněvadž limit je všude, snad kromě Prahy a pár dalsích velkých měst. Ale o to nic. Neřekl sem, že musí mít česká policie osmiválce, jen jsem porovnával vybavenost, ale budiž. Mondea ST jsou stále v aktivní službě. Jen jich zbylo málo a proto nejsou už vidět. K ceně nákupu se nebudu vyjadřovat. Nevím, kolik to stálo.

Nicméně. Pokud kupuju auto pro policii, předpokládám nějaké určité jízdní zatížení, atd. Co se týká nákupu sériově vyráběných Škodovek... nejsou to zrovna dobrá auta pro policejní službu právě proto, že jsou sériová. V tom je ten hlavní rozdíl. U sériových aut se nepředpokládá, že budou denně jezdit v neustálém zápřahu a maximálním zatížení. Ale to hodnotím službu v místě, kde sloužím já. Jistě převažují místa, kde takový záhul ta auta nedostávájí a proto máš pravdu. Ano. Jsou to spíše spolehlivá auta. A jistě jsou ve výkonu více vidět 1,8T, protože jsou patrně přidelena dopravní policii, tudíž je potkáš častěji..

Vaša: Nic zlého jsem tím samozřejmě nemyslel. To bylo jen takové pošťouchnutí. Omlouvám se, pokud to na tebe působilo jako útok nebo nějak podobně.

Btw. Nemyslel jsem tvé zkušenosti s vozidly nad 500PS, ale s dovedností policistů za volantem, když si napsal, že nedokáží jezdit ani s 55kW Fabií. Pak pro změnu nechápu já, jak můžeš něco takového napsat, pokud usuzuješ jak píšeš z toho, že policisté pendlují jen tak po městě a jsou mladšího věku. A nikoliv z vlastních zkušeností. Pochopil bych, kdybys byl instruktorem, který cvičí policisty v jízdě, ale pokud jen tohle... Jen pro připomenutí, hodnotím z pohledu mého působiště. Řekněme, že ty zmiňované policisty potkáš, jak pendlují po městě, třeba při svojí cestě do práce nebo z práce. Jenže když jsi v práci nebo doma, tito policisté během té doby x krát jedou na majáky místy, kde si možná ani nebyl, propletou se kolem tolika vozidel bez nehody a x nehodám se, díky vlastním zkušenostem s neochotou nebo pouhou nevšímavostí řidičů, vyhnou, že by ses možná i divil. Ovšem neříkám, že jsou neomylní. To není nikdo. Také neříkám, že umí řídit. Poslední, kdo to o sobě řekl, už nikdy nic neřekne. Nicméně pokud někoho hodnotím, tak nemůžu hodnotit pouze podle toho, co vidím během krátké chvíle kdy ho zrovna potkám nebo podle toho, co mi na podnose přinese televize. Která, jak víme, informuje většinou o "zajímavých" událostech. Z našeho soudku tedy nehody policistů, apod. To víš, že nebudou do zpráv dávat informace typu "Dnes policisté vyjeli k 3854 událostem za použítí majáků a přitom se vyhnuli 8537 nezaviněným dopravním nehodám, které málem způsobili nepozorní řidiči."

Pokud jsem to pochopil špatně, což je možné, pak bych teda potřeboval vysvětlit, co si myslel touto větou "Nedokáží normálně jezdit ani s 55kW fábií."

Druhá věc, která mě zaráží i když po chvilce trochu chápu, tvoje věta: "vzhledem k tomu věku bych nečekal závratnou dovednost v řízení".

Ano. Statistika hovoří jasně. Nejvíce dopravních nehod dle pojišťoven zaviní řidiči černých Audi, ve věku 25-30 let. Nicméně statistika už dále nemluví o tom, kolik z těchto řidičů bylo policistů. Ale o tom nechci psát. Zajímá mě tvůj pohled na věc. Tedy mladší policista je horší řidič než starší policista. Chápu to dobře?

Nechci vymýšlet nějaké komploty nebo bůhví jaké scénáře, ale tenhle krátký malý si neodpustím. Tedy otázka: "Je lepším policejním řidičem starší policista zpracovatel, který má odslouženo a nyní zpracovává trestní a přestupkové spisy, jezdí v klidu ohledávat místo činu a na šetření kolem nebo mladší policista hlídkové služby, který prakticky celou dobu služby tráví na ulici, jezdí většinu doby služby a to k případům a na majáky?

Nemusíte odpovídat, je to jen k zamyšlení.

To byla jen reakce na komentáře. Nechci tady vyvolat nějaký fire. To vůbec. Raději se sejdu někde v hospodě nebo na srazu , kde o tom v klidu můžeme podebatovat. Pokud mě tam zavalíte argumenty, dokážu přiznat vlastní chybu.

ALE TEĎ K TÉMATU:

Co říkáte na Carbon Motors E7? Na první pohled vypadá hodně drsně. Pod kapotou na Ameriku "úsporný" třílitr. Co se mi na tom líbí je to neprůstřelné sklo mezi eskortovanými a policisty, což u nás prakticky nikde není a ty "ergonomické" sedačky vzadu. Jen to otvírání zadních dveří se mi nezdá..

Co se vám na amerických policejních autech líbí? Líbí se vám vůbec?


Btw. Pokud se díky mojí reakci tato diskuze začně nějak zvrtávat, požádám o smazání, abyste pak nehledali téma zbytečně nebo mě neuháněli přes PM.
nahoru

sponzor





03.11 2011 23:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

03.11 2011 23:45


Benny:


a na to jsi přišel kde? Většina Octávek používaných mimo město mají 1,8T, což na chytání na okreskách stačí.

Bohužel všechno se odvíjí od financí a už jen náklady na benzin nějaké V8 by položilo Republiku. Nemluvě, když penězma zbytečně mrhají, jako v případě nákupu Mondeí ST, po kterých se slehla zem.

V tomhle případě jsem fandil Slovákům, když nakoupili flotilu Audi S4.



jinak 90 procent oktávek je 1.6 MPI a PCO ve velkym městě má k dispozici jeden vůz 1.8T tak je to třeba u nás, zimní a letní pneu se používá značky Sava
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1581 | Témat: 15

04.11 2011 0:59


přesně tak, většina ochcávek sou 1.6 .. pmj apod maj silnější..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

04.11 2011 6:32


potkám denně hodně pendlujících policistů ale s majáky jsem policii hodně dlouho neviděl (možná jen nemám štěstí)

nešlo mi ani tak konkrétně o 55kW a policisty, ale všeobecně o řidičích kteří (podle mého pohledu) jezdí většinu jízd v minimální rychlosti - když pak musí jet na hranici možnosti auta tak netuší kde hranice je (je pravda že netuším jak často policisté trénují)
tento názor mám když vidím např. svého otce který jezdí 99% "defenzivně" a pak spěchá a jede rychleji


ad mládí: soudím podle sebe a svého okolí: když byl čerstvý řidičák tak všichni jsme byli mistři světa a podle toho se jezdilo, takže rychlost maximální zkušenosti minimální a schopnost předvídat nulová

tímto jsem se nechtěl dotknout policie apod.(mám spoustu známých zaměstnaných u policie) jde podle mě všeobecně o řidiče s tím že policie je donucena profesí v některých případech jezdit rychle bez dostatečného tréningu. (podle mě nejde ani simulovat na tréningu běžný provoz se všemi nástrahami)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

05.11 2011 22:49


Vaša: Majáky potkat není ani tak o štěstí, nýbrž o místu bydliště (kriminalita, apod.), ale rozumím a nebudu to nijak vyvracet, je to možné.

55kW jsem pochopil taky. Souhlasím s tebou, pokud řidič většinu času jezdí pomalu a pak má jet "na krev", výsledek může být fatální. V tom se s tebou nedá nesouhlasit.

K tomu mládí. Ano. Jsou mladí policisté, ale většina z nich má řidičák už nějaký pátek (aspoň tak rok, dva) a než dostane důvěru a svěří se mu auto, taky to nějakou dobu trvá. To platí hlavně u dopravní policie. Co se týká místních a obvodních oddělení, tak tam je to většinou nastaveno tak, že řídí služebně starší policista, už z důvodu lepší místní znalosti. Ale v důsledku máš pravdu. Mladší řidiči jsou divočejší a tím pádem se zvyšuje riziko nezvládnutí nějaké situace.

No a co se týká kondičních jízd a tréningu samotného... logicky lze vyvodit ze současného stavu přidělených financí. Tudíž pokud je situace taková, že jsou dávány limity na benzín a podobně, pak logicky není na zbyt na nějaké tréningové jízdy. Ty si každý policista víceméně odbývá ve službě. Není to rozhodně dobře.. vůbec to není dobře, ale stav je bohužel takový :/

Jen pro zajímavost. Kdesi sem četl článek o tom, jestli by nebylo lepší předělat policejní vozy na plyn a tak ušetřit. To se ovšem čelně srazilo se státním příjmem. Neboť čím víc benzínu policie nakoupí, tím větší je daň. Takže předěláním policejních vozidel na plyn, by se na jedné straně ušetřilo, ale na druhé straně by stát přišel o balík peněz a o to méně by jich policie zase dostala.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

05.11 2011 22:59


logicky policie nebude mít vozidla na plyn, aby pak pašík zneškodnil každé vozidlo jedním výstřelem do nádrže a s tím, jestli se u policiie cvíčí jízda se služ. vozidlem, tak ano, teď třeba po dvou letech bylo cvičení, kdy se učilo zastavování vozidla, pronásledování vozidla (kužely, překážky a jiné), blokování atd.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

06.11 2011 0:48


Remzi:
Většina mimoměstských má právě naopak 1,6 a to z důvodu spotřeby benzínu (ať se to zdá jakkoli irelevantní), poněvadž limit je všude

Ezio:
90 procent oktávek je 1.6 MPI a PCO ve velkym městě má k dispozici jeden vůz 1.8T

Malcolm:
přesně tak, většina ochcávek sou 1.6 .. pmj apod maj silnější..

A pak to dopadne takhle:
Citace:
Pak přišel kopec kde jsme je dojeli a policajti s 1.6kou nějak nebyli schopný Jettu předjet, tak sem předjel houkající policajty, Jettu a zablokoval jí.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nic osobního kucí moji policajtský jen smutné konstatování tristní situace, kterou vám nezávidím ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

06.11 2011 0:53


A o co jde, že tu Jettu zelenáči nepředjeli? Já mám za to, že takhle auta zastavovat nesmí, prostě se řeklo, že se mají jen stíhat, pomocí vysílačky domluvit posilu, která v protisměru vytvoří překážky (auta, kamiony, zastavovací pásy) a další je taky rozhodnutí policisty, který služební auto řídí, pokud je si vědom toho, že na autě jsou nějaké pneu s tragickým vzorkem, ví, že to auto vůbec nejede, tak se nebude hrnout do nějaké ultra nebezpečné situace, jelikož v tomhle případě pořád platí rovnice AUTO nebo ZDRAVÍ a ŽIVOT mě a kolegy (samo i ostatních účastníků sil. provozu)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

06.11 2011 3:40


Remzi:
Pokud kupuju auto pro policii, předpokládám nějaké určité jízdní zatížení, atd. Co se týká nákupu sériově vyráběných Škodovek... nejsou to zrovna dobrá auta pro policejní službu právě proto, že jsou sériová. V tom je ten hlavní rozdíl. U sériových aut se nepředpokládá, že budou denně jezdit v neustálém zápřahu a maximálním zatížení.


V celé Evropě a troufám si tvrdit, že i ve většině zemí světa jezdí policajti normálníma sériovkama. V Německu mají passaty, ve Francii Renaulty a v česku holt Schade. Má to logiku, když se vyrábí u nás...

Taxikář nebo kurýr má taky auto v provozu každej den a potřebuje k tomu spešl model? Ne.

V civilizovaném světě nemusíš při policejní kontrole dát ruce na volant, ánžto tam statisticky každej obyvatel nemá bouchačku jako v Americe (280 mil registrovaných zbraní na 300 mil obyvatel). Ze stejnýho důvodu nepotřebuješ neprůstřelný sklo před zadním sedadlem, rám na vytlačování aut ze silnice, detektory kovů u vstupu do škol... A v neposlední řadě nepotřebuješ ani 350 koňovej V6. K čemu taky, když žere po městě 14 litrů a nejrychlejší auto je policejní vysílačka?

A po zkušenostech s Pandury, nefunkčními padáky a další hi-tech výbavou českého eráru se mi otevírá kudla v kapse, když slyším jen zmínku o tom, že by PČR měla dostat auta na míru.

To kurva ani omylem! Dostanou hezky Schade 1.6 za max. 300 tisíc kus a budou držet hubu a krok.

Jinak jsem si nevšiml, že by policajti byli nějak výrazně horší řidiči než průměr. A to kupodivu ani u těch městských, u nichž je absolvovaná zvláštní škola statistickou jistotou...
nahoru

sponzor





06.11 2011 3:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

08.11 2011 11:34


Kratz:
v česku holt Schade. Má to logiku, když se vyrábí u nás...


česko ani Schade neznám, píšeme oba o tom stejném?

Kratz:
Taxikář nebo kurýr má taky auto v provozu každej den a potřebuje k tomu spešl model? Ne.


Taxikář nebo kurýr jezdí jen v omezené době a omezenou rychlostí s menším opotřebením dílů. Policejní auto jezdí 24h/den, často vyšší rychlostí a s mnohem většími nároky na díly. Tak si ten markantní rozdíl uvědom.

Kratz:
nepotřebuješ ani 350 koňovej V6. K čemu taky, když žere po městě 14 litrů


Nepotřebuješ. Jen se mi ty americké policejní auta líbí, hlavně co se vybavení týká. Výkonově to bylo jenom srovnání s nimi. Btw. Kolik myslíš že žerou ty 1.6?

Kratz:
Schade 1.6 za max. 300 tisíc kus


Zjisti si někde nákupní cenu policejních vozidel a věcí okolo (polepy, atd.) a kudla v kapse už se ti nikdy nezavře.

Btw. Samozřejmě je to pořád tak, jak jsem říkal. Pro většinu policejních činností jsou vozidla, která jsou k dispozici, dostačující. Proč? Protože většina policejních činností obsahuje papírování, prověřování a doručování. To jen tady v Praze je vidět, jak jdou ty auta po 100, 150 tkm do kytek.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email