Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 8 června 2024
Celkem je zde 667 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: rikson
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 483
Online návštěvníků
Návštěvníků: 667
Uživatelů: 0
Celkem: 667

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Výběr auta
Anonymní





19.03 2010 21:20


JEŠTĚ JEDNOU DÍKY ZA RADY A TIPY.
Naposledy upravil r0nn1e dne 19.07 2011 14:03, celkově upraveno 17 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





19.03 2010 21:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2010 21:30


r0nn1e:
Ahoj, vítej na klubu.

Rovnou z fleku: Jestli nemáš na benzín, dost těžko budeš mít na servis.
nahoru

Anonymní





19.03 2010 21:35


S tím benzínem to byla nadsázka, samozřejmě, mohl bych platit benzín, ale když může být plyn, tak proč nějakej peníz neušetřit?
Co se týče servisu, tak s tím samozřejmě i počítám (nějaká série oprav na začátku), s tím že chci kupovat jetinu. Proto mě hlavně zajímá na co si dát pozor při koupi.


EDIT: díky za přivítání
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2010 21:41


r0nn1e:
Na druhou stranu, svět nepatřil nikomu kdo nebyl hráč

Mrkni po 2.4, nebo 2.8 V6 quattro v manuálu ...
nahoru

Anonymní





19.03 2010 21:43


Určitě manuál? Nechce se mi kvedlat
Tiptronic se vysírá nějak často u benzínu?? Nebo častějš


EDIT: a když by bylo jó zle, co 1.8T?? Manuál?? (ale fakt manuál e-e)
A nějaké příznaky zla v motoru či pohonu mi můžete poradit??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2010 21:48


r0nn1e:
Tak mladej a už takovej fajnšmekr? No budiž, automat je automat v tom Tě podporuju Jen je to drahý, když to jde do kytek.

Nesmí to cukat při řazení, prokluzovat, nebo jakkoli dávat vědět o svojí exitenci a to v jakýmkoli režimu. Pak se k tomu stačí chovat jako běloch a slouží to relativně dlouho a bez komplikací. Jestli to koupíš nech hned vyměnit olej a filtr, buď navíckrát, nebo jednou ale s proplachem.

Nicméně je tu dost rozsáhlý čtení o tom jak vybrat A6
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5303 | Témat: 68

19.03 2010 21:51


Zamiesam sa vam do konverzacie. Ako casto a ake trasy jazdis? To by som pri vybere motoru asi tiez zohladnil. Aky asi rok by si chcel kupit a tym padom o akej cenovej relaci sa tu vobec bavime?
nahoru

Anonymní





19.03 2010 22:02


hemic:
Zamiesam sa vam do konverzacie. Ako casto a ake trasy jazdis? To by som pri vybere motoru asi tiez zohladnil. Aky asi rok by si chcel kupit a tym padom o akej cenovej relaci sa tu vobec bavime?




root: Je to tak, automat je automat (mám tu čest s dvojkovou dvojlitrovou dýzlovou DSG oktávkou), a drahé to je, to máš pravdu, nicméně jak říkáš, při koupi dát pozor na takovéhle věci, musí to být jako pomásle, s těma filtrama a olejem díky za tip, může to ušetřit dost starostí. (a asi to nechat u autorizovanýho co?)

Zas máš pravdu, je tu toho hodně, ale už jsem toho přečetl tolik a tolik, že mám hlavu jako nafukovací balón, a vůbec nevím

hemic: jasně, jsi vítán co se týče tras, tak je to dobrý dotaz, chtěl bych to hlavně na delší trasy, 50 a víc kilometrů, co se týče městkého ježdění, tak já bydlím v Liberci a přímo v centru, takže to mám všude blízko, nicméně abych nemusel jezdit mastnou tyčí, tak to radši využiju to auto


Jó, a chci tohle auto, protože předpokládám, že když do něj patřičně zainvestuju (opravy, údržba) tak se mi odvděčí spolehlivou a dlouhou službou. (a nejsem si jist, zda-li to ostatní automobilky až na výjimky nabízejí u takto ''starých'' aut).
nahoru

sponzor





19.03 2010 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5303 | Témat: 68

19.03 2010 22:09


r0nn1e: Tak 50km nie je dlha trasa , to mozes jazdit aj s 1.4 fobiou. Kazdopadne, ako si sa urcite docital, dost pravdepodobne budes musiet riesit predne ramena (aj ked si nenapisal aky rok chces kupovat, ale predpokladam ze to bude viac ako 6 rokov), rozvody, vsetky naplne + zvlast v pripade automatu, podla motoru a najazdu potom veci ako rozne cidla a vahy vzduchu, ak by blbli, pri kupe a testovacke by si mal rozhodne mat dohodnuteho niekoho skuseneho s diagnostikou, ktory ti nielen nacita pamat zavad, ale idealne urobi aj nejake logy za jazdy. A take veci ako pozret ci to nebolo burane, lakovane, a inak podozrivo upravovane asi je aj zbytocne pisat
nahoru

Anonymní





19.03 2010 22:21


Díky za vyčerpávajicí odpověď, a je jasné, že 50km není dálka, ale jak jsem psal, bude to i víc, a hlavně ve Fabii není tolik úložného prostoru, zejména zavazadlového, což já rozhodně potřebuju, a proti i potřebuju takovouhle loď
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

19.03 2010 23:10


r0nn1e: běž do mazdy 6 a máš po starostech:-) kup 2.0 diesel,budeš jezdit za 6 litrů a nebudeš řešit kupu nákladů do starých švestek.
Jo taky jsem byl kdysi zamilován,ale s Láskou to nemělo nic společného rozum do hrsti třeba. A máš dost málo roků na to abys tak moc a zbytečně hazardoval...
jinak hoší ruku na srdce,staré audiny 10 let staré,není na tom nic k popukání...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2010 23:17


Siki:
Věř mi, že taková 8let stará plečka udělá ještě hodně parády
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

19.03 2010 23:19


root: ale jo,ale až moc se tomu přisuzuju cosik,co to to ve skutečnosti neudělá. A 19ti letý klučina nebude ani chápat,co to obnáší toto auto uservisovat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2010 23:22


Siki:
Jo to máš asi pravdu ... Jsem rád, že jsem nezačal na šestce, člověk do toho musí tak nějak řidičsky dospět, aby to docenil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

19.03 2010 23:24


root: asi tak:-) ale kdo ví,možná janek měl už více aut než my:-D
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

19.03 2010 23:29


Siki: to jsou zase rady, uz sem si rikal kam ses podel, mazda 6
nahoru

sponzor





19.03 2010 23:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





19.03 2010 23:34


Dobrý no
Nicméně dát můj rozum do hrsti je asi dobrý nápad každopádně i s rozumem v hrsti mě to pořád táhne k A6 a co se týče toho servisování: Mám velmi dobrou představu. A i tak mě to neodrazuje. Takže co se týče motoru, tak jsem to tu ještě projel, je asi nejlepší 2.7T těsně před 2.8 že ano?


Každopádně, když bych se měl poohlédnout po něčem výhodnějším co se týče servisu, co by to mělo být?? Co takové Omegy 2.5DTi v automatu po faceliftu?? Nebo něco nadhoďte, do 200.000,- s automatem a nejlépe klimoškou v nejnejlépe kůži
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

19.03 2010 23:35


problem pri vyberu A6 je to ze je deset 2,5TDi a jedenacta je jina motorizace...
ja jsem pri vyberu A6 jich par videl, 3.0 jsem videl tri a byly to vylitany herky... ale zase ten motor, to je zvuk kterej majitel musi milovat...
2,4 zase meli vybavu jak muj starej pazout...
a nejvic clovek vidi 2,5TDi, asi nejlepsi si tak prohlidnout vsechno a zaznamenat detaily, interier je bohuzel kvalitni a ohmatanej volant je videt az treba po 220tis, takze pokud majitel neni vylozeny prase a nebo to auto ma nalitano pres pul mega tak ten interier je hodne zachovalej...
ale ono najezd je spis orientacni udaj, koukej po udrzovanym aute...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

19.03 2010 23:40


za 200tis? spousta aut, jenze ja kdyz videl A6 a sednul si do ni uz jsem nechtel jinak...
tak se podivej co se prodava jeste jinde MB trida C, trojkovej, petkovej Baworak, Passat, jestli potrebujes prostor v kufru a nevozis vic lidi tak Oktava, dal tam mas Fort Mondeo, Subaru Forester, Outback, Legacy, Honda Accord...
jenze kazdy auto ma nejaky nemoce...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2010 23:45


r0nn1e:
2.7T je bomba, pokud to měl někdo kdo pro to měl cit, ten motor je hodně choulostivej na svůj teplotní profil.
3.0 je asi nejlepší, ale těch jezdí doopravdy jen hrstka, spíš neseženeš.
2.4 asi jo ... ale výbavu moc nečekej
2.8 stará dobrá klasika, to jsem Ti doporučil
2.5TDi ... to je hold na Tobě, risk je někdy zisk ...

A čtyřválec do A6 nepatří, to by's uhnal.

Na sopel zapomeň to rezne před vočima ...
nahoru

Anonymní





19.03 2010 23:48


sanysek: díky, a ano, je to jak říkáš. Řidičák mám 2 roky, vyjezdil jsem se na Seat Leon 1.9TDi Sport, a i když je to bomba auto, tak jsem asi po 2 měsících od vydání papírů dostal šanci od známého řídit Audi A6 Avant 2.5TDi v manuálu. Hlavně ta pohoda v tom autě mě dostala. Člověk je skoro pán silnic. A je fuk jestli to je A6 10 let stará nebo 1 rok nová No a pak ta dvojková oktáva v automatu a bylo to jasné. A6 kombajn automat. Prostě potřebuji
nahoru

Anonymní





19.03 2010 23:53


root: jop, díky, já pořád váhám. Rozum říká, 2.5TDi, srdce zas benzín kterej jsem ještě někdy neměl.

A pak rada starších: Kup si něco rozumnějšího na servis. Ale có? Však ve finále to je jedno? Udělám jeden pořádnej servis za X tisíc, auto vydrží. (Audi) Nechci nějakou herku kde budu dělat X servisů za 0,0 nic, ale dohromady to dá to co ten jeden servis u Audi. (jiné automobilky) Nebo mám zkreslenou představu o spolehlivosti?? Asi to je všude stejně, je to kus od kusu co??
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

19.03 2010 23:55


vsak to auto je navrzeny jako polykac kilometru a je udelany jako polykac kilometru... ono to na jednu stranu je strasne nudny auto, ale diky tomu se jizda stava docela zabavnou...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2010 23:58


r0nn1e:
Chce to péči, soustavnou ...
nahoru

sponzor





19.03 2010 23:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

19.03 2010 23:59


r0nn1e: je to kus od kusu... nekupujes novy auto, kupujes ojetinu, ta muze fungovat dalsich tisice kilometru, ale muze se ti vysrat za rohem...
pravidelnou udrzbou zvysis sanci ze to pofrci jak ma, ale spis diky tomu ze prijdes na nejaky zavady a odstranis je jeste pred tim nez se projevi na plno a spachaji vic skody...
nemyslim si ze tu jezdi moc aut kam pri tomhle stari lejes jenom olej a vymenujes filtry...
na kazdym se neco (vetsiho nebo mensiho) musi opravit...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.03 2010 0:01


sanysek:
Nudný není ... fakt ne, jsem na tom závislej, těžce

Jsou takové ty momenty kdy se Ti na zadek lepí oktávka na dálničním přivaděči a Ty navíc malinko provokativně zpomalíš ... Aby se Ti v zápěti na xichtu rozlil úsměv jak u vánočního stromečku, když ta věc pak mizí ve špíglu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

20.03 2010 0:08


root: ja to myslel tak ze projede zatackou jako by nic... jo nejaka zatacka byla no a co?
jizda po dalnici je jedna velka zabava... tradaaaa kopec nekopec.... stosedesat jede z kopce i 1,2HTP, ale pak prijde nejake to krasne tahle stoupani na D1 a teprve ted zacina to zabavne cestovani )))
co jsem zacal milovat je problikavani v noci nevim co to tam soudruzi dali, ale kdyz bliknes na auto pred sebou, tak bejt pred nim papir tak tam zustane jeho rentgenovej snimek

ale pravda, od nakupu A6 furt premyslim kam jet s nejakym duvodem a hlavne at to neni za barakem... pro mliko do varu, pro vajicka do opavy, do znojma pro okurky...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

20.03 2010 0:10


Ja mel teda "cest" jezdit v C5 2,5 tdi asi tri dny a nejak zvlast me to nenadchlo Pripadal sem si, jak kapitan parniku Pravnicka fakulta - Zoo a zpet
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.03 2010 0:14


sanysek:
Jo přesně!

Dneska jsem si dal svoje nej serpentiny na vysočině, za rosicema na velky popovice, nebo jak se ta dědina jmenuje. Za zadkem pětkový báwo s děsně nasupeným týpkem a buchtou vedle něj. Obě ruce na čudlíky a pravá - levá vo kvalt níž. Quattro drželo, jako by člověk jel na nákup do lídla ...
Pak mě na rovince dojel, zase jsem se šklebil vod ucha k uchu ...

To se mi na šestce líbí, je to dospělý auto a tak trošku parník, ale když víš jak na ni, tak je s ní i celkem prdel.
nahoru

Anonymní





20.03 2010 0:21


No a pak mi rozmlouvejte koupi takovýho stroje

Jinak kde seženu nějaké ochotné lidi s diagnostikou?? Je to pro mě trochu španělská vesnice, ale nechci koupi určitě podcenit!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email