Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 14 června 2024
Celkem je zde 306 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Parihuzicd
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 499
Online návštěvníků
Návštěvníků: 306
Uživatelů: 0
Celkem: 306

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

14.03 2010 18:31


ahoj,jsem majitelem tretiho bmw a po teto zime uz me prestalo bavit porad hrabat pod autem snich nebo schanet nekoho aby me pomohl zatlacit (bydlim na horach),proto zvazuji prodej bmw a nakup AUDI A4 B5 QUATTRO.Prosim vas o zodpovezeni mich otazek kdo zna odpoved dekuji

1.jaky motor zvolit co se tyce spotreby a ceny udrzby.1,8T+nasledny chip na 190 koni bo 2,8?podle me je 1,8T super co se tyce spotreby +-10litru,pak mala pojistka,a vseho je na motoru min-olej,svicky atd...a chci to dat take na lpg rocne najezdim cca 40 000km

2.potom me neni jasne jaktoze ma naka 1,8T 110kw a naka 132KW od vyroby...podde me to neni jen v sowtwaru protoze u chipu v tabulkach navysujou 132kw verzi jeste vyse.Co je tam jeste jinak?turbo?

3.jak je to s faceliftem?libi seme samozdrejme vic ale auta podle mich predstav ve faceliftu moc nejsou.Co je soucasti faceliftu?daji se predni svetla predface. vymenit za face?

4.jak je to s cenami nahradnich dilu?u bmw clovek nekdy opravdu nechape ty ceny.

tod vse pokud nekdo bude znat odpoved na moje otazky prosim napiste dekuji vam moc a doufam ze neopakuji stejne otazky hledal sem ale toto sem nenasel
nahoru

sponzor





14.03 2010 18:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

14.03 2010 18:37


1) muj nazor je jasny. Atmosfericky motor bude vzdycky kultivoanejsi a mene nachylny na opravy nez preplnovany. Takze 2.8 142kW jednoznacna volba

2) urcite je tam vice zmen, proste motory v B5 maji 2 vykonove verze, 110 a 132kW, tema o tom, jaky je v nich rozdil tu je, tak hledej

3) svetla z faceliftu na predface das, ale po mensi uprave blatniku a prepinovani konektoru. Jinak je tam jeste rozdil v klikach dveri, mozna jeste neco na co jsem zapomnel.

4) ceny co ja vim, tak jsou nizsi nez u BMW a hodne dilu se da sehnat v druhovyrobe za hodne pekne penize
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.03 2010 18:38


Josef-325:

1. mám 1.8T v LPG. ten motor je docela fajn. kdybych se měl rozhodovat znova, tak bych možná volil 2.8. možná. nevím... záleží na jaký kus narazíš. u 2.8 se vyhneš případným problémům s turbem. spotřebou budou ty motory asik na stejno. tu 1.8T musíš více pohonit aby jela...
nad chipem taky uvažuju.

2. je to dáno softem, větším turbem a asik ještě něčím.

3. facelift - jiné světla a jiný interiér. to je asi tak základní rozdíl. ty světla vyměnit jdou, ale myslím, že se musí něco upravit... ale tím si nejsu jistý.

4. náhradní díly - záleží odkud a co bereš... většina dílů se dá sehnat neorigo v různé kvalitě v různých cenách... tady na klubu je pár kluků, co dokážou sehnat různé věci za slušný peníz.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

14.03 2010 18:47


no ja mam ted 2,8 sice R6 ale ta kultivovanost chodu a sila asi u 1,8t nebude ikdyz se tim chipem dostanu na pomalu stejne parametry...za kolik by se dal sehnat motor 2,8?kdyby sem neco padalo?v dnestni dobe nema cenu snad ani motor opravovat(napr.zdvivatka,pridrena lozista ,podpalene ventyly apod.).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.03 2010 23:32


Josef-325:
Josef-325:
za kolik by se dal sehnat motor 2,8?kdyby sem neco padalo?

tak za 20
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

15.03 2010 12:33


Koukám jste všichni fandové výkonu. Možná budu mimo,ale přivezl jsem si z Itálie A4 1.8 92kw. Určitě bych taky bral něco silnějšího, ale bylo tam LPG a to rozhodlo. Akcelerace nic moc ale pohodová jízda se spotřebou do 10l plynu. Maximálka něco málo přez 200km/h, do kopců jedu na 5 bez podřazení. Prostě pohodový rodinný vůz. Cena byla cca 70 000,- v tom jsou započítány drobné úpravy. Navíc vozy z IT mají oproti dovozu DE najeto tak polovic. Snadno se to dá ověřit přez Cebia.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

16.03 2010 20:06


Rob:
Josef-325:
tak za 20

tak to bych si to raci opravil me stal na E36 325i 8000kc ustrojenej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

16.03 2010 20:11


Dan4975:
Koukám jste všichni fandové výkonu. Možná budu mimo,ale přivezl jsem si z Itálie A4 1.8 92kw. Určitě bych taky bral něco silnějšího, ale bylo tam LPG a to rozhodlo. Akcelerace nic moc ale pohodová jízda se spotřebou do 10l plynu. Maximálka něco málo přez 200km/h, do kopců jedu na 5 bez podřazení. Prostě pohodový rodinný vůz. Cena byla cca 70 000,- v tom jsou započítány drobné úpravy. Navíc vozy z IT mají oproti dovozu DE najeto tak polovic. Snadno se to dá ověřit přez Cebia.

jsem rad ze pises ze se vejdes do 10l plynu to je super to 1,8Tby podle me pri klidne jizde melo papat to same ale samozdrejne kdyz se tomu da tak to turbo papat bude.co se tyce toho vykonu...ja mel 3krat sestivalse od bmw 2,5 a ted 2,8 uz sem si na to zvyk ale ted prichazim na to ze uz to zivit nemuzu tak zkusim asi tu 1,8T ta pri te klidne jizde tech 10la kdyz budu chtit aby to malinko jelo tak to pojede taky ale hlavne PLG.bracha uz ma 3ti auto na lpg a nemuze si to vynachvalit a zbydou mu i naky penize z vyplaty to me ani koruna...
nahoru

sponzor





16.03 2010 20:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

17.03 2010 14:40


Je to pravda, já mám druhé auto na LPG a ročně najedu tak 30000 km. Cenově to vychází proti benzínu napolovic, takže mám ročně jednu výplatu navíc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 19:38


Dan4975:
Je to pravda, já mám druhé auto na LPG a ročně najedu tak 30000 km. Cenově to vychází proti benzínu napolovic, takže mám ročně jednu výplatu navíc.

jj taky tak nejak najezdim cca takze doufam ze budu spokojen jako ty uz se me to blizi jeste si uziju kol co jsem si koupil nove a o prazdninach dam inzerat a hned jak se proda jdu to toho at pristi zimu hobluju quattro
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 19:44


chlapy jeste by me zajimalo vy co mate quattra nejlepe
a4 B5 kolik toho vyjede obrazne receno ,a jake pouzivate zimni pneu se kterema mate nejlepsi zkusenosti..me se osvedcily zatim asi nejvic matador nordica MP59 myslim...co vy?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.03 2010 19:46


Josef-325:
My co máme quattro, zimní gumy nepoužíváme ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 20:20


root:
Josef-325:
My co máme quattro, zimní gumy nepoužíváme ...

tak ted si me dostal chumeli u vas ubec?to ja zimaky mit musim chte nechte....znacka vybavy
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.03 2010 20:23


Josef-325:
To byla nadsázka, to si lajznu já, co v zimě jezdí jen na Prýgl na kofolu.
Gumy jsou alfa a omega, quattro je jen výrazný pomocník, takže zimule pořiď. Když to nebude čína, tak je to nejspíš i celkem jedno.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 20:33


root:
Josef-325:
To byla nadsázka, to si lajznu já, co v zimě jezdí jen na Prýgl na kofolu.
Gumy jsou alfa a omega, quattro je jen výrazný pomocník, takže zimule pořiď. Když to nebude čína, tak je to nejspíš i celkem jedno.

jj jasny ja to pochopil ja se s bawem na letnakach pri tej prvni kalamite nerozjel na rovince ja koukal na tyto pisou o nich pekne
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tak uvidime doufam ze quattro se spojenim techto pneumatik bude tank
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.03 2010 20:48


Gumy M alpine A3 a neresis nic s quattrem vyjedes i tam kam by si ani nechtel a jeste si uzijes kopec srandy.

Svetla prodava mara faceliftovy a jdou tam i bez uprav, ale lepsi jsou S4 look uz se na ne tesim.

1,8T+chip vs 2,8 je otazka, zalezi kde jezdis po horach by se ti asi vic hodila 2,8 je to 6hrnek coz je taky o necem jiny ale je zase mnohem tezsi ale s nedotacivost audi to udela svoje. Prosi bmw diametralni rozdil.

nahoru

sponzor





17.03 2010 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 20:58


TAVIC:
Gumy M alpine A3 a neresis nic s quattrem vyjedes i tam kam by si ani nechtel a jeste si uzijes kopec srandy.

Svetla prodava mara faceliftovy a jdou tam i bez uprav, ale lepsi jsou S4 look uz se na ne tesim.

1,8T+chip vs 2,8 je otazka, zalezi kde jezdis po horach by se ti asi vic hodila 2,8 je to 6hrnek coz je taky o necem jiny ale je zase mnohem tezsi ale s nedotacivost audi to udela svoje. Prosi bmw diametralni rozdil.


nejhorsi je ze ja kupuju za zimu nejmene 2 sady a to by me vysly pekne draho jinak s tema svetlama jste me udaly radot takze nemusim koukat po face ...je jich prece jenom malo

prave to je otazka...po tom chipu budou prametrove da se rict na stejno ale s tim rozdilem ze kdyz budu chtit tak s 1,8T se podle me da jezdit usporne to 2,8 ma s timto problemy ja ted jezdim za nakejch 11litru a taky to neprispiva rozloveni hmotnosti jak si psal ja sem si zvyk na neco jineho no...takze to zatim smeruje k 1,8T
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.03 2010 21:16


tak ja mel spis na mysli jizdni vlastoni ne spotrebu , co se tyce toho rozlozeni.

Kazdopadne ja jsem (kdyz jsme si kupoval druhou B5) chtel taky uz facelif ale nakonec jsme koupil model pro , hodne hralo pro stav motoru, a rozdil je v tom minimalni. ikdyz existuje takovej obrazek kde ti ukazou mezi nima rozdil ze jen koukas ale sou to prkotiny.

a jeste k te spotrebe na dalnici a dalky pojedes s tou 2,8 nevim placnu za 7 zato s turbem ve stejne rychlosti se pod 8 neodstanes at to lochtas jak chces . me se teda povedlo 7,6 (vlstne i6,7 ale to dodnes nechapu)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

17.03 2010 21:18


Josef-325: ty GY mám už druhou sadu... jiné gumy v zimě nechci.. ať už na mokru, suchu nebo v hlubokém sněhu jsou suprové... a to jezdím hodně svižně...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 21:26


TAVIC:
tak ja mel spis na mysli jizdni vlastoni ne spotrebu , co se tyce toho rozlozeni.

Kazdopadne ja jsem (kdyz jsme si kupoval druhou B5) chtel taky uz facelif ale nakonec jsme koupil model pro , hodne hralo pro stav motoru, a rozdil je v tom minimalni. ikdyz existuje takovej obrazek kde ti ukazou mezi nima rozdil ze jen koukas ale sou to prkotiny.

a jeste k te spotrebe na dalnici a dalky pojedes s tou 2,8 nevim placnu za 7 zato s turbem ve stejne rychlosti se pod 8 neodstanes at to lochtas jak chces . me se teda povedlo 7,6 (vlstne i6,7 ale to dodnes nechapu)


ja mel taky na mysli jizdni vlastnoti neim jak se audi chova ale kazdopadne tezkej motor v predu nebude delat dobrotu...pohrne se ven to nechci proto raci 1,8Tkazde kilo je znat

tak ja taky kdyz chci jedu za 7 litru ale s 2,8 to nejde v lete je to kolem tech 10 no...svizna jizda.Neuvazujes o chipu?zajimalo by me ja to pak pojede spotreba atd...
Naposledy upravil Josef-325 dne 17.03 2010 21:27, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 21:29


vencaa6:
Josef-325: ty GY mám už druhou sadu... jiné gumy v zimě nechci.. ať už na mokru, suchu nebo v hlubokém sněhu jsou suprové... a to jezdím hodně svižně...

to hodne svizne slysim rad za kolik teda jezdis tou hodne sviznou jizdou?kolik plynu?kolik benzinu?je to nastejno?diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 21:31


m.i.v.:

njn - holt vencaa6 - to je náš "švihák"

jeste vas moc neznam a doufam ze poznam doufam ze to klapne a budu tu ne jako fanda ale i jako vlastnik
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

17.03 2010 21:42


Tak koukám, že stejně jako já budeš přesedlávat z bmw 328i na A4 B5. hmm, já si nestěžuji. sice si chrochtám v tdi, ale co už
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 21:52


andreas:
Tak koukám, že stejně jako já budeš přesedlávat z bmw 328i na A4 B5. hmm, já si nestěžuji. sice si chrochtám v tdi, ale co už

vidis to,taky ze stejneho duvodu...snih?doufam ze nebudu litovat a s quattrem jsi spokojen a co poruchovost oproti bmw?u bmw nedam dopustit na motory jsou nesmrtelny
nahoru

sponzor





17.03 2010 21:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

17.03 2010 22:01


jako ten motor u bmw je fakt pecka. dokázal jsem s tím jezdit i za 8l na sto.ale člověk se rád projede já měl E36 a a to je poctivý auto. jinak audi je o kus dál co se týče interiéru (po face) a celkového dojmu z auta. je to mazel.já mám 1.9tdi a boužel jsem měl nějaký nepříjemnosti, ale to se může stát na každým motoru. jooo a quattro....no parada.blbnul jsem, vyjížděl co předtím ne. super.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 22:08


andreas:
jako ten motor u bmw je fakt pecka. dokázal jsem s tím jezdit i za 8l na sto.ale člověk se rád projede já měl E36 a a to je poctivý auto. jinak audi je o kus dál co se týče interiéru (po face) a celkového dojmu z auta. je to mazel.já mám 1.9tdi a boužel jsem měl nějaký nepříjemnosti, ale to se může stát na každým motoru. jooo a quattro....no parada.blbnul jsem, vyjížděl co předtím ne. super.

reknu to takle na bmw nedam dopustit to auto cloveku opravdu poskytne dadost z jizdy ale jelikoz mam ted mene financi a v zime se to uz fakt neda vydrzet tak me jako alternativa nejlepe vylsa A4 B5 1,8T na lpg moc se tesim
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

17.03 2010 22:10


určitě, proč ne. jen musíš narazit na slušnej kousek a budeš spokojenej. hodně štěstí při výběru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 3

17.03 2010 22:16


andreas:
určitě, proč ne. jen musíš narazit na slušnej kousek a budeš spokojenej. hodně štěstí při výběru

dekuju ti snad vyberu dobre a at slouzi TDi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.03 2010 23:59


andreas:
jinak audi je o kus dál co se týče interiéru (po face)


no pockej pockej , jak jako po face ? jako po facce ? to mozna, ale jinak je to nemlich to stejny akorat mas jiny cudliky ty ...
a ty kulaty kliky tfuuj sevce
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email