Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 září 2024
Celkem je zde 989 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dadosh87
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 988
Uživatelů: 1
Celkem: 989

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.03 2010 23:19


Plyn už sičí z áosmy ven...možná jím budeš otráven....nebudeš-protože mi neuniká nikde syrovej
nahoru

sponzor





14.03 2010 23:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

14.03 2010 23:25


já měl ve svý starý americe taky plyn se 110l bombičkou, to se vždycky na čerpače divili, že to ne a ne vypnout kolem 80 , jen jsem si tak říkal jaý by po mě zdyl asi kráterek kdyby to jeblo, když blbá dvoukilovka umí pohnout barákem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

14.03 2010 23:33


kremil:
.... Měl jsem vytažené pal. čerpadlo z nádržě(několikrá) a tlačí jako o život ale když odpojím prívod nafty u filtru u motoru tak to sotva teče, Neví někdo kde je zakopanej pes?


To musí být mezi čerpadlem a motorem. Jestli tam je nějaká hadička, tak se muže zevnitř utrhnout a potom je jak záklopka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

14.03 2010 23:38


nene tam to nebylo, přívod paliva je OK, to dotravní čepadlo není to co je v nádrži, ale venky před kolem, ale obě šlapou jak mají
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

14.03 2010 23:40


jinak o té hadičce jak píšeš to je fakt to měl bbácha na alfě, bylo to jak zpětná záklopka, ale naopak
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.03 2010 23:42


A viděl jsi někdy jebnout benál? Co všichni mají s tím výbuchem plynu, doma to máš pod stálým tlakem bez uzavíky tak nechtěj vědět jak by to jeblo doma nebo někde v paneláku. V autě jsou dnes tři cívky a každou pustí až klíček. Při poruše potrubí tam je ještě mechanický ventil který se zavře a nepustí. Větší obavy bych měl teda z CNG*, tam je několikanásobně větší tlak v nádržích a o 30víc octanů...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

14.03 2010 23:48


hel já Ti LPG* nehaním, ani se ho nebijím, já s ním byl taky spokojen, a jím že kdyby fičel z bomby tak by jen blbě hořel, protože musí mít určitou koncetraci se vzduchem aby byl výbušný, to byla jen polemika
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.03 2010 6:56


Díky díky aspoň stojí pořád polovinu co benzín díky takovým výbušninám jako ty, udržuješ mi levnou pořizovací cenu na litru díky díky
nahoru

sponzor





15.03 2010 6:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

20.03 2010 21:18


nevíte někdo, jaký má být tlak paliva před vstšikovačema u 3.3?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

21.03 2010 7:13


kremil:
nevíte někdo, jaký má být tlak paliva před vstšikovačema u 3.3?

máš to v e-mailu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

21.03 2010 9:52


můžeš mi to prosím Tě poslat ještě jednou, nevím proč ale ma meil nic nedošlo, dík
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.03 2010 10:32


kremil:
můžeš mi to prosím Tě poslat ještě jednou, nevím proč ale ma meil nic nedošlo, dík

Copak zlobí tlak na liště a pořád to háže ten nouzák?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 0

21.03 2010 11:45


tak snad už (možná ve spamu)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

21.03 2010 14:42


jojo díky moc, už to doško
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.03 2010 21:32


kremil:
jojo díky moc, už to doško

Hlavně že jste si pokecali...co ty vláčky kura...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

22.03 2010 23:36


na vláčky nemám pomyšlení, ted mě zlobí tančík, právě že tlak tam je přes 150bar při blbých 200ot/min na startéru jsem z toho v p....., ještě skusím jednoho manáka a pak to vidím na valník a papá směr heller
nahoru

sponzor





22.03 2010 23:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.03 2010 20:38


kremil:
na vláčky nemám pomyšlení, ted mě zlobí tančík, právě že tlak tam je přes 150bar při blbých 200ot/min na startéru jsem z toho v p....., ještě skusím jednoho manáka a pak to vidím na valník a papá směr heller

Počkej ted nejsem asi v obraze, není náhodou 3,3 comon rail? Ten ti tam má mít za provozu brutálnější hodnoty, tak se nediv že tam je 150 na 200ot/min..
Dnes jsem nahodil 19ky a uvažuju dát bud nižší profil nebo z5 18". Už to jsou moc balony, už to není ono to auto nestíhá...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

23.03 2010 21:47


jojo, pracovní tlak je 275+-25bar, ale to máš při volnoběhu, a tan má 600-7OOot/min, jenže, mi to nejde nastartovat a jak to točím na startér tak to leze pres tech 150bar, se mi zdá že by to mohlo stačit, a jaké máš gumy na těch 19´´?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

23.03 2010 21:57


no na 19´´ by měly být 245/40, na 18´´ 245-255/45
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.03 2010 20:08


kremil:
no na 19´´ by měly být 245/40, na 18´´ 245-255/45

Právě že tam mám vysoké 255/45/19 sice po normální cestě super svezo se to ani nehne jako kdybys jel po kolejích ale oproti těm 18kám horší jízdní vlastnosti, brzdění a zrychlení. Zkusím ty 40 a uvidíme, kdyžtak půjdou do světa...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

24.03 2010 21:26


no tak to je máš dost vysoké, na 255bys měl být profil 35, jojo a jsou dost těžké, ale s tím by si měla 4,2 poradit né
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

24.03 2010 21:30


tak takové by se mi libily
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.03 2010 6:11


Mě se líbí originál kola audi jsou hodně pěkné, co nová audi to nové pěkné kola...s tím tlumením je fakt, že už jsou sjeté a je tam málo materiálu co by to utlumilo tím pádem, logicky s novým vzorkem budou mekčí.
Jinak doporučený rozměr pro a8 je 255/40/19.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

09.04 2010 19:20


tak a problím je vyřešen,autinko už lítá, byl to přídřný regulační ventil tlaku paliva.
nahoru

sponzor





09.04 2010 19:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.04 2010 13:47


kremil:
tak a problím je vyřešen,autinko už lítá, byl to přídřný regulační ventil tlaku paliva.

jojo při vysokém tlaku jako má CR diesel je těžké něco regulovat, ta přesnost je tam masakr, celkem trpí i veškeré čidla ve vysotlaké části.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

10.04 2010 18:18


jojo to asik jo, naštěstí tam jsou jen dva snímače, ale i tak je divné, že počítač nic nehlásil. Ty jsi z poruby vid, hlásil mi kolega, že tam často potkává černou A8 co má zadělanou spz a má ji na nárazníku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.04 2010 23:46


kremil:
jojo to asik jo, naštěstí tam jsou jen dva snímače, ale i tak je divné, že počítač nic nehlásil. Ty jsi z poruby vid, hlásil mi kolega, že tam často potkává černou A8 co má zadělanou spz a má ji na nárazníku.

Asi nějaká tajná policie či co...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

11.04 2010 18:55


jojo mám své informátory
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

11.04 2010 19:10


nečetl jsem celej Topic bo se mi nechce. Zkontroluj si hadičky co vedou vzduch. Já i Flex jsme je měli už úplně měkké a já ji měl i prasklou (mají být tvrdé, aby se nezaškrtily). Flexovi to taky zdechalo, hlavně při předjíždění. Tá hadička se smrskne a nejde v ní vzduch. Když mu je vyměnili, tak to měl prý jak načipované mě to na přidání plynu taky lépe reaguje... Oprava asi za 200Kč já za to dal víc, protože jsem to nedělal sám...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.04 2010 20:22


kremil:
jojo mám své informátory

A v čem jezdí informátoři, taky v A8? Vídávám jeden facelift jezdit poruba-mariánky tuším že tm.modrý a pěkné kola leštěné límce to jsi ty nebo informátor
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email