Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1194 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1191
Uživatelů: 3
Celkem: 1194

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

21.05 2008 11:56


Timto bych chtel napsat ze si myslim ze originalni giy na tomto voze vydrzi docela statecne mnoho. Minuly mesic jsem na sve 0000 menil jeste originalni vyfuk 21let stary (ktery by urcite par let vydrzel kdyby byvali majitel nekde trosku nerozparal prostredni tlumic) a jelikoz byl jeste original jeden kus tak jsem musel koupit nove oba dily. Myslim ze opravdu dalsi 20let fakt nevydrzi. Jinak mam najeto 190 000 a ted mi cekaji tlumice... takze jsem taky zvedav kolik na nich nalitam. Jen pro zajimavost Mojí 0000 mam od prvniho majitele v ČR(predtim byla 5 let v nemecku) je to znamy a v roce 1992 za ni dal 220 000.
nahoru

sponzor





21.05 2008 11:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.05 2008 12:44


Jj,originál je prostě originál a autorizované servisy si nemůžou dovolit namontovat díly,které nesplňujou jejich testy a zkoušky životnosti atd.,protože případná reklamace jde na jejich náklady..
Co se týče origo dílů na B3 tak na tom fakt něco je.Na své B3 jsem měl na všem co jsem měnil znak VW/0000..Na výfuku to mám taky,je vcelku a řekl bych,že je nerezový..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

21.05 2008 12:50


NOVON:
Jj,originál je prostě originál a autorizované servisy si nemůžou dovolit namontovat díly,které nesplňujou jejich testy a zkoušky životnosti atd.,protože případná reklamace jde na jejich náklady..
Co se týče origo dílů na B3 tak na tom fakt něco je.Na své B3 jsem měl na všem co jsem měnil znak VW/0000..Na výfuku to mám taky,je vcelku a řekl bych,že je nerezový..


spis myslim ze kdyz ho nekde mechanicky neposkodiš tak nesmrtelny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.05 2008 13:27


ROFUS:


spis myslim ze kdyz ho nekde mechanicky neposkodiš tak nesmrtelny

Ještě k tomu výfuku,udělal jsem si do středního a koncového dílu ze spoda dírku 1,5 mm,ať může odtékat nakondenzovaná voda..Jezdím na LPG*,tak to paruje více..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

21.05 2008 13:34


aha no LPG* neberu jako palivo proste benzin je benzin
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 128 | Témat: 23

21.05 2008 14:14


Tak já mám B3 z roku 91 a taky musím říct,že výfuk je ještě původní...
Mám nalítáno přes 205000km,ale jestli toho je víc,to nevím...
Ale rád bych viděl audinku,která je tak 5let stará a má nalítáno min.200 000km a jestli má ještě originál aspoň tu koncovku

Kvalita jde díky globalizaci do prdele....

Jinak nechápu jejich myšlení...to co je dobré,tak to se snaží zkur...t.
Jinak si nedovedu vysvětlit, jak je možné,že B3, B4, atd. ani po 17letech nerezaví,ale to A4, A6 po 5letech ano....To samé platí o nápravách...dají ocelové, které vydrží, což je špatně,tak je vymění za hliníkové,co se serou po 10 000km..pak zas se vrátí k ocelovým....
Myslím,že éra kvalitních auto skončila....

Někdo může namítnout,že technika, která je teď v autě kdysi nebyla...to chápu,ale Karoserie* jako věc je furt stejná,tak když byla nekorozivní,tak proč se do ní sraly? To stejné i u čelních skel. Já mám ještě původní a do dnes neprasklo. Což u A4 je problém najít auto s původním sklem a nemyslím ty po havárce,ale normální,co nebyli bourané....
Nebi jiný příklad...Centrál mi funguje ať je zima,nebo 40st. vedra, což se u nových aut nevidí. Jedete s A4, nebo A6 do Alp a jste v řiti. Centrál zmrzne.
Čekal jsem,že to co se jim podařilo,budou dál používat u nových aut + dodávat další nové technologie a komponenty a né pokaždé začínat od nuly a pak to tak dopadá....
Sakra,to jsem se zas rozepsal...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 497 | Témat: 6

21.05 2008 15:54


to je stara znama vec, kdyby audi a jini vyrobci(viz. treba Mercedes W124) pokracovali v tak kvalitni vyrobe jako jsou B3 (potazmo B4) prisli by o vsechny penize
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

21.05 2008 16:05


No jo je to prostě tak B3 je ma kastli delanou v celomáčenem pozinku takze kam se nám hrabe nastrikanej pozink na kastli. Je proste i u našik 0000miláčku znat kvalita vyroby. Jsem s ní nad míru spokojenej. Už právě kvuli tej kastli ktera nama ani po 21 letech rezavej kousek, tim sy myslim ze by se automobilky meli zamyslet co je pro ně priorita jestli auto ktere vydrzi a lide si ho proto budou kupovat a nebo jestli auto co ma vsechno ale za 5let schnije a rozpadne se.
Bohužel nynejší politika je hlave toho co nejvic prodat!!! Jak to dlouho vydrzi už nas nezajima.
Ja jsem si auto koupil aby me vydrželo co nejdyl a myslím ze jsem z B3 udělal velmi dobře v pomeru ceny a kvality vozu.
A na to abych si každé 4 roky koupil nové auto na lizačku pote dal jako akontaci a zase si vzal nové nemam.
Ať žijou neše klasiky!!!
nahoru

sponzor





21.05 2008 16:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.05 2008 17:33


ROFUS:
aha no LPG* neberu jako palivo proste benzin je benzin

No a můžu se tě zeptak kolik kiláků měsíčně najezdíš???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

21.05 2008 17:53


priblizne tak 1000 AZ 1500 zalezi kam mi manželka pošle nebo honí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

21.05 2008 20:48


Taky mám na svý B3 původní výfuk, 21let starý, najeto origo 191tkm a pořád vypadá k světu. Tyhle starý Audiny jsou dělaný opravdu poctivě, čest těm, kteří to takhle navrhli a taky dohlíželi na kvalitu!
Sem tam si říkám, jakým Audi svojí B3 nahradím, už vím na 100%, že A4 první generace ani A6 druhé generace to rozhodně nebude
Jinak 100% souhlasim s geltym,panterem,Rofusem - pánové, čtete mi myšlenky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

21.05 2008 20:52


Nejhorsi je ze za chvily mi cekaji tlumice a nejake dalsi veci a mam strach ze uz to proste nikdy nebude ono protoze dnesni vyrobky ......... proste klasika je klasika no to mi nikdo nevymluvi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 128 | Témat: 23

21.05 2008 21:17


ROFUS:
Nejhorsi je ze za chvily mi cekaji tlumice a nejake dalsi veci a mam strach ze uz to proste nikdy nebude ono protoze dnesni vyrobky ......... proste klasika je klasika no to mi nikdo nevymluvi


já tlumiče měnil minulý rok a sice tam mám značkové, myslím že tam je Sachs,nebo něco,ale moc to soudit nemůžu, protože jak na schvál se u nás začla kopat kanaliace,tak celá vesnice je reozkopaná,takže tlumiče dostávají zabrat..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.05 2008 23:29


ROFUS:
priblizne tak 1000 AZ 1500 zalezi kam mi manželka pošle nebo honí

Jo tak to se ti nedivím,že nemáš LPG*..Já najedu měsíčně kolem 4000 km,tak si to spočítej kolik by mě stál měsíčně benzín..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

22.05 2008 9:21


I tak proste LPG* neberu jako palivo plyn patri do sporaku a nema me v aute co dělat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2006
Příspěvků: 207 | Témat: 19

22.05 2008 22:53


ROFUS:
I tak proste LPG* neberu jako palivo plyn patri do sporaku a nema me v aute co dělat

moje řeč nafta patří do traktoru a plyn do sporáku
nahoru

sponzor





22.05 2008 22:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.05 2008 1:48


Libas:

moje řeč nafta patří do traktoru a plyn do sporáku

No to je přesně to,co říkají ti,kteří plyn nemají..Ale stačilo by jim si zkusit jezdit 1-2 měsíce místo benálu na plyn a jsem si jistý,že by změnili názor..
Nikomu nic nevnucuju,mám to vyzkoušeno na 7-mi vozech,a tak už vím své...V mém případě je ůspora značná,tankuju teď za 13,70 kč litr a bere mi to 8-8,5 l..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

23.05 2008 7:37


Já toho zase taky tolik nenajezdím, abych uvažoval o LPG*, ale uznávám, že pro ty kdo jezdí hodně, je to zajímavé řešení. Když už bych o tom uvažoval, tak by se mi líbilo spíše CNG*, ale to není tak rozšířené a je to dražší
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

24.05 2008 11:02


hm ...kámoš má slušnou zbírku nových aut ....a jezdí najredši starou čínou .o)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2006
Příspěvků: 207 | Témat: 19

26.05 2008 22:33


NOVON:

No to je přesně to,co říkají ti,kteří plyn nemají..Ale stačilo by jim si zkusit jezdit 1-2 měsíce místo benálu na plyn a jsem si jistý,že by změnili názor..
Nikomu nic nevnucuju,mám to vyzkoušeno na 7-mi vozech,a tak už vím své...V mém případě je ůspora značná,tankuju teď za 13,70 kč litr a bere mi to 8-8,5 l..

Já jsem to napsal jako joke .Ale jezdil jsem se šporákem 4 roky a zařekl jsem se že už nikdy víc.Ale přesně jak píšeš každýho věc na co jezdí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 203 | Témat: 4

27.05 2008 12:45


Libas: Protože sis to neuměl natankovat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2006
Příspěvků: 207 | Témat: 19

04.06 2008 18:50


panKotrč:
Libas: Protože sis to neuměl natankovat

Vole kdybych čekal na pumpě na tebe až příjdeš tak tam stojím ještě teď
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email