Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 7 června 2024
Celkem je zde 348 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: rikson
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 484
Online návštěvníků
Návštěvníků: 345
Uživatelů: 3
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A4 2,5 tdi
AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

05.03 2010 12:45


mam nechat na ventil akci umejt motor at si 2,5TDi prohlidnes?
nahoru

sponzor





05.03 2010 12:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.03 2010 12:48


sanysek: zrovna od tebe bych cekal vice podpory
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

05.03 2010 12:58


sTeblo: to bylo na roota... nejak mi to nekliklo jak melo asi...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

05.03 2010 12:59


ale to neni blbej napad umeju motor, a muzeme vest debatu ohledne 2,5TDi nez nam dojde chlast nebo nafta
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.03 2010 13:00


sTeblo:
root: nebudu tady hledat citace jak debil jen proto, ze delas, ze si nepamatujes. Tvoje vychvalovani predokolky s 1.8 20V a psani o tom, jak je quattro uplne zbytecne tady zazil kazdy. Zaroven ted kazdy zaziva tve vychvalovani 3.0 a odepisovani napr. 2.8 i kdyz ma stejny system vstrikovani (ktery jsi mimochodem obhajoval, ze ma urcite jiny a ze 3.0 je haklive vuci napr. LPG, coz neni absolutni pravda). Zaroven odsuzovani 2.5TDi, ktery jsi vzivote nevidel ani z jedouciho vlaku, ale nedokazes priznat, ze se najdou i dobre kusy, o ktere bylo starano.

edit: a bylo by mi to uplne jedno, jen kdyby jsi nepsal bludy (quattro je k nicemu, 3.0 ma jiny system vstrikovani nez 2.8...) a nenazyval majitele 2.5TDi blazny.


Mladej, já bych mohl najít citace ve kterých jsem už dávno - kdy moje prdel ještě ani neseděla v A6 - tvrdil, že jsem z jízdních vlastností zklamaný. Že nemůžu najít pozici na sedačce a že zadní vlečná náprava je výsměch. Nikdy jsem netvrdil ani před tím, ani teď, že 1.8 je špatnej motor, ale vždy jsem na rovinu říkal bacha na mazání. Kecy o quattru mi podsouváš jen Ty a bjeleš kraviny. Nikdy jsem neřekl, že je quattro nutnost, dokonce i teď tvrdím, že se bez něj dá v klidu žít, nikdy jsem neříkal, že Audi bez quattra není Audi. Nikdy jsem neřek nic proti 2.8 a systém vstřikování je stejnej, ale nikoli stejná verze onoho systému.

Ne, u 2.5 nejsou dobré kusy, jsou jen kusy který se ještě neposraly ... tečka.
Naposledy upravil root dne 05.03 2010 13:01, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.03 2010 13:01


sanysek: debatu na tema 2.5TDi radsi ne, ja bych se musel rozcilit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

05.03 2010 13:03


sTeblo: hele rootovi chybi par prispevku do hranice 8tis... trosku ho jeste dloubnem pod zebra at to da jeste dneska ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.03 2010 13:05


sanysek:
nahoru

sponzor





05.03 2010 13:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.3. 2010
Příspěvků: 55 | Témat: 13

05.03 2010 14:11


Tak ja mam s 2.5 TDI dobre zkusenosti..Nebo respektive rodina..Bratranek to ma a za celych 250tis stim nemel jediny problem.. Sefova manzelka to ma taky v A4 a ta ma nalitano uz 350tis a porad jezdi.. Pokud se o to clovek stara tak si myslim ze ten motor je neznicitelny..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.3. 2010
Příspěvků: 55 | Témat: 13

05.03 2010 16:15


2.5 TDi V6 proste vede u me..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

05.03 2010 16:29


To je taková oblíbená odrhovačka, že si AKE koupí jen blázen. Mě nenaserete.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.03 2010 18:53


hele valemte a tendle znas? potkaj dve dvaapulky pred lidlem a jedna povida ty druhy: holka, taky te tak desne skrabe za pravym a levym vackovym kolem? Jsem z toho nejaka nesva, prdim do sani....Covece kolegyne ani ne, ale predstavte si, ze vcera vecer jsem se tak poblinkala, ze pode mnou byla velka kaluz oleje v garazi. A dneska me tak nejak divne busi u cerpadla, asi bude zmena pocasi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

10.03 2010 19:44


...Ty seš vůl by mně zajímalo co bude dělat a hlásit před lidlem tvá 3.0 TDI až bude mít najeto 300tis. něco jako,že má zácpu na CR vstřikách nebo vysoký tlak na railu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.03 2010 23:28


Muhehe, tak ten neznám ani já, ani můj motor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7157 | Témat: 19

11.03 2010 2:20


Lumpiq:
hele valemte a tendle znas? potkaj dve dvaapulky pred lidlem a jedna povida ty druhy: holka, taky te tak desne skrabe za pravym a levym vackovym kolem? Jsem z toho nejaka nesva, prdim do sani....Covece kolegyne ani ne, ale predstavte si, ze vcera vecer jsem se tak poblinkala, ze pode mnou byla velka kaluz oleje v garazi. A dneska me tak nejak divne busi u cerpadla, asi bude zmena pocasi
Ty si debil...a jak si chrochtáš když jedeš v mé nové v6 tdi co?????Jinak roote!Tobě až se vyjebe ten nejedoucí 3.0 přijde čas smíchu..... neprskej zlo na V6 TDI ty motory zato nemužou mužou zato jejich majitelé,já ma doma dvě zasraně navostřený 2.5 tky a fungujou ohne problem....a kdyby se nedej bože náká vyjebala zajdu si do kulny pro jinej motor....joke. -))))))
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.03 2010 9:24


Satas: presne tak
nahoru

sponzor





11.03 2010 9:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 11:22


Satas:
vyjebe ten nejedoucí

Nejedoucí? Bude mi potěšením si dát tu Tvou ropu ke svačině
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.03 2010 11:24


root: pozor na reci tusim ze prave satas mal tu ropu moc vysoko posunutu, a nie len vysoko ale dost vysoko

Tusim ze to bol on, ak nie tak musim zistit kto to bol
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.03 2010 13:07


root:

Nejedoucí? Bude mi potěšením si dát tu Tvou ropu ke svačině


A moji ropu? trilitr vs trilitr? to je fer ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 13:21


Lumpiq:
Ne, fér je 3.0TDi vs. 3.0TFSI
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7157 | Témat: 19

11.03 2010 13:28


root:

Nejedoucí? Bude mi potěšením si dát tu Tvou ropu ke svačině
Nebráním se...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7157 | Témat: 19

11.03 2010 13:31


Lumpiq:


A moji ropu? trilitr vs trilitr? to je fer ne?
S tvojí nesmyslnou raketou v třílitru do toho bych nešel ani omylem a 3.0 benzin....no nestačí tam ani zařadit a nerozezná te zezadu jek budeš daleko.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 13:36


Satas:
No, to bych tak jistě netvrdil. Lumpajz má tu nejslabší 150kW verzi. Možná by mě dal, ale jen díky váze.

Zkusíme a uvidíme ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.03 2010 14:58


v technicaku mam razitko s nemeckou orlici u kolonky vykon a misto skrtnutych 150kw je tam dopsano 203kw vcetne podpisu urednika a datumu zmeny...nevim co je na tom motoru delo a je to asi celkem jedno. Hlavne ze to jede...Navic je to v manualu a lehkem A4 skeletu...
nahoru

sponzor





11.03 2010 14:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 15:00


Lumpiq:
Aha, ehm ... to malinko mění situaci
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.03 2010 15:07


myslim ze nemeni, nemam to na machrovani, ale pro dobry pocit, jen sem te postouchl..na aute nenajdes jedine oznaceni motorizace, vybavy, quattro nic...aby to nekoho nelakalo se merit se mnou. dali mi pokoj vsichni...

nejak jsem si zvykl na 6 valcu a nechtelo se mi dolu a v A4 moc vyber nebyl, kdyz pominu linou 1.9, problemovy 2.0Tdi a ehm 2.5TDi z ktere uz jsem vyrostl.. A kdyz sem se v te moji poprve svezl v nemecku, byla volba jasna...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

11.03 2010 15:17


Hele lumpe, linou 1.9??? Liny mas tak maximalne svoje pero ty vole jeden ale jinak je pravda ze ti ten trilitrik jede ukrutne - to jo jako zas. Ja dneska dodelal koudelkawagen a ten jede taky ukrutne.....jede tak, ze bych se nebal benzinovyho trilitranka:))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 15:20


Serete mě ... jdu do RS

Hlavně ať nám to jezdí ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

11.03 2010 15:21


Hele ropáci dávaj RS6 hlavně v nákladech na servis )
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

11.03 2010 15:47


...závěr je takový: zlatá 2,5 TDI 132 a víc kW
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email