Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 13 listopadu 2019
Celkem je zde 11 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Vodnik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 10
Uživatelů celkem: 44 379
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1
Uživatelů: 10
Celkem: 11

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.05 2008 17:10


Zdravím,
AUDI A4 1995
110kw 2.6 ABC* benzín
neide naštartovať za studena. Respektíve naštartuje ale ide tak cca 200-300 otáčok a niekedy sa chytí a niekedy zhasne. Ak sa nechytí tak neide už vôbec naštartovať. Po odpojení a zapojeni baterky chytí hneď. Ak sa už naštartuje ide normálne. Auto po jazde može stáť aj 4-5 hodín a ide štartovať v poriadku. Na druhý deň nie (niekedy ide, ale tak 1 z 10tich). Sviečky OK, Palivový filter OK, teplotný snímač na teplotu kvapaliny OK. VAG - žiadna chyba.
Spinaca skrinka OK, rele cerpadla OK, napätie pri štartovaní cca 10,5 V, benzín OK.
Nemám nápad čo by to ešte mohlo byť.


Vyřešení dotazu:
Takže vyriešené bolo to v RJ motora.
nahoru

sponzor





19.05 2008 17:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

19.05 2008 17:14


flashmajster:
Zdravím,
AUDI A4 1995
110kw 2.6 ABC* benzín
neide naštartovať za studena. Respektíve naštartuje ale ide tak cca 200-300 otáčok a niekedy sa chytí a niekedy zhasne. Ak sa nechytí tak neide už vôbec naštartovať. Po odpojení a zapojeni baterky chytí hneď. Ak sa už naštartuje ide normálne. Auto po jazde može stáť aj 4-5 hodín a ide štartovať v poriadku. Na druhý deň nie (niekedy ide, ale tak 1 z 10tich). Sviečky OK, Palivový filter OK, teplotný snímač na teplotu kvapaliny OK. VAG - žiadna chyba.
Spinaca skrinka OK, rele cerpadla OK, napätie pri štartovaní cca 10,5 V, benzín OK.
Nemám nápad čo by to ešte mohlo byť.


No podle mého soudu to bude baterka. Já mám na 2.6 před nastartováním něco nad 12V. Myslim, že 10.5 je dost málo, možná to natočíš, ale za chvíli si bez šťávy a chcípáš... Kolik máš AH?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.05 2008 17:17


meela:


No podle mého soudu to bude baterka. Já mám na 2.6 před nastartováním něco nad 12V. Myslim, že 10.5 je dost málo, možná to natočíš, ale za chvíli si bez šťávy a chcípáš... Kolik máš AH?


Pred štartovaním mám 12,4 - 12,7V. POčas štartovania je to cca 10,5. Skušal som to štartovať aj s druhým auto napojený na káble a nič.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

19.05 2008 17:18


flashmajster:


Pred štartovaním mám 12,4 - 12,7V. POčas štartovania je to cca 10,5. Skušal som to štartovať aj s druhým auto napojený na káble a nič.


Máš funkční Imobilizér*?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.05 2008 17:20


Imobilizér* nebliká, takže počítam že je funkčný. A na Vagu by to vyhodilo chybu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

19.05 2008 17:23


flashmajster:
Imobilizér* nebliká, takže počítam že je funkčný. A na Vagu by to vyhodilo chybu.


No můžu poradit jediné, zkus odpojit kabely od baterky, poté otoč klíčkem do polohy před startem, nasaď kabely a zkus nastartovat. Pokud to naskočí napoprvé, je to imobilizer.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.05 2008 17:27


No ono to naštartuje a to stači len vypojiť baterku a hned zapojiť. A po zohriati motora by imobilizer fungoval normalne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

19.05 2008 17:30


flashmajster:
No ono to naštartuje a to stači len vypojiť baterku a hned zapojiť. A po zohriati motora by imobilizer fungoval normalne?


No to by určitě měl, ten má funkci jen při startování... Nicméně, závada tedy bude asi někde úplně jinde, pokud říkáš, že Vag nenašel nic... Mě právě blbnul Imobilizér* a nemohl sem nastartovat vůbec, chvíli jsem to řešil tou baterkou a pak sem ho celej deaktivoval a střeva vyndal. Nyní startuje v pohodě.

Pokud připojíš jinou baterku, tak startovat za studena jde? Co dobíjení, funguje?
nahoru

sponzor





19.05 2008 17:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.05 2008 17:35


Spíš bych se snažil najít odpověď na otázku, proč jsou volnoběžné otáčky tak strašně nízké?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.05 2008 17:40


root:
Spíš bych se snažil najít odpověď na otázku, proč jsou volnoběžné otáčky tak strašně nízké?


No ono ho akokeby dusi a alebo ide tak na 3 valce.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

19.05 2008 17:41


flashmajster:


No ono ho akokeby dusi a alebo ide tak na 3 valce.


A co svíce? Koukals?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.05 2008 17:43


meela:


No to by určitě měl, ten má funkci jen při startování... Nicméně, závada tedy bude asi někde úplně jinde, pokud říkáš, že Vag nenašel nic... Mě právě blbnul Imobilizér* a nemohl sem nastartovat vůbec, chvíli jsem to řešil tou baterkou a pak sem ho celej deaktivoval a střeva vyndal. Nyní startuje v pohodě.

Pokud připojíš jinou baterku, tak startovat za studena jde? Co dobíjení, funguje?


Štartovanie a aj cely chod motoru ked sa chyti je uplne v poriadku, spotreba vykon atd. Je to len pri tom studenom starte.

Dobijanie funguje. Druhu baterku som neskusal ale rovno cele druhe nastartovane auto som pripojil na moju baterku a nic.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.05 2008 17:44


meela:


A co svíce? Koukals?

Uplne hore som napísal čo som už skusal....dal som druhe a nic to iste.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.05 2008 17:45


flashmajster:
Říkáš teda VAG nic? Zejména Lambda*, je OK?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.5. 2008
Příspěvků: 85 | Témat: 12

19.05 2008 17:45


flashmajster:


Štartovanie a aj cely chod motoru ked sa chyti je uplne v poriadku, spotreba vykon atd. Je to len pri tom studenom starte.

Dobijanie funguje. Druhu baterku som neskusal ale rovno cele druhe nastartovane auto som pripojil na moju baterku a nic.


já bych se zkusil podívat na svíčky a nebo počkal na reakce od větších guru...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.05 2008 17:50


root:
flashmajster:
Říkáš teda VAG nic? Zejména Lambda*, je OK?


Vag absolutne nic. Všetky hodnoty su OK podla ELSY. Skusal som aj zakladne nastavenie a nic to iste.
A Lambda* regulacia funguje až nejaky cas od startu nie?
nahoru

sponzor





19.05 2008 17:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

30.05 2008 18:26


Takže rozobral som regulátor tlaku paliva. Bolo tam hodne bordelu na sitku. Štartovanie sa zlepšilo cca o 70 percent. A aj chod motora.
Ale stále niekedy nanaštartujem. Vyzerá to že nieje dobrý tlak paliva. Podozrievam ten palivový regulátor, pretože po štarte už auto ide uplne normálne.
Nemá problém ťahať takže na palivové čerpadlo to nevidím.
Čo nato skúsenejší, môže byť vedný regulátor tlaku? Žeby púštal späť do nádrže viacej paliva ako mal a tým by tam bol menší pracovný tlak a nemohli sa otvoriť vstrekovače pri štarte?

Ešte by mohol ostávať otvorený jeden vstrekovač stále, preto by sa to nemohlo natlakovať a pustiť ostatné?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.06 2008 1:40


Takže tlak v systému je OK. Pokračujem ďaľej v sliedení...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.06 2008 18:28


Takže RJ nedáva pri štarte štartovaciu dávku paliva resp. niekedy áno niekedy nie. Všetko je v poriadku takže jedine RJ motora Pomooooooc
Je niekto kto by to dokázal opraviť resp. má druhú?

RJ číslo:
audi 4A0 907 473T
hella 5DA 007 193-53
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

16.06 2008 19:35


vycisti tu zasranou skrtici klapku,pak zalkladni nastaveni a melo by to byt ok. podle toho co popisuje to vypada na 90% ze to dela ona.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.06 2008 19:44


A na Vagu by sa javila normálne? Myslíš škrtiacu klapku fyzicky alebo potenciometer škrtiacej klapky, lebo na tomto to nieje v kope.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

16.06 2008 23:47


fyzicky - kdybych myslel potenciometr napsal bych potenciometr ale tak nejak nevim co by se dalo krome prachu na potenciometru cistit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.06 2008 0:23


Myslíš že je to škrtiacov klapkou? Pretože:
RJ má signál iba z potenciometra na škrtiacej klapke a ten jej hovorí že je zatvorená. Vo VAGU píše 0 stupnov čiže zatvorená.
Takže prečo by RJ nedala signál na startovaciu davku?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8768 | Témat: 42

17.06 2008 8:02


flashmajster: Věř Vlastovi, on ví o čem mluví. Já se zeptám, když odmontuješ šktrtící klapku, tak v jakém ja stavu. Je kolem klapky černý povrch? Pokud ano, tak to vyčisti petrolejem.
nahoru

sponzor





17.06 2008 8:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.06 2008 16:50


No už som pri autách videl toľko neskutočných vecí že to urobím a dám vedieť ako to dopadlo. Ďakujem za radu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.06 2008 20:04


Vycistil som tu "zasranou skrtici klapku",pak zakladni nastaveni a nič stále rovnako

Ešte som meral potenciometer škrtiacej klapky.
1-2 piny: 1,8kohm
2-3 piny: 0,9kohm
pri full otvorení 2,4kohm

podľa príručky by mal byť pri full 3,6k ohm


Je možné že by to spôsobovalo moje problémy???
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.07 2008 16:58


Takže vyriešené bolo to v RJ motora.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8768 | Témat: 42

06.07 2008 17:02


flashmajster:
Takže vyriešené bolo to v RJ motora.


To jsi ji měnil? Jak jsi tedy závadu odstranil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.07 2008 19:05


Kúpil som druhú a vymenil 5000,- SKK. Jednoducho všetko bolo OK len RJ nechcela dávať palivo pri štarte.
Dal by som RJ opraviť ale neviem komu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 51 | Témat: 0

17.08 2009 8:03


Ahoj všem. Měl jsem podobný problém. U mě stačilo vyměnit rele palivového čerpadla a už to zase startuje
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email