Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 14 června 2024
Celkem je zde 441 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mihal00125
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 500
Online návštěvníků
Návštěvníků: 436
Uživatelů: 5
Celkem: 441

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 15:33


Čaute všichni,
po velkém šlápnutí vedle s Peugeotem 407 jsem se rozhodl ukončit trápení a splnit si svůj dávný sen - tenkrát tedy se jednalo o předešlou A6 (97-04), teď už chci nový model, který je naprosto božský... Jsem rozhodnutý, že chci A6, ale nevím jaký motor. Nebráním se dieselu ani benzínu (roční nájezd 20tkm). Co se týče servisu, tak u benzínu asi tehdy základní 2.4 V6. U nafty asi 2.0TDI (hlavně bez DPF). Pohon všech kol nevyžaduji ikdyž to k té Audi přecejenom patří, ale není to má priorita. Je zde mnoho napsáno na téma 2.0TDI nebrat - nevím, znamí dělá do VW Group, takže příde do styku i s Audi trvdí, že více problematické jsou PPD 125kW (ty se třeba dávaly do Oktule RS než přišel Common-rail), které pracují se Siemensem naproti tomu klasický PD se 103kW pracuje s Boschem, který je prý v pohodě. Taky mi bylo řečeno, že poruchy jako praskání hlav nebo voda v oleji se ve většině případů projeví do 100tkm, takže motory - třeba na tomto kousku (176tkm) pokuď bude v pořádku, tak by měl šlapat bez problémů... Nevím no, je to velmi dobrý znamí, který dělá i pro škodovku ve školícím centru v Bolce, tak snad ví co říká. Hlavně se mi snaží pomoc při výběru.
Doufám, že se brzy stanu plnohodnotným členem tohoto klubu, protože Audi ikdyž jsem ji nikdy nevlastnil je mojé srdcovka...
Zatím se snažím hledat pouze u nás v ČR. Požadavky nemám snad vysoké. Musí mít servisní historii, nejvíce 2 majitele, nájezd do 200tkm. a z výbavy nesmí chybět xenony a paket leštěných prvků (potom to dodělávat se mi nechce a bez toho to není ono). No a samozřejmě cenový strop - 400tis korun.

Tady je ten odkaz, třeba ji někdo znáte:
http://www.auto-plus.cz/Car/169003/a6-2-0tdi-140ps

Díky všem a doufám, že si budu brzy pochvalovat kvality jedné krásky z Ingolstadtu...
nahoru

sponzor





17.02 2010 15:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.02 2010 15:41


honzza407sw:
Ahoj, vítej na klubu

Na nějaký plnohodnotný členství se tu nehraje Vlastně jsi si odpověděl na všechno sám. Tak nezbývá než popřát šťastnou ruku při výběru.

Jestli jen můžu z vlastní zkušenosti: Hodně promysli, jestli neskočit po 3.0TDi, 140poníků je na ten parník fakt docela málo. Poznáš sám a budeš chtít měnit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 15:52


To si říkám taky, ale dle papírových hodnot je to srovnatelné s mým dosavadním autem a to mě (zatím) postačuje, ale je pravda, že jsem s 2.7 ani 3.0TDI nejel, tak nevím jaká je to nálož když tomu člověk šlápne na krk...
Taky je možnost to rozumě přikrmit. Bylo mi řečeno, že obecně PDčka mají prostor pro nějkých 10-20 procent navýšení výkonu bez problému. Nevím no, v pondělí si udělám výlet a projedu ji. Třeba to bude vyjetej pelech a nic ztoho nebude.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.02 2010 15:58


honzza407sw:
Možná se pletu, ale proč si koupit kolo a pak z něj dělat moped, když si můžu koupit moped rovnou?

Možnost rozumně to přikrmit není, kdyby tam výrobce spatřoval byť jednoho volného koně navíc, tak je tam i v sérii Navíc přijít o všechny záruky výrobce? No, Tvoje volba.

Jinak C6 není můj šálek kávy, ale tato co jsi pastoval je hezká.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 16:14


S tim zvýšením výkonu jsem jenom tak uvažoval, kdyby to byla opravdu slabota. Abych pravdu řekl, tak se hlavně bojím toho servisu na motoru 2.7/3.0TDI. Přeci jenom 2.0TDI vs. 3.0TDI je servisně hodně velký rozdíl. Pak taky když bude 3.0TDI, tak z 90 procent tam bude automat - tomu bych se nebránil, ale vidim to v servise, kdy se mu tam tiptroniky válejí po zemi a čekají na opravu... Jsem s mířený s tím, že to bude opět kasička na peníze - jako každé ojeté auto, ale říkám si čim míň toho tam bude, tím lépe pro mne z hlediska servisu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

17.02 2010 16:17


honzza407sw: S penězma co se chystáš utratit by neměl být velký problém sehnat ani 3.0TDI.Ani manuál není problém ikdyž těch automatů je samozdřejmě víc.
Naposledy upravil valchaaa dne 17.02 2010 16:21, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.02 2010 16:17


honzza407sw:
Takhle jsem uvažoval u svojí první Audi a vyplatilo se. U druhé jsem změnil logiku, maximální komfort a výbava, ale naprosto jasný původ stav a servisní historie a ... taky se vyplatilo

Servisu se neboj, když je to auto v dobrým stavu, po rozumným majiteli, pravidelně servisovaný - není se vesměs čeho bát.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 16:34


Kluci nevíte náhodou nějaký odkaz na němce. Myslím nějaký program ojetých vozů audi nebo obecně VW Group - něco jako u nás Auto-plus.cz. Co takhle koukám, tak se mi spíše zdá 400tis korun málo na nákup 3.0TDI s hezkou výbavou, nebo jsou, ale mají řádově 200tkm najeto a to už se mi zdá moc. Samožrejmě na 5-6 let starém autě běžný nájezd, ale už se musí počítat s tím, že to bude vyžadovat nějaký ten servis. Třeba vstřiky - je jich tam 6 na kolik vychází jeden? Mě na peugeotu 15tis nový a repasovaný 8tis korun. Věřim tomu, že kolem těch 200tkm.+ budou na konci životnosti, nevím třeba se pletu, když tak mě opravte. Dále čerpadlo - to je taky raketa za nové nebo repasované - jestli je možno ho vůbec opravovat. Možná to všechno moc řeším, ale nechci zbytečně utrácet peníze...
nahoru

sponzor





17.02 2010 16:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.02 2010 16:37


honzza407sw:
Vstřiky na 3.0TDi přijdou na 120 tisíc včetně práce u Audi. Hold to je ten úsporný diesel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 16:47


A to je přesně ono. Kdybych kupoval třeba 2-letou za mega, tak se taková oprava dá akceptovat ikdyž je to samozřejmě raketa, ale u auta za 400tis korun to je šílenost. To je jako u mého P 407 - tam taky, současná cena je nekdě 180-190tis korun a to pak člověka nebaví dělat opravy v řádů desítek tisíc a to, že tam není vůbec problém dotoho zahučet ikdyž to není prémiová značka je taky fajn. A taky vidim velikou výhodu u toho základního 2.0TDI - dával se od oktávky přes passata až po A6 o které se bavíme, takže se dá sehnat celý motor za nějkých 15-20tis korun a v případě fatální závady na motoru se nemá cenu zabývat poškozeným motorem, ale rovnou jej přehodit...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

17.02 2010 16:47


Nečetl jsem si celé vlákno, ale 2.0 je v A6 žalostně slabej... Měl jsem ji půjčenou v manuálu a málem jsem si z toho neustálého řazení polámal ruku Tah toho motoru mi prostě nestačí. 3.0 je jako raketa. Já mám 2,4i a nemůžu si stěžovat, jak výkonem tak spotřebou. Doopravdy se v těch verzích raději sám projeď Hodně štěstí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 16:52


Jak říkáš, pojedu ji a uvidím jestli mi to stačí nebo ne. Nad tou 2.4 taky hodně přemýšlím. Jak je na tom tento motor co se týká spolehlivosti? Má nějaké opakující se závady? A za kolik se s tim jezdí? Počítám, že tak 10-11 l na 100km, vid?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

17.02 2010 16:58


Každý říká, že se na něm nemá co posrat, tak uvidím udělal jsem samozřejmě hned olej 5w30 5.000Kč, rozvody 18.000Kč, filtry 1.500Kč, výměnu oleje v převodovce (multitronik) 11.000Kč. co ještě... spotřeba dálnice 110km/h 8l... 140km/h 10l... spotřebu prostě řešit nesmíš... když jedu jakože naplno 13l... Jinak svezení je srovnatelné s novou A6. já jsem na ni prostě neviděl žádný rozdíl oproti mé A6.. akorát šel volant hnusně lehko... Můj mazel má najeto 129.000km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

17.02 2010 17:03


honzza407sw: V Německu je je něco jako auto plus tohle.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.02 2010 17:04


honzza407sw:
Chlape vůbec Ti to nezávidím. Kupovat auto v ČR a navíc Audi a navíc po roce 2004. No ... dilema
Jsem neskutečně rád za to co mi stojí v garáži a teď bych rozhodně za novější A6 neměnil. Možná až po faceliftu a s 3.0TFSI motorem.

Zkrátka 2.0TDi asi relativně bez komplikací a s menším rizikem. Ale slaboučká. 3.0TDi dostatečně silná, ale to riziko tam je. Nikdo Ti neodklepne, že ty vstřiky vydržej a když ne, tak se do toho vysypeš.

Kdyby's mě s pistolí u spánku nutil koupit C6, tak jdu do 4.2.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 17:05


TO: MarkA6
Docela koukám na ty ceny - ty jezdíž do autorizáku? Čistě materiál musí výjít na třetinu toho co uvádíš. S tim volantem mě to na současném autě vyhovuje - při pomalé jízdě jde hodně lehce a na dálnici to ztuhne. Ono co jsem koukal, tak a6 má taky ten servotronic. Jenom odbočím, ten slavnej servotronic jsem před měsícem dělal na peugeotu - stálo mě to rovnou dvacku...
Naposledy upravil honzza407sw dne 17.02 2010 17:13, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





17.02 2010 17:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 17:12


Jak to myslíš, že v ČR né a po roce 2004? Rozepiš se. Jasně, že srovnat 2.0TDI proti 3.0TDI (+ cca 90 koníků) je obrovský rozdíl. Jak se znám, tak po svezení se silným motorem (třeba ten 3.0TDI), tak bych do něj šel i za ty dardy na servise...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

17.02 2010 17:20


Jo jezdím k Fromer a Jaromis do Olomouce...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 17:21


valchaaa:
honzza407sw: V Německu je je něco jako auto plus tohle.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Díky za odkaz. Zítra na něj mrknu. Teď už musím do zaměstnání...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

17.02 2010 17:25


Tak to potom jo s tím servisem. Já naštěstí mám hodně šikovného kamaráda, tak mě to bude servisovat on. Ono ho nemít, tak ani takové auto nekupuji...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

19.02 2010 19:34


Tak nakonec se jedu v pondělí podívat na benzínovou 2.4. Myslím si, že to bude dobrý kompromis mezi výkonem/komfortem jízdy a náklady na servis. Zaujala mě prvním majitelem, pokuď to sedí tak má najeto pouze 99tkm (na 91tkm poslední servis), je to prodané a servisované v audi a tam je také nabízena k prodeji. Je modrošedá (asi modrá severní záře s perleťovým efektem), výbava také (pro mne) hezká: plná kůže, velká navi, fialky, vyh. sedadla, cd měnič, parkovačky vzadu. Akorát se mi nelíbějí kola na kterých je nabízena, ale to je maličkost, stejně tam půjdou 18 kovaná kola ala A8. Jsem zní docela nadšený...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.02 2010 19:39


honzza407sw:
Ať slouží Dovez nám to pak ukázat na sraz
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

19.02 2010 20:01


Jsem si jistý, že Ti bude 2,4 bohatě stačit pak vlož foto měj se
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

19.02 2010 20:19


Pokuď bude čas, tak se s Vámi rád na nějakém srazu sejdu a pokecáme. Jsem zvědav jak to dopadne. Těším se jak malej jarda... Pokuď tuto nekoupím, tak stejně zůstávám u motorizace 2.4. Konečně si rád poslechnu i zvuk motoru, protože jsem doposavaď měl pouze diesel a ten se poslouchat moc nedá (tedy mimo 6válcového dieselu). Kluci jak to je s rozvodama - prý je tam řetěz. Já myslel, že audi do 6válců a vlastně i do 8válců dává řemen. Je předepsaná výměna toho řetězu? Stejně i kdyby byl věčnej, tak co třeba napínák nebo vodní pumpa - ta se snad mění né?
nahoru

sponzor





19.02 2010 20:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

19.02 2010 20:22


je tam řemen kámo 18tis i s pumpou... jsem za to dal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

19.02 2010 20:28


To je divný, mě říkál mechoš co je dělá, že je tam řetěz. No nic je to jedno. Já právě taky jsem žil v domění, že audi moc řetěz na svých motorech nepoužívá. Tak tedy ty rozvody se mají dělat na kolika km? Teď má najeto 99tkm, tak na kolika by mě to čekalo...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.02 2010 20:30


MarkA6:
2.4 co je v C5 není to samý co 2.4 co je v C6

honzza407sw:
Jeď dál podle servisní knížky, všechno musí vědět v servisu ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

19.02 2010 20:34


Taky říkal, že při výměně toho řetězu musí převodovka ven... No jestli dopadne ta s jasnou historií, tak budu dál pokračovat v servise jak říkáš.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

20.02 2010 8:51


root: aaahaaaaa
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

20.02 2010 15:10


Nechci zakládat další téma, tak to píšu do svého. Kluci jak je na tom ten 2.4 motor na dálnici - teď nemyslím nějaké sprinty - na to asi v hodný není (možná 4.2), ale myslím jizdní komfort co se týče motoru, jaká je příjemná cestovka na té dálnici?. Třeba teď s pažoutem je to na dálnici docela fajn - cestovní rychlost v pohodě 150-170kmh (točí cca 3000ot/min). Před tím jsem měl octavii a tam s TDIčkem tak těch 130-140km/h a dál už to bylo nepříjemný (hluk motoru, aerodynamický hluk a vůbec ta stabilita při těch vyšších rychlostech také nic moc). Taky bych chtěl vědět jak je na tom tento model co se týče komfortu přejezdu nerovností (bez vzduchového podvozku myslím). Díky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email