Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 24 kvě 2024
Celkem je zde 278 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pavel108
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 457
Online návštěvníků
Návštěvníků: 276
Uživatelů: 2
Celkem: 278

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

31.01 2010 6:27


Zjistuji rozdily mezi A8 1995-2002 predfaceliftovymi modely a facelifty, popripade i ve srovnani face/predface S8, pokud jsem si dobre vsiml, tak na predku jsou to minimalne svetla s naraznikem, mrizka a jeste neco (blatniky, kapota...?)

Na zadku jsem nejak nic nevypozoroval..

A abych byl konkretni-koukal jsem po zde nabizene S8 trefene na predek a pokud by mi i nekdo dokazal poradit co by mohla stat oprava/prestavba na facelift z pouzitych dilu (vrakoviste, inzerce) byl bych vdecny, nejak se mi ty predfaceliftove modely nelibi a velice mne zaujala S8 v manualu, moc jich neni a jednu jsem kdysi ridil, ted uz je to auto za par kacek, tak, ze bych si udelal radost
nahoru

sponzor





31.01 2010 6:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 30 | Témat: 0

31.01 2010 9:33


na zadku nic.vevnitr jine budiky a cudliky v palubce.antena k radiu u faceliftu je podle me v zadnim okne,na stare jsem mel elektrickou vyjizdeci,na nove to slouzi jako antena k webastu.stara mela zamky ve dverich,nova ne.ovladani webasta presunute ze dveri do stredove konzoly.loketni operky uplne jine.ostrikovace svetel vyjizdeci vs. pevne.jinak krome toho predku asi nic...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.01 2010 10:00


Meda:
Zjistuji rozdily mezi A8 1995-2002 predfaceliftovymi modely a facelifty, popripade i ve srovnani face/predface S8, pokud jsem si dobre vsiml, tak na predku jsou to minimalne svetla s naraznikem, mrizka a jeste neco (blatniky, kapota...?)

Na zadku jsem nejak nic nevypozoroval..

A abych byl konkretni-koukal jsem po zde nabizene S8 trefene na predek a pokud by mi i nekdo dokazal poradit co by mohla stat oprava/prestavba na facelift z pouzitych dilu (vrakoviste, inzerce) byl bych vdecny, nejak se mi ty predfaceliftove modely nelibi a velice mne zaujala S8 v manualu, moc jich neni a jednu jsem kdysi ridil, ted uz je to auto za par kacek, tak, ze bych si udelal radost

Takže je třeba více koukat, rozdílů je plno- A to Př i zadní nárazník, jiný tvar, chrom lišty kolem dokola, vpředu dále kapota, světla, tímpádem i blatníky a tenčí lišty pod světly. Co už ne tak moc razí jsou ty kliky na dvěřích, je to stejný rozdíl jako z C4 na C5. Dále interiér, st.model nemá barevnej Maxidot*, červené podsvícení, novej má bílé, červené budíky má jen S8. Jinej klimatron, a tímpádem celej panel s tlačítky, 2Din rádio či navi, loketky dvakrát tak masívnější a hlavně jejich držák který se už tak neláme, vše v barvě vč. volantu a palubky, požívali kombinaci alcatry s kůží, alcantra i ve dvěřích já mám ještě látku. Jiné dřevo, elegantnější. Jde více nebo méně spíše o detaily, kastla je stejná tak toho zas nešlo tolik vylepšit, ale rozdíl je znát. Něco jako facelift u C5, či u C4 na A6.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 30 | Témat: 0

31.01 2010 11:02


mas pravdu,na ty chrom.listy jsem zapomnel.ale co se tyce zadniho narazniku,pripada mi uplne stejny.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.01 2010 11:06


Hurvinek:
mas pravdu,na ty chrom.listy jsem zapomnel.ale co se tyce zadniho narazniku,pripada mi uplne stejny.

Připadat ti může, není to už bohudík lámajíc sklolamino ale je to plast. Lemování je oblejší, víc vystupuje a nemá tam tu trapnou drážku jako ten starý. To samé přední. Chrom lišty jsou poctivý plech či hliník taky ta jejich cena je šílená u u starších dílů a kolem dokola změninily desing a už to vypadá jak auto, u té staré verze zapoměli to nějak prodloužit od blatníků a vypadá to jako by to k sobě nepasovalo...jo a zapoměl jsem na další trapas-spolujezdcové zrcátko! Další velký trapas koncernu, mají to všechna auta vč.škodovek a passatů a vypadá to trapně, hlavně z pohledu zepředu!!! Ovšem pro slepce nemá facelift žádné rozdíly...))
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 30 | Témat: 0

31.01 2010 11:17


poctive to je,to ano.u c5 mi ten radoby chrom na listach zacal sednout po pul roce u noveho auta... ale spolujezdcovo zrcatko jsem mel mensi jak na stare,tak na nove.jeste jsem si vzpomnel ze na stare byly blinkry v blatnicich oranzove,na nove bile.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.01 2010 11:23


Hurvinek:
poctive to je,to ano.u c5 mi ten radoby chrom na listach zacal sednout po pul roce u noveho auta... ale spolujezdcovo zrcatko jsem mel mensi jak na stare,tak na nove.jeste jsem si vzpomnel ze na stare byly blinkry v blatnicich oranzove,na nove bile.

blinkry předěláš, hlavně jejich tvar je úzký, dlouhý. Ještě nárazníky jsou dvoudílné, jdou rozložit, jsou měkké a pruží. Ty staré byly tvrdé jak kámen a praskaly, prasknul-mesels měnit celý díl, ty nové vyměníš bud horní nebo spodní díl. Zatím se na faceliftu dobře vydělává a na nd...Přitom nový přední plast stojí už jen 12tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

31.01 2010 21:27


Dekuji moc, vycerpavajici

S8 z bazaru je uz pry prodana a na detaily si celkem potrpim tak mrknu po faceliftove osme..

Jeste mi poradte jak je na tom s vydrzi ta 4.2? Koukal jsem totiz, ze se jich delalo docela dost typu, vykonove rozdilnych, stejne tak nejsilnejsi v S8, byly spolehlive vsechny, nebo jsou ty nejvykonejsi necim specificke a drazsi pri servisu, ci oprave?

A jeste-manual jen v S8, ze ?
nahoru

sponzor





31.01 2010 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.01 2010 21:44


Meda:
Dekuji moc, vycerpavajici

S8 z bazaru je uz pry prodana a na detaily si celkem potrpim tak mrknu po faceliftove osme..

Jeste mi poradte jak je na tom s vydrzi ta 4.2? Koukal jsem totiz, ze se jich delalo docela dost typu, vykonove rozdilnych, stejne tak nejsilnejsi v S8, byly spolehlive vsechny, nebo jsou ty nejvykonejsi necim specificke a drazsi pri servisu, ci oprave?

A jeste-manual jen v S8, ze ?

4,2V8 bezproblémový motor, náročný pouze na olej a to spotřebou a množstvím-7,5l. Rozvod-řemen, dělaly se 4V a 5V technikou, ty 4V jsou u a8 do r.99" 220kw u S8 potom 250kW tam byla kombinace manuál, 5V od r.99" jsou potom 228kw v a8, v S8 265kw a kombinace automat. Nesoporučuji S8, motor je více namáhán a už jsem se setkal s kleklým motorem. Nejčastější varianta je 4V a 5V motor s automatem, dlouhá výdrž, stálý výkon i spotřeba, dokonalá pružnost i tah v kombinaci quattro*.
Běžný kilometrový průběh je až 500tiskm.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 25

21.02 2010 11:54


trochu se sem pripletu, panove. Poohlizim pa A8 3.3 TDI*, zajimalo by me jak je na tom motor, co vydrzi a nevydrzi a jaka je spotreba[youtube] [/youtube],loé
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.02 2010 19:47


kenza:
trochu se sem pripletu, panove. Poohlizim pa A8 3.3 TDI*, zajimalo by me jak je na tom motor, co vydrzi a nevydrzi a jaka je spotreba[youtube] [/youtube],loé

Krom spodku je tam háklivé na opotřebení vše, ten motor nedoporučuje snad nikdo, jen ten co ho má. TDI* ano, ale nové ne starší. A8 a dotaz na spotřebu? To mi nejde dohromady...))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2007
Příspěvků: 8 | Témat: 0

23.02 2010 11:04


kenza:
trochu se sem pripletu, panove. Poohlizim pa A8 3.3 TDI*, zajimalo by me jak je na tom motor, co vydrzi a nevydrzi a jaka je spotreba[youtube] [/youtube],loé


Taky se pridam. mel jsem v minulosti A8 3,7 pred faceliftem, ted mam S8 4,2Q 265kW po faceliftu a je to neporovnatelne. Motor v S8 je spolehlivy, jezdim ok 85000km rocne a jedine co jsem delal i kdyz jeste nemusel, tak pri 200.000km repas automatu. Jinak jen standartni udrzba jako je vymena kapalin. Spotreba se mi drzi mezi 11-17l/100km podle zpusobu jizdy. Jinak dlouhodoby prumer mam kolem 14,9 a to nemam v zadnem pripade lehkou nohu. U 3,7 jsem toho za 1 rok provozu musel vymenit nebo opravit nespocet.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 6

11.03 2010 12:34


čau chci se zeptat jestli jde dát přední náraznik faceliftovaní na tu starou nefaceliftovanou díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2010 0:42


twistr88:
čau chci se zeptat jestli jde dát přední náraznik faceliftovaní na tu starou nefaceliftovanou díky

Specifikuj model a rok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 13:07


jestli tě zajímá spotřeba tak kukni na můj profil, jezdím skoro stála město a jak jedu dálkovku tak je to hodně znát
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2010 15:26


Přesně tak, u vlekých obsahů je brutální rozdíl ve spotřebě město/mimo město u benzínu to dělá až 8l/100km.
nahoru

sponzor





13.03 2010 15:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 17:22


no mi to dělá asi tak 5l/100 a zima oproti létu tak 2l bufík si holt taky veme své
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 17:24


nejurputnější je ten rozdíl město/mimo u w12 6.0l
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2010 17:28


kremil:
nejurputnější je ten rozdíl město/mimo u w12 6.0l

A kolik? A kolik ti vezme tak ten bufajs, jak ho dlouho máš ráno puštěný? Všude se píše že je to v decilitrech, ale zajímalo by mě jestli tam je nějaká úspora oproti studenému režimu motoru...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 17:42


no u té w12 tam píše výrobce 13l no maras, 120/město v l 9,8/22,9 no webasto udává u těch bufíků co se dávají do 8 to dělá asi 3dl/h no ale nevím, nějaký mastil mi to totiž překopal a mámnapájení bufíku z hlavní baterky místo z jeho malé a jak jsem to naprogramoval at mi to ráno zapne, tak jsem měl sice v autě, ale už jsem tahal startovací kabely, bo to nenatočilo, musím sehnat plánky zapojení, nebo se u někoho podívat a předělat to tak jak to má být. Jinak mi to automaticky zapíná jak je venku mín jak 0 stupnů a přitápí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 17:45


podle mě tam úspora asi žádná nebude, že to vyjde šul nul, spíš půjde o to, že máš v autě teplo a ušetříš motor studných startů
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2010 17:46


kremil:
no u té w12 tam píše výrobce 13l no maras, 120/město v l 9,8/22,9 no webasto udává u těch bufíků co se dávají do 8 to dělá asi 3dl/h no ale nevím, nějaký mastil mi to totiž překopal a mámnapájení bufíku z hlavní baterky místo z jeho malé a jak jsem to naprogramoval at mi to ráno zapne, tak jsem měl sice v autě, ale už jsem tahal startovací kabely, bo to nenatočilo, musím sehnat plánky zapojení, nebo se u někoho podívat a předělat to tak jak to má být. Jinak mi to automaticky zapíná jak je venku mín jak 0 stupnů a přitápí.

S tou teplotou to máš fajn nastavené že to topí už při 0C, jinak origo webasto v audi a8 by mělo mít dvě baterky ale dnes se to šidí záleží jak máš táhnuté kabely.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2010 17:50


kremil:
podle mě tam úspora asi žádná nebude, že to vyjde šul nul, spíš půjde o to, že máš v autě teplo a ušetříš motor studných startů

Tak 4,2 v benálu určo zebere více studená než kdybych to měl zaplé na půlhodky a zebral 1,5dcl. Jezdím na benál jen než má motor 35C potom plyn a tankuju tejdně tak za 200,- takže to by mi bufík určo nevzal a hned by mi to přeplo na plyn a jel bych za jiné kačky, vždycky tam něco málo bude. Studený režim motoru je 30% navíc ve spotřebě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 17:54


jo právě, že vim , že tam mají být ty batrky dvě a nejraději bych tomu kdo to tam předemnou zmastil nakopal do prdele, ale dám to zas do kupy jak to má být, at je to origo tak to mám rád
nahoru

sponzor





13.03 2010 17:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 18:08


se divím, že ho tam nemáš, já se domníval, že v 8 byl montován jako standart, já ho tam mám totiž orginál od výrobce bo i dálkáč je audi, a je to i v meníčku, jak topení tak větrání
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2010 18:14


kremil:
se divím, že ho tam nemáš, já se domníval, že v 8 byl montován jako standart, já ho tam mám totiž orginál od výrobce bo i dálkáč je audi, a je to i v meníčku, jak topení tak větrání

Nene se koukni na osmy na inzeráty má tak každá pátá, u nafty se nedivím ta než by ti zatopila ikdyž dnes už dávají ty vyhřívaná tělesa ale pořád je to hovno bufajs je bufajs! No už se pomalu a jistě dívám po nějakém benzínovém krasavci, s touhle dobou ledovou to ani jinak nejde!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 18:19


no jo no do nových snad, ale zahřát v zimě naftáka všeobecně je smrt, taky že má bufík v zimě co dělat jede skoro v kuse
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2010 18:25


kremil:
no jo no do nových snad, ale zahřát v zimě naftáka všeobecně je smrt, taky že má bufík v zimě co dělat jede skoro v kuse

to jj to jsou dobré lednice, ty staré komůrky ještě topily ale potom přímý vstřik a je to konec. Nebýt té dlouhé zimy tak na to seru ale je jasné, že to není normální tohle co se děje aspon ne doted.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

13.03 2010 19:23


jojo je to hnus velebnosti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.03 2010 19:26


kremil:
jojo je to hnus velebnosti

Někdo se díval českou stupídní ale dobrou komedy...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email