Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 4 června 2024
Celkem je zde 253 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MrChicken78
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 476
Online návštěvníků
Návštěvníků: 252
Uživatelů: 1
Celkem: 253

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

23.01 2010 14:26


|výměnu oleje na automatu vozí i vlasta do servisu a víte proč ? já bych si ho taky nevyměnil sám nejsem tak bohatej
nahoru

sponzor





23.01 2010 14:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 15:00


Krysar:
|výměnu oleje na automatu vozí i vlasta do servisu a víte proč ? já bych si ho taky nevyměnil sám nejsem tak bohatej

Buď někdo zpravuje auta a živí ho to, nebo se v nich jen kutí. Na výměně v automatu nic není, nic tím nezkazíš. Když dáš málo oleje tak nebudeš mít výkon a ucítíš že ty rychlosti tam skáčou. Když dáš moc, bude se to tlačit přes ventil ven. Samozřejmě je základ vědět, kolik ho tam při výměně má přijít, při jaké teplotě se kontroluje jeho množství a hlavně vědět jak. Např. frantíci mají trochu jiné automaty a taky je to znát.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

23.01 2010 15:30


jizan.com:

Zdravím nového nadšence pro limuzínu o které může ztm.jenom snít. Jestli si chceš pořídit a8 proto, že budeš koukat na palubu a sledovat čísla jak tam skáčou, tak na a8 zapomeň!!! Tohle auto není pro lidi co chcou jen jezdit denně a necpát do auta, ale pro právě naopak. Základ je pořád víc jak půl nadrže paliva. Je to jedno jestli máš 4 nebo 5kvalt, já i kolega máme obě pevodovky a prakticky žádný rozdíl. Vše je jen o zahřátém motoru, převodovce a převod.ústrojí. Pokud patříš mezi sortu lidí, co mají míň jak milión, nebo co jim nido nedotuje km tak musíš uvažovat o naftě nebo o LPG*. Naftu bych ti vzhledem ke stáří těchto vozů v žádném případě nadoporučil, plyn na ten musíš mít dalších 40tiskč. V8 je ideál motor do tohohle auta, není ani pomalý ani příliš rychlý. Jestli chceš jít do V6 2,8 budeš zklamaný, spotřeba nebude o moc nižší ale co bude uřčitě nedostačující bude výkon! Spotřeba je u 4,2 už od 9l/100km ale jde až je 20l úplně v pohodě, stačí když popojíždíš město pořád se studeným motorem. (Můj případ a nejezdím v žádném případě na spotřebu). Ovšem pokud vše zahřeješ, změní se o hodně pružnost vozu a motor nepotřebuje tolik paliva. A teď servis: Je celkem náročný, řekl bych že i ceny nd nejsou vůbec levné...
Olej 7,5l (motor má celkem velkou spotřebu oleje)
pyl.filtr sada 1-2tisKč
Brzd desky: 1,6-2tisKč
Brzd.kotouč: př.až 3tisKč z.1,5tiKč.
Tlumič pérovaní. 4-5tiKč/ks.
ceny jsou uvedené jen orientační..


ahoj, predpokladam ze reakce je na me.. takze neboj nemusim jen snit jen mam starsi limuzinu a100 2.8v6 a prave ted pokukuju po a8. jednak kvuli pohodli, druhak kvuli zvuku a take je to novejsi. mam tri pozadavky quattro*, tiptronik a V8 takze A8 je asi nej volba. s6 se mi az tak nelibi... jelikoz ma audinka je jen predohrab tak uz jsem parkrat neprijemne zapdal, proto jsem vubec zacal uvazovat o vymene auta.. na spotrebu nehledim, ta je mi fuk. jen jsem chtel vedet v jakych cislech lita a koukam ze moc rozdilna od toho co mam ted neni. spise vubec coz me trosku prekvapuje co tu pisete.. takze je to jasne.. takze velky dik za odpovedi kluci, ted uz tak nejak vim vse co jsem potreboval...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 15:42


Nevím jak tobě, ale mi předohrab 2,6V6 brala kolem 10l, min bylo 8,5 a max i 12l. Nad to jsem se nedostal nikdy, asi je rozdíl i mezi 2,6 a 2,8V6 i když výkonově mi připadali stejné, jela mi taky 240. A8 je úplněn někde jinde, když do ní sedneš rovnou z a100 budeš si připadat jak v sedmém nebi (recaro sedadla). Samozřejmě většina větších aut a obsahů má větší spotřebu a proto audi jak audi, ovšem a8 je na spotřebu top. Bavíme se ale ztm jen o benzínu, kde máš pneu(běžné jsou 245/45/18 a ty nejsou vůbec levné, a kde jaká kravinka lištička či př.světlo stojí nehorázný balík. Hodně štěstí při výběru, doporučuji koukat po faceliftu i když motory i převodovky jsou lepší ty do r.99" převodovky do 6/06".
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

23.01 2010 15:51


no, opravdu zalezi jak s tim clovek jezdi.. po meste se v zime na 10 nepodivam.. a kdyz jedu svizneji prez mesto tak i tech 13.5 14 tam je.. mimo mesto jsem jel nejmin 7.14 ale spis je to kolem 9-10 litru porad.. jinak se mi docela libi tyto dve damy.. za posledni dobu docela spadly na cene
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 16:29


13,5 14l u a8 znamená že bys musel jet pořád se zahřátým motorem a pohoda. Pokud jedeš jen se studeným a po 5-10km vypneš už jsi u 20l. v papírech je uvedené město 15,5l a to sedí na léto, zimě je někde jinde. Jinak ceny jsou normál, takhle se to pohybuje už asi od loňska a ta stříbrná je pěkná když je zachovalá a ta fialová tu a8 strašně zestařuje.
Taky zajímavé a8 a nemusíš chodit daleko:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

A černá je černá, ale nevím jestli je aktuální:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

23.01 2010 16:42


diky za tipy.. jen jsem si rikal ze kdyz osmu tak spis v kuzi a libi se mi svetlej interier.. takze jsem se chtel spis prave mrknout na tu fialovou.. pak na stribrnou.. no uvidim.. nekoupim prvni do ktere sednu, par jich zkouknu a porovnam.. kazdopadne vase rady mi dost pomohly a jeste asi pomuzou pri vyberu. diky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 16:51


omnipresent:
diky za tipy.. jen jsem si rikal ze kdyz osmu tak spis v kuzi a libi se mi svetlej interier.. takze jsem se chtel spis prave mrknout na tu fialovou.. pak na stribrnou.. no uvidim.. nekoupim prvni do ktere sednu, par jich zkouknu a porovnam.. kazdopadne vase rady mi dost pomohly a jeste asi pomuzou pri vyberu. diky

Je těžké vybrat kombinaci tmavou a světlý interiér. Mi se to podařilo před skoro 3lety, mám černou barvu a béžovou kůži s recaro sedadly vpředu(mohu jen doporučit, úplně jiný svět i jiný požitek s jízdy) a nestála mě ani ty prachy za které jsou tyhle(štěstí) Tohle se naskytne člověku snad párkrát za život a tak jsem do ni pořádně zainvestoval a nechal. Vlastně investuji pořád, každá nová věc je vidět navíc když jde o osmici, kterých není u nás mnoho. Kolega sháněl loni v zimě, uspěchal to a koupil za 120tis sice o rok novější, ale tm.modrou a já už měl náskok jak finančně tak i tím, že už tam byly facelift světla. Teď už mám facelift hotový a je to sto a jedna. Hodně zdaru při výběru!!!!
nahoru

sponzor





23.01 2010 16:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 30 | Témat: 0

23.01 2010 21:37


nevim nevim s tou fialovou.99 uz byl facelift,ne? aspon ja uz mam.a tohle je stary model...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 22:24


Hurvinek:
nevim nevim s tou fialovou.99 uz byl facelift,ne? aspon ja uz mam.a tohle je stary model...

Byl to přelom, vyráběly se oba modely, záleží i na měsíci. 2002 byla už taky A8 4E, konkrétně 11/02" Určo bych v tom inzerátu nezvýrazňoval rok 99" je to spíš ostuda, jak ta barva která byla převážně 1994 tak i to že to není newface.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 30 | Témat: 0

23.01 2010 23:00


jizan.com:
Byl to přelom, vyráběly se oba modely, záleží i na měsíci. 2002 byla už taky A8 4E, konkrétně 11/02" Určo bych v tom inzerátu nezvýrazňoval rok 99" je to spíš ostuda, jak ta barva která byla převážně 1994 tak i to že to není newface.


ja ti nevim cece,mam leden 99 a facelift
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 23:16


Hurvinek:


ja ti nevim cece,mam leden 99 a facelift

Tak buď rád... Ne vážně, dělaly se oba modely v tom roce, stačí kouknout do etky a už jsem jich pár takových viděl 99"
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email