Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 24 kvě 2024
Celkem je zde 293 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 288
Uživatelů: 5
Celkem: 293

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

20.01 2010 13:52


Zdravim Vas. Prosim Vas o radu ohledne 4stupnove automaticke prevodovky iptronik na voze audi a8 d2 4,2 quattro* rv.95. Docetl jsem se, ze 5tistupnove púrevodovky maji slozite mereni oleje, ale 4stupnove maji klasicke. Jak se da Zmerit olej nebo doplnit? ma nekdo s fora tu samou prevodovku a provadel uz nekdy v minulosti vymenu nebo doliti oleje? nebo alespon hladinu sam meril? dekuji za odpovedi
nahoru

sponzor





20.01 2010 13:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

20.01 2010 14:10


Tak nejdřív ti popřeju všechno nejlepší k narozeninám.

No a co se dotazu týče, odborník na převodovky je tu ciko-pp, zkus mu napsat SZ. Ještě by to mohl vědět Ak servisman vlasta. Já ti neporadím. Já tak rozeznám jeřáb od osiky.
Naposledy upravil valmet dne 20.01 2010 14:40, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

20.01 2010 14:15


Diky za info. doufam, ze se tady najdou lide, kteri maji 4kvalt vsichniuz maji 5tku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.01 2010 14:17


SEDLA:
Nech to udělat v servisu, nestojí to svět.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

20.01 2010 14:26


jj to je njrychlejsi reseni a nejdrazsi. ale u tech 4rychlostnich by se mela merit kapalina obycejnym zpusobem. nejakou merkou jen za vypnuteho motoru.ale kde a jestli ej to pravda.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.01 2010 14:34


SEDLA:
Ne, příteli Nejdražší variantou je většinou právě ten pokus se v tom vrtat a babrat, když to vidím prvně v životě. Ale na to přijdeš.

Je tam vypoušťák, návod na výměnu u pětikvaltu tady někde najdeš. Nicméně, nikdo to nedoporučuje dělat v domácích podmínkách.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

20.01 2010 23:07


tak mas urcite pravdu. Kdyz sem procetl fora ohledne aut.prevodovek, tak hodne lidi pise, ze je to hrozne choulostiva vec. i nedrazsi. Vymenu oleje bych sam radeji nedelal, ale umet zmerit hladinu, by byla pro me vyhra. nerad bych pokazil prevodovku kvuli nizke hladine oleje. docetl jsem se ze u 5tikvaltu se to pozna podle cukani pri razeni. myslite, ze se bude 4stupnova stejne projevovat?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.01 2010 0:04


SEDLA:
Já bych řek, že až to začne cukat, tak je většinou pozdě, to už je s křížkem po funuse. Měrka, ani odečítací průzor tam podle mě neni, jen ten vypoušťák.

Jestli si nejsi jistý, tak to nech vyměnit a doplnit a máš klid. V autorizáku to vyjde asi na 4000 - 5000 i s prací a filtrem. Jak říká můj servisman: To auto si to zaslouží
nahoru

sponzor





21.01 2010 0:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

21.01 2010 13:04


mam najete 390 000 auto mam pul roku. nevim, jestli je tam puvodni prevodovk aale asi ano. kvuli velkemu pocku kilometru se bojim o jeji stav. zatim radi v poradku, akorat za studena z 1 na 2 je to takove nemastne. jinak je to OK. nejsou to priznaky? opravdu taky nema nikdo 4.stupnovou?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.01 2010 22:42


SEDLA:
mam najete 390 000 auto mam pul roku. nevim, jestli je tam puvodni prevodovk aale asi ano. kvuli velkemu pocku kilometru se bojim o jeji stav. zatim radi v poradku, akorat za studena z 1 na 2 je to takove nemastne. jinak je to OK. nejsou to priznaky? opravdu taky nema nikdo 4.stupnovou?


Ahoj až teď jsem si všim tvé diskuze, jsme tady asi jediní kteří máme pořádné převodovky se 4kvalty Výměna není úplně tak složitá, je tam akorát blbej přístup kolem katů. Filtr je plechovej-jde jedině z originálu, doporučuji výměnu olej vč. filtru, oleje je třeba kolem 4l+-. CO se týčehladiny oleje té tam budeš mít dost, ta 1,2 to dělá hustý olej může ti to dělat i po výměně mi to sem tam dělá taky. Kontrola hladiny je stejná jak u 5ky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

21.01 2010 23:34


Ahoj, ani nevis, jak jsem rad, ze to je hustym olejem, a ne spatnou prevodovkou. cetl sem, ze 4kvalty v a8 jsou v uvozovkach nesmrtelne pry vydrzi hodne kilometru., tak doufam, ze nebude výjimka potvrzovat pravidlo kolik ma tvoje prevodovka najeto kilometru? nebude moje uz pred smrti?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2010 7:03


SEDLA:
Ahoj, ani nevis, jak jsem rad, ze to je hustym olejem, a ne spatnou prevodovkou. cetl sem, ze 4kvalty v a8 jsou v uvozovkach nesmrtelne pry vydrzi hodne kilometru., tak doufam, ze nebude výjimka potvrzovat pravidlo kolik ma tvoje prevodovka najeto kilometru? nebude moje uz pred smrti?

Před smrtí jsou všechny co mají najeté xy km, je otázka kolik ještě vydrží. Nejhorší pro převodovku je právě to přeřazování za využití výkonu, kdy hodně zabírají brzdy spojek a dochází tam k velkému tření. Ten 4kvalt má výhodu že ti odřadí po městě jen max 4rychlosti a to ještě trvá. Jak říkám já mám vyměněný olej a sem tam mi to studené taky podřadí jedničku na poslední chvíli, ale od 2ky nahoru to řadí krásně, co u tebe to dělá přesně? Nesmrtelné jsou, ale mají taky svou životnost. Já mám 320tiskm tach. kolik ve skutečnosti to nevím..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

22.01 2010 10:00


me to jakoby trosku cukne nebo neco v tom smyslu. idkyz si radim sam + - . a jeste se mi kdysi stalo, ze sem jel na 3ku do kopce na cca 2000otacek. a dal jsem tu prevodovku na + - a seslapl jsem plyn na podlahu do polohy kick down. a s niceho nic to jakoby seklo. jakoby to chtelo preradit,al enepreradilo nebo neco takoveho, nestalo se ti to nekdy?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2010 20:13


SEDLA:
me to jakoby trosku cukne nebo neco v tom smyslu. idkyz si radim sam + - . a jeste se mi kdysi stalo, ze sem jel na 3ku do kopce na cca 2000otacek. a dal jsem tu prevodovku na + - a seslapl jsem plyn na podlahu do polohy kick down. a s niceho nic to jakoby seklo. jakoby to chtelo preradit,al enepreradilo nebo neco takoveho, nestalo se ti to nekdy?

Tak když dáš +- čili manuál řazení a kick down tak řadíš ty a jednotka čeká co zařadíš nehledě na kick down..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.9. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 3

22.01 2010 21:53


mam 416000km , a řadí normalně .. takže pohoda ,s tou hladinou je to jednoduchý , ohřeješ to ,zdvihneš káru a nastartovanou na volnoběh zařazený P , doleješ kontr. šroubem než to začne vytejkat , mě chyběl tenkrat skoro litr a akorat to razantnějc řadilo , po doliti řadí jako fík.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2010 22:07


[quote="SEDLA"]
Jsem úplně zapoměl Převodovka* stejná jako u V8, akorát místo měrky je tam kontrolní šroub na přední části vany. Teplota oleje by měla být něco kolem 80C.
nahoru

sponzor





22.01 2010 22:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

23.01 2010 0:30


no praveze me to tam ale jakoby seklo, kdyz sem dal plny kotel, ale kdyz DAM* do polohy D a DAM* plny, tak to frci jak cert, nevim, jestli tam neco neproklouzlo kdyby se mi pokazila prevodovka(bojim se ji nejvic) kolik myslite, ze by stala oprava, nebo spise vymena za jinou?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 10:30


SEDLA:
no praveze me to tam ale jakoby seklo, kdyz sem dal plny kotel, ale kdyz DAM* do polohy D a DAM* plny, tak to frci jak cert, nevim, jestli tam neco neproklouzlo kdyby se mi pokazila prevodovka(bojim se ji nejvic) kolik myslite, ze by stala oprava, nebo spise vymena za jinou?

Kámo na D" když dáš kick down tak ti jednotka podřadí ze 4 na 2 proto to jede jak čert. Když dáš manuál a máš tam 4ku a dáš kick daown tak to na tu 4ku nepojede jak čert, musíš to podřadit manuélně, zařazená rychlost se ti rsvěcuje na palubě to snad víš ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

23.01 2010 11:06


J eme to jasne, ale pisu, ze kdyz DAM* na 3ku (sviti na PP) jedu tak na 2000otacek DAM* plny plyn tak mi to po 5ti vterinach cukne jakoby to chtelo preradit, al enepreradilo nebo jakoby to proklouzlo nebo neco v tom smyslu. jakoby to sekne. to ze kdyz DAM* D a DAM* plny plyn, tak to neseka, protoze se to podradi na nizzi stupen a je to ve vyssich otackach, zda s emi jakoby ta prevodovka nedokazala prenest uz tu silu (Nm) a proklouzne nebo neco takoveho
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

23.01 2010 11:14


cus kluci, asi to sem nepatri ale mam jen dotaz.. sleduju tohle tema jelikoz chci kopit ted a8 z techto let (96,7,8,9, zalezi co se namane) prosimvas co je to ten Kickdown*? pak by me jeste zajimala spotreba protoze kazdy ucho mi rika neco jinyho. nekdo rika mesto 20 mimo 10. nekdo rika mesto 25 mimo 15. tak za kolik se s tim jezdi? a vase ctyrstupnova prevodovka je nejak jina oproti te 5ti krom jednoho stupne, ze rikate ze vydrzi vic? Filda
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

23.01 2010 11:17


omnipresent: 1) klikni si na to slovo, co nevis co znamena ve tvem prispevku
2) spotreba je zavisla na motoru, jaky motor chces ty? Bez nej to nepujde
3) 4.st automat je jeste z doby, kdy se auta nedelaly jako spotrebak Takze se muze stat ze vydrzi vice nez 5.st
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

23.01 2010 11:25


sTeblo: ahoj
1. dekuji a prominte, kluci to jen napsali zvlast a ja se na svuj prispevek nepodival takze jsem odkaz nevidel
2. sedla ma 4.2Q proto se ho nebudu ptat na 2.8 nebo 3.7
3. moc dekuji, mam auto taky z te doby a na nekterych vecech je to opravdu znat.. ja prave stale vaham jestli 4 nebo uz 5ti stupnovy..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

23.01 2010 11:29


omnipresent: Ptal jsi se "cus kluci", nebylo to nic konkretniho, proto neslo poznat o jaky motor mas zajem. Ta spotreba je hodne individualni, ale radsi bych se tady o ni nebavil, ptz tu prijdou kluci, kteri te jen za tu otazku na spotrebu ukamenuji. Jde o to, ze servis A8 je tak narocny, ze finance do benzinu jsou v tomhle ohledu bezpredmetne. Jak se rika, kdyz chces opicku, musis mit na banany. Jinak do 14 dlouhodobe by ses mel vejit urcite
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

23.01 2010 11:36


sTeblo: ok, takze promin. priste budu konkretni. jinak nejde o to ze bych na ni nemel. penize na servis i provoz budou, mam 2.8 a kdyz se clovek parkrat necha unest tak se na 10 taky nepodivam.. jen mi to nikdo nebyl schopny rict, vsichni hned zacnou se servisem a bananama. 14 jak rikas jsem cekal vice.. pokud to tak bude bude to pekny kdybych resil spotrebu nekoupim si toto ale fobii v dizlu. jedine ceho se u toho auta vazne bojim je stav prevodovky proto jsem zacal bedlive sledovat tohle tema a podobne.. pri jizde se da nejak poznat ze je treba v cudu nebo pred smrti? nebo nemam sanci kdyz TT moc neznam a pozna to az servis nebo dokonce az proste umre?
nahoru

sponzor





23.01 2010 11:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

23.01 2010 11:43


omnipresent: S tema staryma automatama nemam zkusenosti, ale co se tyce 5 a 6st. tiptronicu, nesmi kopat. Musi to plynule prerazovat, bez sebemensich problemu a musi si umet vybrat rychlostni stupen. Jednou zacas se stane, ze nevi co zaradit, ale to je vporadku. Ale jestli to dela casto ze radi z jednoho na druhy stupen a nevi kam zaradit, je to pred smrti. Zaroven pokud nejak extra kope pri razeni.

Jinak tu spotrebu jsem ti napsal dlouhodobou i s jizdama mimo mesto. Jestli budes jezdit hlavne mesto nebo porad s plynem na podlaze, podivas se vyse. Ale da se jezdit i za mene i za vice. Zalezi na ridici a cestach, kde jezdi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

23.01 2010 11:47


sTeblo: jasne, diky moc, toto je asi nejlepsi odpoved co mi kdo byl schopny dat. po vikendu se jedu na nejake podivat tak se na to zamerim.. dalsi vec, predpokladam ze by prevodovka mela byt zahrata kdyz budu neco zkouset, ze? jeste jednou diky za poradnou odpoved.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

23.01 2010 12:03


Ja mam 4,2 na plyn a spotrebu sem mel 11,6 kdyz sem jel 100km mimo mesto v jednom zatahu s vynulovanym PP. ve meste se mi to pohybuje kolem 17. a to nejezdim na spotrebu, ani rychle. ikdyz s 220kw se da predjizdet i na pul plynu . Bratr ma wv passat 2,5 5st automat. Nekdy se stane, ze mu to vyhledava rychlost ( jak psal sTeblo) u me se nic takoveho nedeje. nikdy se me nestalo, ze by to neco vyhledavalo (mam 4st) a navic kdyz jedu 90km/h tak jedu na 4st pri 1800 otackach a kdyz jede on na 5ku v 90 tak ma taky 1800 a to jeste u nafty. nejprve sem se bal, ze to bude hlucne pri vyssich rychlostech ,kdyz to ma jen 4 prevody ale neni pravda. cetl sem, ze je to spise linejsi z 0/100. ale neni to sportak, naopak, je to limuzina, takze min razeni taky neni na skodu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 13:46


SEDLA:
Ja mam 4,2 na plyn a spotrebu sem mel 11,6 kdyz sem jel 100km mimo mesto v jednom zatahu s vynulovanym PP. ve meste se mi to pohybuje kolem 17. a to nejezdim na spotrebu, ani rychle. ikdyz s 220kw se da predjizdet i na pul plynu . Bratr ma wv passat 2,5 5st automat. Nekdy se stane, ze mu to vyhledava rychlost ( jak psal sTeblo) u me se nic takoveho nedeje. nikdy se me nestalo, ze by to neco vyhledavalo (mam 4st) a navic kdyz jedu 90km/h tak jedu na 4st pri 1800 otackach a kdyz jede on na 5ku v 90 tak ma taky 1800 a to jeste u nafty. nejprve sem se bal, ze to bude hlucne pri vyssich rychlostech ,kdyz to ma jen 4 prevody ale neni pravda. cetl sem, ze je to spise linejsi z 0/100. ale neni to sportak, naopak, je to limuzina, takze min razeni taky neni na skodu

4kvalt to je o nejlepší co mohli tenkrát udělat. Pokud nepůjdeš do větších kol jak 18" tak ucítíš krásný dlouhý zátah a stovka je tam ani nemrkneš, není to žádný rozdíl, akorát ten, že pětka jde do kytek už po párset tiskm, 4ka vydrží i půl mega. Nezapomeň že tahle Převodovka* byla konstruována někdy před 20lety. Tehdy byla už pecka Tiptronic*, volitelné přeřazování rychlostí. V 94" to snad neměl nikdo, nevím jak bmw ale mb určo ne. Takže s tím když dáš na manuálu plný a máš 2tis ot a ono to sem tam v něm jako by škubne, tak to není vada, nýbrž ti chce naznačit at podřadíš na to ton manuál máš, pokud ti jde podřadit cvaknutím šajtry je vše v pořádku. Mi to dělá taky tak. Važ si téhle převodovky, není složitá a v tom vězí její kouzlo. Nezapomeň ale, že je to už babička Převodovka*!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 94 | Témat: 8

23.01 2010 14:01


To mas svatou pravdu. tenplny plyn sem zkousel jen kdyz sem zkouel co auto umy a kdyz se mi dostalo do rukou. ted s nim jezdim pomalu, aby se vsichni stihli podivat, ze ten v tom hezkem aute sem ja i po 15 letech vypada hodne atraktivne. kol mam 18 255 45 a vykonem nemam vubec problemy. me by bohate stacil 2,5 TDI* 110kw ale co bylo, to jsem koupil. ikdyz trochu doufam, ze 4,2 vydrzi dele a je robustnejsi.navic se ho vyrobylo nejvic kusu. 4,2 je podle me nejbeznejsi motor u a8. takze kdyby se mi pokazil, tak doufam, ez by vsechno bylo k sehnani, nebo dokonce novy motor(novy stary). jezdim jen na D takze po zahrati je jizda nadherna + - pouzivam pri jizde s kopce, kvuli brzdeni motorem. nebo pri projizdeni serpentin. od te doby, co jsem poprve ridil automat nechtel sem nic jineho. proto taky moje a8 ma automat. i za cenu ze se muze pokazit to risknu.kdyz vyjizdim od semaforu, tak neudelam vubec nic a jen pozoruju ostatni auta, jak tam kvaltují nadhera uz nechci nic jineho nez automat!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 14:05


omnipresent:
sTeblo: jasne, diky moc, toto je asi nejlepsi odpoved co mi kdo byl schopny dat. po vikendu se jedu na nejake podivat tak se na to zamerim.. dalsi vec, predpokladam ze by prevodovka mela byt zahrata kdyz budu neco zkouset, ze? jeste jednou diky za poradnou odpoved.

Zdravím nového nadšence pro limuzínu o které může ztm.jenom snít. Jestli si chceš pořídit a8 proto, že budeš koukat na palubu a sledovat čísla jak tam skáčou, tak na a8 zapomeň!!! Tohle auto není pro lidi co chcou jen jezdit denně a necpát do auta, ale pro právě naopak. Základ je pořád víc jak půl nadrže paliva. Je to jedno jestli máš 4 nebo 5kvalt, já i kolega máme obě pevodovky a prakticky žádný rozdíl. Vše je jen o zahřátém motoru, převodovce a převod.ústrojí. Pokud patříš mezi sortu lidí, co mají míň jak milión, nebo co jim nido nedotuje km tak musíš uvažovat o naftě nebo o LPG*. Naftu bych ti vzhledem ke stáří těchto vozů v žádném případě nadoporučil, plyn na ten musíš mít dalších 40tiskč. V8 je ideál motor do tohohle auta, není ani pomalý ani příliš rychlý. Jestli chceš jít do V6 2,8 budeš zklamaný, spotřeba nebude o moc nižší ale co bude uřčitě nedostačující bude výkon! Spotřeba je u 4,2 už od 9l/100km ale jde až je 20l úplně v pohodě, stačí když popojíždíš město pořád se studeným motorem. (Můj případ a nejezdím v žádném případě na spotřebu). Ovšem pokud vše zahřeješ, změní se o hodně pružnost vozu a motor nepotřebuje tolik paliva. A teď servis: Je celkem náročný, řekl bych že i ceny nd nejsou vůbec levné...
Olej 7,5l (motor má celkem velkou spotřebu oleje)
pyl.filtr sada 1-2tisKč
Brzd desky: 1,6-2tisKč
Brzd.kotouč: př.až 3tisKč z.1,5tiKč.
Tlumič pérovaní. 4-5tiKč/ks.
ceny jsou uvedené jen orientační..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email