Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 23 kvě 2024
Celkem je zde 416 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 412
Uživatelů: 4
Celkem: 416

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

06.11 2011 10:25


moja spotreba pri ceste po dialnici 160 az 200 z Plzne za Brno 7,8L sam som tomu nechcel verit 171kw 3.0tdi
nahoru

sponzor





06.11 2011 10:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11029 | Témat: 90

06.11 2011 11:54


Dlouhodoba spotreba, jezdeno zejmena dalnice cca 180km/h prumer 9,5l
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 3

06.11 2011 12:27


no já mám 176kw verzi která by měla mít menší spotřebu, každopádně mám teď dlouhodobou 7,9 dle palubky. V reálu bych řekl že to může sedět max půl litra navíc, ale přeměřeno to nemám. Ale sem z něj pořád nadšený, při poslední cestě praha ostrava jsem dal Tempomat* na 150, spotřeba 7,3.

Ale hlavně mě zajímal ten chip, koukal jsem na mtm, tam je zvýšen výkon na 300k což by mohlo být zajímavý, nemáte jej někdo? Je tam poznat rozdíl, nebo jen placebo efekt?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

06.11 2011 14:24


myslim ze nemusi byt placebo efekt.. mam tady kluka co chipuje.. sam jezdi zavody sprinty s dieslem , a a6 4f co chipoval byla raketa.. , o dost velky rozdil nez moje co nema chip( ma hodne najeto a neriskoval jsem to) ... osobne si myslim ze mtm chipy apod. jsou dobre ale plati se moc za znacku..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11029 | Témat: 90

06.11 2011 17:38


Kdysi kdyz jsem to resil, tak mi rikali, ze 300ps jen do manualnu, ze automatu to moc dobre neudela. Ale je to stara info a navic z druhy ruky. Proto chip na klic.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.11 2011 18:03


wak:
moja spotreba pri ceste po dialnici 160 az 200 z Plzne za Brno 7,8L sam som tomu nechcel verit 171kw 3.0tdi


a nebo ti kecá Maxidot*.. což dělá každej druhej.. Tomkova spotřeba je pravdě mnohem blíže pane.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14676 | Témat: 52

06.11 2011 18:11


Jen to hezky duste a ušetřenejch pár litrů nafty za starosti s DPF* filtrem za to stojej.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.11 2011 18:13


áček:

nahoru

sponzor





06.11 2011 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 54 | Témat: 6

06.11 2011 20:54


mno spotreba 9.5L dlhodobo tak to suhlasi s mojou spotrebou. Ale to je moja bezna jazda 80% mimo mesta a vecinou to taham sportovo. Aj ked paka volica v S nebola uz nepametam. Ak mam kopec casu a chcem si to vychutnat alebo davaju nieco dobre v telke tak hladkam plynovy pedal a potom to je okolo 7.5L
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

06.11 2011 21:05


no jsem zvedavy jestli si koupim tu S8 se pak pridam do debaty s moji spotrebou.... jak to tady vidim. myslim ze nekteri by byli schopni jezdit i s tou S8 pod 10l )) a to se vyplati
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.11 2011 21:07


premek798:

to si piš kámo.. někteří možná i za těch 7,5 litru.. sice jízdou důchodce z vysočiny s békovkou ale i tak
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14676 | Témat: 52

06.11 2011 21:08


10l je moc, čip zvednout výkon a snížit spotřebu To víš nejlepší kdyby to jezdilo jen na vzduch a spásalo to trávu z pangejtů. Nechápu náš národ šetřit a přitom mít našlapenej velkoobjemovej motor kterej nežere.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.11 2011 21:16


áček:

a minimálně o 50 koní a snižit spotřebu na polovinu.. jinak je to ho.vo chip
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11029 | Témat: 90

06.11 2011 21:21


Jak se koupila pritulce a8 3.0tdi, jeli jsme na vylet... Nikam konkretne, jen tak. Jizda bez plynu, nedele, okresky bez aut. 80km/h, byli tam i nejake kopecky. Dalnice 100vkou. Najeto 150km, spotreba dle palubaku 6,1. Takze ono asi jde. Ale to bych zemrel, nez jezdit timto tempem.. Nebo usnul.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14676 | Témat: 52

06.11 2011 21:22


Jo to mi připomíná vtip jak se cikán snaží odnaučit koně žrát a když už se mu to skoro podaří tak kůň chcípne.A tady to je takřka stejný jen s tím rozdílem že se to potom dá draze oživit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.11 2011 21:28


tomko222:
Jak se koupila pritulce a8 3.0tdi, jeli jsme na vylet... Nikam konkretne, jen tak. Jizda bez plynu, nedele, okresky bez aut. 80km/h, byli tam i nejake kopecky. Dalnice 100vkou. Najeto 150km, spotreba dle palubaku 6,1. Takze ono asi jde. Ale to bych zemrel, nez jezdit timto tempem.. Nebo usnul.


jo to z Baranďáku dolů jde taky sice tě předjížděj i kamiony ale jde to
nahoru

sponzor





06.11 2011 21:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11029 | Témat: 90

06.11 2011 21:47


nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

07.11 2011 0:28


MGOLAS - mam z pôvodných 176kW/239k momentalne 290k. je to velky rozdiel, spotreba sla dolu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 3

07.11 2011 0:33


lubomt: dik za info, se spotrebou sem spokojen, jen toho vykonu neni nikdy dost A kde jsis to nechal delat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

07.11 2011 0:39


mgolas:
lubomt: dik za info, se spotrebou sem spokojen, jen toho vykonu neni nikdy dost A kde jsis to nechal delat?

BH motorsport, Turany. Ale ja mierim este trosku vyssie, mam prerabane Turbo* a kvoli tomu, ze original vyfuk je tak do tych 290k, tak mi zatial dal len 290k, vyfuky uz mam z S6 a teraz bude finale na cca 320k. Neprerobene Turbo* ma maximum tak na 290k, nemyslim ze Ti potom dlho vydrzi... Prakticky akoby islo stale naplno.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 3

07.11 2011 0:43


ok, diky!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 16

01.09 2012 20:24


A6 3.0 TDI* 165 kw => 195 kw od ABT: na dálnici není problém kolem 7mi cca 130 kmh

spotřeba vskutku lepší jak v 2.5 TDI*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.09 2012 20:40


3.0 171 +chip 25PS ovšem uděláno hlavně kvuli pružnosti a spotřebě. Před chipem spotřeba 9-10l i víc, po chipu ted po dovolené mohu konstatovat opravdu motor bere okresky 6-6.5l, dálnice kolem 7l pokud člověk jede do 150km. Spotřeba sedí opravdu na plnou přes 900km. Pokud člověk jede podlahu tak je to zas uplně jinde ale to není třeba auto má hodně dostačující odspod a automat řadí i po přidání plynu pod 2tis ot/min.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

01.09 2012 20:44


Momentalne spotreba pri jazde do 140km/h 6,5l, pri velmi rychlej s rychlostami v rozmedzi 180-245 do 11l
nahoru

sponzor





01.09 2012 20:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.09 2012 21:09


lubomt:
Momentalne spotreba pri jazde do 140km/h 6,5l, pri velmi rychlej s rychlostami v rozmedzi 180-245 do 11l

Taky mě trochu zarážejí ty hodnoty byl jsem zvyklej na jiný čísla, dnes chata se psem 5.7l ale to jsme jeli fakt slušně. Ty už máš 7st titptron-jaké to má otáčky ve 140 na 7?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

01.09 2012 21:16


Nie,6.st... Iba viem, ze pri polahe preradi z 5 do 6 pri 230km/h
Naposledy upravil lubomt dne 01.09 2012 21:52, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

01.09 2012 21:16


Chlapi, tu spotrebu tady nerikejte, Ričí se zblazni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 0

23.10 2012 19:40


tak s Die.sel souhlasím mám čipnutý A6 176kW 3TDI Q na 296PS(koní) a spotřeba užasná))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 0

23.10 2012 19:45


..a to jezdím na zimních pneu:-) 245/40
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 34 | Témat: 2

23.10 2012 20:08


taktiez po chipe som s autom nadmieru spokojny dost jazdim aj po meste a dlhodobu mam 9l co je na mesto celkom slusne nie ? a dialnicu BB-BA 7,1 l co je uzasne osobne by som to nemenil za ine auto
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email