Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 14 června 2024
Celkem je zde 321 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Parihuzicd
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 499
Online návštěvníků
Návštěvníků: 320
Uživatelů: 1
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





19.01 2010 16:23


Zdravim , chtel bych koupit nejakou hezkou a4ku B6, rocne najezdim zhruba 35 000km , denne zhruba 35km tam a zpet , Takze asi v dieslu 96kw. Chtel jsem poradit jestli mam jit do automatu nebo volit radsi manual. Cena by mela byt zhruba do 250 000kč.

Zatim mam vyhlidnute dve auta tak bych byl rad kdybyste mi je zhodnotili zda je to dobra volba.

1) http://auto.bazos.cz/inzerat/5025311/A4-Avant-19-TDI96kw.php
2) http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/audi/a4/7821822
3) http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/audi/a4/7808030
Kdybyste nasli neco lepsiho tak sem stim. Jsem z Brna takze neco v okoli 100km , nekam na konec republiky bych se pro auto nevlacel
Naposledy upravil vanDit dne 20.01 2010 16:14, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





19.01 2010 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2829 | Témat: 37

19.01 2010 16:43


pokud chceš 1.9TDi tak bych šel spíš do manuálu
nahoru

Anonymní





19.01 2010 17:46


Duvod?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 21:43


vanDit:
Zdravim , chtel bych koupit nejakou hezkou a4ku B6, rocne najezdim zhruba 35 000km , denne zhruba 35km tam a zpet , Takze asi v dieslu 96kw. Chtel jsem poradit jestli mam jit do automatu nebo volit radsi manual. Cena by mela byt zhruba do 250 000kč.

Zatim mam vyhlidnute dve auta tak bych byl rad kdybyste mi je zhodnotili zda je to dobra volba.

1)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

2)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Kdybyste nasli neco lepsiho tak sem stim. Jsem z Brna takze neco v okoli 100km , nekam na konec republiky bych se pro auto nevlacel


Vzhledově jsou obě moc krásné. U první mi přijdou trošku divné kilometry,ale možná že s tim doopravdy bylo málo ježděno. Jinak pokud manuál nebo automat,to je asi podle toho,komu co více vyhovuje,řeknu že manuál bych radši já,naopak někdo může říct,aby si to bral v automatu,takže to je na tobě. Výbavově je na tom líp ta první a líbí se mi asi víc. Ale počkal bych a zkusil hledat nějakou,aby měla třeba ještě o něco lepší víbavu,ale pokud nepotřebuješ třeba navigaci,je jedno že to nemá parkovací čidla,barevnej maxidot,tak je to jedno. jezdim stejně jako ty,kolem 40km tam a 40km zpět,ročně najezdím 40000km a šel jsem také do A4 B6 s tim rozdílem,že mam 2,5tdi a jsem nadmíru spokojen. Ale jinak jsem chtěl napsat,že obě vypadají solidně
nahoru

Anonymní





19.01 2010 21:54


Dik za nazor , jsem myslel ze ten maxidot se u audi vyrabi pouze jeden typ , jak poznam ten lepsi? A jakou mas prumernou spotrebu stim 114kw? Puvodne jsem chtel taky 2.5 TDI ale co jsem tu nekde cetl tak stim jezdi vsichni za 10+
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

19.01 2010 21:55


vanDit: lepsi maxidot poznas tak, ze je barevny
nahoru

Anonymní





19.01 2010 21:59


sTeblo:
vanDit: lepsi maxidot poznas tak, ze je barevny


Ale nejaky lepsi funkce to nema? treba ze to ukazuje zarazeny rych. stupne nebo neco?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 22:02


vanDit:
Dik za nazor , jsem myslel ze ten maxidot se u audi vyrabi pouze jeden typ , jak poznam ten lepsi? A jakou mas prumernou spotrebu stim 114kw? Puvodne jsem chtel taky 2.5 TDI ale co jsem tu nekde cetl tak stim jezdi vsichni za 10+

Přesně tak,lepší...teda spíš vzhledově hezčí je barevnej,ale funkce jsou stejný. Jinak s tou 2,5 mam dlohodobou spotřebu za cca 50 hod jízdy 7,9litru,ale tam se započítává spotřeba na volnoběh,když stojim třeba na semaforu hned po nastartování a ta dokáže vylezt až na třeba 30litrů,přitom reálná je minimum. Když si měřim spotřeba,tak si vynuluju maxidot a jezdim při svižný jízdě tak za těch 8,při normální tak tich 7 a při eko se dokážu dostat i na 6,ale to je opravdu jízda 90 mimo,50 vesnice a nijak extra to nevytáčet. Kdybych se snažil a letěl a vytáčel to úplně nejvíc,tak se stejně přes 10 litrů nedostanu. Ta 1,9 je určitě úspornější,ale já chtěl 2,5. spousta lidí řekne že je to špatnej motor,že tohleto a támhleto je blbý a tak,ale já se o motor staram a jsem spokojenej,navíc ta V6 má prostě krásnej zvuk a sílu
nahoru

sponzor





19.01 2010 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

19.01 2010 22:03


vanDit:
Dik za nazor , jsem myslel ze ten maxidot se u audi vyrabi pouze jeden typ , jak poznam ten lepsi? A jakou mas prumernou spotrebu stim 114kw? Puvodne jsem chtel taky 2.5 TDI ale co jsem tu nekde cetl tak stim jezdi vsichni za 10+



Tak spotřeba určitě není problém toho motoru, ten má jiný mouchy.

Na spotřebu 2.5tdi se můžeš kouknout do mojí garáže.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 22:06


vanDit:


Ale nejaky lepsi funkce to nema? treba ze to ukazuje zarazeny rych. stupne nebo neco?

to už není fumkce displeje ale toho počítače. rychlostní stupeň ukazují automaty.Pak je jednoduchej počítač,ten ukazuje názvy stanic rádia,dojezd na nádrž a venkovní teplotu. ten složitej to samý a navíc akt. spotřebu,prům. spotřebu,dobu jízdy,prům. rychlost atd.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 22:09


valmet:



Tak spotřeba určitě není problém toho motoru, ten má jiný mouchy.

Na spotřebu 2.5tdi se můžeš kouknout do mojí garáže.

Každej motor má nějaký mouchy,nějakej víc,nějakej míň. Jde dost o to,jak s tim kdo jezdil a co pro to auto dělal
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

19.01 2010 22:10


toxs: Pochopitelně. A zrovna AKE jich má trošku víc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

19.01 2010 22:19


1.9 TDi je prostě top motor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 22:19


valmet:
toxs: Pochopitelně. A zrovna AKE jich má trošku víc.


Já mam kod motoru AYM a popravdě nevim jestli je špatnej nebo ne,říká se že ty 110kw co se dávali do A6 byli dost blbý,tvejch 134kw říkají že je fajn motor,ale já zase quatro moc nechtěl,takže mam nakonec tenhle no
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 22:21


valchaaa:
1.9 TDi je prostě top motor

Protože ho máš ty:)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

19.01 2010 22:25


toxs: Nejen proto.Ale např. následné opravy jsou oproti 2.5TDi za hubičku.
nahoru

sponzor





19.01 2010 22:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

19.01 2010 22:25


ake sice mouchy má, ale když jede jak má, je to dost slušný svezení celkem v tichu a bez naftovýho rachotu jak v 1,9.
spoluobčani, který s 2,5 tdi jezdí za 10+, si koupili pro ně úplně špatnej model. je to těžký a klidný, když s tim budou chtít jezdit jako s únem turboííéé, budou zklamaný. tohle fakt neovládá.
spotřeba při klidný jízdě spolehlivě pod osum, ve městě důležitym jak liberec litr navíc. mám v automatu v šestce.
automat věc názoru, podle mně super věc. proč se otravovat s vyšlapáváním spojky, že. vyzkoušej aspoň přes víkend, nebudeš chtít nic jinýho. a to mám starej tiptronik, současný systémy to je teprv mazec!
a s tim ukazatelem zařazenýho kvaltu to je horší. zkus zatim ukecat nějakou hezkou kamarádku, jako že by ti hlásila co tam právě máš za rychlost
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 22:28


jarajede:
ake sice mouchy má, ale když jede jak má, je to dost slušný svezení celkem v tichu a bez naftovýho rachotu jak v 1,9.
spoluobčani, který s 2,5 tdi jezdí za 10+, si koupili pro ně úplně špatnej model. je to těžký a klidný, když s tim budou chtít jezdit jako s únem turboííéé, budou zklamaný. tohle fakt neovládá.
spotřeba při klidný jízdě spolehlivě pod osum, ve městě důležitym jak liberec litr navíc. mám v automatu v šestce.
automat věc názoru, podle mně super věc. proč se otravovat s vyšlapáváním spojky, že. vyzkoušej aspoň přes víkend, nebudeš chtít nic jinýho. a to mám starej tiptronik, současný systémy to je teprv mazec!
a s tim ukazatelem zařazenýho kvaltu to je horší. zkus zatim ukecat nějakou hezkou kamarádku, jako že by ti hlásila co tam právě máš za rychlost

Souhlas a už jsme zase u toho,že jde prostě o stav a ne o to jestli je to 1,9 nebo 2,5. Ale pravda je,že na tu 1,9 jsou opravy o něco levnější. ale my se přece o své mazlíčky poctivě staráme a proto musíme tim porucham předcházet:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

19.01 2010 22:32


Abychom si rozuměli, já ho od V6 TDI nezrazuju. Vždyť ho sám mám.
Jen ho chci předem upozornit, že pokud se k tomu motoru předchozí majitel choval neurvale, může ho to vyjít poměrně draho.
Abych ale jen nemaloval Romy na zeď, já mám A4 B6 2.5TDI skoro tři roky a zhruba 55K kilometrů a krom turba, který mi odešlo vzápětí po koupi ani nevím, že v autě nějakej motor mám.
A jede náramně.
nahoru

Anonymní





19.01 2010 22:34


Kdyz uz jsme u tech automatu tak proc nekdo nahore psal ze u 1.9ky je lepsi manual?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

19.01 2010 22:35


toxs:

Souhlas a už jsme zase u toho,že jde prostě o stav a ne o to jestli je to 1,9 nebo 2,5. Ale pravda je,že na tu 1,9 jsou opravy o něco levnější. ale my se přece o své mazlíčky poctivě staráme a proto musíme tim porucham předcházet:)


Máš pravdu problém je v tom že si tyhle auta kupujeme jako ojetá a šance že se ti sypne 2.5 je prostě pravděpodobnější.Hold každý se o to nestará jak většina lidí tady na fóru.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

19.01 2010 22:36


Protože je slabší. Ale zase jsou tu hlasy, které tvrdí, že je to ok a že jim to vyhovuje. Já sám nemůžu soudit, mám AKE v manuálu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

19.01 2010 22:37


valmet: Každopádně zvuk V6
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 22:38


vanDit:
Kdyz uz jsme u tech automatu tak proc nekdo nahore psal ze u 1.9ky je lepsi manual?

Já mam taky 2,5 a maxi spokojenost a vůbec tady nechci říkat,aby si šel do 2,5 a ty 1,9 nechal. máš vyhlídlí 1,9,takže ok,je jen na tobě co ti bude vyhovovat. nevim kdo psal že radši manuál,asi ho má radši jako já. Ale kdybych jezdil jen po městě,tak by automat moch bejt příjemnej.
nahoru

sponzor





19.01 2010 22:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

19.01 2010 22:43


[quote="vanDit"]

Takže jak vidíš,máš mnoho věcí na přemýšlení a je tu mnoho členů,mnoho názorů,vše má své pro a proti. Kdyby něco jen se ptej,získáš mnoho odpovědí. Já se loučím a přeju hodně štěstí při výběru
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

19.01 2010 22:57


proč nebrat automat v 1,9 netušim. možná tam nemontujou tt, ale ten starší a jednodušší model. nevim, hádám. ve městě je automat příjemnej, to jo. a mimo město taky. jo a na dálnici je to s nim zrovna jako v městě. pohoda. taky sem si na to musel přijít, že to tak je. taky sem měl pocit že zařadit si sám je prostě nutný, že to nikdo líp nezvládne. natož samo auto. v některých názorech je třeba se posunout. ale necpu to nikomu, hodně lidí je přesvědčených, že bez manuálu by jejich život neměl tu kvalitu. nechávám je bejt nepřu se s nima. a ohledně spolehlivosti a nákladů to tady někde shrnul dobře kolega vlasta. kupujem si starý krámy a tím jak jsou složitý a prošly víc rukama, se zvedá riziko a pravděpodobnost velkých investic do oprav. je to logický a bude hůř. s tim se dá jen málo udělat, roky a kiláky nejdou odpárat. vybírat můžeš, ale stejně musíš mít véélkou kliku abys byl spokojenej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

19.01 2010 23:00


jarajede:
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

19.01 2010 23:14


jarajede: tos řek hezky. Asi je myšleno že 1.9 ne v automatu, proto že automat bere nějakej ten výkon, a 1.9 ho nemá nazbyt. natož v Q. jinak automat je super, ikdyž sám mam manuál tak to přiznám.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

19.01 2010 23:24


jednadevítku sem používal přes rok v oktávii 66kw. super spotřeba a nadšení z vlastností mýho prvního tédéíčka. pak sem dva roky pilotoval to samý v passatu b5.2 s 96kw. spotřeba nic moc, výkon velmi slušnej ale šestikvalt. takže poprava. šestka není přidaná, ale ostatní rychlosti jsou zkrácený. strašný, varuju. ale už sem to tady někdy popisoval. teď jezdim rok ve služebnim superbu 74kw a ten teda nenadchne. ale do prahy to dojede, takže vlastně houby zle.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

19.01 2010 23:56


Premyslim o prodeji svoji. Je to A4 2004 2.5 tdi MTM quattro. Je to AKE, má to čip MTM, Interier S recaro Sedackami a zbytek je stejný asi jako S-line, Podvozek je MTM a výfuk je MTM. Je to objednané jako nové v CR a tady ty MTM dodelavky se resili když to melo pred sebou prvni servisni interval pry!!!. Auto je super, najeto 143000, serviska do 139000, overitelne pres VIN. Nádherna Cervena. Je to po rozvodech 20 tis km. Cena je 300000.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email