Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 23 kvě 2024
Celkem je zde 404 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 399
Uživatelů: 5
Celkem: 404

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.02 2010 20:42


Ondrasek:
Tak jak jsem psal, měnič byl špatný, takže zatím dvacka padla a to ostatní vypadá pocelou dobu na elektroniku. dnes jsme vymazali závady a hned vypadly čtyřikrát po sobě stejné závady. Nějaký poměr řazení, celé dopoledne to blblo, ale pak jsme se chtěli dostat k řídící jednotce, jestli není utopená. Nechali jsme to na pátek, ale někde se pohlo s káblema nebo si to rozmyslelo a auto jede jak nové. Tak zatím nevím, co bude. Počkám do pátku a přes víkend se ozvu

Nevím jak u těch našich babinek ale u nových se musí měnič naadaptovat, ale to byl měl mechanik co dělá audi a8 vědět...
nahoru

sponzor





08.02 2010 20:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

08.02 2010 20:43


Bylo by to moc fajn, jestli bude dál stříkat do oprav, tak ani na ten sraz se nedostanu, když dovču musím odepsat pro tento rok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

08.02 2010 20:48


první dva dny šuměla A8 skvěle a pak ouha. Tak jak jsem psal, čtu tady vše okolo audinek a když jsem četl, že může být něco na podlaze utopený, hned jsem nad tím koumal a porovnával příznaky. Celý týden to bylo na dílně v teploučku, potom za studena v poho a až se zatopilo v autíčku (LED* roztál) mohla tam někde být voda. tak uvidím co v pátek se objeví, ale byl bych rád, kdyby bylo vše v pořádku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

08.02 2010 21:56


jizan.com:
Kdyby jste si svezli prdel v nové osmě nebo jiném brku, zjistili by jste jakou plechovku doma máte a jaké zbytečné prachy do ní valíte...posvátná je možná prvních 5let, potom je to už staré auto. Dnes jsem dělal MB CL 500 4Matic* 08" trošku jiné kafe když jsem přesed, nedá se to srovnat...


Tak proč ji máš? Je to možná staré auto, ale byla po dvoukilu první a to už ji nikdo neodpáře.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

09.02 2010 13:04


červík:


Tak proč ji máš? Je to možná staré auto, ale byla po dvoukilu první a to už ji nikdo neodpáře.


Nejmodernější auta nemám rád. Mám pochybnosti o jejich kvalitě vs. životnost.
Dnes je prý jiná doba. Každý druhý by rád spotřebu litrového motoru s výkonem osmiválce, EU zase emise... to nemůže dobře dopadnout (pro naší peněženku v servisu)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.02 2010 20:09


červík:


Tak proč ji máš? Je to možná staré auto, ale byla po dvoukilu první a to už ji nikdo neodpáře.

To jsem zas něco napsal...no časem budem muset přejít na ty nové a kvalita určo šetří se více to ano, ale ne tak ve vyšší třídě jak v nižší, tam je to razantní. Navíc dnes jsou tyhle motory našponované více výkonem a přímým vstřikem oproti těm starým, takže jedině zase benzín a co nejmíň elektroniky. Katastrofa jsou Canové auta, tyhle jsou v prdeli a stojí pořád! Čím míň drátů, tím víc najetých km!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

06.03 2010 20:35


Tak po delší době zase tady. Co se týče převodovky, měla by být v pohodě. A to škubání nebo přepínání do nouzového režimu, vypadá na elektroniku. Přestaly mi fungovat ostřikovače předního skla a tak jsem šel po hadičce. Našel !!!! V místě pod předním sklem v pravo jsem našel ještě něco zajímavějšího. Krabici, která schovávala poklad - řídící jednotku a elektroniku s kabeláží, utopenou ve vodě. Po delším přemýšlení jsem na problém přišel. Při montáži LPG* měli přivést plusový drát do řídící jednotky LPG* někde od baterky nebo ze svorkovnice. Samo, že ulehčení je tady - v krabici kabeláž, hermeticky uzavřena - žáden problém otevřít, najít plus a zase zavřít,ale hermeticky uzavřít - to už néééééé !!!! Tak voda teče a teče a pak elektronika se může zbláznit a moje nervy.....Takže po všech montérech si auto zkontroluj sám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

07.03 2010 10:29


Ondrasek:
Tak po delší době zase tady. Co se týče převodovky, měla by být v pohodě. A to škubání nebo přepínání do nouzového režimu, vypadá na elektroniku. Přestaly mi fungovat ostřikovače předního skla a tak jsem šel po hadičce. Našel !!!! V místě pod předním sklem v pravo jsem našel ještě něco zajímavějšího. Krabici, která schovávala poklad - řídící jednotku a elektroniku s kabeláží, utopenou ve vodě. Po delším přemýšlení jsem na problém přišel. Při montáži LPG* měli přivést plusový drát do řídící jednotky LPG* někde od baterky nebo ze svorkovnice. Samo, že ulehčení je tady - v krabici kabeláž, hermeticky uzavřena - žáden problém otevřít, najít plus a zase zavřít,ale hermeticky uzavřít - to už néééééé !!!! Tak voda teče a teče a pak elektronika se může zbláznit a moje nervy.....Takže po všech montérech si auto zkontroluj sám


Atohle přesně co jsem zažil u všech třech aut co jsem nechal montovat sekvenci,,prostě at to necháš namontovat kdekoli tak vždycky se najde něco co ti na origo aute někdo pokurví
Po montáži LPG* nestoji v tom autě kamen na kameni, je to totalně rozvrtané, přidává se poměrně hodně elektriky, hadic na vodu,, v original autě nato neni místo a pak to taky vypadá.

Zastávam názor jako cervik nechat to origo tak jak to je,pak to auto má i naději že při slušném zacházení bude fungovat dlouho jak má!!!

a řešit spotřebu u osmy je debilita,páč u takového auta stojí všechno ranec a vzdy musí byt clověk připraven na něj,, náklady.
Prostě nelze si koupit nejvyší řadu a nemít bokem finance na provoz,tady se nedá nic ojebat.
nahoru

sponzor





07.03 2010 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2010 12:48


Giovany:
Prostě nelze si koupit nejvyší řadu a nemít bokem finance na provoz,tady se nedá nic ojebat.


To tu bohužel nevysvětlíš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

07.03 2010 13:27


Takhle by bylo na cestách dost prázdno a ty vyšší třídy by jezdily jen s origošem. Odpadli by fandové, koumáci a různí všeumělové, kteří vždy najdou něco nového a pro ostatní hnací motor, aby taky mohli na tom origu něco změnit. Taky automobilka by ztratila hodně kritiků, jen mechanici by to měli jednoduché. Majitel přijede, auto se opraví, a že to stojí majlant??? No a, však na to mám !!! Nevidím v tom debilitu, srazit náklady na provoz až o 50%. Je ale jasné, že pokud auto šlape výborně a veškerá změna ušetří jen málo domů, tak by se nemělo do auta vrtat a pak bych v tom viděl debilitu nebo přinejmenším podivíství.Těch 50% úspor berte v uvozovkách, něco ta změna stála a pak se musí taky kupovat i benzín, ale přesto všechno uspoří mi to celkem slušnou hromádku. Jen jsem chtěl předtím vyjádřit, že vše majitel musí prohlídnout sám po práci někoho druhého.To i přesto, že si za tu práci vezme tak velký ranec peněz a ještě to ojebe...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2010 13:55


Ondrasek:
Já v Tvém přístupu nevidím ani fandovství, ani kutilství ... ale obyčejnou výrobu vraku. Nechci rozdmýchávat vášně, takže se k tomu už nebudu vyjadřovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

07.03 2010 14:11


je to jen vyjádření názoru. Vím, že o Audinách máš velký přehled, četl jsem tvé příspěvky a je v nich mnoho pravdy. Ohledně mě, já s Audi začínám, ale tuhle značku jsem vždy chtěl a jezdím už skoro 30 let. Taky to popsání těch poruch nebylo jen pro mě, ale i pro ostatní majitelé těchto vozů, aby si mohli představit, kde hledat chybu. Já jsem chybu na svém autě našel, ale musel jsem přečíst hodně témat tady na fóru a to i tvé příspěvky. Nechtěl jsem nikoho urazit, ani žádné mechaniky, ale pravidlo důvěřuj a prověřuj je tady stále. Rád tě na srazu uvidím, pokud tam budeš a já se dostavím.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2010 14:35


Ondrasek:
Nechápej to špatně. Podívej, mě vždy udělá ohromnou radost, když vidím jak si někdo opečovává stařičkýho doutníka, nebo osmdesátku ve stavu jak to vyjelo z fabriky. Není ostuda jezdit ve 200stovce, absolutně ne, naopak. A sám uvidíš na srazu, jak taková auta budí větší pozornost než A8. Ale skočit hned do nejvyšší třídy tak nějak s příliš horkou hlavou se opravdu nemusí vyplácet

Držím palce, ať to zase řadí jak má a už to nezlobí
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

07.03 2010 14:49


Osma je drahý luxusní auto, ale jako nový. Pak má smysl selektovat kdo na to má a kdo ne. Kdo na to nemá, tak si ji nekoupí, kdo na to má, má i na drahý servis a provoz.

Jakmile ale spadne cena dejme tomu pod půl mega, tak zůstává luxusním autem, ale už je přístupnější pro víc lidí. A tady se logicky objevují úvahy o úspoře, protože si to už může dovolit jiná skupina lidí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2010 15:12


Romijn:
To je dost základní omyl. Voni Ti to totiž u KAPSe za výměnu oleje v převodovce nedaj slevu, protože seš šestnáctej majitel, dokonce ani rozvody neuděláš laciněji a nebudeš tomu věřit i ta hliníková kastle se stejně jako u toho prvního majitele neopravuje, ale díly se měni, protože je to neopravitelné
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

07.03 2010 15:54


ROOT máš pravdu kdo na to má nech si kúpi aj bugati a kdo nemá musí chodiť pešo lebo aj do bicikla musíš niečo kúpiť a nieje to palivo.
nahoru

sponzor





07.03 2010 15:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

07.03 2010 16:58


Ondrasek:
Takhle by bylo na cestách dost prázdno a ty vyšší třídy by jezdily jen s origošem. Odpadli by fandové, koumáci a různí všeumělové, kteří vždy najdou něco nového a pro ostatní hnací motor, aby taky mohli na tom origu něco změnit. Taky automobilka by ztratila hodně kritiků, jen mechanici by to měli jednoduché. Majitel přijede, auto se opraví, a že to stojí majlant??? No a, však na to mám !!! Nevidím v tom debilitu, srazit náklady na provoz až o 50%. Je ale jasné, že pokud auto šlape výborně a veškerá změna ušetří jen málo domů, tak by se nemělo do auta vrtat a pak bych v tom viděl debilitu nebo přinejmenším podivíství.Těch 50% úspor berte v uvozovkách, něco ta změna stála a pak se musí taky kupovat i benzín, ale přesto všechno uspoří mi to celkem slušnou hromádku. Jen jsem chtěl předtím vyjádřit, že vše majitel musí prohlídnout sám po práci někoho druhého.To i přesto, že si za tu práci vezme tak velký ranec peněz a ještě to ojebe...

Kamo nic proti ale znovu říkam dnes je auto luxus,,,jakekoli ale chápu že také životní nutnost,,ale je třeba velmi doře rozvážit naco člověk má finance a kde už díky nemalým investicím ,,nepojede na dovču, či si nekoupí boty protože mu nato prostě nezbylo///musel udělat GO automatu,,,, to je jen jedna z mála věci u takové osmy co stojí ranec,, atřeba takové ramena přední nápravy neuděláš z bukových špalků!!!

Tím chci říct že to auto je radost když funguje,aby fungovalo musí mít péči a péče něco stojí kor když už jisté exempláře mají 250-350 tis km,, ikdyž někteří hrdí majitelé a-8 z roku 95 budou tvrdit i po 15 letech že mají 180 na tacho ea že km jsou origo

Neberu nikomu vstah k Audi ,, jen znovu říkám že pravé kouzlo osmy je v jejim dobrém tech stavu, a benzinovému osmiválci.

Proč nesrazit náklady na 50% LPG* ,,, proč ne jestli to pro někoho je možnost jak díky nižším nákladům na palivo ušetří na zbytek oprav,,proč ne ale já tvrdím že tohle auto chce rezervu financí, také ještě líp si udělat hodně věcí sám.

Tohle auto se na koleně moc opravovat nedá.

Opravdu osma je super auto v kterém koli roce ale ruku na srce ,,je fin náročné a musí protože primárně nebylo jako nové určeno všem vrstvám obyvatel.

K LPG* pro mne už nikdy!!!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

07.03 2010 19:42


Zajímavé já mám plyn a díky němu jsem přišel na to, že mám skoro uhnilej kábl od startéru oxidací mědi, protože jsme od tama brali šťávu pro jednotku brc a ta začala blbnout a špatně přepínat. Přitom motor startoval úplně v poho než by došlo vímme k čemu. Znám spoustu lidí i s luxusnějšími auty a jezdí na obě paliva protože to je výhoda právě té alternativy. Je třeba si nechat montovat tenhle systém někde, kde zpravují i tyto auta a trošku ví co dělají. Dofám ře těď tě ta jednotka už nebude zlobit, ale pozlobil bych je ať se vzpamatují a začnou dělat to co mají!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

07.03 2010 20:35


Máte oba pravdu, než jsem A8 koupil, tak v létě nechal bývalý majitel vyměnit motor i s převodovkou. Ten žral 3l oleje na 1000km a ujeto 300000 km, nový 170000km a žere tak asi 1l oleje na 5000 km. Podle mechanika, který dělal výměnu (podotýkám, že žáden mistr od AUDI), byly vyměněny rozvody a veškeré tekutiny s filtrama. Až na ty rozvody, které se vyměnily a já je nechal zkontrolovat, bylo vše jen na hubě, což se přišlo při té poruše převodovky. Zbytek průseru měl na svědomí připojení LPG* do stávající elektroniky. Takže kdyby se do toho nemohlo vrtat nikde jinde, ale vše u Audi servisu ( a to i s montáží LPG*), jinak přijdou o všechny záruky, pak by ty auta jezdili pořád. Nemohl bych si ani já dovolit koupit takový vůz, protože jsem z jiné vrstvy, než pro kterou byl určen.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

07.03 2010 20:44


Jinak jsem u Szotka byl a svoje sem mu řekl A nebyl jsem zrovna milý, ale to už mi ty nervy nevrátí. Taky dnes jsem znovu otevřel krabici a ten plusák přepájel, znovu hermeticky uzavřel a po zkušebním provozu, jsem celkem spokojen. Tomu mechanikovi od výměny jsem už před měsícem řekl svoje a tak můžu jen poděkovat panu Preislerovi za opravu převodovky. Díkkk Taky doufám, že je všem trablům kolem této závady konec. Pro všechny taky dík, protože na fóru jste mi taky pomohli.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

08.03 2010 1:48


root:
Romijn:
To je dost základní omyl. Voni Ti to totiž u KAPSe za výměnu oleje v převodovce nedaj slevu, protože seš šestnáctej majitel, dokonce ani rozvody neuděláš laciněji a nebudeš tomu věřit i ta hliníková kastle se stejně jako u toho prvního majitele neopravuje, ale díly se měni, protože je to neopravitelné
V tom s tebou souhlasím. Ale myslel jsem to jinak.
Na začátku musí zájemce o novou osmu řešit:
a)mám na pořizovací cenu? (1,5-2 mega)
b)mám na servis a opravy?
c)mám na provoz? (benzín, nafta při dané spotřebě)

Po ojetí se generuje skupina, která kdyby neměla na novou osmu, tak u ojeté ušetří na bodě a) a bodě c) plynem ... b) neodrbeš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

08.03 2010 12:24


Romijn:
V tom s tebou souhlasím. Ale myslel jsem to jinak.
Na začátku musí zájemce o novou osmu řešit:
a)mám na pořizovací cenu? (1,5-2 mega)
b)mám na servis a opravy?
c)mám na provoz? (benzín, nafta při dané spotřebě)

Po ojetí se generuje skupina, která kdyby neměla na novou osmu, tak u ojeté ušetří na bodě a) a bodě c) plynem ... b) neodrbeš.


Tak s tímhle musím jen souhlasit. S tím bodem b) jsem taky počítal a ten se navyšuje násobně, protože nevíš jak bývalý majitel s vozem zacházel. U mě to přišlo moc rychle, ještě jsem nezačal šetřit na opravy a už tady byl malér. Jo bývalý majitel ten bod b) hodně ojebal, aby si našetřil na bod a)c) . Tak s chutí do dalších oprav, jen doufám, že přijdou později a to jen klasické opotřebení materialu provozem - olej, brzdové destičky, pneu atd....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.03 2010 21:06


Chlapi jsem zvědav kolik z vás bude odsuzovat až benál vyletí nad 40kč za litr, to budete jinak mluvit o alternativách..Jinak a8 jsem taky trochu podcenil to přiznám, ale dlaší věc je staré auta a nové, díky bohu a8 je celkem bezproblémové auto, automat i motor hodně držák, zbytek tak průměr. Největší ostuda nápravy, ale zas je to poznat že se to auto chová jinak než předešlé modely. Jsem rád ovšem, že jsem z C4 nepřešel do celkem poruchového modelu C5. Zlaté staré audinky, jsem rád za to co mám!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

09.03 2010 7:31


jizan.com:
Chlapi jsem zvědav kolik z vás bude odsuzovat až benál vyletí nad 40kč za litr, to budete jinak mluvit o alternativách..Jinak a8 jsem taky trochu podcenil to přiznám, ale dlaší věc je staré auta a nové, díky bohu a8 je celkem bezproblémové auto, automat i motor hodně držák, zbytek tak průměr. Největší ostuda nápravy, ale zas je to poznat že se to auto chová jinak než předešlé modely. Jsem rád ovšem, že jsem z C4 nepřešel do celkem poruchového modelu C5. Zlaté staré audinky, jsem rád za to co mám!


Když to vemu kolem a kolem,, asi nejlepši vzpominky mam na starou a-80 s motorem 1,6,, jelo to pěkně a žralo to 5-6 ltr rv 85. Jinak další hodně podařené auto byla C-4 TDI* starý pětivál,,opravdu držák všech držáků
s tou jsme objeli Francii se Spanělskem 2x dokola i s platákem
nahoru

sponzor





09.03 2010 7:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email