Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 23 kvě 2024
Celkem je zde 505 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 504
Uživatelů: 1
Celkem: 505

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.01 2010 15:40


Ahoj, zdravim všechny příznivce Audi.
Chci se zeptat jakej máte názor na motor 2.7 TDI DPF v Audi A6 Avant r.v. 07/2006.
Popřípadě, jakej motor do A6 Avant je dle Vás ideální a to diesel i benzin.
Moc děkuju za Vaše názory....
[IMG=http://img168.imageshack.us/img168/6493/90416972.th.jpg][/IMG]
nahoru

sponzor





16.01 2010 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.01 2010 15:47


Ahoj, vítej na klubu.

2.7miček tu moc nejezdí, lidi jdou spíš do 3.0. Ale má jí například uživatel Belmondo a je spokojený.

Otázkou je, jestli se 2.7 dělaly v quattru, případně tiptronicu, což bych Ti vřele doporučil.

Ať dobře vybereš a pak se někdy ukaž na srazu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.01 2010 15:55


Počkej, ještě Tě budu chvílit otravovat, když jsi tady
Ty máš quattro a tiptronick? Jsi s tím spokojenej?
Jinak děkuju za tip na uživatele Belmonda...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.01 2010 16:00


lukas.sys:
Ano, tak jest: quattro a Tiptronic a jsem nadmíru spokojený uživatel. Manuál už nechci nikdy ani vidět a quattro je výrazné plus.

Nicméně, v tomto ohledu nesdílím tak fanatické přesvědčení, jako část zdejšího klubu. Pokud se budeš rozhodovat mezi dvěma autama v podobném stavu i výbavě a jedno bude quattro, tak ho ber bez přemýšlení. Pokud by předokolka převažovala stavem, výbavou, tak hledat dál, nebo nad celým quattrem mávnout rukou
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.01 2010 16:09


Ty máš jaký model Audi? Jaké jsou největší problémy s quattrem?
Hodně lidí mě od tiptronicu odrazuje kvůli vyšší spotřebě, ale o tiptronicu dost přemýšlím, protože si myslím, že k autu jako je A6 to patří.
Quattro bych taky určitě využil, jelikož bydlím v lokalitě, kde je přes zimu dost sněhu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

16.01 2010 16:10


lukas.sys: Problemy s quattrem nejsou, pokud bydlis nekde, kde je v zime dost snehu, ani chvili bych nevahal
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.01 2010 16:17


lukas.sys:
Mám ten předchozí model (tzn. C5). Jak říká sTeblo, problémy s tím nejsou, a prakticky o tom nevíš - dokud si neuvědomíš, že jedeš jako po kolejích, sníh, nesníh, voda, nevoda
Tiptronic je bezva věc, jen je nutné se o to občas postarat a chovat se k tomu jako běloch, pak je to vděčnej pomocník.

A máš pravdu, k A6 to už tak nějak patří ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.01 2010 16:53


sTeblo, root:
Takže pro mě je quatrro jasná volba
Jen co znamená to občas se postarat o Tiptronic, co to obnáší?
nahoru

sponzor





16.01 2010 16:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.01 2010 16:56


lukas.sys:
Jednou za 60tkm vyměnit olej a filtr, nejlíp na dvakrát. No a pak se k tomu chovat slušně, zbytečně s tím nekvedlat na manuál, nestát na Déčku do kopce bez brzdy, dát mu šanci se prohřát, naučit se řadit plynem. Pak je to všecko v cajku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.01 2010 17:07


root:
Jasně, tak to bych mohl zvládnout, takle se s tim mazlit
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

16.01 2010 18:27


Ahoj, mám 2.7TDi, quattro, tiptronic. Spokojenost. Žádný problémy...
3.0 lépe vypadá, trochu lépe to jede a trochu méně to žere, protože se nemusí tolik točit. Ale i 2.7TDi jede parádně, dálnice 180 tempomat kopec nekopec.
Takže asi tak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.01 2010 20:24


Ty jo, tak to jsi mi udělal radost.
Ještě se jen zeptám, používáš to auto často i po městě?
A jaký to má vúbec mínusy?
A kolik na tom autě máš nalítáno?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

16.01 2010 21:34


root: nevnucuj vsem ten TT. Ja bych naopak doporucil manual
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

16.01 2010 22:52


TT
manual je pro otroky... zvlast pokud premysli o tom ze by s tim navstivil obcas mesto...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.01 2010 3:29


maczaCZ:
root: nevnucuj vsem ten TT. Ja bych naopak doporucil manual


Nevnucuju, doporučuju V A6 nemá manuál ani jedinou výhodu, teda pokud zrovna nejsi Majk
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

17.01 2010 10:34


root: automat je pro sraby Berte to s nadsázkou, ale já i kdybych si kupoval A8, tak jedině v manuálu -> s8 1.generace
O TT se člověk musí více starat, případná oprava je velmi nákladná...
nahoru

sponzor





17.01 2010 10:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

17.01 2010 12:13


Určitě je to věc názorů, jestli TT nebo manuál.
Mohli byste mi napsat vyloženě nějaké zápory A6 Avant od 2006.
A kdy je třeba co vyměnit, myslím po odjetých km. Možná se ptám až moc, ale nemám s tím zkušenosti, tak se holt ptám. Díky za pochopení
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

17.01 2010 13:29


lukas.sys: lepší je se třikrát zeptat, než pak něco zanedbat
tyhle motory mají rozvody řetězem, ale po nějakých km se taky musí měnit a prý to je docela nákladný, jinak poradí jistě znalejší
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.01 2010 14:31


lukas.sys:
Je toho tu napsaného docela dost o A6, bylo by asi zbytečné to opakovat. Stačí pohledat a máš na dva dny co číst

Úkony servisních intervalů jsou rozepsané v servisní knížce, případně je musí mít v malíku Tvůj servis, nebo servisman. Pokud jsi od Prahy, doporučuju Vlastu, bude Ti vést dál servisní knížku a ví přesně co a jak a kdy.

maczaCZ:
Taky jsem byl takový tvrdohlavý, taky jsem se přesvědčil Nicméně, je to subjektivní věc názoru a přeju ať tu osmu najdeš, pokud ji budeš hledat
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

17.01 2010 17:05


lukas.sys:
Ty jo, tak to jsi mi udělal radost.
Ještě se jen zeptám, používáš to auto často i po městě?
A jaký to má vúbec mínusy?
A kolik na tom autě máš nalítáno?


cca 50-50 město-mimo město. Jezdím každý den a za půlrok a něco jsem najel 20t km. Na počítadle mám 234t km.
Mínusy jsou asi vysoké povinné a havárka a cena oprav a náhradních dílů. Ale já to neberu jako mínusy ale daň za luxus a pohodlí v tomhle autě.
Dost lidí nadává na DPF, já s tím zatím problém neměl, ale pokud budeš jezdit jen město, tak s tím asi problém mít budeš.

K manuálu, třeba u 3.0 TDi už je u manuálu dost problém se spojkou, která trpí jako svině. O automat se musíš více starat ale taky něco vydrží. Jinak s automatem je pohodička, stačí ti jedna noha, dá se v klidu telefonovat a jíst za jízdy, na popojíždění v kolonách naprosto ideální! Když máš tempomat tak automat si podřadí, když je třeba v manuálu musíš sám a musíš znovu štelovat tempomat... Ale znám spustu lidí co nechtějí automat a dost z nich s ním nikdy nejeli a zdá se jim to divné a myslí si, že to nefunguje jak má (patřil jsem k nim) a zbytek jsou závodníci - ale pro ty tu máme zase řazení pod volantem... Ale a´t si každý koupí co mu vyhovuje, nikomu vnucovat automat nebudu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

17.01 2010 20:33


Děkuju moc za všechny rady pánové.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

01.02 2010 17:01


2.7 TDi nebrat. Nejde ani o spolehlivost nebo Multitronic nebo neco jineho. Proste - oproti 3.0 TDi je vykon VYRAZNE nizsi, mnohem nizsi nez by odpovidal rozdil v objemu (sorry, Belmondo ) a spotreba temer stejna...
Ale pokud je Ti vykon uplne ukradeny, jdi klidne do 2.7 TDi.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email