Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 262 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 261
Uživatelů: 1
Celkem: 262

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6670 | Témat: 72

19.10 2017 13:06


Ahaaa...
sponzor





19.10 2017 13:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2015
Příspěvků: 13 | Témat: 4

23.10 2017 10:39


Zdravím.
Potřeboval bych radu od majitelů allroadů.
Jedná se o to že road má skočené rozvody a je třeba ho dostat na zvedák aby se mohlo dělat na motoru. Jenže to komplikuje ucházející přední měch. Bez nastartování se nezapne Kompresor* a nelze ani auto dostat do dílny. Zkoušel sem při kontrolkách skrze akční členy sepnout Kompresor*, dle vagu měl být sepnutý ale auto ne a ne nahoru. Byl by někdo ochotný zkusit na svém allikovi zda jde Kompresor* zapnout skrze akční členy běh nastartovaného motoru. Bohužel nevím zda je Kompresor* v pohodě. Dá se eventuálně allik zvednout bez použití kompresu v autě nějak jinak? Prý fungoval ale teď auto už dva měsíce stálo.
Děkuji za odpovědi
AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

23.10 2017 20:08


Šel bych cestou externího zdroje vzduchu, ale v systému se používá docela velký tlak. Nejsem si jist, zda se Kompresor* sepne bez nastartovaného motoru - ochrana před vybitím baterie, přECI* jen bere dost proudu.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

23.10 2017 20:43


Externi zdroj vzduchu lze ale pozor minimum je 8,5 bar a vetsi nadrz Kompresor* s malym vykonem a malou nadobou to nezvedne v letech 2001/2002 jsem s jednym takhle rok jezdil protoze Kompresor* tenkrat stal moc
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2015
Příspěvků: 13 | Témat: 4

23.10 2017 20:53


Zkoušel sem i auto napojit na start kabely a sepnout test akčních členů a ani to nepomohlo. Buď je Kompresor* v háji a nebo musí být auto opravdu nastartované. Ještě bych poprosil radu jak natlakovat soustavu externím kompresorem.
Díky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 4

31.10 2017 11:51


Potřeboval bych radu:

Měchy se mi občas vypustí, hlavně když stojím nakloněný z kopce. Kompresor* po startu měchy bez problému nafoukne, ale občas za jízdy většinou při stání na křižovatce v kopci někdy i na rovině chvíli dofukuje. Vždy se vyfouknou oba, nikdy není auto na křivo, že by se vyfoukl jen jeden.
Nenašel jsem v Ostravě žádného specialistu na tuto problematiku takže bych u mého mechanika nechal vyměnit oba zadní měchy - doufám, že problém bude pouze v nich - máte s tímto konkrétním problémem a situací nějaké zkušenosti? Případně pokud znáte nějaký servis v Ostravě či okolí rozumící této problematice klidně mě na něj odkažte, budu rád.

Jedná se o vůz rok 2002 AUDI A6 3.0i 162kw quattro* Avant (není to allroad, pouze combi se zadním vzduchovým podvozkem).
VIN*: WAUZZZ4B02N121689

Můžete mi prosím doporučit vhodné měchy dozadu na mou audi? Viděl jsem na internetu nejspíše dvě varianty někdy označené jako I. a II. generace někdy bez označení a nerad bych zakoupil něco co mi nebude pasovat. Tím, že nemam allroad si nejsem úplně jistý co koupit.
Hlavně mám tlumič jakoby ve měchu a na internetu se prodává obojí zvlášť (tlumič a měch) a nevypadá to, že by to na sobě bylo jen tak nasazené. Bohužel zde neumím vložit fotky jak jsem teď přezouval na zimní a měchy nafotil. Zkoušel jsem na ně stříkat jarovou vodu a nic takže tuším, že to bude někde shora. Při pokladání auta dolů bylo slyšet jak syčí levý měch (řidičova strana).

Díky za postřehy a případně odkazy. Eshopy jsem prošel a psal jim o info a dostal jsem různé odpovědi, že dle VIN* nemají nebo odkazy pouze na měchy, ale to jsem si ještě myslel, že mám měch a tlumič zvlášť což jak jsem zjistil tak to mám dohromady a to jsem na webu nikde nenašel takže nevím co objednat...
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

31.10 2017 12:15


Gygabajtek: nemusi byt C5 nastartovany zvedal jsem si ho kdyz nemel vstriky a cerpadlo.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

31.10 2017 12:26


Rostič: podle č. Karoserie* jsem ti na tohle psal celý rozbor tvé závady a doporučení které měchy koupit už minulý týden , nechápu co ještě víc potřebuješ vědět
sponzor





31.10 2017 12:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 4

31.10 2017 12:53


ATD: ano ted jsem se dival na tvuj odkaz zde: pneumaticke-podvozky.cz

Nevěděl jsem, že je to někdo z fora kdo má eshop.

Je to teda tak, že tlumič je vsazený do měchu a já koupím měch, mechoš to vytáhne, rozhodí tlumič od měchu, dá nový měch a mělo by to šlapat?

Opticky si myslím, že mám na autě toto a v tom zasazený tlumič
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tady se rozlišuje levý pravý, že?

Ale když už bych kupoval raději bych Arnott
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

U Arnott se neliší pravá levá strana?

Děkuji za info
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

31.10 2017 14:14


Rostič: ano je to jak píšeš, tlumič je vsazen do měchu ,Avant quattro* to má stejný jako Allroad , je tam jenom malý rozdíl , který ale u měchu od Arnottu řešit nemusíš protože ta horní část měchu je vyrobena tak aby pasovala jak pro Avanta tak Allroada , na ty OE náhrady s tím žlutým plastem dole zapomeň (to pasovat nebude), prostě jenom Arnott GI nebo GII
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

06.11 2017 18:00


ahoj koupil jsem si allrouda , a mam problem a potreboval bych popostrcit se vzduchovym podvozkem ,mam ho stale na urovni 1, nejde ani upustit ani zvednout a nevim cim to je , podle vagu,akcnich clenu Kompresor* spusti ,ani neni nejak hlucnej jen pekne vrci,ale konecnej test se nepovede jak je tlakovani nadoby tak kdyz DAM* dalsi tak test nezdaren ci neco tak,,v merenych hodnotach kdyz DAM* zvedani podvozku tak teplota kompresoru zacne stoupat od 10 do 90 stupnu pak se vypne a rozsviti se kontrolka ze mez vysky podvozku podkrocena podle chyb ve vagu,ale tlak je v tlakove nadobe pred spustenim stale 6.5 baru a kdyz sepnu tak se zvedne na 7-7.5 baru jak kdy ale stejne to s podvozkem ani nehne ,rele cvaka ,a vysku podvozku mam na techto hodnotach -29, -30 cca ale i pri zvedani se proste hodnota nezmeni,dobre je ze je auto neklesa takze tlumice asi ok kdyz se nevypousti, jo a predchozi majitel se mi dusoval ze tam je novej nejakej magnetickej ventil za 6.500 ale nevim co to je a tak se chci zeptat nevi nekdo co muze byt spatne? nekde jsem tu cetl ze muze byt zasekla nejaka kostka a ventily v ni a ze se to da vycistit ,je to pravda je na to nejaky postup? prej kvuli vlhkosti se to zarezne dekuji za tipy a snad i rady
Naposledy upravil Gembon dne 06.11 2017 19:00, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

06.11 2017 18:13


Dobre ze si kupil,no napis ci mas c5 ci c6.
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

06.11 2017 18:50


ahoj mam c5 dekuji
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

06.11 2017 19:10


KO Kompresor* zrejme.
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

06.11 2017 19:22


a kde ho najdu pro demontaz a pripadnou repasi nekde jsem cetl ze je v kufru u rezervy ale tam je jen zaslepka a v ni hadicka ,
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

06.11 2017 19:46


Zespoda auta pred rezervou.
sponzor





06.11 2017 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

06.11 2017 21:06


dekuji zitra se na do pdivam a demontuji ho a spusim ho pichnot na napeti zda bude dost foukat
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

07.11 2017 17:29


tak jsem ten Kompresor* nasel, odpojil jsem jej z te kostky a zapl on fouka no i blbe se na tom drzi prst kdyz to chci ucpat rukou no ale na tu prvni uroven sem to pak spoustel asi 2 hodiny nez se zved aspon na ni a ta kostka je asi to co menily za nove jelikoz je na nem naspany stitek aby nezapomely vratit stary kus tak jsem uz obednal sadu na repasi toho kompresoru za nejakejch 1500 i s postou,snad ro bide tim jeste zitra ten kompresorek rozeberu a uvidim snad bude v cudu jen ten pistni krouzek a ne nic jineho
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

07.11 2017 17:44


Tyhle experimenty na půl roku uz jsem vzdal vetsina tech kompresoru je vybitejch a za pul max rok umre stejne.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

07.11 2017 18:16


hansdob: přesně ,k tomu repasovaná kostka nejspíš z Polska a můžeš kolem toho chodit celej den.
AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

09.11 2017 19:38


Malej technickej, čím mažete vrchní těsnící kroužek u měchu. V návodu je psáno lithiovým mazacím tukem. Má to vliv na funkci, nebo je to jen pro lepší dosednutí?
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

11.11 2017 22:55


takopraveno byl to vazne Kompresor*, koupil jsem tu sadu kde blo to susidlo a novy teflonovy krouzeka zase fouka jak novy a ani neni slyset , rovnou jsem si to i nakalibroval a jsem spokojenej, jen ta hlava ma zevnitrneco za sebou takze v budoucnu budu muset koupit novou ale coz 2500kc zas tolik neni.kdyz to pak pofacha aspon 10 let.jinak take technicky dotaz maze se necim zevnitr ta hlava? aby ten pistni krouzek lepe klouzala neodrel se predcasne? pomohlo by promstrinout to konkorem?
AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

13.11 2017 19:07


Když jsem měnil hlavu a kroužek, malinko jsem to máznul teflonem, než si kroužek "sedne".
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 27.5. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.11 2017 11:09


Hezky den vsem, prosim o radu. Mam starsi audi A6 v predu jsou tlumyce a vzadu mechy ale zlobej tak se ptam, muzu dozadu dat misto mechu tlumyce? A bude to klasicka vymena nebo se bude muset neco predelavat? Predem moc dekuji za pripadne rady
sponzor





24.11 2017 11:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

24.11 2017 12:07


Urcite lze je treba dat tlumice pera a ulozeni
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 27.5. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.11 2017 12:10


hansdob (24.11 2017 12:07) orig :
Urcite lze je treba dat tlumice pera a ulozeni



jake ulozeni prosim?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

28.11 2017 14:56


mam a6 4f allroad 250tisic km a posledni dobou me pri prejizdeni vetsich nerovnosti se ozyvaji takove tupe rany od praveho predniho tlumice...byl jsem preventivne vymenit ramena (ty cecka +jeste neco), malinko se to spravilo ale porad to pretrvava. Jen kdyz vezu 4lidi tak je vse v poradku ale jakmile jedu sam tak to jde slyset.

ma cenu ten tlumic repasovat nebo radeji koupit kompletni tlumic za cca 20tisic? Pri te repsay se meni jen mech nebo se dava i novy tlumic?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6670 | Témat: 72

28.11 2017 18:14


Jen mech pokial viem.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

28.11 2017 19:06


Opravuju tlmic aj menia mech. Zalezi od toho,co Ti treba.
Ak je mech dobry,tak iba tlmic a ak je deravy mech,tak sa oplati robit aj tlmic,lebo uz bude tiez ko.
Za tebou zmienenych 20tisic kupis len čínu,nie original.
Repas stoji cca 9000
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

28.11 2017 23:05


TACOSI: 20tisic na cinu je hodne..za to prece koupis oba dva:) Ja jen porad nechapu ze tady tvrdite ze ty Artnott funguji a cokoliv jineho at uz treba nekde z tretich zemi nefunguji..Kdyby to prece tak bylo tak to logicky nebudou vyrabet..

A pokud DAM* za tlumic Arnott tady v CR 23tisic nebo si objednam treba tady za polovicku tento:
http://goo.gl/Xt8PRQ


tak se to porad cenove oplati..Je treba mozne ze to nevydrzi 250tisic ale i kdyby to melo vydrzet 100tis km tak se to porad vyplati...(aspon teda muj lajcky nazor)
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email