Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 257 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 257
Uživatelů: 0
Celkem: 257

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

08.10 2017 11:45


jinak repasovane mechy delaji i tady

http://automechy.cz/43-audi-a6
sponzor





08.10 2017 11:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

08.10 2017 12:04


Lacnejsie
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
alebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

09.10 2017 1:27


Ahoj

byl jsem odkázán sem, s prasklým měchem na LP kole u A6 4F 2009.
Nový origo cca 35tis, repasovaný 15-20tis a poslat starý pod zálohou, také jsem našel člověka, co to repasuje cca do 5tis, tak se chci zeptat, jestli s tím máte zkušenost?
Jedná se o toto: http://www.svarovanihliniku.eu/?page_id=81

Take jsem objevil nějaké repliky ARRNOTT, nějaké zkušenosti? Chlubí se že je to firma z USA, ale někde jsem snad četl že je to Čína...?

Případně máte-li někdo výše uvedený tlumič, nabídněte
Klidně i doporučení kde sehnat, či jak řešit, děkuji

Michal
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

604537954
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.10 2017 2:50


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
zkus tohohle
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

09.10 2017 18:32


Ahoj. Mam allroada C5 a mechy mam novy vsechny a zadni tlumice. Ted se mi zda ze odchazi predni na jakou vysku jet na test tlumicu?? Nebo je to jedno??
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

09.10 2017 22:46


Roubic (Po, 09.10, 2017 2:50) orig :
https://www.sbazar.cz/martin5486/detail/25163573-prodam-audi-a6-4f-30tdi-na-dily-na-mechach zkus tohohle




díky za tip
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.10 2017 9:23


hansdob (09.10 2017 18:32) orig :
Ahoj. Mam allroada C5 a mechy mam novy vsechny a zadni tlumice. Ted se mi zda ze odchazi predni na jakou vysku jet na test tlumicu?? Nebo je to jedno??


Já jsem jel 2x s 4F na komfort. Ten test tlumičů je velice orientační... Ukáže ti jestli je hodně špatný, resp. K.O ale ty % tam létají u každého testu jinak.. Pokud máš pocit, že jdou do kytek, radši je vyměň, než ti prdne v zatáčce jak budeš rubat..
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.10 2017 9:48


4B ma tlumič zvlášt od tlumiče takže tlumič mi nepraskne a praskly měch zaleží na kolech a vyskoušeno již take v několika variantách na těch několika allíkách co jsem měl.
sponzor





11.10 2017 9:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.10 2017 11:17


Ano, má je bokem, ale proč by ti nemohl prdnout (vytéct) za cesty ?? Nicméně kolech myslíš co ? Standardně se dodává 225/55 r17.. nízkoprofiláky bych tam určo nedal..
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

11.10 2017 11:23


Ked tlmic v zatacke "prdne" vobec nic sa nestane
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.10 2017 11:27


Tak já bych to nerad někdy vůbec zažil, ale neříkej mi, že když jedeš v ostřejší zátačce rychleji a ustřelí ti to, že ti to nic s autem neudělá
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

11.10 2017 11:28


sadd-cz: rozlisuj tlumic a mech.
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.10 2017 12:25


Rozlišuji, neboj ok tedy..
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.10 2017 13:18


Nejde o gumy ale o ET. Pokud mas dany ET mene jak 18 ( ja mam 8) kdyz praskne mech tak si znicis plast lem a blatnik. Pokud origo kola ET 20 a 25 tak padne dovnitr a plecharine nic u obojiho zalezi na smule pokud nerovnost prorazis vanu. Pokud ne odpojit cidlo vysky nastavit nekam doprostred zvednout na vysku 3 a pomalousku jet domu.



Pokud jde o tlumic pokud lehne kdykoliv neudela to nic zasadniho.
Naposledy upravil hansdob dne 11.10 2017 13:23, celkově upraveno 1 krát. (10% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.10 2017 13:20


Ted prosim zpet. Ma cenu delat test tlumicu?? Na jakou vysku nebo je to fuk. Nejde mi o procenta ale o OK-KO
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.10 2017 15:32


Tak já mám tyto : (jenom obrázek)


Náhled, klikni pro zvětšení.
.. To díky za vysvětlení..

Podle mě, teoreticky vzato, když si to dáš na nejnižší a taky nejtvrdší tak o nich asi nejvíce zjistíš.. ale pokuď běžně jezdíš na comfort, tak bych zvolil klidně ten, případně si udělej dva, nezávislé a uvídíš rozdíl..
sponzor





11.10 2017 15:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.10 2017 15:50


Origo C5 ET25 ty se ti do blatniku vejdou ( ja je mam na zimni) na letni mam gumu stejnou ale ET8
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.10 2017 16:30


Jj, mám je teď obuté, jen uvažuji co za letní na to dát (ale to je už offtopic).
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2015
Příspěvků: 47 | Témat: 12

18.10 2017 8:37


Ahoj,nedávno mi přestal tlačit Kompresor** tak sem ho vyměnil za repasovanej.Už starej Kompresor** se spínal dost často ale přisuzoval sem to tomu že jezdim často ve 4 lidech tak že si dofukoval často protože nemel tlak.Jenže novej Kompresor** běží taky skoro furt a nerad bych ho odpálil.Vyměnil sem rozdělovací kostku-nepomohlo,potom nový relé kompresoru a taky nic.jel sem s tim naposled asi 10km ale v pulce cesty sem musel vytahnout rele protože bežel opravdu pořád.Adaptaci podvozku přes vag sem udělal 2x,unik sem taky vyloučil jarovou vodou a když auto stojí 3dny tak nelehne-zkoušel sem polohu 1,2 i 3.Jeiné co mě napadá je už jen vyměnit řídící jednotku nebo někde problém v kabelech ale to mi přijde nepravděpodobné.Stalo se nekomu?Poradíte?předem díky

Jěště sem si všimnul že na vagu to ukazuje že relé pumpy(myslim že kompresoru)je ON ale pumpa se podle vagu ani nespustí tak si říkám jestli jednotka nečeká na spuštění kompresoru a proto Kompresor* beží pořád a nehcce vypnout
Naposledy upravil Audiquattro1 dne 18.10 2017 9:11, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

18.10 2017 8:57


To auto mas dele?? Pamatujes ze to nekdy fungovalo OK?? To ze 3 dny nelehne neznamena ze nema diru. Diagem. Aktualni hodnoty. Mnoo kolik mas tlak??
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2015
Příspěvků: 47 | Témat: 12

18.10 2017 9:13


Jojo mam ho dlouho,měchy sem menil a unik sem kontroloval takže tam problém asi nebude.Spíš mi je divné že to na vagu neukazuje PUMP ON ale RELAY PUMP to normalně ukáže ON
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6669 | Témat: 72

18.10 2017 9:15


9bar je uz dost malo. Treba urobit test akcnych clenov a odpozorovat, kolko komresor natlaci. Ak len 9, preto sa casto spína
Naposledy upravil lubomt dne 18.10 2017 9:17, celkově upraveno 1 krát. (72% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2015
Příspěvků: 47 | Témat: 12

18.10 2017 9:15


Taky je divný že dokud fouká Kompresor* tak je tlak tak nejak ok ale jakmile přestane foukat tak tlak spadne třeba z 9 na 2,60baru
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2015
Příspěvků: 47 | Témat: 12

18.10 2017 9:18


Vim že 9 není nic moc.Kompresor* je chvíli po repasi.Když sem ho tam dal tak tlačil přes 15 ale parkrat sem s tim jel než sem zjistil že beží skoro pořád takže sem ho už napůl spalil bohužel.Kdybych to rozchodil tak jak to ma fungovat tak mi 9 ješte chvili stacit bude.Jezdil sem se starym kompresorem kterej měl problém po dlouhý době natlačit 6 a taky to šlo.Když DAM* zdvih z levelu 2 na level 3 tak se zvedne docela rychle.Myslim tak okolo 40 vterin

Spínal se často asi i když sem ho tam dal a tlačil 15.Jde spíš o to že se sepne a běží fakt třeba 3minuty i když se s podvozkem nehejbe.Potom na chvili vypne a zase beží dál
sponzor





18.10 2017 9:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

18.10 2017 10:00


A toto si uz doriesil?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2015
Příspěvků: 47 | Témat: 12

18.10 2017 10:16


Jojo to byl uhnilej kabel od ventilu co odpouští a nechtělo to odpustit.Jen co sem kabel spájel tak bylo vše hned ok.Na ten kabel sem koukal a tam je vše tak jak ma bejt
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

19.10 2017 9:46


Potřeboval bych vyměnit 2x tlumiče zadní a nějaké drobnosti na allroadu 4B. Praha a okolí, urgentní !! Potřebuji ve ST / ČT příští týden (25 - 26.10 jet pryč). Kde by to bylo možné ?

Děkuji za rady
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6669 | Témat: 72

19.10 2017 11:24


4B? To je aky?
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

19.10 2017 12:27


No prostě 4BH, první generace allroada
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

19.10 2017 12:33


C5
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email