Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 711 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 708
Uživatelů: 3
Celkem: 711

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 3

09.01 2010 23:48


2.4 nebrat..kamos to mel v C4ce a zralo to neuveritelne. kolem 12L. moje B5 2.8Q zere neco pres 9
nahoru

sponzor





09.01 2010 23:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

10.01 2010 10:41


Chcel by som vidiet 2,4 v C4
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

10.01 2010 10:42


sealhunter:
Tak 12L je dost, ale to asi ani ten 2,0 nebude o nic lepší.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

10.01 2010 10:47


zepon:
2,4 je v C5 tak je to tady i popsaný, musíš to přečíst celí
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

10.01 2010 11:04


Předpokládám, že Zepon reagoval na toto:
sealhunter:
2.4 nebrat..kamos to mel v C4ce


Nicméně diskutujte a rozjímejte ... řeším zrovna něco podobného
A mám to omezenější v tom, že chci atmosféru, A6 Avant Quattro s automatem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.01 2010 11:10


Javim: ty nemas co riesit, A6 avant 2,8 quattro a automat. (2,8 z dovodu ze 2,4 je bieda najst s pohonom 4x4)ak sa trafi 3,0 tak ber aj tuto moznost
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

10.01 2010 13:44


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

To by asi neprošlo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 726 | Témat: 15

10.01 2010 17:20


radar354

a co taketo nieco by sa ti nepacilo? TDI + Q ideal
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





10.01 2010 17:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 3

10.01 2010 17:27


zepon:
Chcel by som vidiet 2,4 v C4

jo jasne, byla to C5 ... proste ta, co ma u limuziny kulatej zadek...este ze mame wikipedii.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

10.01 2010 17:32


disKoC4:
jj to je paráda zavolám ať mi pošle víc fotek.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 726 | Témat: 15

10.01 2010 17:38


radar354:
disKoC4:
jj to je paráda zavolám ať mi pošle víc fotek.


to som rad ze sa paci, ale poponahlaj sa aby som ta nepredbehol:))
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.01 2010 17:39


disKoC4: 120 000? neviem ci sa budu predbiehat ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

10.01 2010 17:43


SCORPION: Jak to myslíš, nerozumím tvé řeči
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.01 2010 17:46


radar354: aby sa slovaci trhali o auto muselo by byt za 60 000 SK a chceli by este zlavu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 726 | Témat: 15

10.01 2010 17:49


SCORPION:
disKoC4: 120 000? neviem ci sa budu predbiehat ...


myslim si ze vsetko zavisi od stavu, ak bude fajna tak tych 4000€ neni "zu viel" , podla mna lepsie ako si kupit C5 2,5 V6 s kilometrami ako na mesiac a späť za 5000€, to si clovek potom pri takej moze rovno objednat z audi sadu vacky-zdvihatka, ale je to uz lepsie sada nestoji 2000€ ale uz iba 1500€ D (nechcel som sa dotknut majitelov ropy V6)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

10.01 2010 18:35


disKoC4: Tak předbíhat se asi nebudou, teď mi došli fotky od majitele je trošku oklepaná, chtěl jsem je dát na googl picaso web ale nemůžu se tam přihlásit přitom znám heslo i jméno
nahoru

sponzor





10.01 2010 18:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

10.01 2010 20:39


radar354: držím pěsti s výběrem, kdybys náhodou koupil tu 103kW v benzínu, měl bych pak pár otázek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

10.01 2010 23:07


radar354: Jestli můžu radit být tebou šel bych do C4 2,8 Quattro a udělat na LPG. Vím že jsi chtěl do obsahu 2,5 ale tuším že kvůli pojistce a myslím, že se ti ten rozdíl mnohonásobně vrátí zpět v palivu. 2,8 je relativně nezničitelnej motor a quattra nikdy litovat nebudeš. Kdybych už neměl S6 šel bych přesně do takovýho modelu........
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2009
Příspěvků: 42 | Témat: 5

10.01 2010 23:27


Pojistka je relativní pojem,já platim na 2,7 biturbo ročně
4200,- KORUN,a není to podvod,jen člověk nesmí bejt osel a trochu Googlit....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

11.01 2010 6:41


maczaCZ: Jasně.
moucha: 2,8 je opravdu výběr kvůli pojistce, teď ani nevím jestli tady ty motory jsou k prodeji, vůbec jsem se na ně nedíval.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

11.01 2010 6:50


ja osobně bych šel do c5,benzínový motor kombi quattro.Mě se hrozně líbí C4 je už taková vykopávka,věřím,že některé jsou nesmrtelné,ale všechno to je o udržbě předchozího majitele.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.01 2010 6:58


od doby Romijna cenu za pojistku neřeším
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

12.01 2010 21:05


Tak už zase jezdím přes kaluže Audi A6 2,5Tdi Quattro
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

13.01 2010 10:14


radar354: gratulace
nahoru

sponzor





13.01 2010 10:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

13.01 2010 11:15


nechť slouží
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.10. 2009
Příspěvků: 42 | Témat: 5

13.01 2010 11:47


Safra Audi A6 2,5 Tdi Qattro - to s toho teda nejsem moudrej.
Pokud jsi koupil C4 TDI-tak gratulace,pokud je v pěkném stavu.Pokud je to C5 2,5 Tdi - tak upřímnou soustrast
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

13.01 2010 15:50


David73: C4
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 726 | Témat: 15

13.01 2010 15:56


radar354 ----> tak daj sem nejake fotos:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

13.01 2010 16:09


uz ?? tak super , pochlub se
ajak je to s tou levnou pojistkou myslite ze se na to da spolehnout kdyz jenejakej problem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

13.01 2010 16:25


TAVIC: jakou levnou? od romijna? uz ji mam na druhy auto
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email