Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 13 června 2024
Celkem je zde 348 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mmbm
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 7
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 19:51


Co byste řekli na toto? Je to 2,0 103kw má někdo zkušenosti s těmito motory?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Jedna v 1,8 s turbem to by se mi taky líbilo, ale nevím jak se má chovat motor, jestli to není málo na tu váhu auta
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Nebo 2,5 110kw ale tady mám strach kvůli poruchovosti motorů
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil radar354 dne 09.01 2010 21:56, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.01 2010 19:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 20:30


Vzhledem k tomu že jsem to měl ve špatné sekci, tak ještě jednou vencaa6: díky za přesun.

v pohodě, ještě jsem ti upravil název, jak navrhoval scorpion
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.01 2010 20:38


mas tam dve C5, jednu C4
dva kusy od benzinu, jednu od nafty
cena pohybliva

ake mas poziadavky na auto ?


PS: zmen nazov temy na nejaky konkretny (A6 neviem co chcem)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

09.01 2010 20:43


radar354: když si všimneš u toho posledního inzerátu 2.5DTI, tak tam píše výměna za oktávku nebo BMW, to bych měl podezření že ho auto nějak zlobí když to chce vyměnit za oktávku, kdyby bylo v cajku, tak si ho nechá a nepřesedne do nafouklý fábie.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 20:44


SCORPION:
V podstatě je mi to už skoro jedno, ale chtěl jsem spíš C4 do 100 000 ve 103kw do 2,5 obsahu v nějaké solidní výbavě.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.01 2010 20:46


radar354: to by som ti radsej poradil, C4 v lepsom stave a vybave nez C5 nejaku plecku....
A co C4 2,5 tdi ziadna vo vyhlade ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 20:46


deejayvenca:
To bylo první co mě taky napadlo, ale třeba chce něco slabšího pro ženu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.01 2010 20:53


na tvojom mieste by som kukol spominanu c4 nafta a ak mas rodinu tak avanta ale ani sedan nie je na zahodenie

pre predstavu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





09.01 2010 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.01 2010 20:59


alebo ak by nevadila vyssia spotreba tak potom nieco taketo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 21:01


SCORPION:
tak na tu už jsem se taky díval, docela se mi líbí, možná se tam pojedu podívat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.01 2010 21:02


radar354: na ktoru ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 21:08


SCORPION:
na tvojom mieste by som kukol spominanu c4 nafta a ak mas rodinu tak avanta ale ani sedan nie je na zahodenie

pre predstavu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

tady na tu, ale jen na netu, zkusím tam zítra brnknout
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 21:44


SCORPION:
Tak teď mi psal kámoš že do tá fialové jít nemám prý je zřejmně po bouračce, hraje barvama.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 21:57


Ještě jedna co vy na to, hlavně na ten motor 2,4
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil radar354 dne 10.01 2010 10:46, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

09.01 2010 21:59


radar354: To neni 2.4 TDI ale benzín, vcelku v pohodě motor co tak projíždim fóra.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 22:03


deejayvenca:
jeee já v tom už mám dobrej hokej nevíš kolik to papá.?
nahoru

sponzor





09.01 2010 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

09.01 2010 22:11


radar354:
Ještě jedna co vy na to, hlavně na ten motor 2,4 Tdi
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Chvíli počkej a najdeš nějakou hezkou C4. C5 si nekupuj. Koho tady znám, tak s tím má věčně nějaké problémy a díly už nestojí pár korun jako na C4. Jezdím dálky, ale raději jsem koupil starou C4 za cenu slušné C5. Novější nebo dražší v dnešní době neznamená lepší.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

09.01 2010 22:14


C5 aby byla v slusnem stavu bez nejakych vetsich investic, tak to bude cenova relace nekde od 150K vyse. Pekna C4 se bude tezko shanet,ale zase kdyz koupis dobry zaklad, tak pri nejakych investicich z ni udelas dobre a spolehlive auto.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

09.01 2010 22:16


radar354:
SCORPION:
Tak teď mi psal kámoš že do tá fialové jít nemám prý je zřejmně po bouračce, hraje barvama.


On ji viděl na živo? Já jen že z fotky to nepoznáš. A že by něajk hrála se mi nezdá
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 1

09.01 2010 22:17


tahle 2,4 bude papat okolo 10litrů, podobně jako 2,8, kde by jsi ovšem měl něco navíc.
Naposledy upravil mosaic dne 09.01 2010 22:20, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 22:18


vlasta: MGRR:
Chlapi dík já to vydím asi obdobně v pondělí se jedu mrknout tady na toto, je to dovoz z IT. pokud ani ta nevyjde, tak jedu do DE pro tu co mám zadanou jako první v diskusi.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 22:20


mosaic:
jj přesně tak už jsem to našel na netu průměr je 9,8l
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.01 2010 22:22


Pokud jde o C5, tak moc na výběr nemáš.

V naftě vynech V6 rovnou, 1.9 bude vždy bez quattra a je to slaboučké, 2.0 žádná sláva a risk.
V benzínu 1.8T slabá, 2.4, 2.8 dobré tak do 200tkm pak olejničky, 3.0 choulostivá na řízení spalování, ale celkem držák. 4.2 značka ideál, ale tam jsi provozně na třech C4 v naftě.

C5 jedině facelift, benzín V6 a pak záleží na kilometrech k danýmu motoru, nebo V8 a v q samosebou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 22:24


root:
C5 nechci
nahoru

sponzor





09.01 2010 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

09.01 2010 22:27


radar354:
vlasta: MGRR:
Chlapi dík já to vydím asi obdobně v pondělí se jedu mrknout tady na toto, je to dovoz z IT. pokud ani ta nevyjde, tak jedu do DE pro tu co mám zadanou jako první v diskusi.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jestli naftu nepotřebuješ tak jeď rozhodně pro tu 2,0i do DE.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 22:32


MGRR:
Nafta není rozhodující, ten 2,0 je dovezen do DE z IT a nevím jak ten motor šlape jak tahá tady těch motorů u nás moc nejezdí. A vrazil bych to do plynu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

09.01 2010 22:39


radar354:
MGRR:
Nafta není rozhodující, ten 2,0 je dovezen do DE z IT a nevím jak ten motor šlape jak tahá tady těch motorů u nás moc nejezdí. A vrazil bych to do plynu.


Každopádně vypadá hezky a Avant k tomu Plyn bych tam necpal. Jestli to bude jezdit do 10L benzínu, když připočteš náklady na LPG - než je projezdíš... Třeba mezi tím potkáš jiný, nedherný kus... C4 TDi, nebo C5 když o ni přemýšlíš.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.01 2010 22:42


MGRR: Najedu 25 - 30000 ročně tak ten plyn by byl za rok a půl zaplacen.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.01 2010 23:32


root:
C5 jedině facelift

vyhoda face a neface ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.01 2010 23:36


SCORPION:
Řešení přední nápravy, milý Watsone
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email