Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 5 prosince 2021
Celkem jsou zde 3 lidé (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olin99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 858
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 1
Celkem: 3

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4623 | Témat: 64

26.12 2009 13:00


Auto mi stale pada do nudzaku, jeden mechanik s ktorym so to dnes napajal na diagnostiku tvrdil, ze sa mu zda slaby podtlak na posilovaci brzd a aj po odpojeni hlavnej hadice od podtlakovej pumpy ze sa mu zda, ze to taha nejak malo. Mohlo by to mat vplyv.
Chyby na diagnostike su.
00575 Tlak v sacom potrubi - trvala
00519 G71* skrat na plus - prechodna
EGR* vizualne funguje ako ma, podtlak na turbe ma membranu ok, N75 som menil asi pred pol rokom, Turbo* som mal rozobrate a vycistene nedavno, hadicky tesnia, uz fakt neviem co s nim.
Moze byt vadne to cidlo tlaku v riadiacke? Je to BOSCH 0 273 003 210. Vedel by mi to pomoct niekto zohnat? Co si myslite o tej diagnoze s vakuovkou?
Vdaka
Naposledy upravil hemic dne 02.04 2010 20:26, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





26.12 2009 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

26.12 2009 19:53


Zkus vymenit cidlo tlaku v sani. Mer hodnoty co to vykazuje, je mozne ze je Turbo* k.o. Tohle je tak bezny motor, ze i podprumerny mechanik garazoveho typu s diagnostikou za 150 korun tohle da dohromady.
Naposledy upravil vlasta dne 27.12 2009 9:24, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4623 | Témat: 64

27.12 2009 3:37


Tak to mam asi velku smolu na mechanikov, skusali to spravit od garazovanych az po certifikovany servis vw group a nikto s tym nepohol. Ked sme to dnes merali, pri 3tis ot./min. na 3 a 4 prevodovom stupni ukazoval vag tlak 1900-2000 mbar. Este zajtra skontrolujem podtlakovy zasobnik a este raz vsetky podtlakove hadicky od vakuovej pumpu az k N75 a turbu. Cidlo skusim vymenit len co ho zozeniem a preletujem. Uz fakt neviem co s tym, a este teraz jak som prisiel domov som zistil ze mam uplne zhave lave zadne koleso, dufam ze to bude len primrznute lanko rucky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

08.01 2010 18:13


Ahoj, uz si vyriesil ten problem s vykonom? Popripade kde si zohnat to cidlo do RD? Mam rovnaky problem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4623 | Témat: 64

08.01 2010 18:17


zemer:
Ahoj, uz si vyriesil ten problem s vykonom? Popripade kde si zohnat to cidlo do RD? Mam rovnaky problem


Ahoj, este nevyriesil, pracuje sa na tom, spolu s flashmajsterom (thx)som zistoval ci sa da zohnat cidlo taku do RJ original Bosch 0 273 003 210, ale podla toho co sme zistili uz nie. Na nejakom fore som nasiel ze to menili za Motorolu MPX4250, tu som objednal, ale zatial neprisla, vysla s postovnym okolo 20Eur tak som si povedal ze aspon budem vediet na com som. Ked uz pisem, nemate niekto datasheet k tomu boschu, aby som to vedel spravne zapojit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

08.01 2010 19:39


Datasheet pre Bosch 0 273 003 210:
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4623 | Témat: 64

20.02 2010 22:35


Tak som sa konečne dostal k vymene cidla, snazil som sa to zdokumentovat, pridajte svoje skusenosti Pridavam obrazok, ako by to mohlo vyzerat, keby mal clovek sa s tym cas vyhrat

povodne bosch cidlo datasheet
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


nove motorola cidlo datasheet
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


navod na vymenu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil hemic dne 28.04 2015 12:21, celkově upraveno 3 krát. (56% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

20.02 2010 22:49


dobra prace
nahoru

sponzor





20.02 2010 22:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

20.02 2010 23:37


hemic:
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4623 | Témat: 64

22.02 2010 1:19


Tak to nepomohlo , nemate niekto schemu tej riadiacky?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4623 | Témat: 64

23.02 2010 7:58


Chcel by som poprosit, nemate niekto z Brna a okolia vahu vzduchu na odskusanie? Je to posledne co som este nevymenil a uz by som rad jazdil bez strachu, ze mi to niekde pri predbiehani vypne a ja sa kvoli tomu zabijem.
Vdaka

EDIT: Ja viem ze som idealista, ale nebol by ochotny niekto poskytnut RJ na vymenu? Motor AFN Cislo Riadiacky je 028 906 021 CE. Musia sediet aj tie pismena na konci alebo staci cislo?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4623 | Témat: 64

02.04 2010 20:24


Kuciiiii, tak som na to asi konecne kapol, ale to by asi nikto nevymyslel. Pravdepodobne niekto to Turbo* uz rozoberal pred mojim prvym zasahom, comu by zodpovedalo aj to, ze mi to do nudzaku padalo odkedy to auto mam a ze bol zaslepeny EGR* ventil. Velka vdaka patri Humlovi z dieselpowerfora, ktory ma upozornil, ze ten prstenec co nataca lopatky sa da namontovat do dvoch poloh, ze je divne, ze s odpojenym N75 dokaze Turbo* natlacit 2200mbar. Ked som Turbo* rozoberal a skladal predtym, poskladal som ho presne tak ako bolo, takze vycistenie nepomohlo. Dnes som ho opat rozobral, vycistil, dal tenke podlozky preistotu a prstenec nahodil korektnym sposobom (su dve moznosti, spravna je ta, ze lopatky sa dokazu viac uzavriet) a ono to jedeeeeeeeee . Este raz vdaka vsetkym a snad to mozno aj niekomu pomoze
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.04 2010 21:05


jo toho sem si vsiml u meho turba, kdyz jsem ho mel otevrene:) tak hlavne ze tak...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.6. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

06.06 2018 13:44


Ahoj všeci . Nevíte někdo jaký podtlak by měl být za vakuovou pumpou ? Mám A4 8E2 B6 .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 100 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email