Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 5 kvě 2024
Celkem je zde 290 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: havrilko
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 434
Online návštěvníků
Návštěvníků: 282
Uživatelů: 8
Celkem: 290

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: long life
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 5 | Témat: 2

17.04 2008 11:54


Na podzim jsem měnil olej v A6 v servisu Škoda. Dal jsem tam LL Castrol Edge a bylo mi řečeno, že byl opět nastaven interval LL. Nebyl, začal teď blikat servis, a to po ujetí 15T km. Mám vynulovat servis, vyměnit filtr a pokračovat dalších 15T km?
nahoru

sponzor





17.04 2008 11:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.04 2008 12:06


jeanny: Normálně bych šel do toho servisu a zjebal jak malé kluky. Ať to koukají pořádně nastavit.
V tvém připadě bych je teď požádal o zresetování počítadla a při příští výměně ať provedou přepnutí na long live režim.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 3

17.04 2008 16:06


já vždycky měnim olej (+filtr samozřejmě) po 10 tis. km (max 15)...

takže bych šel do tohoto servisu... a nechal si vyměnit olej

kor u audi 2,5 TDI*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

18.04 2008 12:00


Jakub:
já vždycky měnim olej (+filtr samozřejmě) po 10 tis. km (max 15)...

takže bych šel do tohoto servisu... a nechal si vyměnit olej

kor u audi 2,5 TDI*


Mluví o Longlife, ten se po 15 tis určitě nemění

Já na něj najedu tak 30-32 tis km ale je to tim že jezdim dost delší trasy. Ono jde o to, že jsi klidně mohl mít nastavenej dlouhej interval ale pokud budeš s autem pořád popojíždět po kilometrech, pořád startovat a tak, tak se možná z těch 35 tis km můžeš dostat na 15 tis protože si výměnu vyhodnocuje počítač. Když pojedeš v kuse 2000 km tak ti to ukáže nějakej údaj a když místo 2000 km v kuse najedeš 50km pak zase 50 atd, že budeš popojíždět po 20 km startovat a tak tak ti to ukážeže trěba údaj do výměny oleje - 50% toho co ti to ukazovalo předtim.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 5 | Témat: 2

30.05 2008 5:54


Ne, ne, popojíždění je málo, jezdím dálky a byl opravdu blbě nastavený interval. Normálně jsem to vynuloval, vyměnil filtr a jede se dál. Příště si na to dám pozor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.4. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 9

31.05 2008 0:20


zeptam se trochu offtopic:

kolik platite za LL servis (v Audi nebo jinde)? A kolik za vymenu pri beznem inspekcnim intervalu (nebo jak tomu audi rika - tj. beznych 10-15 tkm)?

Koupil jsem auto s LL a resim, zda v tom budu pokracovat nebo prejdu na inspekcni interval...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

31.05 2008 12:49


já osobně bych u LL nezůstal.V D už před časem z toho také začali přecházet na běžné oleje.LL se většinou po 20tis začne ztrácet..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

01.06 2008 22:22


Tak jako já bych hlavně zaprvé řešil tu nemsmírnou blbost a to je nalejt do 2.5 TDI* LL,pak koukají jééé proč mam vydřený vačky??Je to těžký no chlapci.
nahoru

sponzor





01.06 2008 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

01.06 2008 22:44


Satas:
Tak jako já bych hlavně zaprvé řešil tu nemsmírnou blbost a to je nalejt do 2.5 TDI* LL,pak koukají jééé proč mam vydřený vačky??Je to těžký no chlapci.
Tak on je to kvalitní olej,ale chce to měnit po 15ti tis.km
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

02.06 2008 15:26


Prostě ne!V životě nenecham ve 2.5 olej déle jak 10 tis.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.06 2008 20:11


Satas:
Prostě ne!V životě nenecham ve 2.5 olej déle jak 10 tis.



Aj keď budeš denne meniť olej tak vačky vydržia len tolko ako keby si menil ovedzme po 15 tisíc. Možno o 140 kilometrov viac a co regulace?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

10.06 2008 10:44


bartpt:
já osobně bych u LL nezůstal.V D už před časem z toho také začali přecházet na běžné oleje.LL se většinou po 20tis začne ztrácet..


Tak to by mě zajímalo kde se LL přestává používat spíš ho používá víc a víc automobilek a s tim že se začíná ztrácet je další kravina, možná dříve když se používal 0W30 ale asi před 2-3 rokama se přešlo na 5W30 kterej používá většina automobilek jako prvonáplň. Moje auto jezdí na LL 223 tis km, většinou tam olej byl na 33 tis a nikdy jsem nepoznal že by něco ubylo a to to kontroluju každej měsíc.

Asi nebylo dobrý lít do starých motorů (do 2002) LL a nebo spíš nebylo dobrý na to najet 50 tis

Už vidim jak všichni mění olej po 10 tis km Třeba můj kolega má auto necelý rok a teď byl na garančce 90 tis km, najede 10 tis km měsíčně, to by znamenala výměna každej měsíc, to by se z toho asi pos.al

90% firemních aut jezdí na LL.

Neznam nikoho kdo ještě používá klasiku olej, kromě lidí na AK a AC a lidí co maj auto za 30 tis a lejou olej za 100 Kč ale máte k tomu určitě nějakej důvod.

Až se spálim tak se na LL taky vykašlu, ale to do tý doby změnim auto
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.06 2008 16:12


Ono by to by chcelo asi seriozny rozbor oleja vypusteného po 30 tisícoch km z auta,aké má ešte vlastnosti a bolo by uplne jasno,čo sa tam deje .Inak sú to len dohady a nepotvrdené špekulácie.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 3

11.06 2008 9:39


tfbilly:


a zkusil jsi u oho LL po cca 10-15 tis km vytáhnout měrku, kápnout na prst a rozmatlat - jestli na otisku prstu zůstane bordel? - jako za stara?

Píšeš, že máš 220tis km na LL - tzn. vačky hydroštely měněny?

Jinak pěknou (teda spíš k pláči, ale je to dobře vidět) fotku vaček při používání LL zaslal uživatel Satas u tematu ,,Zatuhlá regulace turba"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

11.06 2008 18:33


Jakub:


a zkusil jsi u oho LL po cca 10-15 tis km vytáhnout měrku, kápnout na prst a rozmatlat - jestli na otisku prstu zůstane bordel? - jako za stara?

Píšeš, že máš 220tis km na LL - tzn. vačky hydroštely měněny?

Jinak pěknou (teda spíš k pláči, ale je to dobře vidět) fotku vaček při používání LL zaslal uživatel Satas u tematu ,,Zatuhlá regulace turba"


No to jsem nezkoušel, pro mě jsou to spíš pověry a problémy starších motorů i když podle mě na tom má největší podíl špatný servis než LL. Vačky a hydráhy pořád origo, mam u auta vyjetou komplet historii, každej šroubek prostě vše bylo dělaný v Audi v Německu a vačky a hydráky origo. Vačky jsou neporušený a hydráky jsem nekontroloval.

JJ Satas tam dal pěknou fotku ale kdo ví jak bylo to auto servisovaný, nečetl jsem to teda celý takže možná tam je napsáno že to tam někdo lil od začátku. Trochu jsem se o tom bavil s Humlem z Dieselpower a myslim si že on je dost uznávanej a rozumnej člověk, hlavně mi příjde objektivní a říkal že LL dávaj v servisech pořád i do allroadů a prej to neni problém ll oleje ale servisování.

Beru to tak že kdyby byl opravdu problém v oleji, tak ho tam už dávno nelejou a přitom se dává už všude jako prvonáplň...

Asi necham udělat nějakej stručnější rozbor oleje až ho vyleju a uvidíme, třeba se budu mlátit do palice že jsem to tam vůbel lil:-) ale ty oleje maj určitý normy a myslim si že jsou prověřený dostatečně.

Hlavně si všimni kdo má problémy s vačkama a LL? Starší auta většinou tak do r.v. 2000 což je 7-8 let starý auto a už se našlo taky pár lidí co měnili vačky a hydráky a používali jen krátký interval, vim že to tu už taky pár lidí zminovalo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

11.06 2008 20:11


Jakub:


a zkusil jsi u oho LL po cca 10-15 tis km vytáhnout měrku, kápnout na prst a rozmatlat - jestli na otisku prstu zůstane bordel? - jako za stara?

Píšeš, že máš 220tis km na LL - tzn. vačky hydroštely měněny?

Jinak pěknou (teda spíš k pláči, ale je to dobře vidět) fotku vaček při používání LL zaslal uživatel Satas u tematu ,,Zatuhlá regulace turba"



Tak takto dobre som sa dávno nepobavil,kvapnúť na prst....... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
nahoru

sponzor





11.06 2008 20:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.06 2008 20:27


Jasnyyyy kamoooo - to delame v servisu kazdej den - nakapem na prst a kdyz je to malo - nakapem si to do oka pak 12x zamrkame a kdyz se vicko nedre o oko tak je kvalita oukej:D:D:D
jinak jakube urcite jsi to myslel dobre, ale doba kdy M6A byl vrcholove nejlepsi olej je nastesti davno na smetisti dejin a dnesni oleje jsou trooosicku jine
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.06 2008 20:31


Použití Long Life olejů hlavně ve spojitosti s TDI* motory je nová technologie výroby vazelíny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.06 2008 20:33


mimochodem velice kvalitni vazeliny - lumpiq se satasem si ji tudle desne pochvalovali - ze prej to uz ani nepali jak je dobra
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.06 2008 20:35


vlasta: A je to rovnou i zabalené v takové pěkné, hliníkové plechovečce, co? Pak už jen špachtli a je připravena k použití.
Občasné kousky kovu nejsou na závadu výrobku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.06 2008 20:39


to je prej jen spestreni a dle tvrzeni znalcu urychluje T.D.A
Naposledy upravil vlasta dne 11.06 2008 21:03, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

11.06 2008 20:40


Ja som pred časom kúpil Ritmo D /z núdze bol som bez auta/

a zadrel som ho na dialnici a nebol tam LL ani TDI* ale vazelína zaručená,takže nielen 2,5 TDI* s LL ale aj predchádzajúci majitel môže byť kokot./pardon za výraz,ale nič prijatelnejšieho ma nenapadlo/
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.06 2008 20:42


Nejsme v kostele - kokot je ok ja bych nasel jeste prilehavejsi a jadrnejsi synonymum....fyjat v D je jeden z nejhorsich motoru co zname - jeste horsi jak opel nebo BMW TD-TDS
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

11.06 2008 20:48


Inak moje auto jazdilo na LL,ja dávam kratky interval motor je z vnútra prekvapivo čistý,má minimálne 200 tisíc kilometrov,myslím si že má tak o 50 tis. viac a všetko mám ešte origo,len čerpadlo sa robilo.

A ešte by som chcelnapísať, Dnes u nás na Slovensku v obci Valaská tankovali kamiony na súkromnej pumpe špinavú vodu !!!!!!!!!!!!

Takýchto tiež podnikatelov je určite vela aj v Čechách aj inde,takže nech žije robert Bosch a jeho VP 44 !
nahoru

sponzor





11.06 2008 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

11.06 2008 20:52


tak vy už jezdíte na špinavú vodu? pane jo, to máte dobrej náskok! a root se tady pachtí s nějakejma solárama mu to snad radši ani neříkejte
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.06 2008 20:55


U boschu be nejradeji na VP cerpadla zapomneli - u audi to neni az tak markantni ale u Oplu odesli vsechny co se namontovali - zas na druhou stranu jsme alespon meli co delat - z nemecka prisli nove ale nemeli nahranou jednotku v sobe - celkem prdel kdyz prislo prvni a nikdo nam to nerekl (bosch diesel centrum) strasne rad na ty doby vzpominam
Naposledy upravil vlasta dne 11.06 2008 21:06, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

11.06 2008 20:56


vlasta:
Nejsme v kostele - kokot je ok ja bych nasel jeste prilehavejsi a jadrnejsi synonymum....fyjat v D je jeden z nejhorsich motoru co zname - jeste horsi jak opel nebo BMW TD-TDS




Vlasta asi sa budeš čudovať,ale bolo to moje najlepšie auto,ak prehliadnem GO kluky.Dal som zaň 25 000,- v kufre bol rezervný motor aj s prevodovkou,ten som predal za 8000,mal som ho 4 roky ako záložný padák pred barákom,v zime mi ho štrajchli pluhom a dostal som od poisťovne 5000,no a do dnes slúži ako traktúrek na chate. Tak eštev raz povedz že je to zlé auto !


P.S. Inak je to horor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.06 2008 21:02


strejc mel kdysi fiat uno 1.3D - nic horsiho si nedovedes predstavit - v 3 lidech se to nerozjelo do kopce, z kopce se to nedalo zastavit - ale mohl u inzeratu klidne napsat: v zime nejete - jelikoz to startovalo jeste hur jak diesel od forda - resp to nestartovalo vubec - pokud bylo vic jak -15 nenastartovalo to ani po tom co to dostalo cuchnuto novin. starter vrtel s motorem jak o zivot a prd platny byl jsem fakt rad kdyz to prodal a prestal me s tim trapit
k ty spinavy vode - kamarad delal u pumpy - takova mala pumpicka typu venkov (vidiek)a tam ti cece aditivovali naftu paradnim zpusobem - na tank pridali 200-600L vyjeteho oleje .......
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

11.06 2008 21:36


vlasta:
strejc mel kdysi fiat uno 1.3D - nic horsiho si nedovedes predstavit - v 3 lidech se to nerozjelo do kopce, z kopce se to nedalo zastavit - ale mohl u inzeratu klidne napsat: v zime nejete - jelikoz to startovalo jeste hur jak diesel od forda - resp to nestartovalo vubec - pokud bylo vic jak -15 nenastartovalo to ani po tom co to dostalo cuchnuto novin. starter vrtel s motorem jak o zivot a prd platny byl jsem fakt rad kdyz to prodal a prestal me s tim trapit
k ty spinavy vode - kamarad delal u pumpy - takova mala pumpicka typu venkov (vidiek)a tam ti cece aditivovali naftu paradnim zpusobem - na tank pridali 200-600L vyjeteho oleje .......



Tak vyjetý olej je oproti vode požužláníčko..... kam sa na nás hrabete.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.06 2008 21:42


Vsak to taky bylo pred 10 lety - nechtej vedet cim aditivijou paliva dnes
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email