Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 577 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zigmund
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 446
Online návštěvníků
Návštěvníků: 577
Uživatelů: 0
Celkem: 577

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2011 14:09


B5terak: dyť neříkám, že ne... jen se ptám na rozdíl...
nahoru

sponzor





22.01 2011 14:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.01 2011 14:14


Lumpiq:
a u HID* nepotrebujes odstrikovace, naklapeni ci co? pokud vim, pravidla/vyhlaska plati stejna pro oem i HID* soustavy...mas divny pocty cedane...)

to je zbytecna debata...kupujete si auta, premiovou znacku audi, rvete penize do blbinek jako je Sline volant, masky, kdejakeho ladeni do sportovniho duchu, ale za svetla setrite...

dokazu to pochopit u auta za par desitek tisic, kdyz je to dobre udelane....ale ne u aut typu B6 atd., kde to je devalvace ceny/kvality vozidla ..

ale uz mlcim, svoje jsem rekl, nebudu se opakovat:))


Ale notak proč pak se hned vytáčíš???Samozřejmě že ano nejsem .Byla tady řeč o tom na kolik to předělání vyjde a to prostě těch 3O je pokud nemáš ostřiky a nakl. Neviděl jsem nikdy Audi s ostřikem naklápěním a Halogenem.Vždy jen s Xenonem!!!Takže o čem je vlastně debata???Ano Xenony a Bixenony se dají sehnat za 6000 na B6 ale s tím musíš mít i to ostatní a to platí i u HID* a proč tam dávat HIDSHIT když si raději něco připlatím a mám origo BiXenon*.Není to jenom o těch lampách Lumpiqu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

22.01 2011 14:19


Citace:
Ale notak proč pak se hned vytáčíš???Samozřejmě že ano nejsem .Byla tady řeč o tom na kolik to předělání vyjde a to prostě těch 3O je pokud nemáš ostřiky a nakl. Neviděl jsem nikdy Audi s ostřikem naklápěním a Halogenem.Vždy jen s Xenonem!!!Takže o čem je vlastně debata???Ano Xenony a Bixenony se dají sehnat za 6000 na B6 ale s tím musíš mít i to ostatní a to platí i u HID** a proč tam dávat HIDSHIT když si raději něco připlatím a mám origo BiXenon**.Není to jenom o těch lampách Lumpiqu


Mimochodem automatickou regulaci sklonu mají všechny novější auta, pokud vím...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

22.01 2011 14:53


v koncernu máš na mysli jaké auta ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

22.01 2011 15:44


Povídám z pohledu řidiče... Jestli se automatika pozná tak, že auto nastartuješ a světla zamrkají, tak to má většina aut od alfy až po VW
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.01 2011 15:56


B5terak:
Povídám z pohledu řidiče... Jestli se automatika pozná tak, že auto nastartuješ a světla zamrkají, tak to má většina aut od alfy až po VW


Co to meleš?Je to zase a zase jen za příplatek tzn.máš Xenon* máš naklápění aut. už to konečně pochopte ten kdo měl na autě HALOGENY tak má nastavení úhlu světel ručně!!!!!!!pokud jsi si připlatil za Xenon* nejsem si jistý protože jsem Xenon* nikdy neměl ale z příspěvků tak usuzuji tak potom ano měl by jsi mít u Bixenonů je ta kalibrace automaticky tzn. při otevření dveří se světla automaticky zkalibrují tzn.sklopí se a pak vyjedou do polohy správného úhlu dle zatížení
Naposledy upravil cedan dne 22.01 2011 15:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

22.01 2011 15:59


Auto u kterýho to vim na 100% - BMW 320d Face - měl jsem tam halogeny a vodorovný i svislý nastavení automatický
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.01 2011 16:02


B5terak:
Auto u kterýho to vim na 100% - BMW 320d Face - měl jsem tam halogeny a vodorovný i svislý nastavení automatický


Sorry,ale bavíme se o vozech Audi nevím teď jistě jestli nejsem na jiném fóru nebo klubu.Mě nezajímá co má BMW já mám Audi a jsem na Audiklubu.
Co se týče těch světel tak ať mě někdo opraví jestli nemám pravdu.
nahoru

sponzor





22.01 2011 16:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

22.01 2011 16:04


nejlépe někdo kdo má JEN halogeny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.01 2011 16:11


To Lumpiq:
Ještě ale musím podotknout to že se dají ty díly které jsi z vozu odstrojil dají prodat to je prostě fakt,ale i tak je to z ceny montáže Xenon* nebo BiXenon* asi 8000 pokud se Ti zadaří je takto prodat,je to taková injekce zpět-Toto jsem si neuvědomil při počítání ,ale pokud tedy se rozhodnou ty díly ponechat tak ta cena je prostě kolem těch 30 co jsem zpočítal odhadem.
Naposledy upravil cedan dne 22.01 2011 16:17, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.01 2011 16:14


B5terak:
nejlépe někdo kdo má JEN halogeny


klidně i ten co je nemá,ale vím že nemlátím slámu a vím o čem se bavím
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

22.01 2011 17:06


Lumpiqu, ta cena je přímo od Satase, zjišťoval jsem u něho, kolik to vyjde komplet, tak mě přešla docela chuť, zvlášť když vím, že to na ceně auta prostě nepřidá a jezdím s halogenama. Možná se k tomu nějak časem dostanu a dodělám je.
Případně se dá udělat ústupek a mít xenony a jenom naklápění (nebo i bez naklápění), ostřiky považuju za zbytečnost, ale cena je pořád dost strašná a člověk si na halogeny nakonec zvykne...

B5terak: Minimálně u B7 máš ruční nastavování sklonu, pokud nemáš xenony. U B8 to už může být jinak, ale moc bych tomu prostě nevěřil...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.01 2011 18:11


Mr. Death:
Lumpiqu, ta cena je přímo od Satase, zjišťoval jsem u něho, kolik to vyjde komplet, tak mě přešla docela chuť, zvlášť když vím, že to na ceně auta prostě nepřidá a jezdím s halogenama. Možná se k tomu nějak časem dostanu a dodělám je.
Případně se dá udělat ústupek a mít xenony a jenom naklápění (nebo i bez naklápění), ostřiky považuju za zbytečnost, ale cena je pořád dost strašná a člověk si na halogeny nakonec zvykne...

B5terak: Minimálně u B7 máš ruční nastavování sklonu, pokud nemáš xenony. U B8 to už může být jinak, ale moc bych tomu prostě nevěřil...


Tobě saťas odpověděl a já tu odpově´d ještě stále nedostal no ale teď už ji ani nepotřebuji.Tak to si mohu nechat dodělat i tady u nás pokud na to přijde uté B8 by to mělo být taky s ručním ovl.bez Xenonu

B5terak jezdil a jezdí přece jen ze Xenonama To nevíš?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

22.01 2011 18:26


Na audinách jo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.01 2011 18:27


to je preci jedno, zdali mate HID* nebo OEM Xenon*, oboje podle vyhlasky musi mit ostrikovace, oboje musi mit naklapeni a to je bohuzel na tom to cele...bavime se tu o HID*, u kterych todle nikdo neresi, tak jsem dal pro srovnani cenu OEM svetlometu za stejne situace (bez nutnosti porizeni naklonu/striku)....

cena ostriku a naklapeni je bohuzel na auto nejdrazssi a je na svedomi a rohodnuti kazdeho, zda si to tam da kompez, nebo se na naklapeni/ostrik vykasle...

Rozdil mezi HID* a OEM je ten, ze HID* sady resi jen zdroj/generator svetla, neresi uz optickou soustavu. Zatimco OEM xenonovy svetlomet je i opticka soustava s cockou/reflektrorem postavenym na Xenon*, krycim cirym sklem/plexisklem..A to je ten kamen urazu, lide si koupi HID* a domnivaji se, ze maji automaticky xenony, ale tomu tak neni. Pokud HID* date do halogenoveho svetla, ktere ma jiny typ cocky/svetelnou "pruchodnost", ma vypalenou parabolu od tepla halogenu a nedej boze i necire predni sklo jak potkavam nektere "ufo" experty zejmena z rad starsich vozidel, tak to dela vice skody jak uzitku. Protoze vysledkem neni cire na silnici rozptylene svetlo, ale bodove oslnujici.

Takze HID* ano, ale vcetne odborne montaze, mechanickeho uzpusobeni svetlometu na Xenon* + faktu, ze jde o kvalitni HID* (jejich kvalita dokaze byt rozdilna). U nekterych svetlometu se to nastesti nemusi delat, jsou na oba typy, napr B5 facelift. Ale i tam je dulezite, aby svetlomet nemel tepelne poskozenou parabolu, nezanesenou cocku od necistot, neb xenonove svetlo je daleko nachylnejsi na necistoty jak halogen, ale toho jste si urcite vsimli:)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

22.01 2011 18:40


v koncernu nevím o autě s halogeny co by mělo aut. nastavení sklonu světel
nahoru

sponzor





22.01 2011 18:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2011 19:05


Vaša:
v koncernu nevím o autě s halogeny co by mělo aut. nastavení sklonu světel

To máš pravdu jedině nějaké co zrovna překopává klubách na originál Xenon* ale ještě tam nenahodil Xenon* paraboly...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

22.01 2011 19:19


většinou je to že má Xenon* a pak teprve přijede na dodělání náklonu, obráceně jsem to ještě nedělal, ale možná .....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2011 19:23


Tak to dodělání náklonu bych opravdu rád viděl ale koukám že i to jde..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2011 19:25


[quote="B5terak"]
Citace:
Mimochodem automatickou regulaci sklonu mají všechny novější auta, pokud vím...


B5terak:
Povídám z pohledu řidiče... Jestli se automatika pozná tak, že auto nastartuješ a světla zamrkají, tak to má většina aut od alfy až po VW


B5terak:
Auto u kterýho to vim na 100% - BMW 320d Face - měl jsem tam halogeny a vodorovný i svislý nastavení automatický


hehe... nejdřív to víš, pak jen u většiny, a pak jen u jednoho typu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2011 19:28


Lumpiq:


Takze HID* ano, ale vcetne odborne montaze, mechanickeho uzpusobeni svetlometu na Xenon* + faktu, ze jde o kvalitni HID* (jejich kvalita dokaze byt rozdilna). U nekterych svetlometu se to nastesti nemusi delat, jsou na oba typy, napr B5 facelift. Ale i tam je dulezite, aby svetlomet nemel tepelne poskozenou parabolu, nezanesenou cocku od necistot, neb xenonove svetlo je daleko nachylnejsi na necistoty jak halogen, ale toho jste si urcite vsimli:)


mám B5 facelift, světla jsem čistil... takže zase až takové prase nejsem?

jinak když to někdo narve do světel, které nemají ani čiré sklo, tak to bych vraždil taky...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

22.01 2011 19:33


Jak náročná (i finačně) je ta dodělávka náklonu? To mně z celé té akce připadá jako nejhorší část...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.01 2011 19:33


vencaa6:


hehe... nejdřív to víš, pak jen u většiny, a pak jen u jednoho typu...




asi tak nšjak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

22.01 2011 19:37


já to jednou za půl roku setřu hadrem a je to čisté.
nahoru

sponzor





22.01 2011 19:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

22.01 2011 19:45


ceny jak u čeho jak jsou dostupné díly
např.
superb II - za 27t úplně komplet i s ostřiky a ASF* světly- nové díly
OII jde udělat se vším 17 použité díly
OI bez světel jde do 10t použité díly
superb I jsem bez světel dělal taky okolo 10t použité díly

u A4 je problém že xenony většinou nepodporuje centrální jednotka, která to prodraží, stejně jak nárazník nejde upravit pro ostřik jak třeba OI/OII
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

23.01 2011 11:12


vencaa6:


mám B5 facelift, světla jsem čistil... takže zase až takové prase nejsem?

jinak když to někdo narve do světel, které nemají ani čiré sklo, tak to bych vraždil taky...



prave o toto ide aj mne... Tiez mam B5 facelift svetla s cockou a tam to chcem dat... Podla mna tie svetla nemozu svietit s HID* tak zle a ani nemozu byt nejake nebezpecenstvo pre cestnu premavku ako original HID*... Samozrejme, ze sa tu nikto nebavi davat HID* do normalneho svetlometu, to robia iba dementi. Ale cocka facelift, nevidim problem z ohladu bezpecnosti. Ze nemam naklon??? A co ked, ved mozem nastavit rucne vysku a najlepsie info o tom ze neoslnujem, je ze nik neblika... Ved ani nemusi mat clovek HID* a kolko stretava chujov co svietia do neba s halogenom no nie??? Ze nemam ostrekovac??? No a co, ved dokazem zastat na benzinke, umyt svetlo a potom som ho aj poutierat servitkou, to robim aj terat lebo cez tie svetla ani teraz ani hovno nevidim, tak ich kazdu chvilu cistim... Tak nevidim ziadny problem.

Teda ked neratam legislativu a zelenych curakov na cestach a riziko, na nejakeho takeho natrafit. A co sa tyka ceny, investovat do svetiel na B5 take love je fakt sialenstvo.... Ale to je uz na inu debatu.

Na druhej strane nech mi fakt niekto povie co robit za normalny peniaz s tym aby to svietilo lepsie, ked tie facelift svetla svietia fakt na zabitie s halogenom ( Jedine HID*.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.01 2011 11:18


DEW: hele, mám nalepené krytky ostřikovačů jak fake, ale každý normální policajt nakoukne dovnitř a vidí ruční naklápění, tak je mu to hned jasné... tuhle jsem potkal hlídku, která si toho všimla a borec mi říká: pane řidiči, ty xenony by tam být neměli, že? říkám: no neměli no... a on, ok, jeďte... ale to jsem svítil 5000K už hodně po životnosti, takže to bylo modré a předvídatelné. teď tam mám 4300K.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.01 2011 12:23


prodavaji se takove krabicky, ktere se pripoji ke tri dratu (motorku man. naklapeni) a delaji to, ze po zapnuti zapalovani a svetel sjedou svetla dolu a pak nahoru a stred, jak to delaji regulacni jednotky origo xenonu...to kdyz ukazete policajtovi, mate klid...

ale ja vam to neporadil:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.01 2011 12:27


Lumpiq: cena?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.01 2011 13:13


ale on je trochu rozdíl když se nastaví světla krokovým motorkem (3s) a nebo obyč motorek sklonu kterej než sjede nahoru a dolů tak to trvá 30s
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email