Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 21 září 2018
Celkem je zde 15 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DonCapri
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 41 780
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 10
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 16:12


Ahoj všem...jsem celkem amatér tak prosím o radu...

Audi A3 Sportback r.v.2005. Motor: 1.9TDi 77kW (105 koní) @ 250 Nm (BKC).

Chipovat nebo ne?...

Popřípadě jak moc nachipovat a kde v ČR aby byla rozumná cena a maximální kvalita?

A ještě vysvětlit jaký je rozdíl mezi nachipováním u firem
(např.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
) oproti jsem slyšel nějaký originál chip a popřípadě kde se k němu člověk dostane?...


Díky!
nahoru

sponzor





10.12 2009 16:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7081 | Témat: 200

10.12 2009 16:14


ja bych sel spis do trysek od dieselpoweru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 204 | Témat: 15

10.12 2009 16:16


chceš spolehlivost?Nečipuj....Chceš výkon a o něco více udžby navíc?chipni ho
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

10.12 2009 16:19


Když budeš hledat tak najdeš co chceš
77kw se upravuji běžně na cca 100 kw.Firem co to dělá je mraky ale ne každy tomu rozumí tak na to pozor!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 16:19


Trysky od DIESELPOWERU?... Takže nechipovat ale vyměnit trysky?...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 16:21


Právě proto prosím o radu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

10.12 2009 16:24


Dívám se že jsi krajan Tady v regionu má dobré jméno TDIfun.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 303 | Témat: 8

10.12 2009 16:25


Pokud chip na naftu, tak myslim, ze
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je dobra volba. Osobni zkusenost vice nez vynikajici. Snad to potvrdi i dalsi.
nahoru

sponzor





10.12 2009 16:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7081 | Témat: 200

10.12 2009 16:25


JADLO:
Trysky od DIESELPOWERU?... Takže nechipovat ale vyměnit trysky?...


jj
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 16:31


A není jednodušší když se nechá pouze nachipovat motor a né měnit trysky? Popřípadě jaký je v tom prosím tě rozdíl?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 16:32


A nachipovat pomocí přeprogramování nebo výměny trysek?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

10.12 2009 16:40


Soft stačí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 16:46


SOFT = pouze přeprogramovat řídící jednotku?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 17:03


Co by jste mi doporučili?...
Chci zvednout z těch 77kW teda výkon na cca 100kW pouze za pomoci toho přeprogramování té řídící jednotky. Stačí to nebo myslíte , že se musí i měnit turbo, trysky atd?... Známej mi říkal, že když budu dodržovat jízdu s autem tak že pořádně šlapat na plyn budu až bude zahřáté a že po dojetí když jsem tomu dával trošku víc nechám auto na volnoběh cca 2 minutky vybublat než vypnu motor tak že se nijak životnost auta, motoru, turba atd..nijak nesníží oproti původnímu nenachipovanému. Hmm?[u][/u]
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1903 | Témat: 83

10.12 2009 17:28


JADLO: Na těch 100 kW by to mělo jít jen úpravou map v ŘJ - řečeno tuňáckou hantýrkou "jen chipem"... Záleží samozřejmě v jaké je motor kondici atd. Pokud se bavíme o dieselpoweru, tak v ceně je brzda před i po, takže máš jistotu, jak jsi na tom. Pokud by ses později rozhodl třeba pro lepší trysky apod., tak je dobré tomu zas přizpůsobit mapy v řj a dieselpower ti to v tom případě udělá zadarmo - za chip u nich prostě platíš jenom jednou, jedno kolikrát se upravuje.

A hlavně je to chip míru - žádný flashnutí řj stejnýma mapama jako každýmu autu s tímhle motorem. Proto to taky trvá klidně 4 hoďky...

A pokud je peněz dost, dají se z těchhle obyčejných motorů dostat docela zajímavé výkony. Mě třeba na 2.5 Tdi nabízel krom úpravy map ještě lepší trysky a turbo. Celkově by se šlo dostat na nějakých 250 koní... No jo, jenže je to úprava za 60 tis - holt každá sranda něco stojí...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

10.12 2009 17:30


Kratz: Přesně tak jak píšeš
nahoru

sponzor





10.12 2009 17:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 17:35


No jo..tak stačí jen přečipovat tu jednotku.. Nechci z toho AUDI S3... Chci jen zvýšit výkon na to předjíždění a někdy se vyblbnout.. Trošku ten výkon chybí...
Jenomže Dieselpower za chip chce 14.279 a TDIfun tady na moravě 8.500....
A teď babo raď.... Jestli bude provedení a kvalita stejná?...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7081 | Témat: 200

10.12 2009 17:58


JADLO:
No jo..tak stačí jen přečipovat tu jednotku.. Nechci z toho AUDI S3... Chci jen zvýšit výkon na to předjíždění a někdy se vyblbnout.. Trošku ten výkon chybí...
Jenomže Dieselpower za chip chce 14.279 a TDIfun tady na moravě 8.500....
A teď babo raď.... Jestli bude provedení a kvalita stejná?...


soude uz dle nazvu firem nebude proc sis teda kupoval tdi 77 kw, kdyz ti chybi vykon?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4938 | Témat: 202

10.12 2009 17:58


Pokud ti stačí těch 130 koníků tak do vstřiků nehrabej a buď rád že je motor OK.Dá se to vždycky dát do původního stavu protože auta s chipem se pak blbě prodávaj bez papíru a zapsání v techničáku.Pakli to auto máš na blbnutí dělej co je libo ale počítej že to bude za chvíli kasička,nová spojka se setrvákem 30litrů.Šel bych do dieselpoveru,sice zaplatíš víc ale budeš mít jistotu že máš co jsi chtěl.Za Reshu dám ruku do ohně že ti neudělá co nebudeš chtít a hlavně tě upozorní na rizika.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 18:18


Neříkám, že nejsem spokojenej... Motor je v klidu (1.9TDi PD 77kW) ale uvažoval jsem nad změnou auta a to jen kvůli tomu, že bych chtěl něco silnějšího. Ale jsem s autem moc spokojenej tak mě to je líto jej dávat pryč. Kamarád mi poradil chip tak právě uvažuji. Navíc se prej říká, že tento motor 1.9TDi PD (77kW) je prej nesmrtelnej, tak nevím...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 303 | Témat: 8

10.12 2009 18:30


A pokud na to nepotrebujes doklad, tak ti to samozrejme Reesha udela bez dph
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

10.12 2009 19:42


ja mam od juna Sportback 77kw, super motor, zatial som spokojný, je to živé so super spotrbou, ked je plne obsadene, tak chcelo by to nejaké koníky naviac..rozmyslam tiez nad nejakym chipom, niecom spolahlivé.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

10.12 2009 19:49


JADLO:
Neříkám, že nejsem spokojenej... Motor je v klidu (1.9TDi PD 77kW) ale uvažoval jsem nad změnou auta a to jen kvůli tomu, že bych chtěl něco silnějšího. Ale jsem s autem moc spokojenej tak mě to je líto jej dávat pryč. Kamarád mi poradil chip tak právě uvažuji. Navíc se prej říká, že tento motor 1.9TDi PD (77kW) je prej nesmrtelnej, tak nevím...


čo tam leješ? ja tam mam predpisany LongLife, mam tam Shell, zatial 7000km po výmene. Ludia sa na Skoda fóre stazu ze tento rwv Octavii 77kw, že žere olej, ale nic take som nepostrehol za 7000km, zaujimalo by ma hlavne kde je rozdiel, ked je osadeny v Octavii,Golfe a v Audi A3.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

10.12 2009 19:58


Doporučuji přejít na klasiku tzn. max.15000km nebo 1 rok.Mimochodem kolik najezdíš ročně km?
nahoru

sponzor





10.12 2009 19:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 20:14


TO crky:

Já mám auto od 06/2008 a jsem maximálně spokojenej. Dávám tam SHELL LONGLIFE a dolívám tam olej cca litr co 10.000km. Což si myslím je v klidu.

Přesně jak jinak píšeš. Spotřeba super, výkon taky... Akorát když v autě sedí více lidí než jen já tak bych tomu pár koníků přidal...

A proto uvažuji nad Chipem. Vzhledem k tomu, že jsem z Havířova asi zvítězí Bohumín a TDIfun, ale dostal jsem ověřenou a kvalitní nabídku a kontakt na člověka(nějaký Marek z Bohumína) který je vlastně v Bohumíne konkurencí TDIfun který mi to udělá levněji tak asi tak...
Naposledy upravil JADLO dne 10.12 2009 20:20, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

10.12 2009 20:18


valchaaa:
Doporučuji přejít na klasiku tzn. max.15000km nebo 1 rok.Mimochodem kolik najezdíš ročně km?


fúha, neviem kolko za rok, kedže situacia sa z roka na rok vie zmenit.
..ale odhadujem cca do 10 tis.km/rok.
Mám tam Shell Helix Ultra X 0W-30, rozmyslam ze by som tam lial ten LL, ale menil ho už po 15 tis.km ..hmm
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4938 | Témat: 202

10.12 2009 21:26


Jen se proboha vykašli na konkurenci a vem ověřený,těch nalejvačů už jsem zažil a ve finále to vyjde dráž a nedej bože aby ten pytel šáhnul do jinejch map, což se ne zřídka stává,pak ve finále můžeš zkurvit turba ,vstřiky a nebo propálit píst,tohle šetření se většinou nevyplatí,moch bych o tom dlouhosáhle vyprávět.Dělali mi chip u KERSCHERA a ve finále ho dělali na třikrát,občas jsem si připadal jak jezdící dýmovnice.Proto doporučuju Reshu kterej ti to rovnou odbrzdí a hned vidíš jestli je to v pořádku.Navíc za to ručí,už je tak daleko že si nemůže dovolit něco ojebat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

10.12 2009 21:43


ten Marek z Bohumína a konkurence TDI fun není to ten mladej klučina někdo tu dával odkaz na jeho "práci" to byla pěkná prasárna.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

10.12 2009 21:48


Nepleteš si to s Č Těšínem ???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4938 | Témat: 202

10.12 2009 21:55


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5 tdi 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2006 2009 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p 9 tdi a2 a3 a3 8p a4 a4 centrál a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b9 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight defekt demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ea113 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel ilm fahrer imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless kilometry klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfort komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nefunkční nejede nepravidelny chod neradi nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prevodovka problem pružiny pylový filtr párování klíče pípák přední náprava přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radenie radio ramena redukce regenarace regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro repráček rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skvrny smrad snímač teploty spaliny spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svazek svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v kabině v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor a4 b5 ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email