Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 27 kvě 2024
Celkem je zde 626 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 619
Uživatelů: 7
Celkem: 626

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.03 2010 0:35


tak to máš hezkou spotřebu já mam přes 8 ve dvou...
nahoru

sponzor





29.03 2010 0:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.03 2010 0:39


kay:
Ahoj vítej na klubu

Já bych to jen zrekapituloval, máš A6, jezdíš za 6.9 ... měl jsi oktávku co "fakt jela" a audi chceš načipovat, protože si myslíš, že to pomůže motoru a cheš nižší spotřebu

Mohl bych Tě někdy citovat? Dosta's mě do kolen ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.03 2010 0:57


pamatujes na toho strelce .. jak von si rikal .. 19-2000 ci tak nejak ... mel tu svestku 1.9tdi a delal z toho ekorallyewagen ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.03 2010 0:59


2Pix:
No pamatuju Já fakt nechci bejt hnidopich, ale ten parník má skorem dvě tuny. Proboha lidi, za kolik chcete aby to jezdilo, za pět naturalu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

29.03 2010 1:01


2Pix: Myslíš toho s velkýma kolama, delší převodovkou a brutálním ultraekočiptuningem? jak bude jezdit na 1200-1500 otáček skoro zadarmo a bude to hrozně levný, ekologický a motor bude vlastně rád?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.03 2010 1:01


to musi zrat vzduch a vyrabet naftu kterou si majitel jednou tejdne preleje z nadrze do kanystru a kdyz ji ma dost tak ji pojede prodat na benzinku ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

29.03 2010 1:07


2Pix: a hlavně motor se čipne tak že má pod 2000rpm krouťák 400NM, takže je to vlastně eště docela střela a s A6kou to hejbe jak s motokárou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

29.03 2010 9:38


proc si ty lidi kupujou A6 kdyz je to lina, zrava mrcha vlastne?
to je logika veci... shanim auto, pozaduju aby to byla raketa.. tak vezmu nejmin vykonej motor kterej se do toho modelu dava... a pak teprve zacnu resit proc to nejede... a vlastne jeste si pobrecim ze to moc zere i kdyz to zere na nejnizsi mozny urovni... a kdyz se nad tim zamyslim clovek ktery jede na spotrebu nemuze prece predvadet sviznou a agresivni jizdu... mozna by pomohlo nainstalovat power-hnatu a vymest pavuciny z vyfuku
nahoru

sponzor





29.03 2010 9:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.03 2010 15:35


2Pix:
pamatujes na toho strelce .. jak von si rikal .. 19-2000 ci tak nejak ... mel tu svestku 1.9tdi a delal z toho ekorallyewagen ...
ty vole tak ten pacient nemal chybu, skoda ze im v ustave zarazily net ...
Mohol na tom strelit tazke prachy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.3. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 1

30.03 2010 8:57


Zdravím. Možná jsem blázen, ale octavii jsem vyměnil, protože jsem chtěl pohodlnější auto a když jsem sedl za audi, tak bylo rozhodnuto Počítal jsem s vyšší spotřebou než u octavie a dokonce mě tvrdili, že se budu pohybovat někde kolem 8-9l/100 takže ze spotřebou u audi jsem naprosto spokojený. Jen jsem se tady dočetl, že silnější verze 132kW je úplně o něčem jiném, oproti slabší verzi 110kW. Jen si myslím, že načipováním 110kW na 132kW ulehčím motoru, ale nevím jak se k tomu postavý automatická převodovka a spojka. Nemám žádné zkušenosti s automatem a nevím jak to pracuje, abych neulehčil motoru, ale nepřitížil převodovce a spojce.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2010 9:49


kay: nevím čemu ulehčíš chipem, ale motoru také moc ne, musí zvládat vyšší tlaky, ale problém by to být neměl. horší to už bude s turbem, které bude muset víc foukat, spojka i převodovka budou muset přenášet vyšší krouťák, brzdy budou muset snášet větší zátěž, olej budeš muset dávat kvalitní a měnit častěji, pečlivěji dodržovat chlazení turba, nezatěžovat za studena, pravidelně měnit vzduchové filtry, atp. vše je třeba dodržet a dělat servis pečlivěji a dřiv, abys zvýšeným výkonem zbytečně nepoškodil auto.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.3. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 1

30.03 2010 11:15


Jsem zvyklý měnit olej po 10tis a vždy tam liju syntetický olej 5 W 40. Když jedu po dálnicích, tak jezdím max 140km/h a při dojezdu nechávám motor ještě chvíli klapat na volnoběh a ráno za studena jezdím asi 10 - 15km s max do 2000ot. Kdysi jsem to četl v novinách a tak se to snažím dodržovat Doufám, že je to zprávný postup. Měl jsem za to, že chip motoru ulehčí, že se nemusí potom tak vytáčet. Jestli má ale chip víc záporů jak kladů, tak bych to asi raději nechal být.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.03 2010 11:15


Pokud ale auta nachipuje a bude s nim jezdit na spotřebu tak to nemá prakticky význam si myslim.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2010 11:25


také si myslím že chipování auta kvůli spotřebě je kravina. má to podle mě jedinou a hlavní výhodu - vyšší výkon a pružnost, pohodlnější a bezpečnější předjíždění (když vynechám blbnutí a závodění). pokud jde o ulehčení motoru tak rozhodně nechipovat, pokud jezdíš klidnou dle předpisů a rozumně, 110kw ti i u a6 musí stačit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.3. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 1

30.03 2010 11:36


Tak trochu na spotřebu, ale tak trochu i pro bezpečnost. Kolikrát je potřeba sešlápnout plyn, třeba pro bezpečnější předjetí, nebo pro táhlé kopce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

30.03 2010 13:47


kay: čipem nikdy motoru neulehčíš a nižší otáčky neznamenají nižší zátěž, spíš naopak...

Jinak u automatu spojce určitě neublížíš, protože tam žádná neni (pokud to neni nějaký dsg, což se k tdičkům snad nedává...)

132kW verze je skutečně o něčem jiném, ale i spotřeba je tam vyšší... a hlavně má větší turbo a čerpadlo, což čipem nelze dohnat... je to fajn motor ale stavěný na vyšší zatížení, né na spotřebu, na spotřebu je stavěná 110kW verze a myslím že je stavěná dobře... Pokud s tím nehodláš nijak lítat a neuvažuješ o tom čistě kvůli tomu že to auto je líné, tak se na čip vyprdni, to se nemůže vyplatit...
nahoru

sponzor





30.03 2010 13:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.3. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 1

30.03 2010 18:44


OK. Děkuji za radu a názor. Potřeboval jsem se jen, možná ujistit a taky si poslechnout něčí názor. Jet to jede, tak to raději tedy nechám, tak jak to je. Ještě jednou všem mockrát děkuji za názory a ahoj
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

30.03 2010 20:59


kay: Každopádně vítej na klubu a uvidíme se na sraze ne? http://audiklub.cz/sraz-2010
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.3. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 1

30.03 2010 21:55


Jestli myslíš ten sraz 18-20.6 v Panistávka u Žirovnice, tak to nemůžu slíbit 100%. V tu dobu pracuji v Německu, ale možná mi to výjde na dovolenou, tak uvidíme. Nikdy jsem na něčem podobném nebyl a rád bych se tam dostal. No uvidíme. Tak zatím ahoj a třeba se tu ještě někde setkáme. Mám plno otázek ohledně audi, takže tu brouzdám a hledám různé zkušenosti a tipy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.11 2010 22:01


Nějaký nový postřehy s chipováním 2.5 TDI???
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

30.11 2010 0:08


deejayvenca: Muhehe, se bojíš že mi nebudeš stačit na sprintu co?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2010 0:23


já se právě nebojim protože vim že nebudu, takže sem na to už připravenej
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

10.01 2011 16:02


132kW verze je skutečně o něčem jiném, ale i spotřeba je tam vyšší... a hlavně má větší Turbo* a čerpadlo, což čipem nelze dohnat... je to fajn motor ale stavěný na vyšší zatížení, né na spotřebu, na spotřebu je stavěná 110kW verze a myslím že je stavěná dobře... Pokud s tím nehodláš nijak lítat a neuvažuješ o tom čistě kvůli tomu že to auto je líné, tak se na čip vyprdni, to se nemůže vyplatit...

No ja mám 110kw a išiel som aj v niekolkých 132kw ale ani jedna nešla tak ako ta moja 110 a bolo jedno či je to q alebo nieje iba tolko a cipnuta nieje
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.01 2011 16:14


teo: a kolko to papa taka 110 kw verzia co je robena na spotrebu ?
nahoru

sponzor





10.01 2011 16:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

19.01 2011 9:42


deejayvenca:
Nějaký nový postřehy s chipováním 2.5 TDI*???

Před 10-ti dny jsem k chipu přidal nový trysky Sprint 683 (od DP), a jezdí to brutálně.. Jedním z důvodů bylo, že origo starý trysky byly už zčásti ucpaný, a fungovaly např. jen 3 otvory z 5-ti při testování za zkoušečce..

Nevýhoda (subjektivní): teď je to opravdu dokonalej traktor ) - po zvukový stránce má lehce kovovej zvuk, o malinko se zvedla hlučnost.

SCORPION:
a kolko to papa taka 110 kw verzia co je robena na spotrebu ?

5.5L/100 km
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

19.01 2011 9:53


gwynn:
5.5L/100 km

hmm bud jazdis ako panenka alebo si daj nastavit palubak. Toto ti nezozeru ani kluci s 1,9 tdi
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

19.01 2011 10:11


tak tak za 5.5 jezdí lehekj passat 98 s 1.9tdi s 81kw, takže pochybuji že máš zázračný auto, také se kloním k tomu PP.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

19.01 2011 10:40


gwynn: Jo ? a objednával jsi je z dieselpower? a ty máš původně 110 nebo 132?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

19.01 2011 11:27


SCORPION:
hmm bud jazdis ako panenka alebo si daj nastavit palubak


lordmystic:
tak tak za 5.5 jezdí lehekj passat 98 s 1.9tdi s 81kw


Kucí jen se smějte ) Já palubák nemam, je to na základě měření nádrž-nádrž VS ujeté kilometry.. Na jednu nádrž ujedu 1200 km.... Takže to asi bude zázračné auto.
Teď důvody proč to žere málo: jezdím pouze dálky, téměř žádné město (max pár procent), okresky s lehkou nohou na 6-ku kolem 100-110 km/hod, očas kotel na předjetí.
Je to 6-kvalt manuál, bez quattra! a se sérií pneu 195/65 R15 nafoukanejch na 2.8.
A po chipu klesla spotřeba o 0.7litru /100km..

Tak, a teď si to znovu promyslete )
Jinak pro rejpaly: pokud někdo zaplatí naftu, vsadím se s kýmkoliv tady o částku jakou chce (a předvedu osobně při spolujízdě na sedadle řidiče, včetně dotankování na stejnym stojanu), že to prostě žere 5.5L/100km. Kdo nevěří, nahoďte rozumnou cifru a jedem se project kluci :n) Kapesný navíc se mi šikne..

deejayvenca:
Jo ? a objednával jsi je z dieselpower? a ty máš původně 110 nebo 132?

Jo jo, z DieselPower od Reeshy Frateli Bossio Sprint 683.
Nabízí je v ceníku a měli by mít lepší atomizaci paliva a tim o něco menší spotřebu a zároveň +7 až +10PS výkon.
Původně mám 110kW (AFB). Teď je tam o malinko víc )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

19.01 2011 11:32


PS: podle VÝROBCE! je oficiální spotřeba na dálky 5.4L/100 km. Po chipu se spotřeba ještě sníží..
That´s it )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email