Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 692 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mapekyma
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 447
Online návštěvníků
Návštěvníků: 684
Uživatelů: 8
Celkem: 692

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

17.01 2010 19:46


sanysek: eště se to dá brát jako mentální cvičení, masochismus nebo taky bránění plynulosti provozu
nahoru

sponzor





17.01 2010 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

17.01 2010 19:51


trubus: no shodneme se ze to je proste nesmysl... me by zajimalo co pak rikaj na emisich kdyz ten motor po dvou letech potka nejvyssi otacky )))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 11 | Témat: 1

18.01 2010 5:05


mám AFB v A6 (předohrab) asi dva měsíce.předtím jen bmw, ale jak jsem koupil, nemohli mně z z toho vyndat c´´,) na jeden zátah přímo z parkoviště kde sem předal hotovost rovnou regensburg, ingolstadt a nějaký vehementní popojíždění cca asi 1500km.pak sem jí dopřál výměnu všech tekutejch věcí a přesvědčila mně.teď si ale pomalu začínám uvědomovat že dostat se s AFB třeba pod 8 litrů je jako spatřit asiatku se čyřkama.
tím pádem díky za radu že strejdou chipem se dá třebas dostat o trochec dolů.
možná mi přišla na úvodu týhle spotřebodiskuze cena za chip trochu vysoká (mám nabídku od profíka za 6500(pájka,ne flash) i s dynou a kafem) , ale rozhodně mně to v instalaci dopingu utvrdilo.je to v nohou a údržbě.něco jinýho je až se zeptaj vačice, to tam hned rvu rovnou another engine )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

18.01 2010 5:36


Sanysek: to je pravda, víš, co řekl na emisích na 1,9 TDI PD 96kW, se kterým jezdí moje matka - předpisově.

Pán tam ani nedal sondu, řek, ať na to táta trochu šlápne na místě, jak viděl černej obláček, tak říká: Ven, projet to po rychlodráze na plnej kotel tam a zpět a pak se vrať. Po uposlechnutí jeho rady auto prošlo ZCELA bez problémů a S REZERVOU.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

18.01 2010 8:56


Aldic:
No nevim jestli muzes srovnat zatah 2.7bi a 2.5TDi.
Jasně že je 2.7BiTurbo o dost rychlejší, o tom žádná.. Jen poměr výkon/spotřeba hraje pro diesel, to je celý
RadekH:
tvrdit, že 2.5-ka žere 5.8l na sto se mi zdá trochu přitažené za vlasy

deejayvenca:
Taky nevěřim hodnotě 5,8, teď v zimě jezdim kolem 9
Tak nevěřte, jednoduchý.. Já tady nehodlam někoho přesvědčovat aby mi věřil. Sám vím nejlíp kolik mi to teď žere, a je to jen a jen moje plus, nemam důvod si něco přibarvovat. Když v ostatních topikách a i Friedman řiká že mu to žere 6.3L/100km, proč by to mě nemohlo žrát o půl litru míň s vyplym EGR, chipem, 15"kama kolama a klidnou jízdou okolo 100-120 km/hod??? Jinak jezdim hlavně dálky, město minimálně.. Jinak EGR je v káře jen z toho důvodu, aby snížilo emise NOx. Jinej důvod tohodle zařízení není. Je zaplý v otáčkách do 2300 rpm a na volnoběh, výfukový plyny se vrací zpátky do sání, aby se znovu spálili a tim snížili o něco emise. Deaktivací EGR se dá jen získat, a má to jednoznačně kladnej vliv na spotřebu.
trubus:
Nižší spotřeba je samozřejmě možná a v tomhle případě předpokládám že to spočívá pouze v tom, že se přidal výkon v nižších otáčkách

Samozřejmě že se přidal výkon i kroutící moment v nižších otáčkách, i v celym spektru otáček. Taky si myslim že to nachipovaný žere míň, protože to prostě má vyšší krouťák i výkon, proto autu stačí míň.
Jinak jezdit s timhle motorem na 1800-2000 otáček mi přijde naprosto normální, nevim proč by to mělo bejt špatný Jsou to optimální otáčky na V6 diesel. Jinak nebojte se že se do vysokých otáček občas nedostane
A ještě pro sichr jednou, proč to žere tak málo: je to manuál 6-kvalt, bez quattra!, na 15"kách kolech, 195/65 (tenhle rozměr tam 90% z vás nemá), nafoukaný na 2.5-2.8, s vyplym EGR, s rozumnym chipem co zvýšil krouťák v celym spektru, s jízdou hlavně dálky s lehkou nohou téměř s absencí města. Věřte nevěřte, je to tak A pude to ještě dolu, protože termostat je teď novej Wahler..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

18.01 2010 9:38


FIENDMAN:
Mám takovej pocit že kolega nemá duvod tady lhát!!! Navýc i já mám teď spotřebu 6,3!!!

Díky!
trubus:
kdybych se za volantem flákal, tak není problém 5 litrů v A4ce...

Tak 5 litrů v A4 2.5TDi není problém, ale 6 litrů v A6 2.5TDi už problém je? ) )
trubus:
eště se to dá brát jako mentální cvičení, masochismus nebo taky bránění plynulosti provozu

A připadá ti jezdit 100-120Km/hodinu po okreskách jako bránění plynulosti provozu??? Mě teda ne.. Tak možná jezdíš všude 200, tak ti to asi nepřijde
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

18.01 2010 11:04


gwynn: EGR sis zaslepoval sám? nebo už si tak koupil? jestli sám, tak poznal si nějakou změnu po zaslepení? jinak já ti věřim že se dá dostat pod 6 litrů. Taky se dostanu, když je dlouhá rovinka mírně z kopce ale je to praktickej nesmysl. já sem si 2.5 koupil kuli výkonu ne abych to dusil kolem 2tis otáček, to bych si koupil 1.9
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

18.01 2010 11:13


deejayvenca: presne tak...
nahoru

sponzor





18.01 2010 11:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

18.01 2010 11:53


deejayvenca:
EGR sis zaslepoval sám?

EGR mam vyplý softwarově při chipu u DieselPower, fyzickou záslepku nemam. Bylo to dělaný najednou - EGR off + chip. Spotřeba se snížila a je o dost lepší zátah, nedokážu ale posoudit co z toho je kvůli EGR, a co díky chipu. Kdyby se to udělalo zvlášť, poznatky by byly jasný..
Já to taky občas proženu (maximálku sem párkrát vyzkoušel 230 GPS), ale jinak jezdim napohodu, pustim si cédo a nikam nespěcham, vychutnávam si luxusně pohodovou jízdu, nepotřebuju si nic dokazovat tim že budu každýho předjíždět a lítat proklatě nízko
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

18.01 2010 16:15


gwynn: Nikdo neříká že se za 5.8 jezdit nedá, akorát říkáme že je to rouhání a sebemrskačství A na co jsem narážel já je, že nižší spotřeba nemůže bejt způsobená tim, že je tam někde ten vyšší krouťák... Vyšší krouťák se tam jaksi nevezme jen tak, musí tam zároveň přijít i víc nafty... S chipem se ti zkrátka posunula použitelnost motoru do nižších otáček, které jsou efektivnější (proč třeba kamiony jezdí na 1000-1500?) ale pochybuju že tenhle motor byl na nízké otáčky postaven, toť vše...

Jinak si nejsem jistej, že odpojení EGR je tak zásadní plus (teda zasírání sání je nesporný, o tom žádná...) http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009120602
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

18.01 2010 17:04


gwynn: deaktivaciou EGR ty ako uzivatel nezistis ziadny rozdiel, iba to ze sanie budes mat ciste, spotreba koli tomu nespadne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

18.01 2010 17:13


jako uživatel možná poznáš jinej smrad z vejfuku, trošku jinej zvuk (údajně) a teoreticky bude déle trvat než se zahřeje motor. nebo ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

19.01 2010 9:56


SCORPION:
deaktivaciou EGR ty ako uzivatel nezistis ziadny rozdiel, iba to ze sanie budes mat ciste, spotreba koli tomu nespadne

Ale spadne V průměru o 0.3L až 0.4L/100 km. A zátah se z nižších otáček zlepší. Viz desítky ohlasů a zkušeností na DieselPower foru:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

trubus:
S chipem se ti zkrátka posunula použitelnost motoru do nižších otáček, které jsou efektivnější

S tim určitě souhlasim..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

20.01 2010 9:22


gwynn:

Samozřejmě že se přidal výkon i kroutící moment v nižších otáčkách, i v celym spektru otáček. Taky si myslim že to nachipovaný žere míň, protože to prostě má vyšší krouťák i výkon, proto autu stačí míň.
Jinak jezdit s timhle motorem na 1800-2000 otáček mi přijde naprosto normální, nevim proč by to mělo bejt špatný Jsou to optimální otáčky na V6 diesel. Jinak nebojte se že se do vysokých otáček občas nedostane
A ještě pro sichr jednou, proč to žere tak málo: je to manuál 6-kvalt, bez quattra!, na 15"kách kolech, 195/65 (tenhle rozměr tam 90% z vás nemá), nafoukaný na 2.5-2.8, s vyplym EGR, s rozumnym chipem co zvýšil krouťák v celym spektru, s jízdou hlavně dálky s lehkou nohou téměř s absencí města. Věřte nevěřte, je to tak A pude to ještě dolu, protože termostat je teď novej Wahler..


Zdravim tě. Plně s tebou souhlasim o všem co píšeš. Mam A4 2,5tdi 114kw náhon na předek. Jezdím většinou 70%okresky 30%město. denně jezdím 40km tam a 40km zpět a spotřeba je kolem tich 6,5,když je silnej provoz kolem 6 a když na to šlápnu,tak těch 8 litrů. Stejně jak říkáš,není potřeba to zbytečně točit,V6 stačí bohatě 1800-2000 otáček,samozřejmě že se na to občas musí šlápnout. Teď mě čekají rozvody,projistotu repas turba a potom chip. chip bude ze 114kw/310Nm na 141kw/404Nm. je mi jedno,kolik má auto koní,ale ten krouťák je prostě potřeba zvednout,protože jinak je to auto odspoda líný. Až budu mít chip a nějaký poznatky,tak ti dam vědět
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

21.01 2010 9:19


toxs:
chip bude ze 114kw/310Nm na 141kw/404Nm

Tak dej bacha na maximální hodnotu točivýho momentu. Navýšení zhruba o 80 Nm je maximum, co bez následků unesou ostatní namáhané komponenty. Když se nárůst zvýší víc než 80Nm, existuje tu šance že ti časem začne prokluzovat spojka..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 13:36


gwynn:

Tak dej bacha na maximální hodnotu točivýho momentu. Navýšení zhruba o 80 Nm je maximum, co bez následků unesou ostatní namáhané komponenty. Když se nárůst zvýší víc než 80Nm, existuje tu šance že ti časem začne prokluzovat spojka..

Je to v poho,spojka drží,auto je příjemnější na řízení,spotřeba zůstala stejná,jsem spokojenej:)
nahoru

sponzor





26.02 2010 13:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

04.03 2010 12:55


toxs:


Zdravim tě. Plně s tebou souhlasim o všem co píšeš. Mam A4 2,5tdi 114kw náhon na předek. Jezdím většinou 70%okresky 30%město. denně jezdím 40km tam a 40km zpět a spotřeba je kolem tich 6,5,když je silnej provoz kolem 6 a když na to šlápnu,tak těch 8 litrů. Stejně jak říkáš,není potřeba to zbytečně točit,V6 stačí bohatě 1800-2000 otáček,samozřejmě že se na to občas musí šlápnout. Teď mě čekají rozvody,projistotu repas turba a potom chip. chip bude ze 114kw/310Nm na 141kw/404Nm. je mi jedno,kolik má auto koní,ale ten krouťák je prostě potřeba zvednout,protože jinak je to auto odspoda líný. Až budu mít chip a nějaký poznatky,tak ti dam vědět



Moc pěkné hodnoty a ten krouťák je mazec!!! Zajímalo by mě na jaké hodnoty by se dalo dostat se 120KW!!! ????? Ví někdo nebo má někdo zkušenosti?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

04.03 2010 14:02


FIENDMAN: u podobných výkonů a krouťáků u těchto dieselů, ale i u turbobenzínu počítej zhruba +90Nm navíc a obvykle se přidává +30hp výkonu navíc. vše se samozřejmě trochu liší dle konkrétního motoru, ale pro hrubou představu je to tak.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

08.03 2010 11:49


2.5 TDI V6 120kW -> 136kW/400Nm
Jde i víc, ale po úpravě ostatních komponentů
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

08.03 2010 16:58


FIENDMAN:



Moc pěkné hodnoty a ten krouťák je mazec!!! Zajímalo by mě na jaké hodnoty by se dalo dostat se 120KW!!! ????? Ví někdo nebo má někdo zkušenosti?


146kW 407Nm bez úpravy ostatních částí auta s tim,že projdeš emisema a nebude ti to ničit auto,samozřejmě to jde určitě po domluvě i víc,ale já bych do toho nešel. Popravdě abych řek pravdu,tak to příjemnější je,ale čekal jsem víc,když jsem viděl ty hodnoty.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

09.03 2010 13:40


toxs:


146kW 407Nm bez úpravy ostatních částí auta s tim,že projdeš emisema a nebude ti to ničit auto,samozřejmě to jde určitě po domluvě i víc,ale já bych do toho nešel. Popravdě abych řek pravdu,tak to příjemnější je,ale čekal jsem víc,když jsem viděl ty hodnoty.


A ty si to auto měl na brzdě?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 16 | Témat: 1

13.03 2010 23:03


Uprava 120kw TDI... Serie namerena 168koni a 370Nm uprava 211,6koni a 433Nm. Auto bez koure!!!
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

15.03 2010 20:12


Hmmmm mňam, mňam tak todle by jse mi libylo!!! A Kolik to mělo najeto TDIfune???? Ty koně stačej ale ten kroťák tak ještě dvacet navrh a stačilo by mě to bohatě teda na chvilku tak jak jsi mi říkal když jsi mi mněnil trysky za FB na agrku že to bude na chvili měls pravdu ale jsem moc spokojen!!! A teď mám už OOOO 120 a zase chci něco....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.3. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 1

19.03 2010 20:20


Zdravím kluci. Jsem tu nový a potřeboval bych asi poradit. Před 3 týdny jsem koupil audi A6 2.5TDi 110kW s typem motoru AFB. r.v.99. Vyměnil jsem to za octavii 1.9TDi 81kW, ale načipovanou na 97kW. Bylo to letadlo, ale v domění, že audi o 110kW bude mnohem víc, tak mě celkem zklamala. Přemýšlím tedy o načipování i audinky, ale mám automatickou převodovku a mám strach, že bude spojka trpět mnohem víc než umanuálu. Mám se opravdu čeho obávat a raději to nechat tak jak to je a nečipovat ji? Díky Martin
nahoru

sponzor





19.03 2010 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

19.03 2010 22:31


A6 je tazka, tak sa necuduj a kto vie ci ta 2.5 ide tak ako by mala, pokial je tiptron v poriadku, tak by mu nejake to rozumne zvysenie vykonu nemalo robit problem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

19.03 2010 23:46


pokud tam nema multitronik...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

19.03 2010 23:55


v 99 roku sa uz montoval?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

20.03 2010 0:48


to ja nevim, radsi jsem se zeptal... ale stejne A6 ma skoro dve tuny, to s zadnym 2,5TDi a automatem nebude raketa... 10 vterin na 100 to bude vzdycky... se 110kw mozna trochu vic...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

20.03 2010 5:10


sanysek: tak to potom dobre ze som isiel do manualu mam to o 1-2 menej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.3. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 1

20.03 2010 8:16


Když jsem ji kupoval, tak jsem si ji nechal prověřit ve Fromer a Jaromiš v Olomouci. Mám k tomu i servisní knížku evidovanou v Rakousku do 7.1.09 a já jsem první majitel v ČR. Ve fromer mi řekli, že o auto muselo být velmi dobře staráno a že jediná evidovaná bouračka, byla asi při couvání. Je tam měněný zadní nárazník. Prý i ujeté kilometry sedí, což je 193000km. Tah to má myslím dobrý, když budu brát v úvahu váhu auta, oproti octavii, ale myslím, že jen DOBRÝ. Čekal jsem víc, proto přemýšlím o načipování. Když jsem si nechal načipovat octavii ( v Teplicích ), tak mi opravdu klesla i spotřeba a věděl jsem, že když budu potřebovat předjet auto, tak bez problému a do kopců jsem nemusel tak šlapat na plyn. Jezdím s audi do práce, přes celou ČR ( 400km tam a za týden 400km zpět ) a pohodlí je fakt super. Nejsem žádný závodník a tak načipování si myslím hodně pomůže motoru, ale mám strach z té automatické převodovky. Přecejenom je to můj první automat a nedovedu si představit jak se bude stavět k většímu kroutícímu momentu. Zatím mi vychází spotřeba 6.9 l/100 s plným kufrem a 4 lidma v autě.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email