Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 798 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: IPK
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 890
Online návštěvníků
Návštěvníků: 794
Uživatelů: 4
Celkem: 798

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2010
Příspěvků: 277 | Témat: 5

04.12 2013 9:56


Kriznik: ..Ve světě se používají dvě definice koňské síly, a sice HP podle americké normy a PS podle evropské normy, přičemž evropský kůň je o trochu "silnější" než americký. Pokud někoho zajímají přesná čísla, 1 HP = 0,98632 PS....záleží kdo a jak to chce přepočítat, jsme v EU takže asi EU HORSE
sponzor





04.12 2013 9:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

04.12 2013 10:00


oka, jinými slovy naprosto neměřitelný rozdíl
AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2010
Příspěvků: 277 | Témat: 5

04.12 2013 10:11


Kriznik:
oka, jinými slovy naprosto neměřitelný rozdíl
... pro někoho důvod k vyvolání konfliktu
AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

04.12 2013 10:18


Kriznik:
oka, jinými slovy naprosto neměřitelný rozdíl

U Veyrona to dělá skoro 14koni... A mít 14 koní třeba ve fichtlu )) Chtěl bych tě vidět.
AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2010
Příspěvků: 277 | Témat: 5

04.12 2013 10:26


opět spory a debaty o ničem, vše jen o výpočtu, když přivezeš auto z USA do Evropy, jen přepočtem ti sílu nezíská, nebo snad ano ?
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

04.12 2013 16:23


The Second:
U Veyrona to dělá skoro 14koni... A mít 14 koní třeba ve fichtlu )) Chtěl bych tě vidět.

rozdíl ve výkonu tam není žádný, je to jen jinak počítaný metrický systém.


How do I convert PS to horsepower?

A manufacturer quotes the power of a vehicle at 250PS (Pferdestärke - German for horsepower, equal to metric horsepower and sometimes referred to as 'continental horsepower') converted to watts this would be 183874.7 (250 x 735.4988) and converted to horsepower (imperial) it would be 246.58 (183874.7 / 745.7).

To avoid all that hassle you could go straight from 250PS to 246.58hp just by dividing 250 by 1.01387 or by using the calculator above

Which is bigger, Horsepower DIN or Horsepower PS?

They are exactly the same, also known as metric horsepower.
Naposledy upravil lordmystic dne 04.12 2013 16:24, celkově upraveno 1 krát. (17% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2013
Příspěvků: 7 | Témat: 0

04.12 2013 16:23


Sory 132 kw ale mám tam chip a v tp mám 217 koní .Tak kolik to je kw ??? )
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

04.12 2013 20:19


Ty jsi vážně "trubka"! sorry ale abych nikoho neurazil tak cca 161....
sponzor





04.12 2013 20:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

04.12 2013 20:21


Pánové tak trochu mimo mísu... co takhle hybrid??? Jaká je cena kdo se tím zabývá atak....??
AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

04.12 2013 21:21


lordmystic:

rozdíl ve výkonu tam není žádný, je to jen jinak počítaný metrický systém.


How do I convert PS to horsepower?

A manufacturer quotes the power of a vehicle at 250PS (Pferdestärke - German for horsepower, equal to metric horsepower and sometimes referred to as 'continental horsepower') converted to watts this would be 183874.7 (250 x 735.4988) and converted to horsepower (imperial) it would be 246.58 (183874.7 / 745.7).

To avoid all that hassle you could go straight from 250PS to 246.58hp just by dividing 250 by 1.01387 or by using the calculator above

Which is bigger, Horsepower DIN or Horsepower PS?

They are exactly the same, also known as metric horsepower.


Někdo nepochopil vtip.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.12 2013 7:45


The Second:
Někdo nepochopil vtip.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

vtip byl pochopen o to se neboj, jen byl vystavěn na mylném základu o rozdílu koní.
AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

09.12 2013 12:18


lordmystic:

vtip byl pochopen o to se neboj, jen byl vystavěn na mylném základu o rozdílu koní.


Byl nepohopen. A to je axiom.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

27.11 2014 12:56


Já nevím, ale mě výkon 132Kw u 2,5 Tdi bohatě stačí. Auto zrychluje nádherně a vyprášit i silnější soupeře dokáže bez zaváhání, V MAX 230 km/h a když jí člověk dá podlahu, narve ho do sedačky pěkně. Podotýkám, že auto je naprostá serie, pouze s dokonalým servisem u kterého se nešetřilo a nehrabal se v tom nějakej Lojza z JZD. Jen tedy s tou spotřebou se udivuji jak tu všichni jezdí za 8, za 7,5 s 2,5TDi. Je to moje již třetí 2,5 TDi a ani s jednou jsem se NIKDY nedostal pod 10 litrů, průměr jezdím cca 11,4 dlouhodobý. Pravda, nijak se neomezuju a občas pospíchám. Jinak můj postřeh: pokud je 132KW AKE ve stavu, jede fakt krásně a žádnej čip nepotřebuje. Předchozí AKE byla napadena debilem, který ji dopřával jen to nejlevnější a hrabal se mu v tom kamarád z JZD a ta opravdu nejela, táhla až tak ve 2500 ot. a žrala jak vzteklá a uměla i zahulit (po měsíci šla z domu a dodnes dělá radost jednomu místnímu tunerovi, který je unešen z oblaků dýmu za kterej by se nemusela stydět ani TATRA 148 a z toho jak upravili svářečkou regulaci turba a že to má tak 300 koní).....

Podle mě je lepší investovat do celkovýho stavu motoru a člověk je pak překvapenej, jak to jede i bez čipu...
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

27.11 2014 13:25


earthquaker (Čt, 27.11, 2014 12:56) orig:
Auto zrychluje nádherně a vyprášit i silnější soupeře dokáže bez zaváhání

to ale není díky motoru ale díky řidiči nebo ten druhý nezávodí . jinak bys neměl šanci když by byl silnější ne?

earthquaker (Čt, 27.11, 2014 12:56) orig:
Je to moje již třetí 2,5 TDI* a ani s jednou jsem se NIKDY nedostal pod 10 litrů, průměr jezdím cca 11,4 dlouhodobý.

to je zajímavé zjištění, to jezdí má 2.0 TFSI úsporněji při stejném stylu jízdy

earthquaker (Čt, 27.11, 2014 12:56) orig:
Podle mě je lepší investovat do celkovýho stavu motoru a člověk je pak překvapenej, jak to jede i bez čipu...

myslím že by jsi byl hodně překvapenej jak to jede s čipem, ale očividně jsi zatím neměl příležitost si to vyzkoušet, jinak by tvé závěry byli jiné...
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

27.11 2014 13:56


No můžu potvrdit,že po chipu to docela lítá a znatelně oproti seriove 132kW AKE

A to mám to chiplý na 161kW ,ale pravdu máš v tom,že ta seriova AKE nejezdí špatně.Není to sice žádný závoďák,ale ani neurazí.Rozhodně jede lépe než 2.4 a ta moje i líp než 2.8
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

27.11 2014 18:35


Muzete prosim natocit nejaka videa se zrychlenim a pripadne k tomu i popsat nejake zkusenosti, jaka je u Vas spokojenost, jestli se nejak moc nezvysi spotreba no a pak taky jaka bude zivotnost motorua a dalsich veci..
Mam ted najeto 206 tis km a furt vaham, jestli do chiptuningu jit nebo ne..

Vim, ze jsou videa chipu na youtube, ale tam se vetsinou nedozvite, jestli nebylo na aute poladeno i neco vic..

Premyslim totiz na sve A4 2,5TDi BAU 132kW taky o chipu. Ne, ze by jela spatne nebo malo, ale cekam jsem od takoveho obsahu vic.. Myslel jsem zkratka, ze to bude vetsi trhac..
Ale to je taky mozna tim, ze je to moje prvni nafta a vzdycky jsem byl zvykly na benzinaky

Diky kdyztak za poznatky
sponzor





27.11 2014 18:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

27.11 2014 21:39


Hele a jak moc se to projevi na životnosti motoru?? Na spotřebu kašlu ono to i tak zere jak tank.Ale jestli to jede o tolik lépe, asi bych to taky zkusil.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

27.11 2014 22:49


AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

28.11 2014 7:51


earthquaker (Čt, 27.11, 2014 21:39) orig:
Hele a jak moc se to projevi na životnosti motoru?? Na spotřebu kašlu ono to i tak zere jak tank.Ale jestli to jede o tolik lépe, asi bych to taky zkusil.

bylo to na fóru psáno už hodněkrát, chip by se měl dávat do auta které má motor v perfektním stavu a to ty jsi, osobně bych si to nenechal udělat od nějakého franty nalejvače z JZD i když na tyto starší notoricky profláklé motory znám několik lidí co mají chip za pár korun a jsou spokojení. ale i přes to bych se tomu vyhnul, kvalitní chip je základ. no a v neposlední řadě se ti zvýší náklady na provoz vozu protože absolutní podmínkou je kvalitní olej a jeho častější výměna - nepsaným pravidlem každých 10 tisíc km. doporučená je kvalitní vzduchová vložka sání např. KN a nakonec mít rozum a ten vyšší výkon využívat s rozumem, ne jako já v sosnové . to se ti pak stane to co mě, že ti začnou rychleji odcházet čepy, brzdy a hlavně spojka a setrvák dostávají do těla. i z vlastní zkušenosti vím, že po chipu plno lidem začala klouzat spojka když jí měli už starší, protože se koná i velké navýšení krouťáku. to jen v kostce abys věděl co tě čeká
AK batole
AK batole


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 348 | Témat: 8

24.02 2015 20:09


chci se zeptat jak snížím spotřebu chipem a zvýším výkon? přece když chci aby auto víc jelo tak mu musim dávat víc vzduchu a paliva takže spíš vyšší spotřeba ne?
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

25.02 2015 7:50


Josam: zvýšíš účinnost motoru - fakticky turbo tlačí víc od nižších otáček, tím pádem lze jezdit na vyšší převodové stupně tam, kde jsi dřív jezdil na nižší - tím pracuje motor efektivněji s menší spotřebou.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

25.02 2015 9:42


No popravdě... Měl jsem načipováno už několik aut, a co se spotřeby týká, Tak u dvou se mi stalo, že palubák začal ukazovat spotřebu nižší, ale skutečná byla stejná. Takže jsem přes VAG udělat korekci spotřeby a bylo.. Teď naposled, co jsem nechával čipovat AUDI A4 AVF, tak ta spotřeba zůstala stejná i palubák ukazuje stejně. Každopádně pokud bydeš permanentně využívat max. výkon motoru, tak spotřeba bude o něco větší, protože tam prostě s více vzduchcem jde i více nafty.. Lidově řečeno z hovna bič neupleteš... Každopádně když čipovat, tak určitě u někoho osvědčeného dobrýma referencema. Tady v Plzni máme několik zaručenejch nalévačů výkonu a ta jejich práce byla v dost případech velká katastrofa... Výsledkem byli padlý turba po 3 dnech od čipu, věčné padání do nouzáku atd.. Pokud můžu já ze své 7 leté zkušenosti doporučit, tak vřele pražskou firmu Camp Performance. Všechny auta co nám dělali byli a jsou bez problémů a několik aut co jsem tam poslal právě po předchozím zásahů místních Lojzů z JZD dali do kupi a od té doby už přes 3 roky taky v pohodě..
Takže čipovat se není nutno bát když se to dělá s rozumem a nechá se to opravdovým odborníkům...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 246 | Témat: 12

25.02 2015 9:57


Kdo, co v Plzni?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

25.02 2015 10:44


counterct:

Nechci jmenovat konkrétně, ale jeden je poměrně známej plzeňskej nalejvač, další je jedna plzeňská firma a pak tu slýchám o dalších min 2-3 garážníkách... Dle referencí od svých známích (a mám jich celkem dost, vzhledem k tomu, že jsem prodejce autodílů) to většinou po čipu zde hulilo jak kamna, padalo do nouzáku při delším plným plynu a na dvou OI dokonce do 3 dnů padlo turbo. Krom toho většina těch auto je nalitá hrozně na spodku, má to masivní turboefekt a nahoře to nejede nic extra. A právě ten přehnanej spodek kurví co se dá.. spojku, převodovku, homoklouby... krom toho se s tím ani nejezdí příjemně, ale zato pocit brutálního zátahu tam je...
sponzor





25.02 2015 10:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

25.02 2015 10:46


Advik990 (St, 25.02, 2015 10:44) orig:
ale zato pocit brutálního zátahu tam je...

a vo tom to je - není nic lepšího než ochcávka co bere brutálně odcpodku

ps - já se směju, ale když jsem koupil A4 2.0TFSI tak jsem byl z jízdního projevu hodně rozpačitej - výkon a krouťák je tam i přes turbo naladělo hodně pozvolně. navíc přecházel jsem z Mondea 2.0TDCi které jsem měl po chipu 160hp a 422Nm a chip jsem uvítal hlavně kvůli výkonnostní špičce v nižší otáčkách. vždy jsem byl fanda turbomotorů, dnes už bych nic jiného než turbobenzín nechtěl
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

25.02 2015 11:19


Protoze mam A4 2,5Tdi 132kw BAU, najeto 208tis a premyslim o chipu.
Chtel bych poradit, kdo tyto motory umi spolehlive chipovat z Brna a okoli (ci na Morave)?
Zatim mi auto vubec nekouri, takze bych nerad, aby me nejak moc po chipu zacalo..
A taky bych se chtel zeptat, jestli staci jen chipnout a nebo je lepsi i investovat do dalsich veci- KN sani atd?
Nechci delat z hovna bic, takze necekam zadny brutalni vysledky..
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

25.02 2015 12:12


Když tady čtu co píše Advik, tak se divím že každý den nepotkám na cestě minimálně 4 Octavky s ojnicema rozvěšených po stromech, další 4 s prasklou hlavou a minimálně 5 s rozlítnutým turbem po špatným čipu.
To drake na moravě TDIfun
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

25.02 2015 12:14


Drake:

Co se týká toho KN, tak u turbo nafty je si myslím k ničemu. Měl jsem to kdysi ve Fiatu Stilo 3dv. 1.9 JTD 16V 103kW odladěný na brzdě na 122 kW a 366Nm a žádně změna se nekonala, krom toho že sání bylo o něco hlučnější. Ono jde hlavně asi o to, že diesel netočí takové točky jako benzín a tudíš ten průvan přes ten filtr také není tak velký. Krom toho turbo stejně natlačí do sání jen tolik, kolik má požadavek od ŘJ, takže maximálně by snáž překonávalo odpor filtru, díky lepší propustnosti KN, ale to je všechno. Naopak může zvniknout problém při čištění, když ho někdo v dobré víře přemaže olejem a ten ti pak zasere váhu vzduchu a celý sání... Krom toho papírák vyndáš, vymněníš rovnou za jinej a jezdíš dál. KN vyndáš, musíš vyprat, aspoň den nechat pozvolna uschnout a pak namazat a vrátit zpět, takže máš auto den mimo provoz...
Jestli chceš autu dopřát, kup mu kvalitní vzducháč (MANN, FRAM, BOSCH...) a KN neřeš.
Jinak KN filtr prodávam a mam na nich i celkem pěkný ceny, tak kdybys přece jen chtěl, tak ti můžu udělat nabídku, ale já bych to tam nedával... Ale třeba do motorek co jsou stříkačky jsou fajn U nich je mimochodem i díky vysokým cenám origo filtrů rychlá návratnost ceny KN...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

25.02 2015 12:35


váha: Diky, mrknu na ne

Advik990: Diky za poznatky, tak se na filtr vyprdnu, aspon bude o starost min


Jinak co ten kour? Doufam, ze pri normalnim chipu z tech 132kw na cca 155kw a 470Nm jak pisou to nebude nejak prehnane kourit?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

25.02 2015 13:17


Drake (25.02 2015 12:35) orig :
váha: Diky, mrknu na ne

Advik990: Diky za poznatky, tak se na filtr vyprdnu, aspon bude o starost min


Jinak co ten kour? Doufam, ze pri normalnim chipu z tech 132kw na cca 155kw a 470Nm jak pisou to nebude nejak prehnane kourit?

Pokud je vše OK a dobře odladěný SW tak kouř nebude
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email