Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 936 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 936
Uživatelů: 0
Celkem: 936

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

30.11 2009 9:03


Hoj přátelé, jelikož se rozmnožili dotazy ohledně chipu a žádosti o zkušenosti, přispěju taky trochu do mlýna.
Nechal jsem nachipovat oooo A6 2.5 TDi 110kW 6-kvalt manuál bez quattra, r.v.1998, motor AFB u Reeshy u Dieselpoweru.
Maj akci do konce listopadu za 7000,- Kč bez DPH, 8500,- Kč s DPH na všechny motory 2.5 TDi, což oproti normální ceně přes 12000 Kč byla slušná nabídka.
Mam nový turbo ze silnější 180 PS verze, takže mi o dost zvýšili i tlak turba.
Zároveň se elektronicky vypnul ventil EGR (ventil recirkulace výfukových plynů), který je původně otevřený na neutrál a i do 2000 otáček. Měl by se tím zlepšit tah v otáčkách právě do 2000 rpm a zároveň bude čistší sání.
Po chipu jsou hodnoty výkonu zhruba 185 PS & 380 Nm.
Hodnoty krouťáku jsou na maximu co unesou ostatní komponenty, kdyby se krouťák zvýšil víc, spojka by to časem odnesla a začla by prokluzovat.

Subjektivní hodnocení

Původně byl motor do 2000 otáček dost línej a vůbec netáhl, to víme všichni, profláklá věc. Zároveň se mu přes 4000 rpm moc nechtělo.
Po chipu: motor táhne silně už od 1500 otáček, nechá se hravě vytočit do 4500 rpm. Použitelné spektrum rozpětí otáček je nyní 3000.
Zátah se zlepšil skoro až neuvěřitelným způsobem, při plném plynu na dvojku a trojku to člověka docela zarazí do sedačky.

Zrychlení

Zrychlení z 0-100 km/hod se zlepšilo o 1 vteřinu. Předtím 10s, nyní 9s.

Maximálka

Nejvyšší rychlost se zvýšila o 13 km/hod. Původně 217 km/hod GPS, nyní 230 hod GPS (239 tacho)

Spotřeba

Hodně diskutovaná věc, jestli se spotřeba po chipu zvýší anebo sníží.
Obojí je pravda, v závislosti na stylu jízdy.
Když se na to šlape a motor vytáčí, spotřeba se zvedne o 1L /100 km.
Když se jezdí "normálně", s klidnější nohou a člověk nezávodí, spotřeba klesne o 0.5 - 0.7 litru na 100 km. Mě teď klesla o 0.5L, konkrétně z 6.3L na 5.8L kombinovaná počítáno na celou nádrž.(nemám palubního optimistu, tak měřím vzdy nádrž-nádrž VS ujeté kilometry) Ke konci jsem už na to víc šlapal. Jinak provedu další měření a tipuju že klesne o 0.7L na příští nádrži oproti hodnotě před chipem. Každopádně už teď je hodnota snížení spotřeby minimálně o 0.5L/100km zcela evidentní.
Ke stylu jízdy - jezdím 10% město, 50% okresky a 40% dálnice klidnym stylem, většinou furt na 6-ku 90 - 120 km/hod. Pneu 195/65 R15, tlak 2.5 každá. (nyní jsem zvýšil na 2.8 všechny tak uvidíme jestli bude změna)

Dojezd na nádrž do rosvícení ikony rezervy:

Před tím: 890 km
Po chipu: 965 km
- o 75 km víc

Citlivost na plyn

Hodně se zvýšila citlivost na pedál plynu, nyní se stačí dotýkat plynovýho pedálu tak ze 2 mm, naprosto lehce, a auto jede furt 90, 100 km/hod. (v tomhle je podle mě ta hlavní změna, proč klesne spotřeba nafty, nemusí se na to moc šlapat a auto prostě jede - před tím jsem musel šlapat na pedál plynu o dost víc, aby auto jelo stejně rychle)

Pružnost motoru

Co se mi líbí asi nejvíc, je zvýšená pružnosti motoru na všechny stupně, hlavně 4. a 5. - při předjíždění stačí přidupnout 5-ku a zrychlení je opravdu markantně lepší oproti stavu před chipem. Nevěřil bych že to bude takovej rozdíl.

Doporučení

Bylo mi doporučeno dávat si bacha na turbo - ve smyslu nechat zahřát motor před tím než mu naložim, a naopak nechat pořádně vychladnout po tom co dostal záhul. (to už se ale aplikovalo i před tim Chipem se zvýšily tlaky turba, tak je o malinko citlivější, kdyby někdo dojel po rychlý jízdě po dálnici a chtěl to hned chcípnout, ale to snad nikdo nedělá.

Návratnost

Pokud někdo neni vyloženej závodník, dá se mluvit o určitý návratnosti za chip. Pokud bereme průměrnou cenu nafty kolem 27,50 Kč/litr, snížení spotřeby o 0.5 - 0.6L/100km, návratnost ceny za chip je kolem 47 000 ujetých kilometrů, což je v mém případě 1 rok a 2 měsíce.Ale to je jen takovej vedlejší efekt

Snad to pár lidem aspoň trochu usnadní rozhodování, pokud na chipem uvažujou.
Kdyby chtěl někdo další doplňující info, stačí říct.. Gwynn
nahoru

sponzor





30.11 2009 9:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.11 2009 9:06


vrtat sa v 2,5 tdi
Nie dakujem, na chip ma svoj nazor ale do 2,5 by som ho nikdy nedal, hlavne keby som si to auto chcel nechat

ale diq za postrehy, mozno druhy budu mat iny nazor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2009 9:11


Hezkej rozsáhlej popis. Návratnost, to je dobrý, to mě nenapadlo, dalš "důvod" proč si nechat auto nachipovat Já nad tim přemejšlim furt, ale dycky přijdou jiný výdaje.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2009 9:12


SCORPI: Vážně myslíš, že při nachipování a dobrým zacházení s motorem se zkrátí životnost?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.11 2009 9:18


deejayvenca: ved prave, polovica majitelov s tym motorom dobre nezachadza ani bez chipu potom tam mrdnu chip a potom sa stazuju ze je to najhorsi motor na svete, niektory nemusia davat ani chip a ten motor rozdrbu ako sa da.

Mne staci aj zaklad, keby som chcel trhaca tak kupim 2,7 bi alebo 3,0 benal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2009 9:28


TDI je zas takovej dobrej kompromis výkon / spotřeba.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

30.11 2009 9:39


SCORPION:
Mne staci aj zaklad, keby som chcel trhaca tak kupim 2,7 bi alebo 3,0 benal

No myslim že benal 3.0 v quattru a TT nepojede líp jak chiplá 132kW 2.5 TDi.. Bude tam mizivej rozdíl, takže "trhač asfaltu" oproti ropě z toho asi nebude
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

30.11 2009 9:44


deejayvenca:
TDI je zas takovej dobrej kompromis výkon / spotřeba.

Přesně tak Až někdo pořádně šlápne na krk 2.7 biturbo, pojede za 20 litrů na 100 km. Oproti 8-mi litrum u TDi je to trochu jine. Poměr výkon / spotřeba hraje pro ropu. (nejedná se ale o flame benál VS nafta, ať si každej jezdí v čem chce). Tohle bylo o zkušenosti s chipem
nahoru

sponzor





30.11 2009 9:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2009 22:10


Taky si myslim že 3.0 neni žádnej sporťák, stačí se podívat na výsledky z okruhu na ventilakci 2009
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

13.01 2010 19:41


Tak jak Gwynne?? JAk pokračujou tvé poznatky???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

14.01 2010 12:49


FIENDMAN:
Tak jak Gwynne?? JAk pokračujou tvé poznatky???

Další poznatky jsou zatím "zmražené"
Druhou nádrž už sem nestačil vyjezdit - jelikož mi jeden sebevrah nedal přednost, a audina je nabořená. Ale teď v neděli už bude hotová, tak začne testovací fáze č.2 - v zimě, a s vyměněnym termostatem - těch 5,8L/100 km bylo permanentně se studenym motorem 55-65 stupňů. Tak teď očekávám další "vylepšení" skóre
Jinak si asi dovedete představit ty hlášky typu - "Hele, von si to nechal načipovat pomalu na 200 koní a hned to rozstřelil" Už se těžce klepu na to, až otočim v neděli klíčkem a pojedu, to zas bude jízda. Tak o druhém kole zimního testování brzo detailně poreferuju!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.01 2010 22:45


gwynn: to uz je druhy krat buchnute ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

15.01 2010 7:23


SCORPION:
to uz je druhy krat buchnute ?

Ne ne, to je furt to první, od tý doby jsem nejezdil, protože jsem čekal na vyjádření pojišťovny a bengů. Sem měsíc a půl bez auta. Konečně bude opravený
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

15.01 2010 9:44


gwynn: uz som sa zlakol

dost dlho bez auta, ja by som uz mal abstak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

15.01 2010 9:58


Mě by asi jeblo!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2010
Příspěvků: 102 | Témat: 3

15.01 2010 10:18


gwynn:

Přesně tak Až někdo pořádně šlápne na krk 2.7 biturbo, pojede za 20 litrů na 100 km. Oproti 8-mi litrum u TDi je to trochu jine. Poměr výkon / spotřeba hraje pro ropu. (nejedná se ale o flame benál VS nafta, ať si každej jezdí v čem chce). Tohle bylo o zkušenosti s chipem


No nevim jestli muzes srovnat zatah 2.7bi a 2.5TDi.Najezdil jsem celkem hodne KM v 2.7bi a pak jel v 2.5TDi, kdyz pominu spotrebu tak diesel me neohromil v nicem.Zavodak to neni, ale kdyz pojedes s biturbem 2.7 po dalnici tak nejake uprdene tdicko nema sanci
nahoru

sponzor





15.01 2010 10:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

15.01 2010 10:56


Aldic: o tom som pisal aj ja, sice to zere ale jede ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

15.01 2010 12:45


Jestli chip ano nebo ne, nechám na káždém zvlášť, ale tvrdit, že 2.5-ka žere 5.8l na sto se mi zdá trochu přitažené za vlasy. Mám 1.9 tdi quattro, ale na tuhle hodnotu jsem se dostal pouze při delší jízdě mimo město.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

15.01 2010 15:33


Taky nevěřim hodnotě 5,8, teď v zimě jezdim kolem 9
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

16.01 2010 11:30


Mám takovej pocit že kolega nemá duvod tady lhát!!! Navýc i já mám teď spotřebu 6,3!!! Ale ješ to vyčteno s palubáku ještě se nenašly peníze na plnou nádrž....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

16.01 2010 15:27


RadekH: Nevím proč by motor s větším objemem měl žrát víc... já mám pravda spotřebu trochu víc než 6 litrů, ale jak rád říkám, musím se hodně snažit, kdybych se za volantem flákal, tak není problém 5 litrů v A4ce... (atest dělal brácha když se v 5ti lidech s plným kufrem vrátil svižnou jízdou z chorvatska za 6...)

gwynn: Trochu mě baví představa že motor míň žere protože se nemusí tolik šlapat do pedálu Vzhledem k tomu že údaj o polože pedálu je jenom informace pro řídící jednotku, která je prostě po chipu vyhodnocena jinak...

Nižší spotřeba je samozřejmě možná a v tomhle případě předpokládám že to spočívá pouze v tom, že se přidal výkon v nižších otáčkách, kde je spotřeba obecně příznivější... Problém je ovšem v tom že ten výkon "vocpod" byl z výroby nižší z nějakého důvodu, určitě nelze spoléhat na chytrácké řeči že v audi to neuměj naladit zeptej se vlasty v jakých otáčkách držet motor aby tě měla ráda klikovka Dle mého názoru jsi zkrátka za relativně malý obnos peněz obětoval část životnosti motoru a možná se ti to na spotřebě vrátí eště dřív než to odrovnáš...

Vyšší výkon je samozřejmě příjemná věc a to že na mém AFB byl chiptuning kdysi spáchán beru jako pozitivní věc, ale rozhodně nelze brát chiptuning jako úsporné nebo ekonomické opatření, to je imho mimo mísu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

16.01 2010 15:33


deejayvenca: Rodičové mají 132kW verzi v allroadu a zdá se mi taková rozežranější než AFB v A4... Jednak je to váhou allroada ale asi i celkovým naladěním motoru spíš na pružnost a výkon než na spotřebu... Na druhou stranu jezdí se s tím podstatně příjemněji, reakce motoru jsou podstatně přirozenější a rychlejší, což je podle mě dostatečný argument pro mírně vyšší spotřebu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

16.01 2010 15:44


...mám AKE čiplé na 160KW-spotřeba cca 10,8 a nečipoval jsem to aby se mi spotřeba snížila,ale aby to jelo a kdo to čipuje skrz spotřebu,má si koupit HTP a předělat na plyn
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

16.01 2010 15:47


trupsy9: Jo, to už může docela jet...

A stejně si jednou koupim 4.2V8... a projistotu pak přestanu evidovat spotřebu na AK
nahoru

sponzor





16.01 2010 15:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

16.01 2010 15:52


taky neřeším spotřebu,ale kvůli představě si to tady píšu v garáži vím, když třeba teď na sněhu někdy ulítnu,tak to jde i přes 20
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.01 2010 22:52


trupsy9: tak dlhodobo tam nemozes mat spotrebu 20 aj keby si lietal kratke medzistatne lety
ak ano vymen hadicu od nadrze k filtru
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

16.01 2010 23:10


SCORPION: dlhodobou néé,ale kolikrát se mi stane,že na půl nádrže najedu jen 200km-jak tam na tiptroniku dám S-nebo řadím manuálně,vypnu ESP a držím to,tak to chláme ako smadná ťava
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

17.01 2010 0:41


SCORPION: na trupsym je vidět, že má palubní počítadlo, na celou nádrž má místo devíti deset ale okamžitá spotřeba lítá ke hvězdám
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

17.01 2010 12:45


nééé-misto 9 tam pak mám 12-mrkni v garáži
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

17.01 2010 16:56


ja to nechapu, jezdim za deset... jezdit s tim za 6 mi prijde jako rouhani ne?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email