Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 29 dubna 2025
Celkem je zde 186 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zukov05606
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 162
Online návštěvníků
Návštěvníků: 182
Uživatelů: 4
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2009
Příspěvků: 74 | Témat: 23

29.11 2009 23:54


ahojte,idem menit olej a chcel by som poradit aky olej je podla vas ten najlepsi do tohto typu motora.predtym som tam mal castrol edge 5w-30 a predtym castrol slx 5w-30.mam najazdenych asi 180000.
nahoru

sponzor





29.11 2009 23:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

30.11 2009 6:17


5w - 30 jsem daval do rs6, 2,7bituro, ted 4,2 s6 plus a max spokojenost...
mas dobre namazany, nemenit...

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

30.11 2009 19:46


pri tehle kilometrech bych tam hned dal 5W-40 a menil po 10tis km. ja davam do vsech aut po deseti tis. castrol magnatec diesel, pohoda klidek !
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

30.11 2009 19:50


Opravte mě, jestli se mýlím, ale 3.0 TDI* snad není taková trága na vačky. Tam snad stačí výměna po 15 tis....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

30.11 2009 20:05


To je úplne jedno, 5W 40 v 3.0 TDI* sa može menit po 15 Tis, poprípade ak je tam Loglife tak max po 20 až 25 tis. Čo sa týka vačiek poznám 2.5 TDI* (AKE)čo jazdilo iba na LL výmeny po 25 až 30 tis a auto má najazdených 250 tis a vačky sú ako nové. Zodieranie vačiek je dané hlavne stavom hydraulických zdvihadiel (pretože ked sú zlé a nedokážu vymedzit celkovú volu medzi koníkom, resp.vačkou, tak pri daných otáčkach vačka v podstate naráža do koníka, lebo je tam vola).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

30.11 2009 20:11


Tam jsou rolny, melo by to vydrzet mnohem vic nez klasicke vahadla bez rolen. S tim 5w-30 souhlasim, ale co me zarazi je ta tabulka s prubehem viskozity, to je tak mozna u benzinu, ale urcite ne u dieslu, kde se olej masivne zanasi sazema a cerna mnohem rychleji nez u benzinu a tudiz viskozita stoupa s kilometrama, i kdyz nejsem odbornik pres hydrodynamiku, ale stary olej s dieslu je urcite hustejsi nez novy, to mam odzkouseno, uz jsem s tim laboroval. A 180000 km na tenhle motor neni nic pokud byl menen jak se ma, myslim tim spodek motoru. Autodata taky doporucuji 5w-30 nebo 5w-40. Ja bych ale menil po max 15 tis.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

30.11 2009 20:20


Jasné že sú tam rolny(kladky) . My na Octavii 2.0 TDI* 103 KW sme menili olej Long Life po 25 tis a auto malo nabehaných cca 290 tis ked sa predávalo a jazdí bez poruch do dnes Ja som mal možnost byt na jednej prednáške od (shell) a pri vyjadrení sa k 5w 30 LL, hovorili že v naftovom motore sa sice olej špiní viacej (sadze atd) ale vzhladom na to že nafta sama o sebe je mastná a čAST* sa dostava do oleja, tak v dieselovom aute v porovnaní z benzínom má olej po vypustení daleko lepšie vlastnosti ako po vypustený z benzinového
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

30.11 2009 20:25


Takže: 5W 30 normal a menit po 15 tis
alebo: 5W 30 LL a menit po 20 tis (25) podla štýlu jazdenia
Alebo 5W 40 a menit po 15 Tis
nahoru

sponzor





30.11 2009 20:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

30.11 2009 20:38


S tim souhlasim, nafta je mnohem mene agresivni k oleji nez benzin a to ze maze je zbytecne rikat, stoji na tom zivot cerpadla a trysek, mazivost nafty je taky jeden z duvodu delsi zivotnosti dieslu. Ja se jen vyjadroval k hustote a viskozite a ta se neda presne parafrazovat mazivosti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

30.11 2009 20:44


To VYZYVATEL: jak rika Mippi a hlavne pravidelne menit, ja trpim nasledkama-syndromem opotrebenych vacek, protoze jsem to zazil a tak jsem vzdy za kratsi interval vymeny, ale je to soucast moji lecby.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.11 2009 20:49


taky me to docela zajima, nalil jsem tam ted castrol magnatec...snad to byla dobra volba
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

30.11 2009 21:04


Flash:
To VYZYVATEL: jak rika Mippi a hlavne pravidelne menit, ja trpim nasledkama-syndromem opotrebenych vacek, protoze jsem to zazil a tak jsem vzdy za kratsi interval vymeny, ale je to soucast moji lecby.


No tak to ja s mojím 2.5Tdi tiež budem musiet navštívit super mechoša, lebo mi začali hrkotat hydr. zdvíhdla a aj za studena neprepúštaju olej Ktorý mením po 15 tis

Pri 3.0 TDI* Fakt treba menit olej podla predpísaneho intervalu, 15 tis respektivne u LL 20 až 25 tis. A tankovat kvalitnú naftu. Pretože ako počúvam tak 3.0 TDI* popri legendárnom 1.9 TDI* je dost podarený motor.
Takže menit olej a tankovat kvalitnú naftu

čo sa týka značiek oleja, sú medzi nimi malé rozdiely Napr 5W 40 castrol alebo Shell, avšak treba si všímat výkonovú špecifikáciu ACEA. čím vyššie čislo tym lepšia odolnost oleja napr.A3/B4
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

30.11 2009 21:34


Ja pudu taky do 2.7 nebo 3.0 TDI* od audi a pokud motor nezere ridsi olej, tak je pro mne ve vyberu viskozni tridy v ramci doporuceni vyrobce limitaci jen HTHS, co jest parametr udavajici stabilitu olejovehu filmu na mazanych plochach pri vyssi teplote, pohybuje se od +- 2.5 az myslim nad 4, tzn. cim je cislo vyssi, tim je olejovy film odolnejsi i tlustsi, dulezite je, aby to bylo vetsi nebo rovno nez 2.9, co nektere nizkovizkozni LL oleje nemaji (neni to ale chyba), ale jak jsem dlouze badal na netu a hledal pro mne srozumitelne vyjadreni HTHS, tak jsem se docetl, ze pokud jede auto +- to bylo myslim minim hodinu na maxim. otacky a prevodovy stupen po dalnici v lete, tak muze dochazet v nekterych mistech k trhani olejoveho filmu, ale nemusi, kdyz je ale HTHS nad 3 tak to nehrozi, neni problem ale vybrat olej s HTHS nad 3, ale videl jsem i nektere oleje co to maji pod. Ta zkouska se jinak dela pri 150°C, tzn ty casti na kterych dojde k trhani filmu musi byt poradne zahráte a taky poradne namahane na tlak a oter, napadaji mne jen hlavni a ojnicni loziska, vacky snad jen kdyz teplota oleje dosahne tech 150°C, takze dost extremni podminky, ktere v realu nehrozi...
Vse co jsem psal rika vlastne to, ze cim nizsi viskozita oleje, tim mensi odolnost olejoveho filmu v extremnich podminkach (teplota + tlak), v normalnim jezdeni ale i ten nejridsi LL staci, v zavodnim aute by asi nestacil, asi tolik.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2009
Příspěvků: 74 | Témat: 23

01.12 2009 1:06


tak dobre a este mi poradte znacku.za ktorú ste vy? ja som tam pretym nalial castrol edge,precital som si zopar diskusii a niektorí sú za Mobil Syst S V Special 5W-30.co vy na to? taktiez som sa stretol s tym,ze Valvoline je tiez dobry olej.no fakt neviem.o peniaze nejde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

01.12 2009 7:22


VYZYVATEL:
tak dobre a este mi poradte znacku.za ktorú ste vy? ja som tam pretym nalial castrol edge,precital som si zopar diskusii a niektorí sú za Mobil Syst S V Special 5W-30.co vy na to? taktiez som sa stretol s tym,ze Valvoline je tiez dobry olej.no fakt neviem.o peniaze nejde.


Jezdím již několik let Valvoline -benzin,, a ted také AGIP diesel s obouma jsem spokojený.

Projdi si stránky Valvoline a určitě si vybereš.Je zbytečné složitě zkoušet neznámé značky olejů když je výběr již v těch ověřených! Teda i když se říká že vlastně těch základových olejů je pár značek a jinak to všichni míchají .

Ale také je tady na trhu řADA* recyklátů ,ale tady asi nikdo na něco takového nejezdí
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

01.12 2009 8:33


Já bych řek že pro nás je jenom jeden základovej olej,made in EU alis PKN ORLEN.
nahoru

sponzor





01.12 2009 8:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

01.12 2009 11:04


Zo značkami vačšinou ktoré sa lievajú v Oeriginál servisoch:

1.Shell
2.Castrol
3. Mobil (to som videl vo všetkých autách pri dovoze z Francúzka)
4. ELF, OMV, Aral, Agip,ostatné , ktorých je tiež veľa.

Stojí za porovnanie ešte popozerat výkonové klasifikácie, Ale pokial nejde o peniaze tak ja osobne by som sa zameral na možnosti 1. , 2. 3,

Pekný deň
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

01.12 2009 11:23


pasa:
Já bych řek že pro nás je jenom jeden základovej olej,made in EU alis PKN ORLEN.


Někde jsem slyšel že PKN je něco jako ruské oleje, skoro doživotní nápln
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

01.12 2009 16:26


Giovany: Jo vymlátit potom to uhlí co tomu říkaj olej majzlíkem. Je zajímavý že když se koukneš v německu třeba na mobil tak je tam nadé in germany nebo made in belgium,jenom u nás je tam made in EU,není to divný?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

01.12 2009 20:17


pasa:
Giovany: Jo vymlátit potom to uhlí co tomu říkaj olej majzlíkem. Je zajímavý že když se koukneš v německu třeba na mobil tak je tam nadé in germany nebo made in belgium,jenom u nás je tam made in EU,není to divný?
)

Ano to podepisuji i v Ital jsem to takhle viděl,, rozhodně si myslím že s nás dělají smetiště Evropy!!,, Já si vozím olej z Italie v 20ltr přepravkách a 10w-40 mě stojí 55kč!!! jedná se o AGIP
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email