Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 2902 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2898
Uživatelů: 4
Celkem: 2902

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

09.04 2008 19:49


Cauwes vsichni pratele ctyr kruhu vlastim b3 sedan, ale rodinnou radou bylo rozhodnuto B3 zustava manzelce a ja chci skocit do AVANTA. Proto vas vsechny zadam na co pri koupi davat pozor jakej motor a tak. Z nemacka nemam auto jak dostat a v cesku jsem zadnou slusnou nenasel tak beru jakykoliv info o tomto vozu. Budu mit cca 100palackejch a nechce se mi koupit nejakou hujdu A4 tak proto radsi 80 AVANT Vsem dekuji za rady a pomoci.
nahoru

sponzor





09.04 2008 19:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

09.04 2008 21:56


Ahoj.Rofusi,alespoň napiš,jesli chceš benzín nebo naftu,jaký si představuješ výkon,atd.Paleta motorů je hodně široká na to aby se tu všechny vypisovaly.Měj se Zdeny
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

10.04 2008 9:28


SamotZdeny:
Ahoj.Rofusi,alespoň napiš,jesli chceš benzín nebo naftu,jaký si představuješ výkon,atd.Paleta motorů je hodně široká na to aby se tu všechny vypisovaly.Měj se Zdeny

Radsi bych asi skocil do benala protoze k ropakum uz se mi vracet nechce vune benzinu je vune benzinu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

10.04 2008 20:46


Nikdo nic????????????????
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2130 | Témat: 37

10.04 2008 21:35


U avanta si pohlídej především páté dveře...je to sice pozink kára, ale v těchhle letech už nějaký šrám nebývá náhodou a pokud se na něj sere, tak ani pozink nepomůže. Já když jsem sháněl mojeho, tak jsem se byl koukat na pár a z koroze kolem okna na pátých dveřích jsem byl dost na větvi a páté dveře se špatně shání.

U benzínového motoru asi neprohloupíš u žádného, ale prej je super 2,3 řadový pětiválec. Já bych osobně šel asi do dvoulitru 85kW. 66kW dvoulitr mi podle 66kW 1,9Tdi co mám já přijde na toto auto slabší a 103 kW 16ti ventilový dvoulitr asi neseženeš a pokud jo a něco se ti na motoru posere tak budeš těžko shánět náhradní díly...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2130 | Témat: 37

10.04 2008 21:55


A jinak na audiclub.cz je uživatl Marhaus který prodává za málo avanta... sice je to bez extra výbavy a jen 66kW dvoulitr, ale já jsem s Marhausem měl kšeft na nějaké díly a je to v pohodě seriozní borec.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

10.04 2008 22:46


podle mě je ideální 2,0 85kW, má jí soused a pochvaluje si to (akorát že ten by si pochvaloval cokoliv protože měl před tim favála)
1,6 75kW a 2,0 66kW sice stačej na dojetí z bodu A do B ale když se to naloží tak se vyloženě trápěj (otázka je kam se s tim bude jezdit), do 66kW se dá asi nejlevnějc namontovat LPG* (ale jinou výhodu krom jednoduchosti nemá)
2,0 16V a 2,3 bych se obloukem vyhnul jenom kvůli tomu že používaj mechanický vstřikování, jak se na těchle variacích na K-Jetronic* něco rozhaší je s tim o zábavu postaráno (ovšem vzhledem k tomu že tazatel už vlastní B3 má možná rozmary týhle fíčury v malíku)
2,6 a 2,8 jsou pro fanoušky V6 a sponzory pojišťoven (ale proti případnému gustu,že...)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

11.04 2008 16:11


Ahoj.Ano těch 85 kw je minimum.Už to tady na fóru někde psali:8ventilové motory V poměrně vysokou spotřebu(i když kluk měl 2.0,8V,a ten moc nebral,ale také vůbec nejel).Takže asi 2.0 16V.Zdeny
nahoru

sponzor





11.04 2008 16:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

11.04 2008 20:20


MvD:
A jinak na audiclub.cz je uživatl Marhaus který prodává za málo avanta... sice je to bez extra výbavy a jen 66kW dvoulitr, ale já jsem s Marhausem měl kšeft na nějaké díly a je to v pohodě seriozní borec.

muzes mi poslat na mejla nejake jeho info nejak nestiham byt na netu a hledat dDdikis
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

11.04 2008 20:24


a nebude lepší něco přidat a usmlouvat a koupit toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

12.04 2008 10:42


rocky33:
a nebude lepší něco přidat a usmlouvat a koupit toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


nevim 2,5 se mi nechce krmit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2130 | Témat: 37

12.04 2008 11:48


Inazerát na Avanta od Marhause najdeš tu:
http://www.||vacuum||/forum.php?prispevek=32981
Tady je jeho profil:
http://www.||vacuum||/list_user.php?cislo=369
Nevím jestli je vidět email neregistrovaným uživateleům, tak tady je
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.04 2008 17:12


SamotZdeny:
Ahoj.Ano těch 85 kw je minimum.Už to tady na fóru někde psali:8ventilové motory V poměrně vysokou spotřebu(i když kluk měl 2.0,8V,a ten moc nebral,ale také vůbec nejel).Takže asi 2.0 16V.Zdeny

No nevím,ale tech 66 kw by mohlo být pro nekoho dostacujici.Já mám sice 1.8 66kw,ale jezdit se s tím dá taky.No a ten 2.0 66kw bude mít větší krouťák,tak že nevidím problém..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

15.04 2008 20:15


NOVON:

No nevím,ale tech 66 kw by mohlo být pro nekoho dostacujici.Já mám sice 1.8 66kw,ale jezdit se s tím dá taky.No a ten 2.0 66kw bude mít větší krouťák,tak že nevidím problém..

Ahoj.Hodně záleží na tom co od toho čekáš.Byla to krásna červená 80 B4 2.0 8V,monobod,ale líná,jak vandrák v červenci!U2litra jsem si představoval aspoň trochu snahy.Tady nic.Pravda ani spotřeba nebyla vysoká,třeba by to spravilo seřízení.Zdeny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.04 2008 19:37


SamotZdeny:

Ahoj.Hodně záleží na tom co od toho čekáš.Byla to krásna červená 80 B4 2.0 8V,monobod,ale líná,jak vandrák v červenci!U2litra jsem si představoval aspoň trochu snahy.Tady nic.Pravda ani spotřeba nebyla vysoká,třeba by to spravilo seřízení.Zdeny

No víš,já bych tenhle motor bral z důvodu levné přestavby na LPG*,jelikož toho dost najezdím( cca 30 tis.za rok)..Jaký má ten motor krouták??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

16.04 2008 21:43


NOVON:

No víš,já bych tenhle motor bral z důvodu levné přestavby na LPG*,jelikož toho dost najezdím( cca 30 tis.za rok)..Jaký má ten motor krouták??

Ahoj.Krouťák?Takové slovo motor neznal!Teď vážně,nevím,ale mělo by to být něco kolem 160Nm.Jediné co vím tak 1.6,8V v Jettě tomu tak do 120 ujel,teprve potom se Adina rozkolíbala,ale pak jela jak vlak.Myslím si,že při 30k za rok je lepší TDI* než plyn,navíc má krouťáku na rozdávání(minimálně 220Nm).Zdeny
nahoru

sponzor





16.04 2008 21:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

16.04 2008 21:45


do 30k za rok je nesmysl kupovat TDI* ... to radsi benal ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

17.04 2008 9:58


SAMOTZDENY: No TDI* by se ti,při průběhu do 30 tis.ročně,oplatilo jen pokud bys měl někde levnější naftu,jinak bohužel ne..Já mám teď třebas spotřebu plynu 8,6 l/na 100 km,a to nejezdím podle rychlostních limitů, při ceně 14,40 kč za litr..Tak že mi vychází 1,24 kč na kilometr,což je myslím v porovnání benzín/nafta/LPG* bezkonkurenčně pro LPG*...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

17.04 2008 11:13


NOVON:
SAMOTZDENY: No TDI* by se ti,při průběhu do 30 tis.ročně,oplatilo jen pokud bys měl někde levnější naftu,jinak bohužel ne..Já mám teď třebas spotřebu plynu 8,6 l/na 100 km,a to nejezdím podle rychlostních limitů, při ceně 14,40 kč za litr..Tak že mi vychází 1,24 kč na kilometr,což je myslím v porovnání benzín/nafta/LPG* bezkonkurenčně pro LPG*...


14,40 za litr??? to sem uz dlouho nevidel...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

17.04 2008 20:43


NOVON:
SAMOTZDENY: No TDI* by se ti,při průběhu do 30 tis.ročně,oplatilo jen pokud bys měl někde levnější naftu,jinak bohužel ne..Já mám teď třebas spotřebu plynu 8,6 l/na 100 km,a to nejezdím podle rychlostních limitů, při ceně 14,40 kč za litr..Tak že mi vychází 1,24 kč na kilometr,což je myslím v porovnání benzín/nafta/LPG* bezkonkurenčně pro LPG*...

Ahoj.Vše má své pro a proti.LPG* vyjde velmi levně,ale půl kufru zabírá nádrž na plyn a auto má menší výkon a kroutící moment,navíc ho musíš dávat kontrolovat poměrně často.TDI* není tak levný,má rozumný výkon a kroutícího momentu dost,ale zase jsou dražší opravy.A 8,6 l/100km je dost dobré,já jezdím za 8l benzínu.Zdeny
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

17.04 2008 23:02


proc vsichni zijou v prezitku ze "LPG* ma mensi vykon" ... ano .. je o neco nizsi .. ale tady to podavaj vsichni vzdycky jako kdyby ste tomu motoru ukradly dva valce a provrtali pisty ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

18.04 2008 0:07


2Pix:
proc vsichni zijou v prezitku ze "LPG* ma mensi vykon" ... ano .. je o neco nizsi .. ale tady to podavaj vsichni vzdycky jako kdyby ste tomu motoru ukradly dva valce a provrtali pisty ...

Ahoj.To sice ne,ale 15až20procent je dost(alespoň pro mne).Zdeny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.04 2008 7:11


Mike100:


14,40 za litr??? to sem uz dlouho nevidel...

Jj,je to tak nekecám..Tankuju na LPG* čerpačce HUNSGAS v Příboře..Tahle cena určitě není konečná a cena v létě klesne na těch 14 kč za litr..Jako úspora je u mě velká..Mám už 6-te auto na plyn,vystřídal jsem už všechny systémy včetně sekvenčního vstřiku..Preferuju zařízení LOVTEC a NIKDY žádný problém..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.04 2008 7:22


SamotZdeny:

Ahoj.To sice ne,ale 15až20procent je dost(alespoň pro mne).Zdeny

Obecně platí,že čím větší objem motoru,tím méně poznáš rozdíl mezi benzínem a plynem.Ve tvém případě to platí dvojnásob:-)..Výkonu má 2.0 16v podle mě dost:-)..Ale jasně,je to každého věc na co jezdí..Já potřebuju jezdit levně,bo to mám do roboty tam a zpět 80 km každý den+ostatní popojížděčky..
nahoru

sponzor





18.04 2008 7:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

18.04 2008 9:53


Opravdu plyn nechci pro me je to pseudo palivo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.04 2008 11:27


Jasně pohoda,jen jsem vyjadřil svůj názor:-)..Vlastně je fakt,že kvalitních a zachovalých B4 je opravdu poskromnu,tím spíše Avantů,tak že bych se asi zaměřil spíše na tech. stav,to jestli benzín,či naftu bych až tak neřešil...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

23.04 2008 19:49


No prave jenze si stale myslim ze je lepsi B4 avant ne A4avant uz kvuli dilum a opravam
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.2. 2008
Příspěvků: 104 | Témat: 19

23.04 2008 20:53


Rufus: Nedávno sem byl ve stejný situaci. Nakonec jsem úplnou náhodou sehnal B4 avanta Q 2.0 16V s LPG*. Můžu ti říct, že sehnat B4 avanta v zachovalým stavu mi přišlo skoro nemožný. Co se týče motoru, tak v ČR seženeš jen 2.0 85kw a nebo 1.9TDI. V Německu sou zase samý 2.6-ky. Jinak co se týče LPG*, tak bych se toho nebál. U 16V je spotřeba LPG* okolo 11 l. Jinak známej má avanta s 1.6-kou a hotový neštěstí. Ten motor je na to auto slabý a podepíše se to na spotřebe, pokuď teda nejezdíš sám a max90km/h.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

23.04 2008 20:55


Chci to pro rodinu jinak mam ted v merku B4 2,0 85kw tak uvidime verim ze 2,6 jede mel jsem BMW 2,7 ale uz se mi fakt nechce sponzorovat takovy povinny rucení
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

23.04 2008 20:56


Dolek:
Rufus: Nedávno sem byl ve stejný situaci. Nakonec jsem úplnou náhodou sehnal B4 avanta Q 2.0 16V s LPG*. Můžu ti říct, že sehnat B4 avanta v zachovalým stavu mi přišlo skoro nemožný. Co se týče motoru, tak v ČR seženeš jen 2.0 85kw a nebo 1.9TDI. V Německu sou zase samý 2.6-ky. Jinak co se týče LPG*, tak bych se toho nebál. U 16V je spotřeba LPG* okolo 11 l. Jinak známej má avanta s 1.6-kou a hotový neštěstí. Ten motor je na to auto slabý a podepíše se to na spotřebe, pokuď teda nejezdíš sám a max90km/h.


jestli to neni tajny na kolik ti vysel??
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email