Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 645 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xkubakoudyx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 891
Online návštěvníků
Návštěvníků: 641
Uživatelů: 4
Celkem: 645

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 1

24.11 2009 16:25


Ahoj, uvažuju o výměně auta. Momentálně mám A6 Avant 2.5 TDI 132kW a začínám se poohlížet po novějším modelu. Docela mě zaujala nová A6 3.2 FSI v automatu. Jelikož mi finanční prostředky nedovolují pořizení nového auta, tak koukám po nějakém tříletém kousku. Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem a automatem (jestli se to nějak moc nesere...)? Zatím jsem jezdil jenom s manuálem...

Díky moc za vaše postřehy.

Petr
nahoru

sponzor





24.11 2009 16:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 239 | Témat: 11

25.11 2009 18:44


ja osobne si myslim, ze z 2.5 TDI pujdes skoro vzdy k lepsimu motoru. Ale jsem zvedavy, kdo tady tu 3.2 FSI zase pekne zepsuje, jak je to zvykem Jen pozor, jestli uvazujes nad prestavbou na plyn, tak FSI s nim nijak moc nekamaradi...

Jo a jestli to chces v avantu, tak jsi muj clovek, je to krasavec, moc vazne jsem nad nim rozmyslel (3.2 nebo 4.2)...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.11 2009 18:51


p.karbas:
Ze servisů prosakují info o tom, že ten motor trpí na vačky ve stejné míře jako slavná dvaapůlka.

Volil bych proto co možná nejmenší nájezd a dal si pozor na mazání. Rozhodně přeju šťastnou ruku a dobře vyber.

(S automatem děláš dobře )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

25.11 2009 20:05


root:
Ze servisů prosakují info o tom, že ten motor trpí na vačky ve stejné míře jako slavná dvaapůlka.

A je to ověřené? Jestli to není,jedna bába povídala?
A co ta 4.2?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

25.11 2009 20:09


Ja bych ted uz sel jedine do 4.2ky - zas o tolik vic uz to nebere a je to proste V8 Uz jen kvuli tomu pocitu.
Jinak musim pochvalit volbu - A6 C6 Avant je to nejhezci auto co se da videt na silnicich.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

25.11 2009 20:58


bicek:
Ja bych ted uz sel jedine do 4.2ky - zas o tolik vic uz to nebere a je to proste V8 Uz jen kvuli tomu pocitu.
Jinak musim pochvalit volbu - A6 C6 Avant je to nejhezci auto co se da videt na silnicich.

Přesně moje řeč
A možná to žere miň než naše 2.8
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

25.11 2009 21:00


bicek:
Ja bych ted uz sel jedine do 4.2ky - zas o tolik vic uz to nebere a je to proste V8 Uz jen kvuli tomu pocitu.
Jinak musim pochvalit volbu - A6 C6 Avant je to nejhezci auto co se da videt na silnicich.


Taky se pridavam se souhlasnym nazorem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.11 2009 21:45


Rob:
Bo 3.2 nemám, tak je to zpráva typu JPP ...

Jinak sedan je mnohem hezčí ... po faceliftu už přicházim na chuť i C6, ale jedině 4.2V8, quattro, TT a s-line podvozek
nahoru

sponzor





25.11 2009 21:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

26.11 2009 1:57


Kup 4.2 ne FSI.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

26.11 2009 9:55


wu-mike:
Kup 4.2 ne FSI.


obávám se ,že ten v nové A6 není
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

26.11 2009 15:17


Ale je,pokud chce ca. 3 roky stary kousek. Do 07/2006 se vyrabel ne FSI, "pouze" V8 4.2. Od 07/2006 se vyrabi V8 4.2 FSI. Ten ne FSI motor ma 335 hp, ten FSI ma 349 hp.

Ver mi, mam rezervovany a za 2 tydny si jedu do DE pro A6 V8 4.2 q. (ne FSI), vyrobena 05/2006....ktere jsem dal nakonec prednost pred 08/2006 FSI z duvodu potencionalne vyssi poruchovosti a citlivosti u FSI.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

26.11 2009 18:23


opět budu o něco chytřejší
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

26.11 2009 21:17


respect
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

13.01 2010 21:02


A6 C6 Avant, neni rozhodně nejhezčí auto co jde na silnicích potkat. I když bych výběr zůžil jenom na Audi.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email