Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 3 kvě 2025
Celkem je zde 117 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sikkin7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 169
Online návštěvníků
Návštěvníků: 111
Uživatelů: 6
Celkem: 117

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 1

13.11 2009 8:41


Čau Chci koupit A6 K&N filtr ,ale nechápu moc ty jejich stránky Tak prosím , pošlete mi nějaký e-shop s K&N na A6 3.0TDi 2004 Zatím se mi zdá nejlepší www.riegger.cz Děkuji za odpovědi
nahoru

sponzor





13.11 2009 8:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 4

17.09 2013 16:37


Viem ze vytahujem staru temu, ale nikde som to tu nenasiel - vie niekto poradit ktory K&N (cislo typu) na A6 C6/4F 2.7TDI 132kW? Pisal som aj do K&N ale uz je to mesiac a ziadna odpoved.
Vopred vdaka!
PS: predpokladam ze bude rovnaky ako do 3.0 TDI*, preto som vytiahol tuto temu a nezakladam novu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

17.09 2013 17:40


nedoporucuju na zadne auto co ma vahu vzduchu za filtrem (vsecky ), uvolnena mastnota vahu likviduje a zkresluje hodnoty, to neni teorie ale praxe z autorizaku za nekolik dlooouhych let
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

17.09 2013 19:20


ja to mam na aute uz 170kkm, mam tam 2 vahy a pohoda
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

18.09 2013 9:11


parik:
jedna vlastovka jaro nedela
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.3. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 32

18.09 2013 9:18


stale sa vsade pise o tychto filtroch - co je na nich az take super oproti !klasikam!? .....a co sa tyka vahy vzduchu - podla jedneho super servisaka na V6tkove motory - vaha bud funguje alebo nefunguje (zasratie vahy vzduchu je preto irelevantne)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

18.09 2013 9:18


tak letí další, mam je na obou autech už dlouhe roky a bez problemu ale o tobě slyším poprve.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.3. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 32

18.09 2013 9:58


napisem inak, v com je teda vyhoda tychto filtrov?
nahoru

sponzor





18.09 2013 9:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 4

18.09 2013 10:40


Pouzival som K&N na predchadzajucom aute (Mondeo) s CR motorom, najazdil na tom 170tkm (teraz ma 280t) a absolutne ziaden problem. Mondeo s tymto motorom sa pod cca 2t otackami dost dusilo, filter tomu podla mna pomohol.
Otec pouzival K&N na octavke, taktiez ziaden problem.
Podla mojho nazoru je zasieranie vahy vzduchu olejom z K&N len kacica.

Naspat k teme: vie niekto poradit cislo K&N ktory patri do 2.7 TDI* (BPP)? Dakujem.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

18.09 2013 11:35


mam asi 80kkm i v a6 3.0tdi a je to taky ok
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

18.09 2013 11:51


MartinDudak:
napisem inak, v com je teda vyhoda tychto filtrov?

prostě ten motor líp dýcha, což se projeví tím že od spoda ma lepší zátah, a ve vyšších otačkách líp tahne.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 779 | Témat: 95

18.09 2013 11:58


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 4

18.09 2013 13:11


magulator:
http://www.knfilters.com/search/dealersearch.aspx?part=33-2125

No to asi nebude on, kedze vzduchovy filter mam tvaru a velkosti ako velky hrniec, t.j. je okruhly.
Nejake ine tipy?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

18.09 2013 18:58


napis si meggy za kolik ti ho da z elitu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 4

26.09 2013 16:14


Takze potvrdene z viacerych zdrojov - K&N na A6 C6/4F 2.7TDI BPP 132 kW NEEXISTUJE.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.3. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 32

26.09 2013 18:21


nesmut, tento motor ho nepotrebuje
nahoru

sponzor





26.09 2013 18:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

26.09 2013 19:35


tady nekdo vubec neumi hledat, je tam stejnej jako u 3.0 TDI*. co to znas za blby ze ti potvrdej ze neexistuje?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



eskimak:
Takze potvrdene z viacerych zdrojov - K&N na A6 C6/4F 2.7TDI BPP 132 kW NEEXISTUJE.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 4

27.09 2013 9:23


jaaaj, ale toto nieje filter do airboxu, teda nie nahrada povodneho - aspon tak nevyzera. A naozaj nechcem aby filter nasaval horuci vzduch od motora, okrem toho do povodneho airboxu je vzduch tlaceny - cim vacsia rychlost tym viac. Osobne si myslim ze povodny airbox ma vacsiu ucinnost nez tato hruska, vo vacsine pripadov.

A k tym co potvrdili ze neexistuje - 2 eshopy + jeden vazeny clen tohto fora na ktoreho ste ma odkazovali. K&N USA neodpovedalo na mail.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

27.09 2013 9:37


eskimak: o te ucinnosti bych si nebyl tak jisty, vetsinu zavodnich aut jsem videl se systemem vic podobnemu tem "hruskam". asi by se dalo pohledat nejake cislo, ktere by to potvrdilo. co se nasavani horkeho vzduchu z motoru tyce, tak se to vetsinou potom resi nejakym odstinenim, vetsinou tomu rikaji "cold air intake system" (doufam, ze jsem to nejak neprekroutil) a zminovane "ram jet" na to sani ... prestoze to tak vypada, nemyslim si, ze to funguje nejak zazracne - zase - pokud jsem to nekde videl pouzite v segmentu, ktery by se dal nazvat performance / racing, tak to vypadalo trochu (hodne) jinak. Jsou tu kluci, co jezdi rallye, ti by k tomu mohli mit nejaky praxi overeny komentar a srovnani.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.09 2013 10:13


To co do motoru přivedeš, do z něj musíš i odvézt, nikdy to není jen o sání ale i o výfukových svodech a výfuku. U nafty dělá hodně tlak turba a vstřikování, ten filtr resp kit sání bych dával na poslední místo jako dolazení při tom nejvyšším dosaženém výkonu, u standartního motoru nepocítíš žádnou změnu, akorát budeš mít víc zasrané sání a tím i váhu vzduchu. To so čtete o standart KN filtrech jsou prodejní mýty žádných x% vám to nezvedne a ani nesníží spotřebu. Když už tak začít někde jinde upravovat motor a nakonec dávat KN sport kit sání ale celé směrem ven mimo motorový prostor a ne to co má polovina blbců v motorovém prostoru a nejede jim to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 4

27.09 2013 13:48


rnemec: jasne, ja nespochybnujem ze po dostatocnej uprave je filter bez "obmedzujucich plastov" efektivnejsi, akurat by som pochyboval o tom ze to tak bude aj bez uprav v motorovom priestore v A6
jizan.com: samozrejme mas pravdu ze to nieje len o sani, ale myslim ze to sanie je prave na prvom mieste. Zmenu pocitis, auto sa menej dusi, je menej pravdepodobne ze Ti pri rozjazde "zdoche" - nehovorim ze je to problem konkretne 2.7 TDI*, ale na predchadzajucom aute to bol citelny rozdiel. Ad zasieranie sania / vahy vzduchu - podla mna je to mytus. Z vlastnej skusenosti - najazdil som s KNkom na predchadzajucom aute cca 170t km a vaha vzduchu neprotestovala. Skor by som vyjadril presvedcenie ze kvoli olejovej zlozke zachyti KN viac necistot ako bezny filter.
Ale nerobim z toho modlu, nieje to ziaden tuning s x-percentnym narastom vykonu, ja som s tym mal pozitivnu skusenost a preto som to chcel opat. Okrem toho je to z dlhodobeho hladiska lacnejsie riesenie ako papierove filtre.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.09 2013 14:10


eskimak: Nalij si do nafty vif nebo použij kvalitněšjí naftu a pocítíš rozdíl, ani jeden z motorů 2.7 nebo 3.0tdi není že by chcípal nevím s čím to srovnáváš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.7. 2013
Příspěvků: 73 | Témat: 4

27.09 2013 16:52


jizan.com: napisal som ze to nieje problem 2.7 TDI*. Ale kedze mam skusenost s inym motorom ze to pomohlo, predpokladam ze to neublizi ani v tomto pripade. VIF samozrejme pouzivam dlhodobo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.09 2013 17:19


eskimak: v čem to pomohlo to by mě zajímalo a proč to tedy nedávaj od výroby poraď...
nahoru

sponzor





27.09 2013 17:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

28.09 2013 9:20


taky jsem si nevšim že by 3.0tdi nějak chcipalo a všichni lidi co vědí něco o navyšování výkonu tvrdí že to váhu vzduchu opravdu kurví. navíc souhlas s jizanem že na serii to je dostatečně dimenzovaný a při úpravách to dřív zastaví výfuková strana (kat a průměr trubek) nežli sání, takže sání b\ch modifikoval někde od stage3. u chipu nebo serie stačí včasná výměna filtru (max 30tis km)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.09 2013 10:08


KN filtry letěly v době kdy letěly atmosférické ba motory a podobné auta kde to změnilo zvuk na hrubší podobný vysokému obsahu a motoru upravenému a majitel tím pádem měl domění že to jede líp. Závidím někomu že to po tak dlouhé době dokáže někdo pořád papat, resp věřit tomu že se to po výměně filtru za bavlnu změní u sér.diesel motoru který jde do otáček v závislosti na dávce a tlaku paliva a tlaku turba ne na tom jestli má ten nebo onen vzduchový filtr.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

28.09 2013 10:33


no větší propustnost KN filtru pomuže když je auto upravený a má mimo jiné od motoru dozadu okapovou rouru místo vejfuku. pak věřím že KNko přidá koně nebo zlepší náběh turba. na atmosféru bych ale klidně dal, sestra ho měla na ford puma a když se to sešáplo tak ten zvuk z filtr byl brutální mít S6 tak ho tam loupnu i kdybych měl měnit váhy vzduchu každej rok
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.09 2013 10:40


SupermanXXX: jojo u S motorů včetně V6 a V8 to nemělo chybu tam to bylo opravdu jak píše autor tam to pomohlo...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

28.09 2013 18:06


ja mam tendle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

28.09 2013 18:09


dole
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email