Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 654 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 654
Uživatelů: 0
Celkem: 654

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: BMW X5
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.11 2009 11:49


vsak hovorim, mame ho na firme, moc casto nejazdi ale jebe sa viac ako 2,5 tdi od audi
nahoru

sponzor





16.11 2009 11:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

16.11 2009 11:53


A jak pisi kolegove - strasne tezkopadny. Ja uz SUV nechci. Najezdil jsem ca. 80 tis. km v X5, Q7 a nove X5 a trochu v X6 a vsechno takovi mastodonti, kazda rychle projeta zatacka dava vedet ty tuny hmotnosti...neni to spatny auto pro pohodoveho cloveka co chce velke bezpecne mohutne auto s dobrym pocitem pri rizeni.
Co se mista tyce - SUV je jen o drobek vetsi nez sedan. Napr. A6 vs. Q7 - krome toho, ze to je vyssi, prakticky zadny rozdil. A do X6 jsem se normalne nevlezl - merim 187 cm a i kdyz jsem dal sedacku uplne dolu, pri narovnani jsem se dotykal stropu!! Samozrejme jako ridic. Tragedie, to auto me vylozene zklamalo. Ma mozna nejlepsi jizdni vlastnosti z SUV (mozna i lepsi nez Cayenne), ale je opravdu male, navic jen pro 4 lidi a pres to vsechno to vazi pres 2.2 tuny. A vubec nejde videt dozadu. Nebrat.
Pekne sedan nebo pro sportovneji zalozene nejake kupe. SUV (pro me osobne) nebrat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.11 2009 11:55


ako druhe auto do rodiny by som ho zobral, rad umyvam auta tak ze visim na rebriku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

20.11 2009 12:33


SCORPION: Flex: Fakt to nechcípneš. Jednou nám blaflo turbo na čelňáku Volvu, z vejfuku vyšlehl metrovej plamen, chcípnout to nešlo, jen jsme se modlili, aby to nezapálilo pilu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

20.11 2009 12:44


valmet: hmm nikdy som to nezazil, len som tak teoretizoval
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

21.11 2009 8:53


Vcera jsem to nadhodil jako jedno z temat pri vcerejsi seanci a vyslo z toho nasledujici:
Stane se to, kdyz praskne lozisko u turba a ten olej se pak dostane do sani. Podotykam, ze je to problem u nafty, benzin by sel chcipnout. V pripade automatu pak uz pry pomuze akorat nejak vytrhnout tu olejovou hadicku, ktera vede do turba nebo to sani
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

21.11 2009 10:16


Flex: Na rozpáleným motoru A nevim jestli budeš mít takovou sílu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

21.11 2009 10:26


Vitezz: Vsak se v tom nemusis hrabat rukama. Taky je ale otazka, jestli by to pak treba neblaflo
nahoru

sponzor





21.11 2009 10:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

28.12 2009 21:14


Trénní auta a jejich ND dělám hodně dlouho - od korejců po Range Rovery. U žádné jiné značky jsem kvalitu nenašel - ani já, ani kolegové. Jen problémy, servis a prachy za něj. nejhorší šunt je Touareg 2,5Tdi, X5 je OK pokud má 1 majitele, Cayene to samé. Značkový servis, a najeto do 150.000km, pak už je to jen o kusech.. a tučných platbách za servis.
Sám jezdím Land Cruiserem 100 4,2TD 2003, kolegové a známý to samé. Všechny pořád bez problémů jezdí a jezdí. Je jedno jestli "do divadla", tankodromem, nebo s 3,5T jachtou k moři. LC100 je lepší, ale pro někoho velké. LC120 je super a spolehlivá. Vše ostatní jsou jen hračky pro blbečky z města - řiká kolega
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

28.12 2009 21:41


MGRR: Něco na tom bude. Ale mě prostě furt uchvacuje Land Rover Defender
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

28.12 2009 22:18


Vitezz:
MGRR: Něco na tom bude. Ale mě prostě furt uchvacuje Land Rover Defender

Je to jen pro skalní fandy, schopné obětovat vše, modlí se k němu, pro mnohé je to nějakou dobu trvající fetish. Drtivá většina jej ale zase prodá a moc o tom raději nemluví.
Dobrej Defender je se starým poctivým 2,5TD označuje se 300TD - ten starý motor vydrží moc, nové 2,5TD5 už jsou šunty, pak jsou ještě fajn úplně nové kousky 2,7TD motor Transit, ale už celkově plné elektroniky. Defender má ale pár obrovských nevýhod.

Neví co by si za něj řekli, 90% jsou utrápené, načančané pasti, a na trhu neuvěřitelný chaoz v cenách a pod.

Není v něm místo pro řidiče, kupodivu

Rodina s tebou nebude chtít po pár výletech už jezdit a znát tě páč v takovém hukotu, rachotu, skákání se po 100km pár lidí málem zastřelí

V terénu nastane dříve nebo později problém, že se o něco opřeš, nebo jej položíš na bok. Okamžitě se všechno kolem střechy a oken nenávratně zkroutí, od rámu čel. skla, dveří, střechy... dobré díly moc nejsou a stojí pecku. Je to AL, nebo kombinace oceli a nanýtovaných AL plátů, které prostě oxiduj, hnijí a rozpadnou se v nýtech na prach.

Projede mooc, ale v terénu obyčejná malá Niva projede mnohem víc a to je fakt.

Spolehlivost žádná sláva, ale nepřiznají to
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

28.12 2009 22:25


O land roverech už jsme tu mluvili. To je pojízdná targedie. Ruce pryč, ať už je to defender nebo disko, všechno jsou to šroty. A předražený.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

28.12 2009 22:30


mozna ot:Kolega koupil X3...myslel,ze jakoze pyco nemecka spolehlivost.Za rok a dva mesice ho mel pred domem mesic a tri tydny...kupoval nove auto od dealera v olomouci(asi nemusim psat od koho)...nejlepe,kdyz mu dam link na tohle forum,on vam vysvetli,jak dokonale auta beemve dela a jak jeste dokonalejsi servis v cr provozuje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

28.12 2009 23:39


Před časem jsem se bavil s prodejcem z BMW a říkal jsem mu, že uvažuju o starším a že se mně líbí 2,5 a 3,0 diesely. Říkal, že mám jít určitě do benzínu, že to za ty problémy fakt nestojí.
Takže moje rada je, pokud BMW, tak nějaký benzín.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email