Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 262 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 261
Uživatelů: 1
Celkem: 262

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

30.10 2009 12:51


Zdravim, casto koukam po A3kách a A4kách 8E a úplně náhodou sem objevil tuto, byť starší, ale podle fotek celkem hezkou A4 z roku 2000.
http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/audi/a4/7646134/fotogalerie#carMenu
Má smysl o ní uvažovat? Motor 1.6 neznám, má s ním někdo zkušenost v A4? Jak je to s předními nápravami u této starší A4 v tomto modelovem roce? Pro srovnání, teď jezdím v 80ce B3 1.9E a po novym autě bych chtěl, aby jezdilo alespoň srovnatelně, nebo lépe. Nejsem závodník, u A3ky a A4 8E sem se take díval po slabších motorech 1.6, 2.0 či 1.9TDI 77kW nebo 96kW. Ročně najezdím maximálně 15tisíc a se starou Audinkou mám dlouhodobě spotřebu 7,5litru.
nahoru

sponzor





30.10 2009 12:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

30.10 2009 13:04


MartinV12: tudlenc verzi má kolega a musím říct,že to jezdi velice hezky,motor pružný,spotřeba kolem 6-7 litrů. Ale ještě bych se díval po něčem jiném...ta mi přijde hodně obyč...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

30.10 2009 13:06


MartinV12: hm?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

anebo:-)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
to je jiné kafe;-)
nahoru

Anonymní





30.10 2009 18:10


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tahle je ok nejlepsi z nich
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

30.10 2009 18:13


No nevim, ja mam 1,6 r.v. 98 a tenhle motor nic moc. je to docela lenoch a hlavne si docela papne, prumer mezi 8 - 9 a to se musi clovek hodne krotit kdyz uz tak asi tu 1,8T
nahoru

Anonymní





30.10 2009 18:15


mam A4,1.6,1995....myslim,ze lepe nez 1.9 to urcite nepojede a spotreba pod 8 l nepujde...ja uz bych 1.6 nevolil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

30.10 2009 18:56


slepi: Fuji4ART: tak to máte hoši asi něco z motorama,nebo jsou na tom facelifty líp. Já co jsem s tím jel,tak se mi to hodně líbilo,převodovka je taky ok,klidně s ní jde jet na 5ku 50:-D no a spotřeba do 7max!!
Máte to asi nějaké volijako zmetěné...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

30.10 2009 19:39


tak to asi mas,,mam zkusenost s timhle motorem jak v a4,tak v b4 80 audi a katastrofa,spotreba kontra vykon je vysmech a to se nebavim kdyz tj nedejboze v passatu b5,,..
nahoru

sponzor





30.10 2009 19:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 1358 | Témat: 19

30.10 2009 20:10


jj souhlas. taky mám a hrůza. Spotřebu mám teď nižší, protože jezdím denně do práce a přemýšlím nad každou deci benzínu. Když jsem jezdil "normálně" tak jsem pod 8 nešel.Párkrát tomu člověk šlápne na krk a spotřeba je hnedle větší. Teď bych se už mohl pomalu přihlásit na "EKO" rally. Tenhle motor nikdy více pod střechu. Radši bych bral 1,8 T, nebo nečo novějšího. Je to o kapitálu a hlavně o stylu jízdy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

30.10 2009 21:17


Všem díky za reakce! Budu hledat něco jiného.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

30.10 2009 21:22


Happy:
jj souhlas. taky mám a hrůza. Spotřebu mám teď nižší, protože jezdím denně do práce a přemýšlím nad každou deci benzínu. Když jsem jezdil "normálně" tak jsem pod 8 nešel.Párkrát tomu člověk šlápne na krk a spotřeba je hnedle větší. Teď bych se už mohl pomalu přihlásit na "EKO" rally. Tenhle motor nikdy více pod střechu. Radši bych bral 1,8 T, nebo nečo novějšího. Je to o kapitálu a hlavně o stylu jízdy.



ha ha ja mam 1.8T a jeste k tomu LPG a max spokojenost D a na spotrebu ted vubec nehledim:-D
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 1358 | Témat: 19

30.10 2009 21:32


čekal jsem od toho motoru nějak víc. Ale zase když jsem se kdysi svezl 5 golfu, tak tam byl ultra línej tenhle motor. Když nad tí tak přemýšlím tak nejlepší na spotřebu bude nejlepší něco typu Kentoya Bzuum 50 ccm.
Co se týče lpg, nechce se mi do auta dávam ani korunu navíc. Jenom to co to potřebuje, to jo. Za rok za dva něco většího a hlavně avanta.
nahoru

Anonymní





31.10 2009 10:32


Siki: .... "jsi se s tim svezl" a uz jsi vedel,ze dlouhodoby prumer je max 7 l/100km? To jsi teda borec....asi si te vezmu az budu kupovat pristi auto....
Proste 100 koni je na tak tezke auto malo a aby to jelo,tak tomu musis slapat na krk....a spotreba je hned na 9 az 10 litrech.....a to nemluvim o jizde po dalnici....tady asi potvrdi kazdy,ze kdyz jedes nad 130 km/h tak spotreba jde nad 10 l....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

31.10 2009 13:37


slepi: 1250kg je u Tebe težké auto? chlapče Amen s Tebou!!!
To že jsem řekl,že má kolega 6-7 litrů spotřebu neznamená,že je to z mé hlavy,tak nevím co to máš za arogantní kecy?
Auto dle mého názoru jezdi hezky a na ty naše cesty je ten motor dostačující a spotřebu že máte tak velkou mi je jaksi u prdele,hold to máte staré kraksny tak nevím co řešíš
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 1358 | Témat: 19

31.10 2009 13:48


Starý kraksny???? Upřímně tomu dlouho dobému průměru do 7 l nevěřím. Jestli se nemýlím ty naše starý kraksny jsou 8v, ty nový kraksny mají o 1 koně víc a jsou 16v. Ale možný je vše. Ale hlavně se zbytečně ne.er. a dej si
nahoru

Anonymní





31.10 2009 14:02


Siki: ..... hele priteli sklidni se.....zde pisu (a nejen ja) jake zkusenosti mame z nasemi 1.6....nevim co je na tom arogantniho.....
Az se bude nekdo ptat na zkusenosti s tvou motorizaci,tak se klidne vyjadri....mam to auto skoro 3 roky,tak narozdil od tebe asi vim co zere a jak jede....
a toho chlapce si nech od cesty....je o 15 let starsi nez ty....
nahoru

sponzor





31.10 2009 14:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

31.10 2009 14:23


Siki, ty jsi pozoruhodny typ Auto nemas zadne a do vsech se navazis. Prijedes na pristi sraz? Mohlo by bejt veselo To ze je 1,6 motor na hovno uznavaji i jeho majitele, tady neni o cem diskutovat...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

31.10 2009 20:16


lumirs: neznamená že jsem prodal auto,tak jsem bez názoru a nesmím se vyhádřit. Kdyby ste byli takoví uvědomělí,tak hnedka v uvodu by vás napadlo,že se kolega ptal na zkušenosti s motorem po faceliftu. Ne 8mi ventil,ale 16ti. To je něco ůplně jiného a zrovna s tím já mám zkušenosti,takže sem asi jediný co tady na danou otázku řekl kloubnou odpověď. Ale jinak pokud se vám to nezdá,vřele do mně
Jinak co se týče srazu,na takové akce nechodím,nemám k tomu důvod,neznám vás a upřímně ani nehci. Nerad se seznamuju v chlastu...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

31.10 2009 23:21


Siki:
lumirs: neznamená že jsem prodal auto,tak jsem bez názoru a nesmím se vyhádřit. Kdyby ste byli takoví uvědomělí,tak hnedka v uvodu by vás napadlo,že se kolega ptal na zkušenosti s motorem po faceliftu. Ne 8mi ventil,ale 16ti. To je něco ůplně jiného a zrovna s tím já mám zkušenosti,takže sem asi jediný co tady na danou otázku řekl kloubnou odpověď. Ale jinak pokud se vám to nezdá,vřele do mně
Jinak co se týče srazu,na takové akce nechodím,nemám k tomu důvod,neznám vás a upřímně ani nehci. Nerad se seznamuju v chlastu...


no to je hezke ty pocty ventilu, rozdil je tam ale 1 slovy jeden kW takze to nebude takovej rozdil, kolega ho ma taky, v leonu a je to hrozna mrdka. My te taky nezname ale uprimne rad, alespon ja, bych te poznal Ja na srazu treba nepil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

01.11 2009 14:25


lumirs: věř mi,že bys mně nechtěl poznat, páč bych chtěl co nejdřív po Tobě ať mi dáš sjet s TTčkem
Ono na nějaký ten sraz bych možná z hecu zajel,někde dál abych něco poznal,ale spíš s mladou,kterou teďkom nemám. Samému by se mi nechtělo;-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

01.11 2009 15:36


Siki:
lumirs: věř mi,že bys mně nechtěl poznat, páč bych chtěl co nejdřív po Tobě ať mi dáš sjet s TTčkem
Ono na nějaký ten sraz bych možná z hecu zajel,někde dál abych něco poznal,ale spíš s mladou,kterou teďkom nemám. Samému by se mi nechtělo;-)


co to znamena - at mi das sjet s TTčkem?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.11 2009 16:11


lumir TT nepujcuje, o to se nesmis ani oprit pohledem:)
nahoru

Anonymní





01.11 2009 16:15


MartinV12: ..k tématu - 1.9TDI/85kW z r.2000 nechceš?
http://audiklub.cz/prispevekt68652
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

01.11 2009 17:52


lumirs: tak ne dáš,ale prosím půjčiš?
Lumpiq: njn vypadáto,že byl otázkou zaskočen
nahoru

sponzor





01.11 2009 17:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

01.11 2009 17:53


Union: jj,tu bych mu doporučil ihned,měl jsem,rád vzpomínám,jezdilo to hodně pěkně a za 5l
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

01.11 2009 18:30


Jasně za 5 litrů kopec nekopec 200km/h stejně jako každému TDi.
nahoru

Anonymní





01.11 2009 18:32


Někdy i za 3,9l do kopce..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

01.11 2009 18:45


Ta nafta bude do A4 asi optimalni, jeste by prichazelo v uvahu 1,8T ale tam bys byl u prumeru na 9-10. Motor je to ale celkem spolehlivy, tichy, rychle se zahreje, nesmrdi...no dost propagandy )

Jinak auto a kartacek na zuby nepujcuju
nahoru

Anonymní





01.11 2009 19:01


lumirs:
..Jinak auto a kartacek na zuby nepujcuju

..a holku teda jo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 81 | Témat: 16

01.11 2009 20:53


MartinV12: mám A4 s tímto motorem 4 roky. Spotřeba kolem 8 litrů,na dálky(Chorvatsko) 6,5. Má ale krátkou převodovku a když chceš jezdit víc než 100km/h, tak točíš přes 3000ot a motor začíná papat. Jízda po dálnici je na nervy. Když chceš aby to pořádně jelo, musíš točit kolem 4000ot,ale spotřeba jde nad 10.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email