Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 736 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 731
Uživatelů: 5
Celkem: 736

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

29.10 2009 21:07


Zdar, chtěl bych koupit A6, asi od r. 1998, nevim jestli 2,5 TDI, nebo 1,9 TDI, v inzerátech je mraky 2,5TDI s Tiptronicem...

zajímá mne: jestli jsou poruchová 2,5TDI-čka a Tiptronic a jak je to se spotřebou.

Zvažuji i OCtavku, ale Audi je fakt hezčí...

Dík moc za vaše připomínky a rady.

čus M.
nahoru

sponzor





29.10 2009 21:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





29.10 2009 21:13


vasago: Kup 1.9TDI/96kW Avant(kombi) s tiptronicem do 200k a máš na pár let vystaráno.
Stejně nic jinyho než tu 2.5ku za solidní cenu v naftě neseženeš, takže zbytečny otázky.. Lepší motor je samozřejmě 2.5TDI pětiválec v C4.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.10 2009 21:23


vasago: zdravím Krumlováka stačí hledat. je tu toho hodně
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

29.10 2009 21:25


Dík za odpověď, za kolik se tak prodávaj...?

A nevíš kolik toho ta dvaapůlka polkne?

Dík
M.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

29.10 2009 21:27


deejayvenca:
vasago: zdravím Krumlováka stačí hledat. je tu toho hodně


čus, nepřihodíš nějakou radu?
nahoru

Anonymní





29.10 2009 21:35


vasago:
Dík za odpověď, za kolik se tak prodávaj...?

Nevím, co chceš, mrkni se na auto-prodej severy, je toho plny internet..
vasago:
A nevíš kolik toho ta dvaapůlka polkne?

S tiptronikem? Do 8litrů se snad v průměru vlezeš..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

29.10 2009 22:05


Dík
čus
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

30.10 2009 6:06


1,9tdi v manualu!!!
u 2,5ky nejde o spotrebu ale provozni naklady ktery jsou naprosto jinde nez 1,9tdi..
nahoru

sponzor





30.10 2009 6:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

30.10 2009 7:25


vmike:
1,9tdi v manualu!!!
u 2,5ky nejde o spotrebu ale provozni naklady ktery jsou naprosto jinde nez 1,9tdi..


OK, sem si říkal, že se jich tolik lidi nezbavujou... /1,9TDI/

Dík za info.

PS
dávaj do 1,9-ky i 6kvalt?, viděl jsem to akorát u pár inzerátů na Octavii.

A jak je to se 4x4, je tam nějakej zásadní problém? - spotřeba, poruchovost...

Dík

M.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

30.10 2009 8:15


1,9 v Q asi nedelali nvm jiste a sestikvalt asi taky nee...
octavka se delala 6tikvalt 100hp 1,9ka ale haldex... pohodli a svezeni je A6 uplne jinde od octavky ale...
Q nepotrebuje moc krome dostatku oleje a malinko bere vykon...
ohledne 2,5ky se zptej lumpiq nebo satas ti kluci vi vsechno a delaji to..
ja bych ale volil 1,9ku i za cenu bez Q a petikvalt jinak pak Q ale 2,4v6 a budes na tom s porovnanim naklady provoz spotreba lip nez 2,5ka tdi... a vyber sirokej...

aaa je i sestikvalt...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil mike dne 30.10 2009 8:29, celkově upraveno 5 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





30.10 2009 8:16


A6 s motorom 1.9TDi sa nerobili v kombinacii s quattrom..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

30.10 2009 19:00


vmike:
1,9 v Q asi nedelali nvm jiste a sestikvalt asi taky nee...
octavka se delala 6tikvalt 100hp 1,9ka ale haldex... pohodli a svezeni je A6 uplne jinde od octavky ale...
Q nepotrebuje moc krome dostatku oleje a malinko bere vykon...
ohledne 2,5ky se zptej lumpiq nebo satas ti kluci vi vsechno a delaji to..
ja bych ale volil 1,9ku i za cenu bez Q a petikvalt jinak pak Q ale 2,4v6 a budes na tom s porovnanim naklady provoz spotreba lip nez 2,5ka tdi... a vyber sirokej...

aaa je i sestikvalt...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Díky moc za podrobný info !!!

TY odkazy jsem viděl, bohužel je tam trošičku jiná cena, než jsem schopen do toho dát...

Budu mít asi tak 120.000Kč

Dík M.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7152 | Témat: 19

30.10 2009 22:04


vasago:


Díky moc za podrobný info !!!

TY odkazy jsem viděl, bohužel je tam trošičku jiná cena, než jsem schopen do toho dát...

Budu mít asi tak 120.000Kč

Dík M.
Tak se stodvaceti pro 2.5 ani nechod protože to ještě musíš mít min 50-70 nato abys to dal do stavu kdy se nebudeš bát vyjet z baráku aby se to nesyplo.když vidim ty stavy tech aut za ktreý chtej i 140 je mi silně do smíchu i breku zároven.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

30.10 2009 22:55


Satas:
Tak se stodvaceti pro 2.5 ani nechod protože to ještě musíš mít min 50-70 nato abys to dal do stavu kdy se nebudeš bát vyjet z baráku aby se to nesyplo.když vidim ty stavy tech aut za ktreý chtej i 140 je mi silně do smíchu i breku zároven.


JJ...

Takže zbejvá 1,9TDI, mě to stačí, teď jsem si pár let zablbnul v našlápnutým Cherokee /258PS/, fakt luxusní kára. Bohužel jsem nucenej to prodat, dodělávám barák... a většinou jezdim s druhym autem do práce - bohužel jen 3 místná dodávka, proto druhý auto...
Jen doufám, že se za ty peníze dá sehnat nějaká solidní 1,9-ka, nebo mě čeká Octavia?

čau M.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

30.10 2009 23:09


a co motor 2,4 v benzinu? pokud si uvazoval o 2,5TDi tak uzivis i 2,4 benzin...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

30.10 2009 23:21


sanysek:
a co motor 2,4 v benzinu? pokud si uvazoval o 2,5TDi tak uzivis i 2,4 benzin...


ja netušil, že je to takovej žrout, i když na spotřebu Cherokee to nemá
/ 18 - 20l/ ale v plynu.

Co si polkne 2,4-ka ?
nahoru

sponzor





30.10 2009 23:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





31.10 2009 6:25


9-13l
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.10 2009 14:15


1,9 tdi za 120 000 kc ???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

31.10 2009 17:06


SCORPION:
1,9 tdi za 120 000 kc ???


Málo??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.10 2009 17:35


no myslim ze na 1,9 je to dost malo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

31.10 2009 18:00


SCORPION:
no myslim ze na 1,9 je to dost malo


A kuwa...

Takže mi zas vychází jen ta Octavia..., ta se asi za ty prachy pořídit dá...

V čem je problém - za tyhle prachy?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.10 2009 18:04


vasago:


A kuwa...

Takže mi zas vychází jen ta Octavia..., ta se asi za ty prachy pořídit dá...

V čem je problém - za tyhle prachy?
iba jeden maly, ze za tie prachy sa ti bude tazko hladat, a ak najdes tak bacha na stav toho auta, u nas nizsie ako cca 140 000 kc som nevidel 1,9 ale mozno u vas je to menej. Alebo u zapadnych susedov by sa urcite nieco naslo

radsej ako octafku ber pasika
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

31.10 2009 18:08


SCORPION:
iba jeden maly, ze za tie prachy sa ti bude tazko hladat, a ak najdes tak bacha na stav toho auta, u nas nizsie ako cca 140 000 kc som nevidel 1,9 ale mozno u vas je to menej. Alebo u zapadnych susedov by sa urcite nieco naslo

radsej ako octafku ber pasika


Passat taky není zlej, dá se vlastně říci, že je to všechno skoro stejný-samo Audi je Audi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.10 2009 18:13


vasago: to jo a benzin nechces? taka 2,4 je spolahliva, vykonnejsia nez 1,9 a spotreba nic strasne
nahoru

sponzor





31.10 2009 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

31.10 2009 18:18


vasago: Nebo A4 v 1.9TDI a máš to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

31.10 2009 19:04


Vitezz:
vasago: Nebo A4 v 1.9TDI a máš to.


A6 se mi fakt víc líbí, 2,4 je už docela žrout...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.10 2009 19:34


vasago: preco, kolko si myslis ze to zerie ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

31.10 2009 20:54


SCORPION:
vasago: preco, kolko si myslis ze to zerie ?


MYslím, že už to tu někdo psal 9 - 12l., jasný na ten výkon asi dobrý / ani vlastně nevim, kolik přesně má... /

Ale když 1,9TDI umí jet za 5l. a nejede to zle,tak měto stačí. /samozřejmě benzín je v něčem lepší - údržba atd... /

M.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 1

31.10 2009 21:35


sem koukal na inzeráty, už chápu,že se nedá koupit 1,9TDi za 120.000Kč...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

31.10 2009 21:40


no ja nevim, oktavka je trochu jina kategorie auta... navic vetsina oktavek s 1,9tdi funguje jako sportovni auto a nebo sluzebni (tudiz sportovni sluzebak)
spotreba tam muze byt tech 6litru v klidu, ale oktava vazi 1,2 tuny pokud se nepletu a A6 bude vazit tak 1,5 tuny tudiz dostat se s 1,9 tdi s A6 na 6litru da trochu vic prace asi...
pokud se spokojis s Oktavou, tak se muzes kouknout i po A4 ne? tam uz najdes za tyhle prachy zajimavy kousky...
prece jenom oktava je takova prerostla A3 s obrim kufrem ))
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email